globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tiger XC800 zkušenosti
Moje mini-recenze

Po velmi nevydarene komunikaci ze strany DK Racingu, jsem nastesti natrefil na fajn motorkare, ktery mi Trimph XC800 pujcil na skoro cele dopoledne. Takze diky jemu, jsem mohl motorku trochu projet. Jelikoz nejsem spisovatel a soustredim se na body, ktere me zaujali, berte to prosim tak, ze muj dojem muze byt ciste subjektivni. Bohuzel zadny teren jsem s nim nejel, protoze bych se stejne bal, ze s vypujcenou motorkou neco udelam a vlastnik pak bude litovat jake trubce to motorku pujcil. Pneu na nove motorce jsou ciste silnicni a zadni ma 150ku, coz muze trochu limitovat vyber pneu. Po otoceni klicku se standardne rozblikaji kontrolky s tim, ze dokud nevyjedete, tak blika ABS. Nejak jsem nechapal kontrolku vypadajici jako na kontrolu tlaku v pneu, ale nemusim vedet preci vse. Motorka ma klasicke duse a vzhledne rafky v cerne barve. Uz jsem se vycerpal psanim, takze dal jen v bodech

Neutralni:
* bila barva je asi nejhezci
* je potreba si zvyknout na najeti neutralu, ale jinak chod prevodovky v pohode
* mechanicky plyn
* nema prepinani palivovych map, ale v tehle cenove kategorii je to normalni
* ve srovnani s podvozkem co mam ja (WP+zadni original Supertenere) je o neco tvrdsi
* nutno dat poradne chranice pacek, jelikoz ty original nevydrzi polozeni motorky, ale za tu cenu zeee...
* pro me nutno dokoupit nastavce riditek
* pri brzdeni motorem si i s original vyfukem lehounce "zaprdi", takove holcici prdiky (nebo utlumeny Wartburg )

Pozitiva:
* dvoudilne sedlo, docela pohodlne ale nevim jak to bude s delsim cestovanim, jelikoz to bych musel mit motorku na par set kilometru, da se zvednout asi o 2cm, coz bylo pro me tak sotva akorat (mam 189cm)
* zadni sedlo se odemyka vzadu a da se pod nej schovat zakladni vybava, bohuzel jine ulozne prostory motorka nema
* vypinani ABS je v menu pristrojovky
* jiz v zakladu 12V zasuvka
* ukazuje v zakladu zarazenou rychlost
* uz na 6ku motor zabira od cca. 42km/h
* nastavitelne packy
* gumove naslapy se daji vyndat v cuku letu
* jednoducha vymena prednich zarovek
* fakt lahodny motor, ktery necuka, nekucka ale proste jede dole normalne a nahore jako 4hrnek. U sve motorky hleda 6-ku, tady jsem hledal 7-ku v prevodovce.
* podvozek na to, ze se jedna o rozpoctovku je fakt dobry a jeste k tomu stelovatelny (jen fakt zaklad)
* pocitove lehka motorka
* zadni brzda brzdi velmi dobre
* ABS je dobre davkovane, zadne zbesilosti, jako u nejakych jinych motorek
* kontrola hladiny oleje je jen olejo-okem
* zadni brzda funguje daleko lepe, nez na jinych motorkach, fakt dobre brzdi

Zapory
* riditka jsou docela mekka, ze kdyz se na ne zatlaci, tak docela pruzi. Problem se podle me projevuje tim, ze pri jizde pres 100km/h vidim svetla aut za sebou lehce rozmazana. Neni to ale nic tragickeho, mozna ze vymena riditek vse vyresi.
* ovladani pristrojovky jde opravdu ztezka - holt to chce mit mozna grif na zmacknuti tlacitka (stejny problem jako jsem mel u KTM)
* zasuvka na 12V je ten maly typ
* packy jsou nachylne na lamani, takze zvazit jestli nekoupit obycejne
* kdo ji polozi vic nebo kdo i malo a nebude mit vzadu nejake drzaky na kurfy, tak se mu to pekne prodrazi, protoze zadni stupacky jsou docela dost na rane a hlavne jsou napevno navarene k ramu
* teplo od motoru jde docela fakt dost, takze po par kilometrech brzda, plyn v zatackach jsem citil, ze mi neco zahriva levou nohu, nic neprijemneho, ale citil jsem to. Stejne tak kdyz se zastavi, tak je zahraty i ram u motoru. Ve velkych vedrech to muze byt pro nekoho neprijemne, ale to nemohu posoudit
* chladic je docela dost na rane, ale pokud si poridite normalne vyssi padaky, pak to bude v pohode
* zaklapavani policajta je ztuhle, ale mozna staci promazat

