bmw_r1300gs_cartec





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.7.2016 v 18:42 | Nahoru | #6001

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.7.2016 v 18:45 | Nahoru | #6002

PetrXX píše: Poggy> super, díky za vyčerpávající odpověď. Na základ to šlo, je vidět plech. Že to nebude dokonalé chápu, je to černá metalíza, ale alespoň něco, než mi hrabne v kuli a já nechám udělat kompletní celolak.


Černá je na lakové opravy jedna z nejlepších. Není vidět rozdíl v odstínu. Respektive se snadno ztratí drobná nepřesnost odstínu. Ale zas je na krycím laku vidět sebemenší rozdíl v povrchu - krupici. Kdyžtak existují i tzv. bodové opravy. Kdyby to byla jedna rýha a lak byl jinak bez poškození. Jen to není vhodné na libovolné poškození a nevím jestli to někdo v tvém okolí dělá.



Naposledy editováno 21.07.2016 18:49:30

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.7.2016 v 22:34 | Nahoru | #6003
Fizze neberte vážně, tomu by se vysrala i koloběžka.
Mě motor M54 funguje bezproblémově, jen trochu žere olej jako všechny. Stačí tam každé 2000km když se rozsvítí žlutě kontrolka, dolejt litr oleje a je klid.

Separátor s trubkama jsem měnil preventivně, dle odlitkoznaku 13 let starý, myslel jsem že způsobuje tu spotřebu oleje, ale není to žádná změna. Mohl bych ho tam vrátit, tedy kromě plastových trubek, ty nevydržely demontáž. Problém se separátorem je ten, že ač je připojen hadicema, tedy mohl by se nacházet kdekoliv v motorovém prostoru, konstruktéři ho genitálně zakleli na nejnepřístupnější místo mezi sacím parožím, klapkou a blokem. Kvůli výměně se musí vymontovat půlka sání a stejně je to gynekologická operace odpojit/přípojit ho.

Origo gumová těsnění motoru tečou, nemají rády předepsaný olej a zkřehnou. To je jen kosmetická závada, způsobuje to automatickou konzervazi motoru a všeho za ním proti korozi. Pokud tě to štve, výměna těsnění pod domečkem olejového filtru a víkem hlavy je snadná. S nářadím co máš doma obě těsnění vyměníš v garáži za jeden večer.

Dále mi už jen začala rachtat DISA klapka těsně nad volnoběhem. Stačilo ji zalepit k hřídelce (prolejt vteřiňákem) a už 2 roky to funguje bez problému. DISA je hned na vrchu sání, vyndat ji je hračka. Jo a ještě mi zarostlo víčko expanzky (200kč).

Mě to auto celoročně slouží ke spokojenosti, nikdy mě nikde nenechalo.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.7.2016 v 23:42 | Nahoru | #6004
Deadman> Kšá, nečetl jsi název tématu?

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

27.7.2016 v 19:33 | Nahoru | #6005
Docela vtipné řešení, pokud se někomu vypaluje zem na zadních světlech E46 . Oprava na pul hodky, mel jsem vyhorele obe







Naposledy editováno 27.07.2016 19:36:05

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

27.7.2016 v 21:33 | Nahoru | #6006
SVSkritek> geniálně jednoduché

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.8.2016 v 23:45 | Nahoru | #6007
BMW je bezpečné auto. Přežít tohle http://www.auto.cz/...zkuste-tipnout-97065 je slušný výkon.
Takhle to rozsekat, to je jak z filmu.
Nicméně v áčkách to ještě složej.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.8.2016 v 09:37 | Nahoru | #6008

Deadman píše: BMW je bezpečné auto. Přežít tohle http://www.auto.cz/...zkuste-tipnout-97065 je slušný výkon.
Takhle to rozsekat, to je jak z filmu.
Nicméně v áčkách to ještě složej.


Ty kráso, ty budíky tam. Ty jsou jeste zasekly i s otackama a rychlosti ?

