bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
9.5.2011 v 15:19
Dovolím si založit vlákno přímo o FMX, páč toho tady o něm vesměs moc není a jak je to teď můj "silniční" mazlík, tak se mu teď trochu věnuju.Vím, že je o FMX přímo fórum,...ale tam to nějak usnulo,...co odešel hlavní "moderátor", co FMX sám vlsatnil.
Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.



















Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

30.11.2013 v 20:42 | Nahoru | #751
Pravda je, že vypadá trochu odchlípnutě asi ještě upravím držáky na vidlích. U původního vedení se mi nelíbí to vemeno podel vidle a hlavně při propérování. Toto horní vedení používají někteří tovární výrobci na jiných motorkách a mě se líbí. Hadice je vyrobená na míru z metráže v JSC Pelhřimov (výroba tlakových hadic všech druhů) vyráběl jí sám pan Svoboda (závodil formule 3 v Evropě) Cena 525 kč. Tak asi tak.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

1.12.2013 v 18:58 | Nahoru | #752
BoBo1> Jo z metraze to me taky napadlo. kousek tu mam taky firmu kde delaji hydraulicke hadice na miru ale nezjistoval jsem jestli maji i takovou. No cena dost ranec.
JJ horem to je taky bezny zpusob, me osobne seto teda moc nelibi ale proti gustu.... tak hlavne zeto funguje jak ma

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

20.12.2013 v 14:43 | Nahoru | #753
Vánoce jsou tady. Tak jsem nadělil Hondyně červené pero centrálu, abych vylepšil její BLACK-RED facelift a sobě snížení podvozku (více v deníku). Všem Vám přeji krásné vánoce a hodně zajímavých a realizovaných nápadů. Tunění zdar.




Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

14.1.2014 v 23:21 | Nahoru | #754
Vím, že se tu téma "drapák" už řešilo, nicméně, jsem nenašel pořádné rozřešení. Na zadní kolo není problém sehnat mitasku E-09, horší to je s předkem... Nemá někdo odzkoušené, jaký ráfek, nejlépe velikosti 21" by byl nahraditelný, za origo ?

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

30.1.2014 v 16:45 | Nahoru | #755
Čau lidi. Nespíte? Co děláte? Já něnil gufera ventilů. To dopadlo dobře. Jiště jsem zkusil upravit karbec podle jednoho fora a to jsem asi posral. Nějak to nechce do otáček.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

4.2.2014 v 18:34 | Nahoru | #756
BoBo1> A o jakou upravu se jedna?

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

6.2.2014 v 21:19 | Nahoru | #757
Čau konkrétně jde o přizvedlou jehlu, provrtaný šoupátko d 4,8 mm dvě díry a odstraněná pružina nad šoupátkem. Tryska je 168. Ještě jsem vyměnil papírový filtr za molitanový a asi to má moc vyduchu. Ladit budu až se oteplí. Prý to má hodit nějaký koně, ale začínán pochybovat,že by to bylo tak jednoduché. V nejhorším to vrátím celé zpátky.

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

16.2.2014 v 12:40 | Nahoru | #758
Teť se bavím timhle. Zatímto je jen papírový model kvůly tvaru a rozměrům, ale už se pracuje na hliníkové a opravdické variantě. Kdo nepoznal tak to bude přídavná nádrž o které se zmiňuji v recenzi.



Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

18.2.2014 v 18:06 | Nahoru | #759
Čau, prosím o radu. Mám FMX 650, je tam KN filtr, odstranil jsem sekundární přisávání vzduchu, upravuju výfuky stejně jako akmb, co sem dával video a dneska jsem vydělal karbec a chci tam dát dynojet kit stage 2. V návodu je psané: jehla - 2. zářez odshora - ok, šroub bohatosti 2 otáčky.. jen nevím jakou hlavní trysku tam dát.. pro originál výfuky píšou 155, pro laďáky 160.. Vím že to není asi jen tak že dám dynojet a pojede to hned bez cukání apod, ale mnoho z vás už dynojet dávali a máte určitě nějaké poznatky. Díky za každou radu. Mějte se

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

2.3.2014 v 21:32 | Nahoru | #760
Tak se musim trošku pochlubit,konečně jsem + - dodělal FMXo :) Barva je bílej matnej plastidip, podomácku dělané polepy + na zakázku. Má nové zadní brzdové destičky, svíčku, ol. filtr, olej - měl jsem to otevřený přes noc a vyteklo mi 2,2L a nalil jsem 2,3L a olej je pár mm pod maximem. Vyčištěnej KaN filtr atd.. Prostě připraveno na sezonu ! :)





(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

3.3.2014 v 14:41 | Nahoru | #761
Mr.PeLi>

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

3.3.2014 v 17:34 | Nahoru | #762
Mr.Peli: Super. Dej více fotek.

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

3.3.2014 v 19:04 | Nahoru | #763
Palec nahoru vypada vyborne
Jen myslim ze zrovna bíla bude na udrzbu brutus nebo ne??

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

3.3.2014 v 21:46 | Nahoru | #764
Díky moc :) Více fotek doplním brzo do svého deníku... Nooo.. Bílá barva na údržbu horší je, nicméně mě oslovila nejvíce. Uvidíme, jak bude FMXo vypadat příští sezonu

3 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

26.3.2014 v 10:26 | Nahoru | #765
Zdravím. Tak už jsem si taky konečně dovezl FMX. Ale mám jeden problém, minulý majitel otevřel origo výfuky a dal DynoJet, který se nejspíš nastavený podle návodu nebo vůbec. Fitr je taky origo. Problém je, že motorka má docela divnou odezvu na plyn, tím myslím že, když dám plný, pvní cca 2 sekundy je tam zhruba polovina výkonu a až pak to začne jet. Další věc je spotřeba. Když se flákám a moc netahám, mám problém se dostat pod 6l když táhám po městě, není problém se dostat daleko přes 8l. Nejspíš je to tím dynojetem, ale nevím jak správně nastavit, když jsem se dočetl, že to podle návodu není nejlepší.