Celkovy pohled:
Velmi pekny design, pocitove dobre ovladatelna motorka. Motor pekne prede v nizsich otackach, ale dokaze se rozcilit do vyssich otackach velmi rychle (skoda ze neni naladen vic na kroutak, ale ja srovnavam s moji Supertenere, kde mam 95Nm, coz je dost velky rozdil). Padne dobre do ruky a na tech par drobnosti co pisu v zaporech su bud zvyknete nebo je jednoduse odstranite. Pro me ma motorka jedine dva zavazne problemy - teplo od motoru (nekde jsem cetl v UK, ze se to snazi na forech resit a snad se jim to dari. Ja bych vydel zatim alespon nejaky plast na zakryti tech casti ramu, kterych se muzete dotykat nohou stejne jako to ma treba KTM na ramu, kde ho muzete osoupat nohou, proste jednoduchy plasti za par korun) a zadni stupacky spojene s ramem. Pokud se tyka zadnich stupacek, tak mozna lze navrhnout nejake drzaky kufru, ktere prvotni naraz poberou nebo si zaplatit havarijni pojisteni , protoze pokud ty zadni stupacky jednou oddelate, bude to na zadni casti ramu proste videt az do konce zivotnosti motorky. Nevim, jak jsou pevne a co se muze stat, jen konstatuji stav.

Vysledek:
Joooo libi se mi a koupil bych si ji, ale dokud bych tech par drobnosti nevyresil, nedalo by mi to spat , ale to asi vsichni vedi kdo me znaji. Fotky nejsou, nebyl na ne cas

Mini recenze JirikM zde v tematu:
Triumph 800XC

Na otestování jsem dostal variantu XC, která je upravená spíše do terénu. Oproti "silniční" verzi má delší zdvihy tlumičů, má drátěná kola, jinou šířku gum, kryty rukojetí .. atd.. Co mě ale nejvíc zajímalo byl motor. Motor velmi příjemně táhne do spodu až nahoru ... přesně jak se o tom píše. V žádný otáčkách jsem nezaznamenal nějaké kopnutí motorem nebo tak něco podobnýho. S motorem jde jet celkem svižně ... tak taky úplně v klidu na 6tku od skoro 60 km/h výše. Když to porovnám se svým VSTROMem (s předchozími motorkami to asi už moc nejde porovnávat) tak zkusím shrnout klady a zápory:

Zápory :
- slabší ochrana proti větru (VSTROM je v tomhle o kus lepší)
- divný zvuk 3válce ... takové šustění/pištění
- cena ... no ale to asi vždycky

+/- ?
- gumy jsem asi moc nevyzkoušel, přiznám se, že jsem se na těch užších co byly na XC trochu bál do náklonu. Čím víc přibývalo kilometrů, tím to bylo lepší .. ale na hodnocení to není .

Klady :
- Pohodlnej posez jak pro mě tak pro batůžka
- Motorově jede krásně v celém spektru otáček
- Výkonově jsem ani necítil, že nejedu sám - jen se to sem tam na nerovnosti lehce víc zhouplo
- ABS fungovalo bezvadně
- Brzdy hezky citlivý (zadní kolo mělo tendence jí velmi rychle do smyku při rychlejším brždění)

Moje zkusenosti (Jenik) s oficialnim distributorem DK Racing - pokud mam hodnotit jako ve skole, tak "5-", takze zvazte jestli od nich motorku kupovat nebo servisovat. V tematu jsou ruzne zkusenosti, ale vetsinou obdobne ty co mam ja. Ty moje zkusenosti mam i nektere zdokumentovane. Ti stastni z Moravy nastesti maji dobre zastupce Triumphu v Brne a Olomouci, coz mi z Cech toto stesti nemame.

