1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jsem se na dovoleny vecer nudil a dival jsem se, co koupit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: Hosi,
ridil jste nekdo e36 cabrio?
Jednak me zajima, jak velky vopruz je jizda bez strechy pro ridice a posadku a za druhe, jak to funguje v zatackach (v m paketu s podvozkem)?
e: e30 325i by me taky zajimala, ale to se blbe shani a hlavne je to uz za nesmysl.
e 30 325i cabrio ti muzu rict jaky je :D i kdyz v moji konfiguraci uz to je trosku extrem, ale jizdni vlastnosti to ma porad dobry, jen to chce peknej kus silnice a pak je s tim velka sranda, ale je cejtit ze tam je nejaka vaha ovsem rizeni je super presny, zvuk jako takovej ti proste zadny IS neda, r4 vs r6 je proste jinde a jen pro to chces to cabrio mit a pokud k tomu budes mit i "windschott" tak za jizdy se stazenou strechou skoro nevis ze ji tam nemas
FiZzeR píše: assassin> Počítej znovu Už od přirození se to kroutí jak hovno v proutí, plus zub času a stav průměrný český třicetšestky...
E30 bych bral na povození radši v is, pojede to s tím líp než ten ingot. Na masírku ale šestihrnek, tam není o čem.
e.: a já měl na stříbrným šípu gaučpaket a bylo to tuhý tak akorát... a ten zásah do geometrie spočíval ve vložení pár ks plochých podložek z obi na patřičné místo, takže z toho bych taky nestřílel
a na povozeni je lepsi radsi coupe to cabro se vazne vic krouti a je tam znat i vaha
SLEEPER píše: FiZzeR> Se skladovanim se pocita a euro37 by snad vyresila veteranska cisla....., ale teoretizuju.
Jsem se na dovoleny vecer nudil a dival jsem se, co koupit.
nepotrebujes veteransky cisla, ale staci jen testace historických vozidel zustanou ti tvoje doklady i znacky, ale s vyhodama co ma veteran
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Démon: na vozeni se je nejlepsi sedan, ma nejtuzsi karoserii, jde postavit nejlehčí a snad dokonce ma i lepsi aero nez kupe se skloněným čelním sklem a nižší střechou
Pokud se pletu a jsem majitelem v budoucnu ceneneho veterána , tak se zlobit nebudu
Naposledy editováno 19.08.2019 14:21:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Ja mam do veterána jeste 5let dneska ma cenu i 120ka, tzn jo ted se to vse tvari jako super veterány a investice, ale rekl bych ze az ta bublina splaskne budou mit nejakou cenu ferrari apod, ale ne ošklivý bawo kteryho se vyrobilo desetitisíce kusu..
Skodovky obecne moc cenu nemaji a to ted nemyslim tu 120, ale bawo je svetova znacka, ale chce to alespon tu motorizaci a origo paket, kdyz ne rovnou cisty Mko.
Ja si k narozeninam preju testarossu, ale asi mi to nevyjde no.
Btw za me e30 je taky docela osklivy auto a jakou ma dnes cenu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
dark-demon píše: e 30 325i cabrio ti muzu rict jaky je :D i kdyz v moji konfiguraci uz to je trosku extrem, ale jizdni vlastnosti to ma porad dobry, jen to chce peknej kus silnice a pak je s tim velka sranda, ale je cejtit ze tam je nejaka vaha ovsem rizeni je super presny, zvuk jako takovej ti proste zadny IS neda, r4 vs r6 je proste jinde a jen pro to chces to cabrio mit a pokud k tomu budes mit i "windschott" tak za jizdy se stazenou strechou skoro nevis ze ji tam nemas
Verim, ze ti lita pekne, ale blbe se shani...
Nebo je na prodej?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: Skodovky obecne moc cenu nemaji a to ted nemyslim tu 120, ale bawo je svetova znacka, ale chce to alespon tu motorizaci a origo paket, kdyz ne rovnou cisty Mko.