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

7.8.2016 v 19:53 | Nahoru | #6009
Nudil jsem se tak jsem si rekl ze budu vysavat, doma samozrejme ne, tam mi bordel nevadi a byla z toho akce na 2h a jeste to schne













Naposledy editováno 07.08.2016 19:54:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

7.8.2016 v 21:01 | Nahoru | #6010
SVSkritek> Ty máš nemlich interiér jak já Já si teda vyměnila tu pěknou původní řadičku za takovej šunt tůningovej, tak uvidim, jak dlouho mě bude bavit







A vysávat budu zítra Vozidla jsem teď tyden synovce, tak to bude potřeba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

7.8.2016 v 21:26 | Nahoru | #6011

HondaGiRRl píše: SVSkritek> Ty máš nemlich interiér jak já Já si teda vyměnila tu pěknou původní řadičku za takovej šunt tůningovej, tak uvidim, jak dlouho mě bude bavit


Jo stejnej, akorát já mívám dámské nohy na druhé straně
Na tu řadičku jsem se informoval u čalouníka, že by mi ji přečalounil, protože už je trochu ohmataná, ale nakonec jsem to zatím nechal jako méně významnou závadu (i když asi největší u mého interieru . Když lidi psali na foru "pozor ať si nevyrazíte zuby při sundávání"

A k tem detem. Vezl jsem sestileteho kluka a nezvracel, coz je pry u nej vyjmecne. Takovou pochvalu za rizeni jsem jeste nedostal

Naposledy editováno 07.08.2016 21:44:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.8.2016 v 02:50 | Nahoru | #6012
SVSkritek>... vyrazeni zubů nehrozí spíš jen malej šok, když pak preradis na P, a neuvedomis si, že bez klíčku to z P jinam nepude

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.8.2016 v 12:52 | Nahoru | #6013
No a já už mám nabouraný přední nárazník nějakej dobrák mi tam udělal důlek od závěsného zařízení

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

9.8.2016 v 00:21 | Nahoru | #6014
tak po téměr roce klidného ježdění mě dohnala aura BMW rozeznám spolehlivě cvakání vanosů? Zvyšuje se s otáčkami a zdá se mi že ventil by zněl trochu jinak. A druhá věc, za studena auto začalo cukat, jakoby vynechával motor, ale volnoběh je klidný a pravidelný, jinak to cukání se postupně zhoršuje a děla to pouze za studena, nějaké tipy? na diag jdu zítra, jestli mi vyjde čas. M52B25

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

9.8.2016 v 08:46 | Nahoru | #6015
vanos podle zvuku poznat je, me ale v urcitejch otackach zarezonuje - zarachoti, zvuk jako z dieselu, rachot jak kdyby rozvodak zral viko... jestli je to jen cvakani tak bych tipnul spis na hydrostely...

cukani bych tipnul na svicky/zapalovaci modul....na diag bude misfire...

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

9.8.2016 v 09:02 | Nahoru | #6016
Kdyz hovinka.cz pisou o bmw.

Ale to není to nejdůležitější. Důležitý je osmiválec pod kapotou s objemem 4,4 litru. Dvojice turbodmychadel si přímo říká o úpravu. A tady je opravdu rázná. Z 441 kW (600 koní) vzrostl výkon na 610 kW (818 koní). A teď, co to s autem udělá:z 0 na 100 km/h se dostane za 6,6 sekundy. Za přibližně deset sekund auto jede už dvoustovkou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

9.8.2016 v 09:20 | Nahoru | #6017

MedWed píše: SVSkritek>... vyrazeni zubů nehrozí spíš jen malej šok, když pak preradis na P, a neuvedomis si, že bez klíčku to z P jinam nepude



Malej šok? Já měla skoro infarkt

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

9.8.2016 v 09:31 | Nahoru | #6018

SLEEPER píše: . A teď, co to s autem uděláb]z 0 na 100 km/h se dostane za 6,6 sekundy.