KamilS - vlastnik XCeka a jeho recenze:
Plusy:
+ opravdu univerzální motorka, se kterou můžete dojíždět do práce i cestovat přes celou Evropu, jezdit silnici, ale i slušně řádit v terénu (záleží na obutí)
+ lehčí, ovladatelnější a příjemnější, než všechna ostatní cestovní endura, která jsem zkusil (800GS, 1200GS, LC8, ...). V terénu mi přijde rozhodně lépe ovladatelná než 800GS - to je hodně individuální, ale já jsem se nezkamarádil s jedničkou u GS
+ výborný motor - parádně táhne ve všech otáčkách, víc opravdu nepotřebuju a to si rád občas zařádím v terénu i na silnici. Rozhodně stačí na svižné ježdění a i na cestování s plnou polní ve dvou.
+ dobré sedlo už v základu (dělené, nastavitelné, pohodlné)
+ posez, ve kterém vydržíte 12hodin jízdy
+ přehledný a čitelný display
+ výborná světla
+ výborný alternátor
+ výborný podvozek vzadu
+ dobré brzdy, které mě ještě nezklamaly i při přejezdech slušných kopců
+ výborné ABS, které zabere až opravdu když to je potřeba a přiměřeně
+ dobrá cena
+ dobré servisní intervaly
+ slušná nabídka origo i neorigo příslušenství
+ rozhodně nejhezčí cestovní enduro!!!

Mínusy:
- spotřeba - hodně záleží na stylu ježdění. Dá se dostat pod 5l, ale i nad 7l
- pro mě zvuk motoru - někdo to vychvaluje, ale mě se to kvílení moc nezamlouvá.
- zvonivý zvuk koncovky výfuku, když prudce klesnou otáčky (vyřeší to nová koncovka)
- stupačky spolujezdce navařené přímo na rám
- čelní štít - nad 60km/h vytváří velký hluk a turbulence (už jsem rozhodnutý pořídit jiný)
- z japonské motorky jsem zvyklý na lepší ovladače světel a blinkrů - nechodí tak jemně a čitelně
- ovládání počítače na displeji je fakt na houby. Chtělo by to na řidítkách.
- chladič žene teplo na pravou nohu - ale opravdu nepříjemné to bylo pouze jednou, nebo dvakrát
- občas se mi zachytí nohavice o ukončení spojkového lanka u motoru
- chybí mi výstražné blinkry
- chybí mi teploměr
- chybí mi permanentně zobrazený počet celkových ujetých kilometrů
- chybí mi snadné vypnutí ABS
- chybí mi snadné nastavení podvozku - je třeba šroubovák! :(
- menší komunita lidí, než u známějších značek

+ i - dost tvrdý podvozek ve předu - někdy poskakuje na drobnostech, které jiné motorky vyžehlí. Na druhou stranu se s ním dá opravdu drsně skákat v terénu, bez dopadů na dorazy (takže bych vlastně měkčí nechtěl) :)



Naposledy editováno 08.11.2012 11:27:36

2 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

14.9.2011 v 20:33 | Nahoru | #61
www.ivm-ev.de/ivm_performance_2011-08_markt_in_zahlen.html
Za červenec v Německu 900 prodaných kousků

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

14.9.2011 v 21:21 | Nahoru | #62
PetrAT> Pokud takhle půjdou prodeje dál, bude to hodně dobrý. Mohli by jít s cenou ještě dolů :) A čím víc prodanejch modelů, tím větší odezva od zákazníků a tím víc vychytávek v dalších modelovejch řadách. A momo jiný to znamená i víc doplňků, jelikož se prostě vyplatí je vyrábět na dost rozšířenej model.

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

15.9.2011 v 08:39 | Nahoru | #63
jen kdyz koukam na ty cisla, tak tech 1200GS se prodava teda fakt velky mnozstvi...

