globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tiger XC800 zkušenosti
Moje mini-recenze

Po velmi nevydarene komunikaci ze strany DK Racingu, jsem nastesti natrefil na fajn motorkare, ktery mi Trimph XC800 pujcil na skoro cele dopoledne. Takze diky jemu, jsem mohl motorku trochu projet. Jelikoz nejsem spisovatel a soustredim se na body, ktere me zaujali, berte to prosim tak, ze muj dojem muze byt ciste subjektivni. Bohuzel zadny teren jsem s nim nejel, protoze bych se stejne bal, ze s vypujcenou motorkou neco udelam a vlastnik pak bude litovat jake trubce to motorku pujcil. Pneu na nove motorce jsou ciste silnicni a zadni ma 150ku, coz muze trochu limitovat vyber pneu. Po otoceni klicku se standardne rozblikaji kontrolky s tim, ze dokud nevyjedete, tak blika ABS. Nejak jsem nechapal kontrolku vypadajici jako na kontrolu tlaku v pneu, ale nemusim vedet preci vse. Motorka ma klasicke duse a vzhledne rafky v cerne barve. Uz jsem se vycerpal psanim, takze dal jen v bodech

Neutralni:
* bila barva je asi nejhezci
* je potreba si zvyknout na najeti neutralu, ale jinak chod prevodovky v pohode
* mechanicky plyn
* nema prepinani palivovych map, ale v tehle cenove kategorii je to normalni
* ve srovnani s podvozkem co mam ja (WP+zadni original Supertenere) je o neco tvrdsi
* nutno dat poradne chranice pacek, jelikoz ty original nevydrzi polozeni motorky, ale za tu cenu zeee...
* pro me nutno dokoupit nastavce riditek
* pri brzdeni motorem si i s original vyfukem lehounce "zaprdi", takove holcici prdiky (nebo utlumeny Wartburg )

Pozitiva:
* dvoudilne sedlo, docela pohodlne ale nevim jak to bude s delsim cestovanim, jelikoz to bych musel mit motorku na par set kilometru, da se zvednout asi o 2cm, coz bylo pro me tak sotva akorat (mam 189cm)
* zadni sedlo se odemyka vzadu a da se pod nej schovat zakladni vybava, bohuzel jine ulozne prostory motorka nema
* vypinani ABS je v menu pristrojovky
* jiz v zakladu 12V zasuvka
* ukazuje v zakladu zarazenou rychlost
* uz na 6ku motor zabira od cca. 42km/h
* nastavitelne packy
* gumove naslapy se daji vyndat v cuku letu
* jednoducha vymena prednich zarovek
* fakt lahodny motor, ktery necuka, nekucka ale proste jede dole normalne a nahore jako 4hrnek. U sve motorky hleda 6-ku, tady jsem hledal 7-ku v prevodovce.
* podvozek na to, ze se jedna o rozpoctovku je fakt dobry a jeste k tomu stelovatelny (jen fakt zaklad)
* pocitove lehka motorka
* zadni brzda brzdi velmi dobre
* ABS je dobre davkovane, zadne zbesilosti, jako u nejakych jinych motorek
* kontrola hladiny oleje je jen olejo-okem
* zadni brzda funguje daleko lepe, nez na jinych motorkach, fakt dobre brzdi

Zapory
* riditka jsou docela mekka, ze kdyz se na ne zatlaci, tak docela pruzi. Problem se podle me projevuje tim, ze pri jizde pres 100km/h vidim svetla aut za sebou lehce rozmazana. Neni to ale nic tragickeho, mozna ze vymena riditek vse vyresi.
* ovladani pristrojovky jde opravdu ztezka - holt to chce mit mozna grif na zmacknuti tlacitka (stejny problem jako jsem mel u KTM)
* zasuvka na 12V je ten maly typ
* packy jsou nachylne na lamani, takze zvazit jestli nekoupit obycejne
* kdo ji polozi vic nebo kdo i malo a nebude mit vzadu nejake drzaky na kurfy, tak se mu to pekne prodrazi, protoze zadni stupacky jsou docela dost na rane a hlavne jsou napevno navarene k ramu
* teplo od motoru jde docela fakt dost, takze po par kilometrech brzda, plyn v zatackach jsem citil, ze mi neco zahriva levou nohu, nic neprijemneho, ale citil jsem to. Stejne tak kdyz se zastavi, tak je zahraty i ram u motoru. Ve velkych vedrech to muze byt pro nekoho neprijemne, ale to nemohu posoudit
* chladic je docela dost na rane, ale pokud si poridite normalne vyssi padaky, pak to bude v pohode
* zaklapavani policajta je ztuhle, ale mozna staci promazat