(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

27.3.2014 v 19:28 | Nahoru | #766
ondraraz> Origo vzduchovy filtr - mrkni jestli neni moc zaneseny taky bych se podival nato jak je dynojet vlastne nastavenej, nekdo si muze rict dam jehlu az nahoru at to poradne jede.
Nastaveni bohatosti smesi - sroubek ve zpod karbce -zacni ho zasroubovavat az co to pujde a zpocitej otocky. Rovnou bych dal novou svicku cca 120Kč te nezabije.
Jezdim brzda plyn 5.3-5.5L/100Km

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

18.4.2014 v 09:52 | Nahoru | #767
ondraraz> ideálně - sundat karbec, podívat co do něj skutečně dali - tryska, nastavení jehly atd. Sehnat si návod od DynoJet a nastavit vše podle něj, poskládat a pak doštelovat podle potřeby. Ten návod asi bude někde na netu, klidně ho naskenuju Tak good luck

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

23.4.2014 v 21:03 | Nahoru | #768
ondraraz> Co to mas za pneu? Vyrobce a oznaceni? predem dik za info.

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

24.4.2014 v 15:13 | Nahoru | #769
Avon Distanzia. Už se o nich v tomhle vlákně psalo - pozitivně. Jsou tam od minulého majitele. Jak jsem to koupil tak v zadu byly ještě tak 3-4mm vzorku odhadem. ted asi po 1700km vzadu není nic ale drží dobře, žádné poserproužky. Ted rozmýšlím co dál, nejspíš půjdu do michelin pilot power, sada vychází mnohem levněji něž sada těch avonů.

E: Nemá někdo navíc záslepky sekundárního vstřikovaní vzduchu?

Naposledy editováno 24.04.2014 15:17:29

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

26.4.2014 v 11:23 | Nahoru | #770
ondraraz> Diky za info. pristi sezonu mozna zkusim ty Avony.

Ty zaslepky si udelas i z pasoviny vybrousis a vyvrtas, prilepis na tmel. na vyzkouseni zlaty

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

27.4.2014 v 14:21 | Nahoru | #771
stačí obyčejné železo, nebo to musí být z něčeho jiného kvůli tepelné roztažnosti?

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

27.4.2014 v 15:50 | Nahoru | #772
Zdravím ve spolek tak jsem se taky čersvě stal majitelem FMX připravujte se na lavinu mých dotazů, protože takovou prasárnu jako já tady ještě nikdo neměl

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

28.4.2014 v 11:37 | Nahoru | #773

ondraraz píše: stačí obyčejné železo, nebo to musí být z něčeho jiného kvůli tepelné roztažnosti?



jj muze. na tak malim kousku to nic neudela

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

28.4.2014 v 11:38 | Nahoru | #774
peteRR9>
Tak se pochlub se strojem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

28.4.2014 v 12:48 | Nahoru | #775
akmb> dobře dobře, jdu na to

takže motorku jsem koupil přesně před týdnem, byla bývalému majiteli ukradena feťáky, následně ji policie našla při domovní prohlídce a vrátila zpět majiteli. ten ji kvůli stavu dal hned do inzerce, ani na ní nejel. Mám samozřejmě všechny doklady od policie, fakturu (kupoval ji novou). Na motorce byla falešná PAPÍROVÁ značka přepená izolepou

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

28.4.2014 v 12:52 | Nahoru | #776

maska už by měla být nová na cestě


piko-tuning, předpokládám že ulomené zbytky jsou ještě v nádrži


spínačka...


obnovení VIN bude ještě zajímavé... nikdy jsem toto nepodstupoval


umění??


na zpětnou montáž zámkusedla se také "těším"



Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

28.4.2014 v 13:00 | Nahoru | #777
je tam toho ještě víc, v současné době už mám skoro odbarveno na původní červenou barvu - byla natřená žlutou a pak modrou, barvou se samozřejmě nešetřilo



Naposledy editováno 28.04.2014 13:01:43

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

28.4.2014 v 13:07 | Nahoru | #778
teď se zrovna snažím i zalepit ulomené budíky, ale už to zkoušeli předemnou (samozřejmě to posrali)



v tachometru se přidírá ten magnetický přenos - je zkřivený nárazem, už výmýšlím jak to srovnat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

28.4.2014 v 13:57 | Nahoru | #779
peteRR9> Kdysi se tu objevilo vlákno, je kterém někdo upozornoval na podezřelé FMX v vylomeným zámkem a celkově byla motorka v dost špatném stavu, a taky byla modrá, je to ona?

E: Jak tak koukám, tak to asi nebude ona, tvoje má "v barvě" i přední blatník, jiné sedlo a další věci..

Naposledy editováno 28.04.2014 14:51:08

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

28.4.2014 v 18:28 | Nahoru | #780
ondraraz> to jsem četl, není to ona
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 kovosrotmorava 13 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 honzaxrdakar 22 14.12.2022 v 20:47 350_634
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 Pejvlh 25 25.7.2022 v 18:42 docent
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 Stenly9001 1 16.9.2021 v 21:12 milonovo
Blastry Honda FMX 650 Mufitko 1 14.9.2021 v 15:35 ja1


TOPlist