globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
9.5.2011 v 15:19
Dovolím si založit vlákno přímo o FMX, páč toho tady o něm vesměs moc není a jak je to teď můj "silniční" mazlík, tak se mu teď trochu věnuju.Vím, že je o FMX přímo fórum,...ale tam to nějak usnulo,...co odešel hlavní "moderátor", co FMX sám vlsatnil.
Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.



















Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 20:44 | Nahoru | #1
Co se tyce te tuning CDI tak to je dost draha zalezitost a dote urcite nepujdu.
Potom je jeste moznost ostrejsi vacky ale tu sem jeste nikde nevidel, dal jiny karbec s akceleracni pumpou jak ma Luk8sh a mrzi me ze ten darebak ji nema v denicku zajimalo by me jak to tam napasoval a skouknul fotky Dal se nabizi iridiova svicka ale to sou uz podle mne vyhozeny prachy, staci kdyz dam kazdou sezonu novou a sem v pohode.
Co se tyce tuningu mimo vykon motoru tak mam zalusk na zarovku s vetsi svitivosti protoze ted tam mam asi misto zarovky svetlusku a dal pancerove brzdove hadicky.

Naposledy editováno 09.05.2011 20:45:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 20:58 | Nahoru | #2

akmb píše: Co se tyce te tuning CDI tak to je dost draha zalezitost a dote urcite nepujdu.
Potom je jeste moznost ostrejsi vacky ale tu sem jeste nikde nevidel, dal jiny karbec s akceleracni pumpou jak ma Luk8sh a mrzi me ze ten darebak ji nema v denicku zajimalo by me jak to tam napasoval a skouknul fotky Dal se nabizi iridiova svicka ale to sou uz podle mne vyhozeny prachy, staci kdyz dam kazdou sezonu novou a sem v pohode.
Co se tyce tuningu mimo vykon motoru tak mam zalusk na zarovku s vetsi svitivosti protoze ted tam mam asi misto zarovky svetlusku a dal pancerove brzdove hadicky.


hele je tam danej a v poho je to to tmko www.dkracing.cz/obsah-kategorie/produkty/mikuni/ y) jinak s tou maximálkou zkoušel sem to a dal sem s tim 155 km/h víc sem to už nezkoušel měl sem pocit že se motoru zdá o ďáblech
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 kovosrotmorava 13 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 honzaxrdakar 22 14.12.2022 v 20:47 350_634
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 Pejvlh 25 25.7.2022 v 18:42 docent
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 Stenly9001 1 16.9.2021 v 21:12 milonovo
Blastry Honda FMX 650 Mufitko 1 14.9.2021 v 15:35 ja1

TOPlist