globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
9.5.2011 v 15:19
Dovolím si založit vlákno přímo o FMX, páč toho tady o něm vesměs moc není a jak je to teď můj "silniční" mazlík, tak se mu teď trochu věnuju.Vím, že je o FMX přímo fórum,...ale tam to nějak usnulo,...co odešel hlavní "moderátor", co FMX sám vlsatnil.
Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.



















Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 32
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 15:29 | Nahoru | #1
polepene to mas hezky...To plexi sis udelal nebo primo na to? aale vypada to hezky.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 15:34 | Nahoru | #2

z-x-r píše: polepene to mas hezky...To plexi sis udelal nebo primo na to? aale vypada to hezky.


...já už ho takhle "polepený" koupil.Od kluka co jezdí motocros, tak to měl v takovém tom sportovním stylu a mě se to líbilo, takže jsem to nechal. Já na tom potunil až to plexi, laďáky a úpravy kolem výkonu. Prodává se origo plexi na FMX, ale to stojí šišku a moc se mi nelíbí.Tohle je z vršku z plexi z Afriky, co mi dal kamarád.

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 16:38 | Nahoru | #3
to plexi vypadá zvláštně...nevím, jestli je to hezký nebo ošklivý...jako zobák na gs

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 16:40 | Nahoru | #4

mariano píše: to plexi vypadá zvláštně...nevím, jestli je to hezký nebo ošklivý...jako zobák na gs


...hlavně je funkční,...důvod, proč ho tam mám. Já to FMX mám spíš jako takovýho "cestovního motárda", tak to plexi potřebuju.

2 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 17:40 | Nahoru | #5
Zdárek hele jakej je rozdíl s tím kolečkem mám tam taky o zub větší s tím menším to asi tolik nepojede co ale zas to bude mít větší zátah bo se mýlím ? Jinak tam mám to samý co ty akorát navíc jinej karbenátek . Celkově mohu říct že to jede v celku slušně na ten výkon a ty co tu píšou že je to mrcha líná tak jak pro koho ty co sedlali ktm a podobný ostrý motárdy tak určo jo ale tohle neni motard ale spíš parodie na něj (váha,výkon je úplně někde jinde)

Naposledy editováno 09.05.2011 17:44:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 18:30 | Nahoru | #6
jak jste na tom se spotřebou. docela by me to zajimalo. protoze ja s ladakama od tenaxu Kn filtrem a dynojet kitem se pod 5 litru prakticky nedokazu dostat. a nemyslim si ze bych to nejak vytáčel. na 5 litru se dostalu jen když jedu fakt kadla kadla kochačku

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 18:36 | Nahoru | #7
to je normální bych řek já jezdím i za 6 ale to už za to tahám, jinak normál tak 5-5,5 za 4 jsem snad nikdy nejel

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 18:47 | Nahoru | #8

honza89 píše: jak jste na tom se spotřebou. docela by me to zajimalo. protoze ja s ladakama od tenaxu Kn filtrem a dynojet kitem se pod 5 litru prakticky nedokazu dostat. a nemyslim si ze bych to nejak vytáčel. na 5 litru se dostalu jen když jedu fakt kadla kadla kochačku


...a jakou máš trysku?Já tam měl chvíli tu 155 z té sady DynoJetu a paradoxně to žralo víc a jelo to samozřejmě hůř.Já dost ladil a zkoumal ten poměr toho vzduchu,...třebas mi to jede hůř, když oddělám ten náhubek v tom sání, jak je to popsaná v tom návodu v DynoJetu.Taky jsem dlouho ladil tu bohatost směsi šroubkem,...podle návodu to vůbec nebylo ono.Apropo,...já tam ale vlastně taky nemám ten KN fultr, ale molitanovej,....co jsem někde našel na netu, jak se předělá ten papírovej na molitanovej a ten se mi osvědčil nejlépe. Dneska jsem byl FMX taky protáhnout a jede fakt parádně. Zkoušel jsem to i s tím o zub menším (původním) kolečkem,...na zátahu jsem dvakrát nic moc nepoznal, takže jsem dal zpět o zub větší a tak mi to vyhovuje. Dokonce bych řekl, že se s tím větším lépe jezdí po zadním-na dvojku ujedu větší vzdálenost.Ale moc to nepřeháním a neumím,...mám strach, abych to nepřehodil na záda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 18:50 | Nahoru | #9

Luk8sh píše: Celkově mohu říct že to jede v celku slušně na ten výkon a ty co tu píšou že je to mrcha líná tak jak pro koho ty co sedlali ktm a podobný ostrý motárdy tak určo jo ale tohle neni motard ale spíš parodie na něj (váha,výkon je úplně někde jinde)