Celkovy pohled:
Velmi pekny design, pocitove dobre ovladatelna motorka. Motor pekne prede v nizsich otackach, ale dokaze se rozcilit do vyssich otackach velmi rychle (skoda ze neni naladen vic na kroutak, ale ja srovnavam s moji Supertenere, kde mam 95Nm, coz je dost velky rozdil). Padne dobre do ruky a na tech par drobnosti co pisu v zaporech su bud zvyknete nebo je jednoduse odstranite. Pro me ma motorka jedine dva zavazne problemy - teplo od motoru (nekde jsem cetl v UK, ze se to snazi na forech resit a snad se jim to dari. Ja bych vydel zatim alespon nejaky plast na zakryti tech casti ramu, kterych se muzete dotykat nohou stejne jako to ma treba KTM na ramu, kde ho muzete osoupat nohou, proste jednoduchy plasti za par korun) a zadni stupacky spojene s ramem. Pokud se tyka zadnich stupacek, tak mozna lze navrhnout nejake drzaky kufru, ktere prvotni naraz poberou nebo si zaplatit havarijni pojisteni , protoze pokud ty zadni stupacky jednou oddelate, bude to na zadni casti ramu proste videt az do konce zivotnosti motorky. Nevim, jak jsou pevne a co se muze stat, jen konstatuji stav.

Vysledek:
Joooo libi se mi a koupil bych si ji, ale dokud bych tech par drobnosti nevyresil, nedalo by mi to spat , ale to asi vsichni vedi kdo me znaji. Fotky nejsou, nebyl na ne cas

Mini recenze JirikM zde v tematu:
Triumph 800XC

Na otestování jsem dostal variantu XC, která je upravená spíše do terénu. Oproti "silniční" verzi má delší zdvihy tlumičů, má drátěná kola, jinou šířku gum, kryty rukojetí .. atd.. Co mě ale nejvíc zajímalo byl motor. Motor velmi příjemně táhne do spodu až nahoru ... přesně jak se o tom píše. V žádný otáčkách jsem nezaznamenal nějaké kopnutí motorem nebo tak něco podobnýho. S motorem jde jet celkem svižně ... tak taky úplně v klidu na 6tku od skoro 60 km/h výše. Když to porovnám se svým VSTROMem (s předchozími motorkami to asi už moc nejde porovnávat) tak zkusím shrnout klady a zápory:

Zápory :
- slabší ochrana proti větru (VSTROM je v tomhle o kus lepší)
- divný zvuk 3válce ... takové šustění/pištění
- cena ... no ale to asi vždycky

+/- ?
- gumy jsem asi moc nevyzkoušel, přiznám se, že jsem se na těch užších co byly na XC trochu bál do náklonu. Čím víc přibývalo kilometrů, tím to bylo lepší .. ale na hodnocení to není .

Klady :
- Pohodlnej posez jak pro mě tak pro batůžka
- Motorově jede krásně v celém spektru otáček
- Výkonově jsem ani necítil, že nejedu sám - jen se to sem tam na nerovnosti lehce víc zhouplo
- ABS fungovalo bezvadně
- Brzdy hezky citlivý (zadní kolo mělo tendence jí velmi rychle do smyku při rychlejším brždění)

Moje zkusenosti (Jenik) s oficialnim distributorem DK Racing - pokud mam hodnotit jako ve skole, tak "5-", takze zvazte jestli od nich motorku kupovat nebo servisovat. V tematu jsou ruzne zkusenosti, ale vetsinou obdobne ty co mam ja. Ty moje zkusenosti mam i nektere zdokumentovane. Ti stastni z Moravy nastesti maji dobre zastupce Triumphu v Brne a Olomouci, coz mi z Cech toto stesti nemame.