To myslej asi i s karavanem

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

9.8.2016 v 12:27 | Nahoru | #6019

HondaGiRRl píše: Malej šok? Já měla skoro infarkt



Je fakt, že jsi vypadala, že Ti utekl jeden nebo dva údery srdce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

9.8.2016 v 16:30 | Nahoru | #6020

assassin píše: vanos podle zvuku poznat je, me ale v urcitejch otackach zarezonuje - zarachoti, zvuk jako z dieselu, rachot jak kdyby rozvodak zral viko... jestli je to jen cvakani tak bych tipnul spis na hydrostely...

cukani bych tipnul na svicky/zapalovaci modul....na diag bude misfire...



tak diagnostika se dnes nekoná, vymlátil jsem včera baterku při montáži repro, úklidu, lepení všeho co vrže apod

hydroštely jsem zatím dělal jen na Vectře B 2.0, tady to bude složitější?

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

9.8.2016 v 22:56 | Nahoru | #6021

peteRR9 píše: tak diagnostika se dnes nekoná, vymlátil jsem včera baterku při montáži repro, úklidu, lepení všeho co vrže apod

hydroštely jsem zatím dělal jen na Vectře B 2.0, tady to bude složitější?



nerekl bych, jen jich je docela dost :) takze material nakou petku stoji a pak je ta vacka celkem dlouha, takze se musi vyndavat opatrne abys ji nezlomil...

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

10.8.2016 v 20:24 | Nahoru | #6022


tak jsem se k tomu dnes dostal, nějaká rada po čem jít jako první? Už objednávám těsnění ventildeklu (olej teče na svody), udělal bych to najednou s těmi hydroštely

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.8.2016 v 13:03 | Nahoru | #6023

Deadman píše: markus> Nafta E39 má nechvalně známou automatickou převodovku GM. Na rozdíl od benzínů (automat ZF) je GM poddimenzovaná a má krátkou životnost. Je to největší slabina toho auta. Jinak obvykle odcházejí všechny gumové díly podvozku. Drobné úniky oleje jsou jen kosmetika, ničemu to nevadí.



jj je tam GM, olej jsem nechal vyměnit v tomhle servisu- suvik.cz. Olej byl černej jak bota a podle člověka ze servisu, mohl být pravděpodobně měněn naposledy tak před stopadesáti tisíci kilometry. Výměna oleje mě přišla na 7 tisíc a byla mi doporučena další po cca pěti tisících kilometrech, s tím, že by převodovka pak měla mít před sebou ještě dlouhý život. Podle toho servisáka byl sice olej černej, ale ve filtru a ve vaně ještě nebylo to bláto z lamel, prej když tam je, tak se už ani nevyplatí olej měnit a je jasný, že převodovka umře velmi brzy

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

24.8.2016 v 09:30 | Nahoru | #6024
já mám hotovo, byly to zapalovací moduly

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

7.9.2016 v 20:06 | Nahoru | #6025
Offtopic. Pohbuje se tu spousta lidí, co dělaj do aut, a lidi znaj lidi... atd.

Postrádám multivana, syncro, 2.4D, 1993. RZ 2SV 7247. Krom vizáže je ještě poznávacím znamením úprava řízení pro invalidu a zvedací plošina...

Kdyby někdo věděl, nechť mi dá echo, nechám si to klidně nějakou tu kačku stát.
Dík










1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

9.9.2016 v 13:19 | Nahoru | #6026
Ve stejné jezdím na noční. Kolik dáš?

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

9.9.2016 v 13:40 | Nahoru | #6027
shewcza> nehledám stejný, hledám tohle

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.9.2016 v 09:54 | Nahoru | #6028
...M52B28...
...spatny teply starty, obcas nepravidelnej chod...
...cidlo vacky a kliky menene na zacatku roku...

...takze vymeneny opet... tentokrat za origa... tak snad to vydrzi dyl :-/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.9.2016 v 10:00 | Nahoru | #6029
MedWed> Na ne-OEM čidla je MS42/43 háklivý... kdyby ses zeptal, tak ti to řeknu

(Jo, a nemusí to bejt jen čidlama, projdi podtlaky )

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.9.2016 v 10:02 | Nahoru | #6030
FiZzeR> menil je kluk, co to dotahl z DE... ja uz to vzal s neorigo... :-/

Po vymene cidel jak novy...
Priste se zeptam! (ale tise doufam, ze nebude potreba se na nic ptat )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist