bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VFR 800 vs. MG Breva 850
Kurevsky dlouhou dobu váhám nad pořízením stroje a furt nic...

V merku mám dlouho Buell XB 9, Ducati Monster 900-1000, ty jsou srdcovky

Z důvodu že mám motárda, hledat něco jiného je těžký... ten adrenalin to se jinde nedá zažít časem přibud v garáži asi Husaberg FS 570, ne li přímo

Dnes jsem se svezl na kapotovaným Banditovi 650 K10, motorka neurazí ani nepřekvapí, na naše silnice ideál, ale nejede to, oproti motardu ne a ne . Když to člověk točí tak to umí jet pěkně, ale furt je to strašně hodný. Líbí se mi i VFR 800 2004+ to je adept No.1 mezi cestáky, ale poku to pojede tupě jako Bandit nechci to...

Průser je že nevím co chci, sem mladej chci blbnout,ale časem i cestovat... V2 sem zatim nesedlal ale Ducati, Buell to chytne za srdce už jenom ten zvuk ale na začátek se spokojím i s SV 650... chtěl bych to projet at mám jasno, už jenom kvůli motoru, ale nevím o nikom v okolí....
Suma sumárum, chci motorku s koulema, nezáludnou, ale musim to cejtit.... Na který projedu půl Evropy, ale nepojedu 120 a kromn bzukotu nevim že jedu... a na K1300R si zatim netroudám

edit. tak zatim se mě furt zamlouvá VFR 800 a kvůli motoru, cestování, vzhled je silná volba Moto Guzzi Breva objem asi 850 na 1100 si netroufám. Griso je prej pro dva dost nepohodlný, jinak by bylo ve hře i to rád bych aby se vyjádřili italofilové či jak je nazvat, jestli Breva splnuje požadavky výše, myslim první příspěvek bez editu

Naposledy editováno 08.05.2011 22:34:02
Předchozí
1 2 3 4
Následující

VFR 800 vs. MG Breva 850

7.5.2011 v 00:44 | Nahoru | #1
Bulika kdys uz 12 sto koniku je tak nejak akorat bandit uplne elektro a vfr je super strojek na cestovaní. kamarad ho ma a je snim spokojeny a pilu to tez jede.Jinak K to je volba to je de furt a co nejaky Tučnak

Naposledy editováno 07.05.2011 00:45:04

VFR 800 vs. MG Breva 850

Skvělá odpověď, děkuji! 7.5.2011 v 01:03 | Nahoru | #2
řešim to samý co ty.Nevím do čeho skočit po motárdu.Taky uvažuju o bulikovi a o Mt01....SV mi přijde ošklivý a jízda nezaujala, monster je moc mrnavej (mám dva metry),kamarádaova Bandita sem zkoušel a taky mě nechytil (to bych se radši vrátil k Hornetovi)......ještě mě napadá Triple a nebo Ktm 950
zlatá doba kdy sis mohl vybrat mezi 250 a 350

VFR 800 vs. MG Breva 850

7.5.2011 v 03:23 | Nahoru | #3
Motorky cos napsal by tě mohly bavit ve větším objemu-Buell a Bandit 1200 a SV 1000.

VFR 800 vs. MG Breva 850

Skvělá odpověď, děkuji! 7.5.2011 v 07:48 | Nahoru | #4
Jestli chceš "nezáludný" - hodňoučký dvouválec tak ze šestkek Suzuki SV650 a z litru Suzuki SV1000 a Honda VTR 1000F. Na vše ostatní -Ducati 996/999 atd., Aprilia RSV 1000 nebo od Hondy VTR SP a od Suzuki TLR- už je třeba mít zkušenosti. Ale samo, že se dá i na nich. Po motardu bych šel do Suzuki SV650 na blbnutí je O.K.

edit> do bandita nechoď...šestka je pro holky a dvanáctka je fotrovská motorka (bez urážky, ale je to tak.) Ten projev je žalostně nudný.

Naposledy editováno 07.05.2011 07:50:13

VFR 800 vs. MG Breva 850

7.5.2011 v 07:58 | Nahoru | #5
jj,bandit neni az takovej bandita
vtr sp je supr,vzhledove nejhezci silnice,ale na ty nase cesty....

VFR 800 vs. MG Breva 850

7.5.2011 v 08:47 | Nahoru | #6
tak ti prodám moje gsxr

VFR 800 vs. MG Breva 850

7.5.2011 v 09:30 | Nahoru | #7
VFR jede oproti banditu podstatně lépe, má krouťák o třetinu vyšší.