KamilS - vlastnik XCeka a jeho recenze:
Plusy:
+ opravdu univerzální motorka, se kterou můžete dojíždět do práce i cestovat přes celou Evropu, jezdit silnici, ale i slušně řádit v terénu (záleží na obutí)
+ lehčí, ovladatelnější a příjemnější, než všechna ostatní cestovní endura, která jsem zkusil (800GS, 1200GS, LC8, ...). V terénu mi přijde rozhodně lépe ovladatelná než 800GS - to je hodně individuální, ale já jsem se nezkamarádil s jedničkou u GS
+ výborný motor - parádně táhne ve všech otáčkách, víc opravdu nepotřebuju a to si rád občas zařádím v terénu i na silnici. Rozhodně stačí na svižné ježdění a i na cestování s plnou polní ve dvou.
+ dobré sedlo už v základu (dělené, nastavitelné, pohodlné)
+ posez, ve kterém vydržíte 12hodin jízdy
+ přehledný a čitelný display
+ výborná světla
+ výborný alternátor
+ výborný podvozek vzadu
+ dobré brzdy, které mě ještě nezklamaly i při přejezdech slušných kopců
+ výborné ABS, které zabere až opravdu když to je potřeba a přiměřeně
+ dobrá cena
+ dobré servisní intervaly
+ slušná nabídka origo i neorigo příslušenství
+ rozhodně nejhezčí cestovní enduro!!!

Mínusy:
- spotřeba - hodně záleží na stylu ježdění. Dá se dostat pod 5l, ale i nad 7l
- pro mě zvuk motoru - někdo to vychvaluje, ale mě se to kvílení moc nezamlouvá.
- zvonivý zvuk koncovky výfuku, když prudce klesnou otáčky (vyřeší to nová koncovka)
- stupačky spolujezdce navařené přímo na rám
- čelní štít - nad 60km/h vytváří velký hluk a turbulence (už jsem rozhodnutý pořídit jiný)
- z japonské motorky jsem zvyklý na lepší ovladače světel a blinkrů - nechodí tak jemně a čitelně
- ovládání počítače na displeji je fakt na houby. Chtělo by to na řidítkách.
- chladič žene teplo na pravou nohu - ale opravdu nepříjemné to bylo pouze jednou, nebo dvakrát
- občas se mi zachytí nohavice o ukončení spojkového lanka u motoru
- chybí mi výstražné blinkry
- chybí mi teploměr
- chybí mi permanentně zobrazený počet celkových ujetých kilometrů
- chybí mi snadné vypnutí ABS
- chybí mi snadné nastavení podvozku - je třeba šroubovák! :(
- menší komunita lidí, než u známějších značek

+ i - dost tvrdý podvozek ve předu - někdy poskakuje na drobnostech, které jiné motorky vyžehlí. Na druhou stranu se s ním dá opravdu drsně skákat v terénu, bez dopadů na dorazy (takže bych vlastně měkčí nechtěl) :)



Naposledy editováno 08.11.2012 11:27:36
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 16
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

6.5.2011 v 11:56 | Nahoru | #1
no, tak stačí se podívat do zdejší databáze a nikoho tam nenajdeš.

Zkus se podívat na ADVrider , tam se o ní dost rozsáhle diskutuje. Angličtina samozřejmě nutností

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

9.5.2011 v 11:07 | Nahoru | #2

seikos píše: no, tak stačí se podívat do zdejší databáze a nikoho tam nenajdeš.

Zkus se podívat na ADVrider , tam se o ní dost rozsáhle diskutuje. Angličtina samozřejmě nutností



Diky, nejak se s anglinou poperu, ale stejne by to chtelo nekoho v cestine

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

10.5.2011 v 09:34 | Nahoru | #3
Jinak cena v UK je velmi prijatelna asi okolo 210tis. skoda ze takova neni i v CR

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

10.5.2011 v 09:58 | Nahoru | #4
v dubnovým Motocyklu (doufám, že to byl on ) je srovnávací test s GS 800, jestli jsi nečetl...

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

10.5.2011 v 12:01 | Nahoru | #5

mart. píše: v dubnovým Motocyklu (doufám, že to byl on ) je srovnávací test s GS 800, jestli jsi nečetl...


nemas ho nekde? co zatim ctu, tak v cizine chvali XCecko, ale treba cesti novinari "zase necim prekvapi"

Tiger XC800 zkušenosti

10.5.2011 v 12:17 | Nahoru | #6
mám ho, ale u šváry no, už by to mohl mít přečtený, jak mi to vrátí, tak nebude problém naskenovat...

jinak to srovnání s GéeSem dopadlo cca fifty-fifty, zkrátka pouze drobné rozdíly ve všech parametrech, s tím, že má Tigr hladší průběh výkonu a nějaký HP navíc

Tiger XC800 zkušenosti

10.5.2011 v 13:12 | Nahoru | #7
Dá se ten časák ještě někde sehnat? Tiger mě hodně zajínmá. Doufám, že XCčko netestovali přizdisráčovsky na silnici, ale někde off...A co srovnání ceny? Doufám, že Triumph půjde s cenou v dalších letech ještě níž, až rozjedou pořádně výrobou Tigerů.