Na to, ze Tiger 800 je novy(jeste ne kompletne vychytany) a nenemecky model, tak ma dobre vysledky

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

15.9.2011 v 08:53 | Nahoru | #64
Jenik789> Na GSa asi opravdu nikdy mít nebude - tam funguje i dlouhodobý image a jakási "poblázněnost" Němců vůči BMW. Ale myslím, že na vyšší příčky se Tiger ještě posune... :)

Tiger XC800 zkušenosti

15.9.2011 v 10:16 | Nahoru | #65
I pro mě je počet prodaných Tygříků milým překvapením
GS12 , to je bez debaty , ta jde jako rohlíky
Ale celkově pro mě velké překvapení prodejnost H-D
H-D a japonská čtyřka mají všichni plus/mínus stejně, každý asi 10% trhu
Takže evidentně Japonci nejen ztratili trh s endury, ale dnes už i s čopry
www.ivm-ev.de/ivm_performance_2011-08_markt_in_zahlen.html

Naposledy editováno 15.09.2011 10:18:39

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

15.9.2011 v 11:18 | Nahoru | #66

PetrAT píše: www.ivm-ev.de/ivm_performance_2011-08_markt_in_zahlen.html
Za červenec v Německu 900 prodaných kousků



Ty čísla jsou od začátku roku

Tiger XC800 zkušenosti

15.9.2011 v 14:36 | Nahoru | #67
Jinak tomu vedru na nohy - u LC8 to bylo trochu podobné u prvních modelů - od 04 nebo 05 je změněný tvar tunelu za ventilátorem aby to foukalo dál od nohy když běží větrák

takže předpokládám, že tady s tím taky něco podobného provedou

jinka Tigr ..japonci už cestovní endura odpískali tak aspoń něco nového

3 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

15.9.2011 v 16:01 | Nahoru | #68
Ještě úpár zemětřasů (ne že bych ji jim to přát) a třeba se dpo první padesátky dostane i jawa. Jinak kromě Afriky japonci nikdy žádný pořádný enduro neudělali. Nevím kdo se v tý době od koho učil, ale tohle jim nejde. Stejně tak retro a choppery. vV porovnání bonnevile T100 a kawa W800 jasně vede triumoh. Však taky v době kdy vyráběli orifinální 650v anglii, tak japonci montovali motorky, který obšlehly většinou od Jawy, teprve v kůlnách... A co se týče SS, tak jim začínaj svejma netradičníma konceprcema (hlavně v obemu kolem litruú dejchat na záda Ducati, Aprilia a opět Triumpoh. A to hlavně díky kvalitě zpracování, designu a koncepsí motoru. Holt mixérů už začínaj mít lidi asi plný zuby a je už pak půlně šumák, jeslti to má 150 nebo 190 koní. Jen tak dál, Triumphe!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

17.9.2011 v 19:40 | Nahoru | #69
Hofner> Jako by si mi to vuzal z huby , koně taky tak nějak neřešim ...

Mixérů už sem měl několik, ted mám skoro 3 roky V-Stroma 650 a Triumph je favorit číslo 1, KTM SM-T 990 favorit číslo 2 :o)

Jinak jaký to má brzdy ? Stávající Strom nic moc, KTM SM-T co sem zkoušel tan Bremba narpostá pecka a Triumph ?

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

19.9.2011 v 12:51 | Nahoru | #70
RadisPCE> No já ti nevím, popravdě nejsem moc schopnej brzdy hodnotit. Já na to nebyl nikdy. Když za ně chytnu, tak zastaví, jen tak lehce přibržďovat se taky dá a to mi stačí... Docela spokojenej jsem i s ABS. Myslím, že zabírá v pravou chvíli... :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

19.9.2011 v 13:38 | Nahoru | #71

Hofner píše: Ještě úpár zemětřasů (ne že bych ji jim to přát) a třeba se dpo první padesátky dostane i jawa. Jinak kromě Afriky japonci nikdy žádný pořádný enduro neudělali. Nevím kdo se v tý době od koho učil, ale tohle jim nejde. Stejně tak retro a choppery. vV porovnání bonnevile T100 a kawa W800 jasně vede triumoh. Však taky v době kdy vyráběli orifinální 650v anglii, tak japonci montovali motorky, který obšlehly většinou od Jawy, teprve v kůlnách... A co se týče SS, tak jim začínaj svejma netradičníma konceprcema (hlavně v obemu kolem litruú dejchat na záda Ducati, Aprilia a opět Triumpoh. A to hlavně díky kvalitě zpracování, designu a koncepsí motoru. Holt mixérů už začínaj mít lidi asi plný zuby a je už pak půlně šumák, jeslti to má 150 nebo 190 koní. Jen tak dál, Triumphe!!!



