2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše:
Fizzer: me bavi jezdit autem co je aspon trosku zajimavy - cesta necim co me prudi je o nicem a preci jen uz v aute stravime dost casu... a jak casto se dostaneš na motorku? Do jakejch horoucich pekel musis jet aby ses svezl?
A baví tě jezdit něčím co je zajímavý i když ti z toho padaj plomby, volant ti láme ruce a tvé plotýnky trpí, když se na semaforech pohybuješ přískokama jak začátečník, protože jednička je málo a dvojka moc, a leckdy je i ta jednička málo a mezi jedna a dva musíš brzdit, abys nenabral toho před sebou? Jako občas se to přežít dá, ale každej den... už to prostě nedávám.
A příležitost tomu šlápnout mívám dvakrát třikrát do roka, ale to zpravidla chytnu nepředjeditelnýho klobouka nebo jedu x km s fízlama v zádech
Prostě na daily po městě to není... Když jsem jezdíval do práce z Jablonce, bylo to ono, to na co je to auto určený - svižný a komfortní dálniční přesuny. Ale to už nejezdím a i tak, půjčená šestka golf od rodičů udělal tutéž službu za poloviční náklady, akorát jsem holt nejel 160 ale jen 140
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nemako píše: SLEEPER> jenomže auto,který má 400-500 koní je tak dobrý,že je to za chvíli stejně málo. motorka se sto koněma je vždycky zábavnější.
Není pravda, stačí když je motor rychlejší než podvozek Na to doporučuji jedničkovou fábku, opla corsu nebo nějakýho malýho francouze. Pak jedeš klidně i pod limitem, ale pocitově strašnou kudlu V životě jsem se nevyblbnul tak jako se starou dehtovou corsou, se kterou jsme skákali přes přejezdy a na sjezdu z jižní spojky na průmyslovou jsem to běžně stavěl na dvě kola
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Nejlíp se fakt vyblbne s cizím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Kocandak píše: To je právě ono. Já si taky plánoval jak si bavoráka hrozně užiju atd. A nakonec to tak úplně nemám, zajedno se v tom člověk musí čas od času povrtat...a když už tomu člověk dá tu péči a čas. Tak pak mi je zas líto to někde huntovat a jsem na to i hodnej
Nejlíp se fakt vyblbne s cizím
... coz nas privadi k meritu veci.... fizzi? ja bych tu 46 koupil, ale prvne bych ji rad projel...
FiZzeR píše: Není pravda, stačí když je motor rychlejší než podvozek Na to doporučuji jedničkovou fábku, opla corsu nebo nějakýho malýho francouze. Pak jedeš klidně i pod limitem, ale pocitově strašnou kudlu V životě jsem se nevyblbnul tak jako se starou dehtovou corsou, se kterou jsme skákali přes přejezdy a na sjezdu z jižní spojky na průmyslovou jsem to běžně stavěl na dvě kola
to bylo ale taky tím,žes byl ještě mladej a ještě blbější já už nesedám do aut,ze kterejch jsem byl nadšenej. po letech je to jinak,než si to pamatujuFiZzeR píše: SLEEPER> Rozpěra je must-have, spolu s výztuhama klobouků, to zvaž taky, pokud už je nemáš vyboulený . Zvlášť se sport podvozkem je to na tuzemských asfaltových polňačkách nutnost...
Po pravde to auto detailne prolezly nemam. Hned po koupi jsem ho dovezl mechosovi, aby vse potrebne povymenoval a ted s tim pouze jenom jezdim. Z auta se neozyvaji zadne zadne razy, nikde nic nevibruje, takze nic neresim a jen jezdim. Ale vsechno muze prijit.
Podvozek je moc fajn, ale po štatlu se s tim fakt neda. Musi se hodne pomalu a opatrne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nemako píše: SLEEPER> jenomže auto,který má 400-500 koní je tak dobrý,že je to za chvíli stejně málo. motorka se sto koněma je vždycky zábavnější.
Motorka je zabavnejsi, o tom zadna, ale ta zabava nekdy boli a rad bych se v podobne nejakyho dobryho auta zbavil zavislosti na jednostope sporty.
Jenze je to o penezich.