Ale pokud chce člověk skutečně cítit výkon, tak to litrové GSXR je ideální A proto nabízím i své k prodeji

VFR 800 vs. MG Breva 850

7.5.2011 v 10:05 | Nahoru | #8
chlapi, neblázněte...ve 20ti letech nesednu na litra takže cokoliv nad 800 padá... jedině Bulík nebo Monster tam bych udělal vyjímku, to jsou srdcovky a objem 900

snad možná Street Triple, by taky nebyl k zahození... spíš mě jde o projev toho Bandita, skůtr jak to začne bzučet tak to celkem jede ale nemá to koule... plynule to zrychluje, vibrace žádný, kdybych neslyšel ten jekot tak nevim že jedu

K1300R snad jednou bude, ale momentálně bych na to nesed, to je prostě moc velká kubatura

určitě časem musim zkusit aspon to SV, at si ujasnim jestli V2 nebo 4V... VFR je snad jedinej čtyřvál, kterýho bych doma snes bez donucení

nejde mi ani tak o výkon, i ten Bandit když ho člověk probudil k 8-9 tis. tak jel, ale celkově o ten projev motoru, prostě nuda

a rozhodně nechci celokapotu a cenduro... bud naháče (klidně polokapotu) nebo to Vefro

VFR 800 vs. MG Breva 850

7.5.2011 v 11:10 | Nahoru | #9
sv je maly a slaby, 1000 by byl ok, bandaska te nenadchne a taky radsi vetsi, vefro je super, idealne v-tec s motorem z fi.

VFR 800 vs. MG Breva 850

7.5.2011 v 11:37 | Nahoru | #10
Jdi do SP za ty peníze budeš mít hodně muziky, akorát to cestování je na tom horší, ale i na to se dá zvyknout.

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850

7.5.2011 v 11:39 | Nahoru | #11
Jinak jsem měl taky SV 1000N a to bylo na cestování naprostá paráda i ve dvou.

VFR 800 vs. MG Breva 850

7.5.2011 v 11:46 | Nahoru | #12
2x

Naposledy editováno 07.05.2011 11:47:00

VFR 800 vs. MG Breva 850

7.5.2011 v 11:46 | Nahoru | #13
Z SV650 budeš zklamanej..takže Litr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

7.5.2011 v 14:21 | Nahoru | #14
VeFeRák> chtěl bych určitě novější, do 10 let starých mašin se mi moc nechce proč nikdo nechce Vtec?? když pominu to časování tak v čem je horší??

Michal.P,Flašek.Lee> supersporta nechci a SV1000 těžko říct, na tuhle kubaturu asi nemám

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850

7.5.2011 v 15:20 | Nahoru | #15
B 12 a nebudeš zklamanej

VFR 800 vs. MG Breva 850

7.5.2011 v 16:03 | Nahoru | #16
a co kačena 990sm-t?

(reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

Skvělá odpověď, děkuji! 7.5.2011 v 17:13 | Nahoru | #17

Lion píše: VeFeRák> chtěl bych určitě novější, do 10 let starých mašin se mi moc nechce proč nikdo nechce Vtec?? když pominu to časování tak v čem je horší??

Michal.P,Flašek.Lee> supersporta nechci a SV1000 těžko říct, na tuhle kubaturu asi nemám



Fi je nakonec rychlejší, má větší zátah a menší spotřebu...u V-tecu mne štvalo, že dokud to honíš a sázíš tam rychlosti jednu za druhou, tak vše v pohodě, ale když jsem jel řekněme slušně a nehonil to, tak než se seply ventily, motorka jakoby přestala táhnout a jak jsem se dostal na točky pro sepnutí, tak to přidalo...ale třeba to je jen o zvyk...s tou 10 let starou motorkou tě chápu, nicméně jak to vefro stárne se mnou, tak mi to nepřijde...mělo jsem 6 letou motorku, když jsem ji kupoval a teď holt má 10 let a furt se nic nekazí...snad jen ten vzhled je překonaný (nicméně mně se pořád líbí moc)

(reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

7.5.2011 v 17:24 | Nahoru | #18

Krejca píše: B 12 a nebudeš zklamanej


Mu je, ale 20let né 50!