Formální stránka svědčí o mnohém...

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

19.9.2011 v 16:01 | Nahoru | #72
Váňa> ??

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

19.9.2011 v 17:06 | Nahoru | #73

Hofner píše: Ještě úpár zemětřasů (ne že bych ji jim to přát) a třeba se dpo první padesátky dostane i jawa. Jinak kromě Afriky japonci nikdy žádný pořádný enduro neudělali. Nevím kdo se v tý době od koho učil, ale tohle jim nejde. Stejně tak retro a choppery. vV porovnání bonnevile T100 a kawa W800 jasně vede triumoh. Však taky v době kdy vyráběli orifinální 650v anglii, tak japonci montovali motorky, který obšlehly většinou od Jawy, teprve v kůlnách... A co se týče SS, tak jim začínaj svejma netradičníma konceprcema (hlavně v obemu kolem litruú dejchat na záda Ducati, Aprilia a opět Triumpoh. A to hlavně díky kvalitě zpracování, designu a koncepsí motoru. Holt mixérů už začínaj mít lidi asi plný zuby a je už pak půlně šumák, jeslti to má 150 nebo 190 koní. Jen tak dál, Triumphe!!!


Je to přesně jak říkáš! Ono totiž od dob, kdy řadové čtyřválce v Itálii slavily své největší úspěchy už uplynula slušná řádka let... Když tuto koncepci Japonci převzali, asi netušili, že to kouzlo není jen v konstrukci těchto strojů, ale také v tom, že každý z nich byl jiný a jedinečný... Dnes je Asijská produkce šeď a nuda , běžný člověk ani nepozná, jestli je to Yamasaki a nebo Suzukuka, popřípadě Honda - všechno bez rozdílu stejné , masové - ale už to bohužel ani není levné (což byla popravdě vždy asi jediná přednost Japonské produkce) , tudíž prostě o ničem...

Takže nejen Triumphu, ale všem západním značkám držím palce a přeji úspěch...

Tiger XC800 zkušenosti

20.9.2011 v 10:36 | Nahoru | #74
Prodej motorek v Německu je sice zajímavej údaj, ale situace u nás je úplně jiná. Tady jsou údaje o registracích motorek u nás za období 1-8/2011
http://portal.sda-ci...2011-8.motLr.CZ.html

Naposledy editováno 20.09.2011 10:38:56

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

21.9.2011 v 22:37 | Nahoru | #75
Dotazy na majitele:
- hoši, jak se dá omýt ty podsedlové plasty přes ty trubky rámu ?
- je nějak krytý zadní tlumič a nebo to je holé jako u GS 800 ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

23.9.2011 v 12:12 | Nahoru | #76
PetrAT> S mytim neni problem... Stejne takovouhle motorku nelestis kazdy den. Navic jsou tam mista, ktera se myjou daleko hur. Jinak pres ten zadni tlumic je lehky kryt, takzne se o nej spolujezdec nespali, ale i tak je treba byt opatrny. Mam textilni brasny, takze jsem musel koupit nosic (SW Motech), aby se mi o koncovku nespalily...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

24.9.2011 v 20:21 | Nahoru | #77
KamilS> já myslel zadní tlumič - pružinu

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

25.9.2011 v 10:30 | Nahoru | #78
PetrAT> aha! No ten je stejně nekrytej jako u 800GS ... bohužel

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

25.9.2011 v 11:47 | Nahoru | #79
Ti výrobci fakt zparchantěli
Dá se na to dokoupit nějaký kryt, jako třeba na gs800 ?