Ja si k narozeninam preju testarossu, ale asi mi to nevyjde no.
Btw za me e30 je taky docela osklivy auto a jakou ma dnes cenu.
Dnes jo, ale myslim, ze to časem opadne. Ta cena je dana tim, ze si kazdej chce snít svuj veteranistickej sen a za veterána lidi ted berou kdejakej krap co zdědili nebo ho koupi za 4platy..
Az prijde krize, bude naprodej dost tehle sberatelskejch skvostů za pul darma proc by si sběratele/boháči kupovali neco tak obyčejnýho - ted to ma cenu, protoze si to kupuji obyčejní lide...
Ja nemam Mpaket, takze smula
Naposledy editováno 19.08.2019 14:48:31
Jasne, ferrari , porsche, maserati, lamborghini......maji vetsi smysl, tohle beru jako kousek pro chudy, co muze delat projizdkou radost a trochu se vekem zpenezi.
Moji italsti sefove sbiraji auta, maji porschata ze 70., 80. let a do toho par exkluzivnich jinych kusu.
Na firme mame treba F575 s V12 a celokarbonu, pak jeste Astona, ale nechtej mi to pujcovat, smejdi.
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jinak jsem byl dnes s kompostem na geometrii, protože mi to tahalo ke straně a ach jo, co si člověk v servise neohlídá, to nemá. Pochopitelně jsem jim čuměl pod ruce. Začal tím, že na stolici zkontroloval silentbloky a čepy na předku. Řekl, že dobry, přestože pochopitelně ještě než s tím najel na stolici proběhly poznámky o tom, že to má nalítáno určitě hrůzu km a už do telefonu, kdy jsem si domlouval terním, co je to za auto? E46? no jéžiši. Pak aniž rozjel měření geo začal povolovat řídící tyče. Ptal jsem se, to nebudete měřit čím to je? Myslel jsem, že by mohl být problém na zadku, na kterej se ještě nepodíval. Prej když to táhne ke straně, je to sbíhavostí. Ok, nechal jsem to být, asi zkušenost, když silenty a čepy dobry. V té době se nazadek ani nepodíval. Tak jsem se ptal, co zadek? Prej, to bych musel otočit auto, abych to mohl proklepnout a vytahoval švajc, aby povolil řídící tyče. Ok. rozhýbal řídící tyče. Pak zvedl auto a růčo kontroloval vůle na zadku. Prej pevny jak šutr. Říkám si OK. Pak teda měřil. Špatná sbíhavost a odklony v zadu LZ trochu, PZ hodně. A už začalo pochybování, jestli půjdou povolit excentry. Si říkám, kua, to je snad jedno, ne? Když ne, tak máte další kšeft, protože je budete měnit, ne? Naštěstí šly. Udělal sbíhavost předku. Pak přišlo na řadu polemizování o tom, jestli zadní odklony měřit se zátěží nebo bez. No odklon byl na nezatíženym autě úplně mimo. Dohodli jsme se, že chci vidět, co to ukáže i při zatíženym autě. Tak naházel do kufru olovo, ještě jsem si do toho i sedl a ukázalo, že LZ kolo chce potáhnout trochu, PZ kolo hodně. Už při nakládání zátěže bylo vidět, že mu začíná docházet čas. V tom se do dílny přikulila paní, že potřebuje taky geo, poslal ji za šéfem. Viděl jsem, že napětí se stupňuje. Poladil geo a začal to dávat dolů, pomalu uklízet, přijíždí mu kámoš, říká mu, počkěj chvíli, už tady končím. Říkám, co druhy měření se zátěží pro kontrolu? Tak začal polemizovat, že už snad udělal dost a že sme se nějak dohodli, no bodejť už jsem tam byl přes hodinu, to bylo dlouho, že. Trval jsem na měření po štělování, tak to nakonec udělal. Spouští stolici dolů, všímám si, že tam nedal plastovej kryt u PZ kola, tak mu ho ukazuju, jde ho namontovat. Cena 1300kč.