...to je jasný,...když sednu na KTM 450 EXC, tak je to o něčem jiným. Ale já nechtěl ostrýho motárda,...stačí mi jedna ostrá mrcha doma. Chtěl jsem spíš něco trochu "cestovnějšího", na takové to normální ježdění kolem komína a kousek od baráku atd.,...a v tom je FMX s plexíkem přesně co mi vyhovuje.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 18:53 | Nahoru | #10

Matess727x píše: ...to je jasný,...když sednu na KTM 450 EXC, tak je to o něčem jiným. Ale já nechtěl ostrýho motárda,...stačí mi jedna ostrá mrcha doma. Chtěl jsem spíš něco trochu "cestovnějšího", na takové to normální ježdění kolem komína a kousek od baráku atd.,...a v tom je FMX s plexíkem přesně co mi vyhovuje.


jojo navíc je tahle motka co se týče servisu úplně někde jinde ono živit třeba takovou aprilku sxv 550 bude o dost více finančně náročnější ale zase za více peněz více muziky

2 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 18:58 | Nahoru | #11
jinak sem někde na fóru čet že se prodává jiná řídící jednotka co dovolí točit do 10 000 ot oproti 7400 ot co si o tom myslíte ?

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 19:12 | Nahoru | #12

Luk8sh píše: jinak sem někde na fóru čet že se prodává jiná řídící jednotka co dovolí točit do 10 000 ot oproti 7400 ot co si o tom myslíte ?


Že jsem větší pí*ovinu v životě neslyšel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 19:37 | Nahoru | #13

Luk8sh píše: jinak sem někde na fóru čet že se prodává jiná řídící jednotka co dovolí točit do 10 000 ot oproti 7400 ot co si o tom myslíte ?


....máš pravdu. Někde jsem to četl na FMX foru,...dokonce tam někdo dával odkaz na nějaký německý web, kde se vyloženě nějaká partička zabejvala tuněním FMX a byl tam odkaz i na to CDI, ale stálo to ranec. Byly tam docela husťácký úpravy jak vzhledově, tak různé spešl tuningy ohledně motoru atd.Prolez to FMX forum a najdeš to tam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 19:39 | Nahoru | #14

Matess727x píše: ....máš pravdu. Někde jsem to četl na FMX foru,...dokonce tam někdo dával odkaz na nějaký německý web, kde se vyloženě nějaká partička zabejvala tuněním FMX a byl tam odkaz i na to CDI, ale stálo to ranec. Byly tam docela husťácký úpravy jak vzhledově, tak různé spešl tuningy ohledně motoru atd.Prolez to FMX forum a najdeš to tam.


já to čet právě tam no psali tam že to upravuje cosi s jiskrou ale moc tomu nevěřím nevím

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 20:09 | Nahoru | #15

Luk8sh píše: já to čet právě tam no psali tam že to upravuje cosi s jiskrou ale moc tomu nevěřím nevím


...a prohlížel si si ten německej web o tunění FMX?...co tam byl odkaz?

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 20:12 | Nahoru | #16
no koukal sem na to před nějakou dobou byli tam i obrázky tý jednotky ale už si moc nepamatuju co se tam přesně psalo a teďka mi ta stránka píše že byla nahlášena jako útočná

Naposledy editováno 09.05.2011 20:15:12

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 20:34 | Nahoru | #17
Tak hned v uvodu si me dostal stou maximalkou! 160Km/h a jestli mi reknes ze si pritom mel i kufr tak tu svoji budu muset jeste hodne poladit pac ja sem tez skousel a max 140Km/h.
Ovsem nedela sem nic s pomerem primarniho retezu 42/14 a taky sem po namontovani dynojetu nevrtal se smesi, dokonce sem nechal i pri otevreni vyfuku.

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 20:44 | Nahoru | #18
Co se tyce te tuning CDI tak to je dost draha zalezitost a dote urcite nepujdu.
Potom je jeste moznost ostrejsi vacky ale tu sem jeste nikde nevidel, dal jiny karbec s akceleracni pumpou jak ma Luk8sh a mrzi me ze ten darebak ji nema v denicku zajimalo by me jak to tam napasoval a skouknul fotky Dal se nabizi iridiova svicka ale to sou uz podle mne vyhozeny prachy, staci kdyz dam kazdou sezonu novou a sem v pohode.
Co se tyce tuningu mimo vykon motoru tak mam zalusk na zarovku s vetsi svitivosti protoze ted tam mam asi misto zarovky svetlusku a dal pancerove brzdove hadicky.

