bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ECU Ducati vs. Ignitech
Zdar, nemáte někdo tušení, jestli by na Monstera 1000S i.e. pasovala sada zámků z SS1000 i.e. ?? stejný rok výroby, tedy 2003
Upozorňuju, že sada záků obsahuje: víčko nádrže, zámek sedačky, spínačku, řídící jednotku a budíky, 3x klíč a kodovací kartu!! Díky!
Není to zrovna nejlevnější záležitost, takže bych potřeboval mít jistotu..

edit: změnil jsem nadpis

Naposledy editováno 02.06.2011 09:40:54
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek ECU Ducati vs. Ignitech

Skvělá odpověď, děkuji! 29.5.2011 v 10:53 | Nahoru | #1
tak víčko nádrže půjde určitě; zámek sedačky a spínačku nevim - u SS je to přeci jen jinak dělané. u těch budíků si taky nejsem jistý. zdá se mi, že jsou tam jinak přichycené. můžeš mi udělat detailnější fotku? mrknul bych se pak k sobě. a ta řídící jednotka by měla být stejná.

teď mě napadlo, že pokud máš katalog náhradních dílů, podívej se na obj. čísla těchto položek a já to porovnám se "svými" čísly.

(reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

29.5.2011 v 17:00 | Nahoru | #2
venakucera> dobrej nápad, mrknu na ty čísla, dík

(reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

29.5.2011 v 18:51 | Nahoru | #3
venakucera>
tak tady jsou ty čísla.

řídící jednotka 286.4.073.1A
budíky 406.1.026.1A tam by mohlo být jiný číslo, protože u SS jsou budíky bílé, u Monstera černé
spínačka 598.4.016.1A
víčko nádrže 895.4.001.2A to bude stejný určitě
zámek sedla 598.2.019.1A

1 reakcí na tento příspěvek ECU Ducati vs. Ignitech

30.5.2011 v 19:21 | Nahoru | #4
cau, copak se ti stalo, snad jsi nestratil klice

(reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

31.5.2011 v 22:20 | Nahoru | #5
čoveče ,a to chceš jen preventivně abys vymněnil sadu zámků pro dobrej pocit nebo to má nějakej hlubší původ?
páč teda jeví se to zbytečně složitě protože když na to přijde nechají se stavítka v zámkách i přeházet,respektive z jinýho zámku pokud se ti jeden podělá se nechá udělat zámek k tvým zbývajícím zámkům aby seděl stále stejný klíč..
jinak zámky jako takový jdou vzít z jakýhokoliv monstra,čili i z ss,jakože všecky zámky tím pádem,včetně spínačky a to i ze starýho ss nebo monstra který neměli imobilizér,neboť jaksi zámky jako takový jsou stejný a snímání IMO je stejně jen prstýnkem okolo spínací skříňky,čili spínačka jako taková může být po mechanické stránce i třeba za 95monstra..
jinak jako čip z klíčku se dá vyndat a použít do jiného klíčku kterej stačí vyfrézovat vhodný profil a další klíč lze vyrobit i tak že stačí načíst kód z klíčku a do novýho klíčku nahrát a není k tomu potřeba ani mít originál nový prázdný klíč z ducati,nýbrž k tomu stačí univerzál prázdný klíč za cca 800kč-1000kč do kterýho se nahraje ten kód IMO,na to vše stačí zajít ke člověku co to umí a kterej mi to vše dělal,čili kodovací kartu ani červenej klíč jsem na nic nepotřeboval...
čili když to přeženu,pokud bys chtěl jen preventivně pro dobrej pocit vymněnit sadu zámků,stačí vzít sadu ze starýho monstra třeba 95 bez IMO a za pakatel koupit 3 klíčky bez vyfrézovanýho profilu,takový co v nich jsou kapsičky na čip,z tvých origo klíčů vyndat ty tři čipy a vrazit je do těch nových klíčků a vyfrézovat na ně profily podle zámku a hotovo,bez zásahu do budíků,IMO atd...