Tiger XC800 zkušenosti

10.5.2011 v 15:13 | Nahoru | #8
urcite nehodte nekam scany

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

16.5.2011 v 14:49 | Nahoru | #9
Jenik789> Mám ho objednaný v DK v Šífařský, měl by být příští týden k odběru. Verzi XC s ABS jsem objednal začátkem března. S kámošem jsme měli nabídky z Německa i z Anglie na 2 motorky najednou. Nakonec byla celkově nejvýhodnější nabídka našeho dovozce a to bez ohledu na prudu spojenou s dovozem motorky!
Už se těším jako blázen a hned dám vědět první zkušenosti.

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

17.5.2011 v 06:30 | Nahoru | #10

DanVito píše: Jenik789> Mám ho objednaný v DK v Šífařský, měl by být příští týden k odběru. Verzi XC s ABS jsem objednal začátkem března. S kámošem jsme měli nabídky z Německa i z Anglie na 2 motorky najednou. Nakonec byla celkově nejvýhodnější nabídka našeho dovozce a to bez ohledu na prudu spojenou s dovozem motorky!
Už se těším jako blázen a hned dám vědět první zkušenosti.


Super, doufam ze zkusenosti budou jen dobre

Tiger XC800 zkušenosti

1.6.2011 v 01:58 | Nahoru | #11
Tak 1. rychlé zkušenosti: zatím nemám zajeto a nemám točit víc jak 4500 . Proti 1200GS je úplně bez vibrací. Stabilita podvozku je excelentní, proplejtání v Praze mezi autama bez stresu a problémů. Ergonomie bez výhrad, po 5 ujetých kilometrech jsem hned měl pocit, že mám vše pod kontrolou a že to byla nejlepší možná volba. V terénu jsem ještě nebyl. Skvěle funguje i originální 50L TopBag, vejdou se do něj 2 míče na volejbal a spousta dalšího, je lehký, dobře se sundavá a nosí a navíc i super vypadá. To je zatím po 100 km vše , času je málo. Kamarád si v pondělí vyzvednul ten samý (ale bez ABS) a objednal i větší plexi, tak jsem zvědav, jaký to bude rozdíl. O víkendu snad něco najedu a napíšu víc.

Dan (dříve Kawa KLR650)

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

1.6.2011 v 07:50 | Nahoru | #12
Co zatim ctu na anglickym webu, tak jsou pripominky k mistu, kde fouka vetrak horky vzduch pri jeho spusteni, udajne to jde primo na nohy.

Tiger XC800 zkušenosti

3.6.2011 v 08:25 | Nahoru | #13
Nahodou jsem nasel na internetu srovnani XCecko a GSo, ktere tam nekde dal, takze si muzete precist

http://www.uloz.to/9...r800xc-vs-f800gs-pdf

Tiger XC800 zkušenosti

6.6.2011 v 09:43 | Nahoru | #14
Zajimava cena - 7990,-EURO za funglovku, to mi vychazi necelych 200tis.
http://suchen.mobile...=de&pageNumber=1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

6.6.2011 v 15:31 | Nahoru | #15

Jenik789 píše: Co zatim ctu na anglickym webu, tak jsou pripominky k mistu, kde fouka vetrak horky vzduch pri jeho spusteni, udajne to jde primo na nohy.


Tímto trpí i jiné motorky, např. yamaha fjr, honda pan ...
Je pravda, že stará endura superT, afrika, TA ten prblém nemají
Ale také mají o dost více kapot, než nový triumph
U Triumphu mi trochu vadí, že nemá šroubované zadní stupačky, držák přední kapoty je navařený rovnou na rámu, řadička není sklápěcí
Vzhledem k ceně a předurčení todle mohli udělat líp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

6.6.2011 v 17:25 | Nahoru | #16

PetrAT píše:
U Triumphu mi trochu vadí, že nemá šroubované zadní stupačky... řadička není sklápěcí
Vzhledem k ceně a předurčení todle mohli udělat líp



Zvlastni - u BMW to nikomu nikdy nevadilo :)))

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

7.6.2011 v 07:44 | Nahoru | #17

mateSAS píše: Zvlastni - u BMW to nikomu nikdy nevadilo :)))


F800GS to ma stejny?