FiZzeR píše: Není pravda, stačí když je motor rychlejší než podvozek Na to doporučuji jedničkovou fábku, opla corsu nebo nějakýho malýho francouze. Pak jedeš klidně i pod limitem, ale pocitově strašnou kudlu V životě jsem se nevyblbnul tak jako se starou dehtovou corsou, se kterou jsme skákali přes přejezdy a na sjezdu z jižní spojky na průmyslovou jsem to běžně stavěl na dvě kola
To ja jsem svyho casu zase blbnul s zigulikem. Presne jak pises, skoky pres prejezdy a na snehu/bahne bokem, ale kde ty casy jsou.
Kocandak píše: To je právě ono. Já si taky plánoval jak si bavoráka hrozně užiju atd. A nakonec to tak úplně nemám, zajedno se v tom člověk musí čas od času povrtat...a když už tomu člověk dá tu péči a čas. Tak pak mi je zas líto to někde huntovat a jsem na to i hodnej
Nejlíp se fakt vyblbne s cizím
Bokem si to musis posilat na vode, nemrvis tolik hnaci ustroji a gumy. Blbnout se da, ale samo clovek nesmi byt dement a jezdit na jednicku kolecka nekde pred tescem.
Tu svou paštiku urvu leda na sněhu, a to je trošku zrádný. Ideál je nějaká štěrkem posypaná zatáčka, tam je ten správnej mix přilnavosti, že človek nejede jak namydlenej, ale fakt to i trochu řídí a ovládá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: ... coz nas privadi k meritu veci.... fizzi? ja bych tu 46 koupil, ale prvne bych ji rad projel...
Co s tím budeš dělat, zakládáš si vrakoviště?
E: Aha, už vidím to "vyblbne s cizím"
Naposledy editováno 06.02.2018 13:51:18
SLEEPER píše: Motorka je zabavnejsi, o tom zadna, ale ta zabava nekdy boli a rad bych se v podobne nejakyho dobryho auta zbavil zavislosti na jednostope sporty.
Jenze je to o penezich.
To měla být u mě e46. Nezabralo to
Ženská se v tomhle směru jevila jako efektivnější způsob, neměl jsem prostě na motorku čas
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
na takovehle vyblbnuti je petka idealni, jen takove pocasi uz tady dlouho nebylo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Co s tím budeš dělat, zakládáš si vrakoviště?
E: Aha, už vidím to "vyblbne s cizím"
:D :D :D
no co?? pomoci Tvyho poskladam ze svou dvouch dve libovky
Naposledy editováno 06.02.2018 15:31:06
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: :D :D :D
no co?? pomoci Tvyho poskladam ze svou dvejch dve libovky
Co to je za terminus technicus?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: peteRR9> ... tak si rikam, jak daleko by jel, kdyby musel na silu brzdit...
Nechtěl jsem to říkat, abych nebyl za předposrance Ale myslím že takovej zetor s radlicí by mu vyčaroval škrtátko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: :D :D :D
no co?? pomoci Tvyho poskladam ze svou dvouch dve libovky
Ted je to o dost lepsi
No nic, tak ja jdu trenovat s tim vozikem
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Jenom připomínám, mrdka furt na prodej (sahara už je vyměněná, kdyby něco )
Ty vole, 300 tisíc na hrbu, 17 let starý a 129 tisíc
Ne že bych ti to chtěl hanět, auto je to pěkný, výbava a výkon furt paráda, ale i tak bych za to nedal víc jak 50... Mi to připomíná kamaráda, loni koupil za stopade e61 530d, 40 do toho narval a teď to prodal za 75 a to mu to ještě neustále vybíjelo baterku No, kauf roku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Není pravda, stačí když je motor rychlejší než podvozek Na to doporučuji jedničkovou fábku, opla corsu nebo nějakýho malýho francouze. Pak jedeš klidně i pod limitem, ale pocitově strašnou kudlu V životě jsem se nevyblbnul tak jako se starou dehtovou corsou, se kterou jsme skákali přes přejezdy a na sjezdu z jižní spojky na průmyslovou jsem to běžně stavěl na dvě kola
To ti podepíšu, když si vezmu ženy Clio 1.2, 43 mrtvejch kW, tak s tím jedu po okreskách 70 a seru lidi A když jsem byl nasrán a letěl s tím 130, měl jsem pocit, že to auto neuřídím, děsná kudla