1 reakcí na tento příspěvek ECU Ducati vs. Ignitech

1.6.2011 v 16:42 | Nahoru | #6
problém je daleko hlubší..

mám tam jednotku Ignitech a dělá to neplechu.. resp, nejdřív to jelo jen na jeden válec, teď už nejde ani natočit.. a přístup v Ignitechu mě trošku zarazil, třeba tím, že se tam už 3 týdny nemůžu dovolat.
Mám možnost tu komplet sadu mít za 15tis , ale je to z SS1000 a měl bych po starostech s Ignitechem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

1.6.2011 v 16:57 | Nahoru | #7
pepek9> ty bláho... to bych raději prodal ignitech a dal tam origo nebo jinou čip-jednotku. myslíš, že 15.000,- za nový zámky je zárukou, že ti to bude šlapat tak, jak má?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

1.6.2011 v 20:39 | Nahoru | #8
venakucera> nejdřív samozřejmě vyzkoušim jestli to poběží na jinou jednotku, ale než dávat třeba 8 za další krám, to dám radši 15 za komplet a ještě mi to stejný zbyde na díly, nebo na prodej.. uvidím, musím to vyzkoušet, snad o víkendu se dostanu k tomu abych to odvezl k nějakmu chlapíkovi co má jinou jednotku a může to vyzkoušet

(reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

1.6.2011 v 21:42 | Nahoru | #9
čoveče a já bych byl docela rád mněl jednotku od ignitechu,páč bych jako mohl doladit na brzdě k výfuku,ale se mi nechtělo momentálně utrácet..
teda jako vim že kluci z ignitechu od nějaký doby berou telefony v určitou denní dobu jinak né,jakože zjistili že by nic neudělali a jen odpovídali na dotazy,sakra asi voláš ve špatnou dobu
teda nemyslim že by ignitech jednotka mněla bejt principielně uplně špatně,kámoš to montuje do různejch motorek,do duc to ještě nemontoval a vim že má s klukama z igni velice dobrý vztahy..
hele ale si myslim že řešit to sadou všeho se mi jeví za 15 jakože zbytečný,páč by to mohla bejt nějaká blbost která to dělá,no a origo jednotku bys tam přece dát mohl,jako když ji kupuješ osazenou jiným čipem třeba k laufu duc.performance,taky to přece funguje a mnění se pouze jednotka né všecko,teda za předpokladu že ti tam zbyl imobilizér,čtečka a tyhle věci..
a víš proč tam někdo dal před tebou to igni? blbnul mu imo nebo honil výkon?

1 reakcí na tento příspěvek ECU Ducati vs. Ignitech

1.6.2011 v 22:04 | Nahoru | #10
zkoušel jsem tam volat v ty hodiny který mají napsaný na webu, i jiný čas, ale nic..
jinou jednotku tam dát nemůžu, nemám totiž červený klíč a tudíž jí nemůlžu nahrát. imobilizer mam odpojený. měněný to bylo kvůli tomu, že tam jsou nový budíky. origo jednotku mám, ale bez klíčů a origo budíků mi je k ničemu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

1.6.2011 v 22:30 | Nahoru | #11
jo,jasný,já mám ještě budíky klasiku ačkoliv mám imo takže ty můžu mněnit jak chci,čili do budíků s displejema nevidím,nevim o nich nic..
jasný je že s igni jednotkou je odpojenej imo,ta to nemá,tomu rozumim..
čili jako ale kdybys mněl červenej klíč tak bys ty nový budíky dokázal naprogramovat k tý stávající motorce a jednotce nebo jak? přece v případě nehody ti v ducati neměněj celou sestavu zámků a jednotky jenom proto žes rozbil budíky né?
teda každopádně se mi jeví jako nejvýhodnější varianta ta igni jednotka aby byla funkční,né?
čili potřebuješ zjevně dobrýho elektrikáře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

2.6.2011 v 08:15 | Nahoru | #12
mončík> je to tak, pokud máš červený klíč, můžeš tam nový budíky nahrát.
vtipný je, že jsem o tomhle problému u ducati věděl a stejně jsem blbec šel do motorky bez servisního klíče
samozřejmě, že bych byl nejradši aby ta ignitech šlapala, alew vzhledem k tomu, že v ČR je asi 5 lidí coé se v tom vyznaj a z toho 4 na to nemají čas, tak právě pro klid bych snad radši vyměnil celou sadu. Třeba z ducati praha mě s tím vyhodilili, že tomu nerozumí a rozumnět nechtějí, což chápu když to není origo. Jenomže servis ducati narozdíl od ignitechu mám za rohem, a nerad bych i v budoucnu zase čekal měsíc než mi někdo zvedne telefon.
motorku mám od ú)nora a najel jsem přesně 335km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