Btw. treba tyhle drobne zmeny predelaji pro novy modelovy rocnik , na druhou stranu, kdyz je XCeko za tuhle cenu - do 220tis. v DE, tak se to prekousnout da

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

16.6.2011 v 22:13 | Nahoru | #18
Tak mám najeto 300 km, začínám trochu tahat a dostavují se zcela nové pocity z rychlosti, paráda. Zdá se mi, jako by se podvozek "rozhýbával" zpočátku byl při přejíždění nerovností až nepříjemně tvrdý. Stejnou zkušenost má kolega, který zatím najel 800 km. Už se těším do terénu. Čitelnost přístrojů je supr, podsvětlení velmi příjemné, spotřeba zatím lehce pod 6L. Bohužel teď nejedu s partou do Albanie, ale nějaký to Rumunsko si letos s Tigerem určitě dám (to už bude na špalkách). Takže další za 14 dní....S kámošema jsme domluveni, že až budu mít zajeto, uděláme srovnávák mezi 800GS, 1200GS, KTM990Adv. a Tigerem, všechny motorky jsou starý do 2 let, tak by to mohlo být zajímavý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

16.6.2011 v 22:26 | Nahoru | #19
DanVito> Nejel si dneska přes Čakovice, nebo to jezdí kolega? Potkal jsem tam dva dny po sobě Tigera. Nádherná mašina. Jeslti na ní někdy budu mít, jdu do ní!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

16.6.2011 v 22:35 | Nahoru | #20
Hofner> to jsme nebyli my. Já dnes jen pojížďky po Praze, kámoš nikde. Oba máme černou barvu.

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

16.6.2011 v 22:37 | Nahoru | #21
DanVito> No tak to je vás s Tigerama víc. Asi to bude docela obchodní úspěch. důkaz toho, že tahle motorka se Triumphu asi fakt povedla :) Tenhle tiger XC byl červený/oranžový, nebo co to je za barvu.

Tiger XC800 zkušenosti

16.6.2011 v 23:43 | Nahoru | #22
DanVito-díky za zprávy. Budeme rádi když se dovíme poznatky od běžných uživatelů. A´t jezdí.
Mimochodem, když jsem si na něj sedl na výstavě, tak mi také připadal na enduro zbytečně moc tvrdý
Ostatně i 800GS je takový uskákaný kozlík
Ale člověk si zvykne, doba to asi žádá

Naposledy editováno 16.06.2011 23:45:12

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

22.6.2011 v 22:01 | Nahoru | #23
Dnes jsem sundal podsedlové plasty na Africe a skoro vypadá jako Tygr
Myslím, že je škoda, že tam nejsou, dá se tam schovat spousta elektriky, kterou má Tygr nejspíše pod sedlem a tím vznikne pod sedlem velká schránka jako u AT a nebo TA650

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

23.6.2011 v 08:48 | Nahoru | #24

PetrAT píše: Dnes jsem sundal podsedlové plasty na Africe a skoro vypadá jako Tygr
Myslím, že je škoda, že tam nejsou, dá se tam schovat spousta elektriky, kterou má Tygr nejspíše pod sedlem a tím vznikne pod sedlem velká schránka jako u AT a nebo TA650


urcite ale Tiger bude mit nejake misto, ktere ale muze byt mensi, pokud bude mit ABS (nebo aspon u KTM to tak je).
Kez by se ten Triumph povedl, fakt tady krome F800GS nic jineho neni a jak to na prvni pohled vypada, tak Tiger by mohl byt lepsi nez GSo .
Uvidime.

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

23.6.2011 v 13:57 | Nahoru | #25
Jenik789> zatím jsem naviděl fotku kde by bylo vidět kolik prostoru je pod sedlem

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

18.7.2011 v 21:38 | Nahoru | #26
Zdar chlapi! Pořídili jsme domu nového Tygra. Jelikož je určená pro mou polovičku, zvolili jsme menší typ a ne XC. Používá ho na každodenní ježdění po Praze, ale i na cestování. V DK jsme koupili i spoustu doplňků a to včetně origo kufrů!!! Ochota prodejců i servisu super! Moto jsem zajížděl a jeví se skvěle - najeto přes 3000 a zjištění? Pro holku super moto!!! Perfektně se vodí, motor má pořád chuť někam dál, podvozek celkem slušný. Jelikož jsem rozmazlený z Barunky R1200 GS, tak se mi zdají slabší brzdy a to "divné propadání na předek, když se vezme za brzdu ). Celkový dojem z motocyklu je 8 z 10 ). Ale do včerejšího odpoledne!!!!!!! Při rychlejším přesunu po dálnici se mi přítelkyně málem rozsekala, protože se jí ve 140 Tiger rozvlnil tak, že jí dálnice byly hodně úzká!!! Ty hejbací kufry?!?!? Proč??? Máte někdo podobné zkušenosti? Dík moc za info

Tiger XC800 zkušenosti

19.7.2011 v 15:06 | Nahoru | #27
Jak "hejbací" kufry ??

