globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
9.5.2011 v 15:19
Dovolím si založit vlákno přímo o FMX, páč toho tady o něm vesměs moc není a jak je to teď můj "silniční" mazlík, tak se mu teď trochu věnuju.Vím, že je o FMX přímo fórum,...ale tam to nějak usnulo,...co odešel hlavní "moderátor", co FMX sám vlsatnil.
Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.



















Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

3.6.2014 v 23:49 | Nahoru | #811
JanaFMX> ahoj, díky, motorka už je skoro hotová

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

3.6.2014 v 23:51 | Nahoru | #812
Matess727x> ajajaj, dobře se rozmysli

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

4.6.2014 v 00:20 | Nahoru | #813
Takže po dlouhé době více méně první video s FMXem, snad se bude líbit..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

4.6.2014 v 08:17 | Nahoru | #814
Mr.PeLi> pěkné nechceš udělat verzi bez hudby?

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

4.6.2014 v 21:09 | Nahoru | #815
první minuta, jak tam cosi zahodíš v lese - tytyty

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

4.6.2014 v 23:39 | Nahoru | #816
peteRR9> U příštího videa o tom popřemýšlím

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

5.6.2014 v 16:29 | Nahoru | #817
tak to zkus i u tohoto, předpokládám, že originál bez hudby určitě máš U videí tohoto typu většinou bohatě stačí zvuk motorky a nic víc tam netřeba dodělávat

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

5.6.2014 v 20:59 | Nahoru | #818

Matess727x píše: Tak asi pošlu své FMX do světa,... Prodám své vymazlené FMX. Sere mě to,..vůbec jí prodávat nemusím,...ale dnes jsem jí natočil a projel poprvé po 7 měsících-nemám na ní vlastně vůbec poslední 1-2 roky čas.



Atak to snad ne??!!

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

6.6.2014 v 09:03 | Nahoru | #819
-MK-> Tohle video mělo jako celek i jinačí záměr, takže tam ta písnička je docela výstižná.. Ale u příštího to zkusim

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

12.6.2014 v 13:52 | Nahoru | #820
mám prosbu, byl by tady někdo ochotný vyfotit čitelně výrobní štítek na FMX i s údaji??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

12.6.2014 v 15:55 | Nahoru | #821
peteRR9> Jak se večer dostanu k motorce, tak ti to sem hodím

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

12.6.2014 v 17:18 | Nahoru | #822
ondraraz> super moc by mi to pomohlo, nezapomeň na mě prosím. Už mám rozhodnutí z městského úřadu, že si mám znovu vyrazit VIN a vyrobit štítek

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.6.2014 v 13:08 | Nahoru | #823
http://www.expressti...onda-vyrobni-stitek/

Můj vypadá stejně, akorát místo HONDA MOTOR CO., LTD tam mám MONTESA HONDA SA a je to jen to černé pole, to stříbrné dole nemám a taky jsou tam jiné údaje, ale nevím přesně co...bych se musel mrknout, záleží, co konkrétně tě zajímá (těmi údaji samozřejmě nemám na mysli číslo, ale hodnotu decibelů...a snad jsou i při jiných otáčkách)

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.6.2014 v 14:49 | Nahoru | #824
-MK-> No potřebuju to celkem přesně, všechny údaje, takže nejlépe fotku jak je to ve skutečnosti

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.6.2014 v 17:01 | Nahoru | #825
Pokusím se ti to popsat, protože neumím vložit fotku
Jak jsem napsal výše, tak štítek vypadá stejně jako v uvedeném odkazu, ale je to jen to černé pole bez těch keců o homologaci.
- Místo HONDA MOTOR CO., LTD tam mám MONTESA HONDA S.A. (což souhlasí s techničákem v kategorii vozidlo-výrobce vozidla).
- To číslo podtím mám e9*2002/24*0040 (je to nějaká evropská norma a souhlasí s tím, co je napsáno v techničáku na druhé straně úplně nahoře, akorát v techničáku mám e9*2002/24*0040*00)
- u vinka je předepsán začátek *VTMRD12A, zbytek je vyražen (ale ty to budeš asi celé razit)
- mám tam 86 dB při 2875 otáčkách (souhlasí s údajem v techničáku coby stojící vozidlo)

2 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.6.2014 v 21:33 | Nahoru | #826
pro potěchu oka pár scramblerů z Hondy SLR a z Domina















(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

15.6.2014 v 09:52 | Nahoru | #827

callowsick píše: pro potěchu oka pár scramblerů z Hondy SLR a z Domina


....nádhera!