2.6.2011 v 09:20 | Nahoru | #13
pepek9>

hele nevim jestli myslime tu samou vec, ale k pouzivani jiny ECU (DP v mym pripade) nepotrebujes cervenej klic ani nic jinyho - proste ji tam jenom das a hotovo.....ten klic potrebujes jen kdyz ji chces sparovat s tim bikem a pak uz ji nikdo na jinym nemuze pouzit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

2.6.2011 v 09:30 | Nahoru | #14
Londoner> to by ale musela být fungl nová na který ještě nejsou nahraný žádný klíče. alespoň takhle mi to řekli v ducati

(reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

2.6.2011 v 09:52 | Nahoru | #15

pepek9 píše: Londoner> to by ale musela být fungl nová na který ještě nejsou nahraný žádný klíče. alespoň takhle mi to řekli v ducati



no to jo....a nebo pouzita DP, kterou majitel nesparoval (celkem casta vec, ponevadz se pak da prodat)...

1 reakcí na tento příspěvek ECU Ducati vs. Ignitech

2.6.2011 v 09:58 | Nahoru | #16
pepek9: hele co dela ten ignitech? to je celkem divny ze to takhle nechodi, to bych se na to ze zajimavosti kouknul

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

2.6.2011 v 11:08 | Nahoru | #17
assassin> kdy máš čas ?
hele, jediný co já o řídících jednotkách vím, je, že v tý motorce je.. tohle je oblast do který jsem se nikdy neponořil a asi s tím ani začínat nebudu..
Problém byl ten, že jsem motorku ráno nastartoval, bez problému, pak jsem ujel asi 1km měl jsem zrovna namířeno do ducati na velký servis a zdechlo mi to na křižovatce. Točil jsem, točil ale protože baterka byla už předtím slabá tak se vybila úplně. Kámoš mě natočil přes kabely ale už to chytlo jen na jeden válec (zadní) dojel jsem teda do ducati. Tam jak už jsem psal mi p.Papežík říkal, že to bude na 95% v řídící jednotce a zkoušel to proměřovat a řekl že Ignitechu nerozumí. Dojel jsem tedy domu, vyndal jsem ignitech a přes p. Bednáře u kterýho byla koupená poslal do Přelouč (ignitech) Po týdnu se mi ECU vrátila zpět s tím, že jí nic není. Což p. Bednáře tak nasralo, že mi řekl ať si vymažu jeho číslo a už mu nikdy nevolám ( )
Zkoušel jsem měnit svíčky, dokonce i cívku jsem si koupil novou a na nic jsem nepřišel..

Kámoš měl taky Ignitech na M620 a měl s tím v minulosti taky problémy, takže první co mě napadlo je, že bych to rád vyměnil za origo abych s tím neměl sraní, teda starosti..

1 reakcí na tento příspěvek ECU Ducati vs. Ignitech

2.6.2011 v 11:12 | Nahoru | #18
že se nedovoláš do Ignitechu je naprosto běžné (ne normální), na mobil se prakticky není šance dovolat, berou jen pevnou...

(reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

2.6.2011 v 11:22 | Nahoru | #19
VeFeRák> zkouším oboje na střídačku, připadám jak pitomec, fakt už 3. nebo dokonce 4. týden
Občas se dokonce stane, že je obsazeno a to mě ještě víc vytočí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

2.6.2011 v 11:29 | Nahoru | #20

pepek9 píše: assassin> kdy máš čas ?
hele, jediný co já o řídících jednotkách vím, je, že v tý motorce je.. tohle je oblast do který jsem se nikdy neponořil a asi s tím ani začínat nebudu..
Problém byl ten, že jsem motorku ráno nastartoval, bez problému, pak jsem ujel asi 1km měl jsem zrovna namířeno do ducati na velký servis a zdechlo mi to na křižovatce. Točil jsem, točil ale protože baterka byla už předtím slabá tak se vybila úplně. Kámoš mě natočil přes kabely ale už to chytlo jen na jeden válec (zadní) dojel jsem teda do ducati. Tam jak už jsem psal mi p.Papežík říkal, že to bude na 95% v řídící jednotce a zkoušel to proměřovat a řekl že Ignitechu nerozumí. Dojel jsem tedy domu, vyndal jsem ignitech a přes p. Bednáře u kterýho byla koupená poslal do Přelouč (ignitech) Po týdnu se mi ECU vrátila zpět s tím, že jí nic není. Což p. Bednáře tak nasralo, že mi řekl ať si vymažu jeho číslo a už mu nikdy nevolám ( )
Zkoušel jsem měnit svíčky, dokonce i cívku jsem si koupil novou a na nic jsem nepřišel..