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850

7.5.2011 v 18:34 | Nahoru | #19
Mi ve 20ti trhala ruce i Jawa350

VFR 800 vs. MG Breva 850

7.5.2011 v 19:18 | Nahoru | #20
Já myslím, že pokud máš toho Motarda už trochu v ruce a dáváš mu čouda , tak se litra na silnici už asi nemusíš moc bát! Monster 900 je už skoro motorka na celej život - jasně, není to žádná pila, ale rozhodně jede dost dobře! Pokud máš víc financí, tak bych šel do M1000 a nebo Buella XB9/12S! Bandita ale zase doporučuje 10 z 9ti rádobystrýťáků - no jo no , je to holt opravdu těžká volba!

(reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

7.5.2011 v 19:26 | Nahoru | #21

c.j. píše: Mi ve 20ti trhala ruce i Jawa350



ve 12ti Simson...

VFR 800 vs. MG Breva 850

7.5.2011 v 20:24 | Nahoru | #22
to vidim jednoznačně.Každý mašině co tě oslovila dej číslo a hod si šipkou do terče

2 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850

8.5.2011 v 11:03 | Nahoru | #23
tak a teď v tom udělám úplnej hokej, páč už mě mrdá úplně kromě Guzziniho si radši všichni sedněte.... co Moto Guzzi Breva/Griso 850 ?? kardan, sedlo nevypadá na nějaký prkno a vzhled taky slušnej, motor no sice to heblo pod válcema bych musel zakrýt tím klínem co má Breva , ale jinak by to nemuselo být zlé



1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850

8.5.2011 v 11:06 | Nahoru | #24
VTR 1000, TL 1000, SV 1000...

VFR 800 vs. MG Breva 850

8.5.2011 v 11:10 | Nahoru | #25
Hele,jednoduchá rada--peníze asi máš,tak je vem objed pár lidí co dané adepty prodávají,např.motobazary,dej zálohu a projed.Jistě si uděláš obrázek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

8.5.2011 v 11:30 | Nahoru | #26

Lion píše: tak a teď v tom udělám úplnej hokej, páč už mě mrdá úplně kromě Guzziniho si radši všichni sedněte.... co Moto Guzzi Breva/Griso 850 ?? kardan, sedlo nevypadá na nějaký prkno a vzhled taky slušnej, motor no sice to heblo pod válcema bych musel zakrýt tím klínem co má Breva , ale jinak by to nemuselo být zlé





Já myslel, že chceš jezdit a né čekat, až se ti vrátí moto ze servisu?

(reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

8.5.2011 v 12:26 | Nahoru | #27
Lion> Ono u Guzzi, ale vlastně i u Ducati platí, že čím větší obsah, tím lepší...

Edit: Tedy mám teď na mysli dvouventily!

Naposledy editováno 08.05.2011 12:27:02

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 vs. MG Breva 850

Skvělá odpověď, děkuji! 8.5.2011 v 13:19 | Nahoru | #28

Suma sumárum, chci motorku s koulema, nezáludnou, ale musim to cejtit....



Tedy nezlob se na mne, ale motorka s koulema a nezáludná zároveň - přiznám se, že takovou neznám - možná bych tak označil Griso 1100. Kdykoli jsem našel "srdcařskou" motorku (jak ty říkáš s koulema), vždy byla hodně náročná co se zkušeností jezdce týká. Teď jsem měl VTR 1000F a to byla velice hodná V2jka, ale srdcovka to rozhodně nebyla. Minulý týden jsem projel tuono 2008 a tam to srdce naopak rozhodně je, ale na řízení je to mnohem náročnější stroj. Docela mne zajímá, co nakonec vybereš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

8.5.2011 v 14:14 | Nahoru | #29

SirIndy píše: VTR 1000, TL 1000, SV 1000...


No to mě poser! On vysloveně nechce litra a ty mu napíšeš litrové V2

vtr78 píše: Tedy nezlob se na mne, ale motorka s koulema a nezáludná zároveň - přiznám se, že takovou neznám ......


Jedna tady je...SV650! Nezáludná a přitom na ní zažiješ plno emocí A je to šestka, kterou chce.

Naposledy editováno 08.05.2011 14:16:42

(reakce na) VFR 800 vs. MG Breva 850

8.5.2011 v 15:24 | Nahoru | #30
vtr78> já bych řekl že to bude nějaký menší dvouvál... chci motorku která bude vibrovat, cukat, bručet a zaroven mě neskope ze sedla ten Bandour 650 byl staršně hodnej, až nudně... na jakejkoli kvalt to jelo, otočil sem plynem on udělal vžžž a to je všecko
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 Včera v 15:53 Banditak650
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Brašny Suzuki GSF 650S Bandit Fíla9 24 29.11.2023 v 19:35 konas89


TOPlist