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

20.7.2011 v 12:41 | Nahoru | #28
sunar vfr> Ty "hejbací kufry" by mě taky zajímaly. Nenajela třeba do vyjetý koleje? JAko upřímně český dálnice jsou dost o hubu. jednou sjem u tesca v letňanech na městským okruhu před semaforama chtěl přejet z pruhu do pruhu a málem mě to při 30 km/h vyhodilo z mašiny a v tu chvíli mi taky byla siulnice docela úzká...Přeci jen Tiger váží přes 215 kg. nechci nějak znevažovat jízdní zkušenosti tvojí přítelkyně, ale nezazmatkovala?

Tiger XC800 zkušenosti

27.7.2011 v 23:06 | Nahoru | #29
Nazdar, tak jsem dneska přivezl funglovku XC ABS Black. Koukám, že černou tady má skoro každý. :D První dojmy jsou parádní. Jelikož jsem předtím jezdil silničního naháče, tak jsem měl trochu obavy, ale ty se nepovrdily. Jezdí se parádně a super mi padla do ruky.
Tříválec je fakt unikát. Někde jsem četl, že je možná až příliš ostrý, ale neřekl bych. Když jsem se vezl na GS800, tak mi přišla jednička úplně jedovatá. V terénu jsem si na ni nemohl vůbec zvyknout. U Tigera je ale daleko příjemnější. Rozhodně pokud jste jezdili nějaký čtyřválec, tak vám to nepřijde. Celkově mi tedy Tiger sedl mnohem víc, než GS800 (když jsem ho vracel, tak jsem ho také nazval vyskákaným kozlem - viz. PetrAT nahoře :D
Dá se na něm jezdit pohodovku, ale i pěkně vostře zatáhnout... škoda že při zajetí je potřeba jezdi do 5000tis/min. :D
Ujel jsem zatím 150km, takže jsou to jen letmé pocity, ale už se těším, až ji pořádně provětrám. Jinak prodejci jsou vážně super, příjemní a ochotní. Dokonce mi pan šéf vyprávěl o tom jak "sunar vfr" (viz. výše) koupil tigera pro manželku a jak jí ho předal! :D

Jinak co se týče toho větráku, tak ten je fakt dost cítit. Dneska bylo dost vedro a jak jsme se sunuli kolonou po jižní spojce, tak to úplně pálilo i přes kalhoty!!! Sice stačí jen trochu odklonit koleno od nádrže a už to jde vedle, ale je to nepříjemný. Taky mi moc nesedí, že není přepínání režimů displaye na řidítkách. Je to dost nebezpečný, když se musíš předklonit a zmáčknout čudlík na budíku... :( Jo a taky je vyšší, než jsem si myslel. Měřím 180cm a musel jsem si dát sedlo na nižší polohu, abych vůbec rozumně došáhnul na zem...

Ale to jsou zatím jediná negativa. Jinak je motorka naprosto parádní. Naprosto mi sedla a už se těším, co spolu všechno zažijeme!

Naposledy editováno 27.07.2011 23:27:48

Tiger XC800 zkušenosti

1.8.2011 v 07:53 | Nahoru | #30
Taky dobra zkusenost. Nooo to prepinani a ten odvod horkeho vzduchu se urcite nejake bude resit
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 16
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
dealer tool pre triumph Triumph Tiger 800 XR capo111 23 20.4.2024 v 15:56 Juraj22
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Dovozce Triumphu z Velké Británie Triumph Tiger 800 XC bity 10 2.2.2024 v 13:08 NUTELIER
Cena servisu Triumph Triumph Tiger 800 XR michla 29 17.12.2023 v 18:42 tencotancismoto
triumph tiger 800 - protáčí, ale ne... [1, 2] Triumph Tiger 800 XC Rvn 44 9.10.2023 v 09:35 Krautkopf


TOPlist