Kámoš měl taky Ignitech na M620 a měl s tím v minulosti taky problémy, takže první co mě napadlo je, že bych to rád vyměnil za origo abych s tím neměl sraní, teda starosti..



no s casem je u me nejvetsi problem:) ale pres tyden v praze toho zas tolik na praci neni protoze tu nemam dilnu. ignitech tu jednotku soupne do testovaci smycky a vyzkousi ze vystupy spravne reaguji na vstupy .. to jim hodi ze ok a hotovo... takze ta jednotka dost mozna je v poradku. nastaveni jednotky uz je vec druha a je fakt ze ten ignitech umi fakt moc veci a je slozitej jak cinska pradelna :) ja sem mel jeden doma a lehce sem si zkousel co ktery nastaveni dela, zadny extra zkusenosti nemam.... ale sem ochotnej se na to podivat.. nezarucuju ze na neco prijdu..tohle odvetvi me ale zajima a zkusenosti se hodi...

Murkin jich ladil uz kupu, ale predpokladam ze tam je problem v tom ze nema cas.

jinak zkouknem mapy v jednotce a pak bych promeril kabelaz, jestli nekde neni zrada v tech prechodovejch kablech...
a tim bych tak nejak zacal, tak nejak jakz takz se vyznam v tom jak elektriku delaj na motorkach japonci.. duc bude jina.. takze bych to nejdriv lehce nastudoval, nez ztratim cas hledanim, nemas primo link na manual k tve moto? jdu teda kouknout jestli neni tady na foru.. ale kdyby nebyl abych nehledal pul dne manual...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

2.6.2011 v 11:44 | Nahoru | #21
assassin> tady je servisni manual na S2R 1000 32MB jinej nemám a nesehnal jsem ho
ještě mám Katalog dílů na mýho monstra. kdyžtak mi hoď do PM mail a já to ho pošlu - 5Mb

Moje garáž se základním nářadím je ti kdykoliv k dispozici. Mám v notesu i ten ignitech program, jen nemám datový kabel, ale ten bych koupil. Garáž mám ve Vršovicích. S časem se přizpůsobím tobě, samozřejmě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

2.6.2011 v 11:52 | Nahoru | #22

pepek9 píše: assassin> tady je servisni manual na S2R 1000 32MB jinej nemám a nesehnal jsem ho
ještě mám Katalog dílů na mýho monstra. kdyžtak mi hoď do PM mail a já to ho pošlu - 5Mb

Moje garáž se základním nářadím je ti kdykoliv k dispozici. Mám v notesu i ten ignitech program, jen nemám datový kabel, ale ten bych koupil. Garáž mám ve Vršovicích. S časem se přizpůsobím tobě, samozřejmě



jo jeste kdybys dal foto ty jednotky (pohled na konektory) at vim co je to zac, kdyz pises o kabelu tak predpokladam ze to jeste nema USB.. tzn neco starsiho....
vrsovice jsou ok, makam na miraku...

prostuduju naky manualy, postahoval jsem naky na duc s temahle motorama.. ta S2R ma stejnej motor jako mas ty? ja mel za to ze tyhle ostry monstra mely vodniky z 996/999 ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

2.6.2011 v 12:00 | Nahoru | #23
assassin> já vím, kdysi jsme se tady setkali, dělal jsi mi klíče na Falco ke krku řízení, já jsem v Italský
S2R má stejnej motor, ale třeba zrovna ecu bude mít jinou určitě. Nějaký změny tam jsou.. Pleteš si to s S4R
Já mám dvouventil 1000S i.e. rok 2003

kabel tam je tento

(reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

2.6.2011 v 12:05 | Nahoru | #24
assassin> takhle vypadá ( ta vpravo )
[img]

Naposledy editováno 02.06.2011 12:06:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