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

25.9.2011 v 20:18 | Nahoru | #80
PetrAT> Jestli se nemýlím, tak šusplech od SW Motech je protažený poměrně dost dozadu, takže kryje i zadní tlumič

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

25.9.2011 v 22:52 | Nahoru | #81
no já myslel zakrytí tlumiče ze strany od zadního kola
tam se od kola nahází spousta bahna a pokud není krytý , tak to schytá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

27.9.2011 v 09:17 | Nahoru | #82

PetrAT píše: no já myslel zakrytí tlumiče ze strany od zadního kola
tam se od kola nahází spousta bahna a pokud není krytý , tak to schytá



jak tak koukam, tak o Tigerovi taky vazne uvazujes

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

27.9.2011 v 14:17 | Nahoru | #83
Jenik789> čas ukáže. Zatím je k té motorce hrozně málo informací
Hlavně kdyby byla možnost si Tigra vyzkoušet.
Na druhou stranu GS800 už docela vychytalo dětské nemoci
A je možnost si ho odzkoušet

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

27.9.2011 v 15:19 | Nahoru | #84

PetrAT píše: Jenik789> čas ukáže. Zatím je k té motorce hrozně málo informací
Hlavně kdyby byla možnost si Tigra vyzkoušet.
Na druhou stranu GS800 už docela vychytalo dětské nemoci
A je možnost si ho odzkoušet



a T800 neni moznost?

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

28.9.2011 v 08:09 | Nahoru | #85

PetrAT píše: Jenik789> čas ukáže. Zatím je k té motorce hrozně málo informací
Hlavně kdyby byla možnost si Tigra vyzkoušet.
Na druhou stranu GS800 už docela vychytalo dětské nemoci
A je možnost si ho odzkoušet


Jak je vychytan ostry zatah plynu na jednicku? Proc se prodavaji GS800 s tak malo najetymi kilometry?

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

28.9.2011 v 20:47 | Nahoru | #86
jj, je jich dost v inzerci
A spousta z Anglie. Takže je nutná výměna světlometu a tacho je v mílích
GS 1200 a 800 už jdou řádně z ceny
Přeci jen to jsou rozpočtové motorky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

29.9.2011 v 08:15 | Nahoru | #87

PetrAT píše: jj, je jich dost v inzerci
A spousta z Anglie. Takže je nutná výměna světlometu a tacho je v mílích
GS 1200 a 800 už jdou řádně z ceny
Přeci jen to jsou rozpočtové motorky


I kdyz je to mimo misu, proc ty GS800 vsichni prodavaji s par najetymi kilometry? U GS800 by mi vadila asi nejvic ta jedovatost jednicky, coz ani nevim jestli se da resit.

Tiger XC800 zkušenosti

29.9.2011 v 08:42 | Nahoru | #88
Prý se to vyřešit dá
Přehraje se jiná mapa
Údajně to je mapa pro horší benzín
Znám 3 lidi co mají GS800 a jsou spokojeni
Proč se jich tolik dováží s pár najetýma kilometrama netuším. Ale stejná situace je s GS1200

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

29.9.2011 v 09:04 | Nahoru | #89
Když se podíváš na ceny doplňků pro XC 800 , tak nic levného tam není
A v základu klasika, holátko.
Takže stejně nezbyde než připočíst dalších minimálně 20-25t kč za výbavu
Čímž se dostaneš na nějakých 270tkč a to už je skoro k zamyšlení jestli se nepodívat na konci sezony po LC8

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

29.9.2011 v 13:19 | Nahoru | #90

Jenik789 píše: U GS800 by mi vadila asi nejvic ta jedovatost jednicky...


Tak kvůli takovejm se cpou do motorek různý nesmysly, aby to mělo na nižší kvalty menší výkon... A já myslel, že výrobci motorek už nevědí, co roupama dělat...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
dealer tool pre triumph Triumph Tiger 800 XR capo111 18 Včera v 16:25 Juraj22
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Dovozce Triumphu z Velké Británie Triumph Tiger 800 XC bity 10 2.2.2024 v 13:08 NUTELIER
Cena servisu Triumph Triumph Tiger 800 XR michla 29 17.12.2023 v 18:42 tencotancismoto
triumph tiger 800 - protáčí, ale ne... [1, 2] Triumph Tiger 800 XC Rvn 44 9.10.2023 v 09:35 Krautkopf


TOPlist