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

15.6.2014 v 20:25 | Nahoru | #828
callowsick> vsechny jsou na stejny brdo ale ta s cervenou nadrzi semi libi nejvic

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

20.6.2014 v 14:23 | Nahoru | #829
Mám otázku, chystám se s FMX do zahraničí (Německo) a mám na ní vykuchané ale originální výfuky, mohl by nastat s tamní policií nějaký problém? Výfuky nejsou nějak brutálně hlasité, nejdu slyšet přes celé město, ale "originální" hluk to také není.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

21.6.2014 v 08:50 | Nahoru | #830
ondraraz>
Pokud je mas otevrene jen v zadni casti nemeli by nastat zadne problemy.
Na chytre telefony existuje aplikace mereni hluku. Pokud seti podari sehnat nebo nekim zmreit porovnej s nemeckimi zakony. Konkretni cisla neznam.

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

21.6.2014 v 14:10 | Nahoru | #831
Ještě jedna věc, sundal jsem sekundární vstřikování vzduchu, jen nevím co s tou tenkou hadičkou co vede z karburátoru, do toho plastového bazmeku co je pod názdží kde se napojují ty dvě tlusté hadice.. Taky zaslepit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

21.6.2014 v 19:19 | Nahoru | #832
ondraraz> Ten bazmekt sem dal celej pryc a tu tlustou co vede do airboxu jsem zaslepil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

21.6.2014 v 20:29 | Nahoru | #833
akmb> to já taky, celé to plastové i ty tlusté hadice jsem dal pryč, ale do toho plastového bazmeku, vede ještě jedna tenká hadička z karburátoru a s tou nevím co udělat...

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

22.6.2014 v 18:31 | Nahoru | #834
ondraraz> cece uz si to poradne nepamatuju. Musel bych prolist motorku a kouknout se.
Neco mi rika ze jsem to taky jen zaslepil.
Zkus procist tady todle forum Rikiho stranky

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

24.6.2014 v 18:23 | Nahoru | #835
Já si koupil těsnění na výfuky a vystřihl si tvar přímo podle té koncovky - a tím to zaslepil.

Nicméně na vás mám dotaz. Týká se to spotřeby oleje, žere vám FMXo něco, nebo ani kapka? Já teď spozoroval malej úbytek, tak přemejšlím jestli to nějak řešit, nebo ne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

24.6.2014 v 21:42 | Nahoru | #836

Mr.PeLi píše: Já teď spozoroval malej úbytek, tak přemejšlím jestli to nějak řešit, nebo ne...


Co je to "malej úbytek?",...kolik oleje na kolik kiláků si dolejval? Jako nějaký olej si bere každej motor,...ale jde o to kolik.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

24.6.2014 v 23:51 | Nahoru | #837
Matess727x> Na ten servisní interval 3000km jsem dolejval asi tak 200-250ml. - Což je z hranice maximum někde mezi minimem a maximem.

Naposledy editováno 24.06.2014 23:53:01

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

26.6.2014 v 18:49 | Nahoru | #838

-MK- píše: Pokusím se ti to popsat, protože neumím vložit fotku
Jak jsem napsal výše, tak štítek vypadá stejně jako v uvedeném odkazu, ale je to jen to černé pole bez těch keců o homologaci.
- Místo HONDA MOTOR CO., LTD tam mám MONTESA HONDA S.A. (což souhlasí s techničákem v kategorii vozidlo-výrobce vozidla).
- To číslo podtím mám e9*2002/24*0040 (je to nějaká evropská norma a souhlasí s tím, co je napsáno v techničáku na druhé straně úplně nahoře, akorát v techničáku mám e9*2002/24*0040*00)
- u vinka je předepsán začátek *VTMRD12A, zbytek je vyražen (ale ty to budeš asi celé razit)
- mám tam 86 dB při 2875 otáčkách (souhlasí s údajem v techničáku coby stojící vozidlo)



velký DÍK za info!!

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

15.7.2014 v 13:27 | Nahoru | #839
snad mi nevynadáte, když tu vytapetuju přestavbama na bázi Dominátorů a SLR-ek
třeba to někoho inspiruje





















































































Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

20.7.2014 v 17:07 | Nahoru | #840
Tak dnešní výměna řetězovky se proměnila v horor. U výměny řetězovky na 125 jsem si odnesl zážitek, že výměna trvá tak hodinu a není na tom nic složitého. U fmx jsem myslel že to po třech hodinách celé rozmlátím a do garáže aspon týden nevkročím. Rozčilený jsem však nebyl z motorky ale ze sady co mi přišla. První věc - povolit šrouby co drží rozetu byl nadlidský výkon. Druhá věc - nový pastorek je bez těch gumých součástí co jsou na originálním vadí to něčemu? Třetí věc - nový pastorek měl v sobě závit asi jen do 3/4. první co mě napadlo (to mě napadnout nemělo) vzít závitník a závit dodělat. Samozdřejmně jsem závitník zalomil v zůstal v pastorku. nějaký nápad jak ho vylovit?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 kovosrotmorava 13 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 honzaxrdakar 22 14.12.2022 v 20:47 350_634
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 Pejvlh 25 25.7.2022 v 18:42 docent
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 Stenly9001 1 16.9.2021 v 21:12 milonovo
Blastry Honda FMX 650 Mufitko 1 14.9.2021 v 15:35 ja1


TOPlist