2.6.2011 v 12:08 | Nahoru | #25

pepek9 píše: assassin> já vím, kdysi jsme se tady setkali, dělal jsi mi klíče na Falco ke krku řízení, já jsem v Italský
S2R má stejnej motor, ale třeba zrovna ecu bude mít jinou určitě. Nějaký změny tam jsou.. Pleteš si to s S4R
Já mám dvouventil 1000S i.e. rok 2003

kabel tam je tento



a jednotka je to tahle pro duc?:


edit: jo tak je:) byls rychlejsi:)

Naposledy editováno 02.06.2011 12:09:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

2.6.2011 v 12:13 | Nahoru | #26
assassin> já tam ale nemám ten kabel s tím zelenym konektorem, jinak je stejná

(reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

2.6.2011 v 12:29 | Nahoru | #27

pepek9 píše: assassin> já tam ale nemám ten kabel s tím zelenym konektorem, jinak je stejná



jj jasny, standardni verze, ta s tim zelenym je race.. tam je startovaci omezovac, prepinani pro rajskej plyn apod... takovy ty dragsterovy nesmysly...

1 reakcí na tento příspěvek ECU Ducati vs. Ignitech

2.6.2011 v 13:00 | Nahoru | #28
No nazdar,pokud chceš ten stroj dovezt,tak se na to kouknu třeba zitra.Docela mi vadí,že to daj na prodej kdejakýmu vocasovi(tím nemyslím Tebe,ale toho u koho jsi to kupoval),kterej o tom nemá ani páru a pak s tím lidi mají problémy.V 99% případů,je to jen špatným nastavením a ne vadnou jednotkou.

To Ti jako pan Bednář poslal poštou jednotku, s tím,že to bude fungovat? Bez nastavení na brzdě,prakticky není moc velká šance,že by to fungovalo,jak má.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

2.6.2011 v 13:07 | Nahoru | #29

Murkin píše: No nazdar,pokud chceš ten stroj dovezt,tak se na to kouknu třeba zitra.Docela mi vadí,že to daj na prodej kdejakýmu vocasovi(tím nemyslím Tebe,ale toho u koho jsi to kupoval),kterej o tom nemá ani páru a pak s tím lidi mají problémy.V 99% případů,je to jen špatným nastavením a ne vadnou jednotkou.

To Ti jako pan Bednář poslal poštou jednotku, s tím,že to bude fungovat? Bez nastavení na brzdě,prakticky není moc velká šance,že by to fungovalo,jak má.



no ale jestli to fungovalo a ted nahle prestalo tak by to nastavenim uplne byt nemelo ne? jakoze nerikam ze tam bude vse ok uz od predchoziho ladice (kdovi jestli tam nenasypou ty default hodnoty jak je ma soft v sobe) ale pokud to predtim jelo a ted uz ne tak bude nekde chyba.. ale tak vzhledem k tomu ze jsou v tom softu videt zive hodnoty tak to nebude tak tezky najit... to sem mel v umyslu projit ja, do map bych se nehrabal jen tak od oka:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECU Ducati vs. Ignitech

2.6.2011 v 13:13 | Nahoru | #30

assassin píše: no ale jestli to fungovalo a ted nahle prestalo tak by to nastavenim uplne byt nemelo ne? jakoze nerikam ze tam bude vse ok uz od predchoziho ladice (kdovi jestli tam nenasypou ty default hodnoty jak je ma soft v sobe) ale pokud to predtim jelo a ted uz ne tak bude nekde chyba.. ale tak vzhledem k tomu ze jsou v tom softu videt zive hodnoty tak to nebude tak tezky najit... to sem mel v umyslu projit ja, do map bych se nehrabal jen tak od oka:)



Zdar,tak,zaprve projít přez monitor v jednotce,jestli všechno jede jak má a pak zkontrolovat nastavení na brzdě.Ono u Ducati se dost často stává,že padá TPS do chyby a jednotka si pak hází vstřikovací časy,jak jí napadne.
To oni na simulaci nepoznají,to se musí vyzkoušet na připojené motorce.

Naposledy editováno 02.06.2011 13:14:20
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 Racer21 2 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Problém při startování Ducati Monster 1000 altea 11 14.6.2021 v 18:56 Koumes
Jak nekoho muze bavit jezdit na mot... [1, 2, 3] Honda CB 600S Hornet, Suzuki DL 1000 V-Strom, Honda ... MarcelTheRevenger 74 23.2.2021 v 18:19 Codo
Sekundární převod řemenem [1, 2] Ducati Monster 1000 Ondrero 55 24.12.2019 v 14:35 sardel


TOPlist