Naposledy editováno 19.08.2019 18:18:22
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 19.08.2019 18:44:50
SLEEPER píše: Verim, ze ti lita pekne, ale blbe se shani...
Nebo je na prodej?
Na prodej neni, jeste tak dalsich 5-10 let pak mozna, nebo leda ze bych se vazne rozhodnul pro m3 e46. Pak by nejspis byla
Lita to pekne a hlavne nadhernej zvuk, jak sundas strechu tak to je parada mam to na hrani, obcas na vylet a nejakej sraz, neni to auto na zavodeni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jinak vypis z diag prevodovky pres INPA:
RESULT: 3 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
48 Wandlerkupplung zu hoher Schlupf
Error frequency : 1
Logistic counter: 0
km-Stand 315910.00 km
Gang 160.00 -
Getriebeoeltemperatur 48.00 Grad C
MV 1 0.00 0/1
MV 2 0.00 0/1
MV 3 0.00 0/1
WK geschlossen 1.00 0/1
MV Shift-Lock 0.00 0/1
Bremse betaetigt 0.00 0/1
offen blockiert
Fehler momentan vorhanden
-------------------------------------------------------------
55 Gangueberwachung 5
Error frequency : 1
Logistic counter: 0
km-Stand 315910.00 km
Schaltung laeuft 0.00 0/1
Letzte Schaltung: Hochschaltung 4->5 35.00 0-n
Getriebeoeltemperatur 64.00 Grad C
Batteriespannung 13.60 Volt
allg. Fehler
Fehler momentan vorhanden
-------------------------------------------------------------
50 Gangueberwachung 1
Error frequency : 1
Logistic counter: 0
km-Stand 315920.00 km
Schaltung laeuft 0.00 0/1
Letzte Schaltung: Rueckschaltung 2->1 23.00 0-n
Getriebeoeltemperatur 83.00 Grad C
Batteriespannung 13.70 Volt
allg. Fehler
Fehler momentan vorhanden
=============================================================
Naposledy editováno 19.08.2019 19:41:20
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 19.08.2019 20:16:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 19.08.2019 20:37:15
SVSkritek píše: FiZzeR> Taky me to napadlo, par lidi uz to pry realizovalo. Byl by to zajimavy projekt. Ale uplne malo dilu to neni a zase aby to nebylo horsi o to ze je to xi...
Bude to horsi o to ze je to xi, musel bys sehnat manual z toho.
Xi je proste v tomhle pruser, je tam vsechno jiny. Bejt to jen zadokoka tak toho neni tolik a prehazet se to v pohode da
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SVSkritek píše: FiZzeR> Taky me to napadlo, par lidi uz to pry realizovalo. Byl by to zajimavy projekt. Ale uplne malo dilu to neni a zase aby to nebylo horsi o to ze je to xi...
Pokud klouže měnič tak asi repasovat měnič bude jednodušší volba než shánět za velký peníze jinou špatnou převodovku Ale je taky otázka jestli se ti to vůbec chce absolvovat a není lepší to prodat pod cenou jak je...Naposledy editováno 20.08.2019 08:26:46
Prekopavka na manual fajn, jenze stejne to budes mit napsane v TP a pro pripadne zajemce to auto bude "bastl".
Jeste takova rada k inzeratu. Fotky prodavaj a ty mas interier, sedacky, pekny.... A ne kazdy je profik na e46, takze bych vsechny ty klasicke trable, ktere jsi napravil, vypis.
Urcite to vsechno dopln......, ale za me ten vrakac automat a prodat za 90 nebo vic.
Naposledy editováno 20.08.2019 08:24:50
Kocandak píše: Pokud klouže měnič tak asi repasovat měnič bude jednodušší volba než shánět za velký peníze jinou špatnou převodovku Ale je taky otázka jestli se ti to vůbec chce absolvovat a není lepší to prodat pod cenou jak je...
to jsem nějak nepostřehl že je to xko