Naposledy editováno 09.05.2011 20:45:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 20:58 | Nahoru | #19

akmb píše: Co se tyce te tuning CDI tak to je dost draha zalezitost a dote urcite nepujdu.
Potom je jeste moznost ostrejsi vacky ale tu sem jeste nikde nevidel, dal jiny karbec s akceleracni pumpou jak ma Luk8sh a mrzi me ze ten darebak ji nema v denicku zajimalo by me jak to tam napasoval a skouknul fotky Dal se nabizi iridiova svicka ale to sou uz podle mne vyhozeny prachy, staci kdyz dam kazdou sezonu novou a sem v pohode.
Co se tyce tuningu mimo vykon motoru tak mam zalusk na zarovku s vetsi svitivosti protoze ted tam mam asi misto zarovky svetlusku a dal pancerove brzdove hadicky.


hele je tam danej a v poho je to to tmko www.dkracing.cz/obsah-kategorie/produkty/mikuni/ y) jinak s tou maximálkou zkoušel sem to a dal sem s tim 155 km/h víc sem to už nezkoušel měl sem pocit že se motoru zdá o ďáblech

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 20:59 | Nahoru | #20

Luk8sh píše: hele je tam danej a v poho sice když sem ho vyndaval a čistil měl sem co dělat ho tam dát zpátky je to to tmko www.dkracing.cz/obsah-kategorie/produkty/mikuni/ y) jinak s tou maximálkou zkoušel sem to a dal sem s tim 155 km/h víc sem to už nezkoušel měl sem pocit že se motoru zdá o ďáblech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 21:24 | Nahoru | #21

akmb píše: Tak hned v uvodu si me dostal stou maximalkou! 160Km/h a jestli mi reknes ze si pritom mel i kufr tak tu svoji budu muset jeste hodne poladit pac ja sem tez skousel a max 140Km/h.
Ovsem nedela sem nic s pomerem primarniho retezu 42/14 a taky sem po namontovani dynojetu nevrtal se smesi, dokonce sem nechal i pri otevreni vyfuku.


...160 km/H mi dalo i SLR co jsem měl před tím,...jak jistě víš, stejnej motor jak FMX a taky v origo celkem udušený.Vezmu kameru a natočím to ok?....hodně lidí mi nevěřilo ani to, že jsem to SLR poladil, že dalo maximálku 160.Jenomže já měl...DÚKAZ ... Tam pak při té maximálce hraje docela roli to plexi.Bez plexi je větší odpor vzduchu,....mám vyzkoušený právě už na tom SLR-ku.Proto jsem chtěl i to plexi na FMX.

Edit: ....jj, na FMX jsem měl kufr při té maximálce.

Naposledy editováno 09.05.2011 21:27:05

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 21:33 | Nahoru | #22
já tomu věřím že to 160 dá

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 22:01 | Nahoru | #23
rrrrr Nonic dam tam 2 motory toje 140+140=280Km/h

Luk8sh - bodli by nejaky fotecky jak budes mit chvilku cas , to vicko na predni brzde sis delal sam nebo koupil??

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 22:03 | Nahoru | #24
to už sem s tím koupil jojo až bude čas vyfotím to a dám na profil

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 22:08 | Nahoru | #25
ok diky.
sem videl na jednom choperu dobrou vychytavku, mel natom vicku rucickove hodiny. coz semi moc libylo pac vecne jezdim doprace pozde tak bych aspon vedel jestli mam pridat nebo jet vyhlitkovou jizdu.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 22:12 | Nahoru | #26

akmb píše: ok diky.
sem videl na jednom choperu dobrou vychytavku, mel natom vicku rucickove hodiny. coz semi moc libylo pac vecne jezdim doprace pozde tak bych aspon vedel jestli mam pridat nebo jet vyhlitkovou jizdu.


zajímavé no

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 22:14 | Nahoru | #27
jinak sem viděl někde na foru otáčkoměr taky by to bylo zajímavý gervajz tady odtud ho dokonce má

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 22:21 | Nahoru | #28
Jo otackomer uz resim. chci ten diodovej jak je zde pak jeste je rafickovej ale ten zabira strasne moc mista

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 22:24 | Nahoru | #29
mě se líbí ten na tom obrázku ale nic sem nikde neviděl bo drahý fmx650.forumotion.com/t47-topic

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.5.2011 v 22:38 | Nahoru | #30
Jo ten sem videl na netu uz si nepamatuju zakolik ale byl to ranec.
V rychlosti sem nasel jen podobnej zde 3.300Kč
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 32
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 kovosrotmorava 13 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 honzaxrdakar 22 14.12.2022 v 20:47 350_634
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 Pejvlh 25 25.7.2022 v 18:42 docent
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 Stenly9001 1 16.9.2021 v 21:12 milonovo
Blastry Honda FMX 650 Mufitko 1 14.9.2021 v 15:35 ja1


TOPlist