PetrXX píše: Poggy> super, díky za vyčerpávající odpověď. Na základ to šlo, je vidět plech. Že to nebude dokonalé chápu, je to černá metalíza, ale alespoň něco, než mi hrabne v kuli a já nechám udělat kompletní celolak.
Černá je na lakové opravy jedna z nejlepších. Není vidět rozdíl v odstínu. Respektive se snadno ztratí drobná nepřesnost odstínu. Ale zas je na krycím laku vidět sebemenší rozdíl v povrchu - krupici. Kdyžtak existují i tzv. bodové opravy. Kdyby to byla jedna rýha a lak byl jinak bez poškození. Jen to není vhodné na libovolné poškození a nevím jestli to někdo v tvém okolí dělá.
Naposledy editováno 21.07.2016 18:49:30
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Mě motor M54 funguje bezproblémově, jen trochu žere olej jako všechny. Stačí tam každé 2000km když se rozsvítí žlutě kontrolka, dolejt litr oleje a je klid.
Separátor s trubkama jsem měnil preventivně, dle odlitkoznaku 13 let starý, myslel jsem že způsobuje tu spotřebu oleje, ale není to žádná změna. Mohl bych ho tam vrátit, tedy kromě plastových trubek, ty nevydržely demontáž. Problém se separátorem je ten, že ač je připojen hadicema, tedy mohl by se nacházet kdekoliv v motorovém prostoru, konstruktéři ho genitálně zakleli na nejnepřístupnější místo mezi sacím parožím, klapkou a blokem. Kvůli výměně se musí vymontovat půlka sání a stejně je to gynekologická operace odpojit/přípojit ho.
Origo gumová těsnění motoru tečou, nemají rády předepsaný olej a zkřehnou. To je jen kosmetická závada, způsobuje to automatickou konzervazi motoru a všeho za ním proti korozi. Pokud tě to štve, výměna těsnění pod domečkem olejového filtru a víkem hlavy je snadná. S nářadím co máš doma obě těsnění vyměníš v garáži za jeden večer.
Dále mi už jen začala rachtat DISA klapka těsně nad volnoběhem. Stačilo ji zalepit k hřídelce (prolejt vteřiňákem) a už 2 roky to funguje bez problému. DISA je hned na vrchu sání, vyndat ji je hračka. Jo a ještě mi zarostlo víčko expanzky (200kč).
Mě to auto celoročně slouží ke spokojenosti, nikdy mě nikde nenechalo.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 27.07.2016 19:36:05
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Takhle to rozsekat, to je jak z filmu.
Nicméně v áčkách to ještě složej.
Deadman píše: BMW je bezpečné auto. Přežít tohle http://www.auto.cz/...zkuste-tipnout-97065 je slušný výkon.
Takhle to rozsekat, to je jak z filmu.
Nicméně v áčkách to ještě složej.
Ty kráso, ty budíky tam. Ty jsou jeste zasekly i s otackama a rychlosti ?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
HondaGiRRl píše: SVSkritek> Ty máš nemlich interiér jak já Já si teda vyměnila tu pěknou původní řadičku za takovej šunt tůningovej, tak uvidim, jak dlouho mě bude bavit
Jo stejnej, akorát já mívám dámské nohy na druhé straně
Na tu řadičku jsem se informoval u čalouníka, že by mi ji přečalounil, protože už je trochu ohmataná, ale nakonec jsem to zatím nechal jako méně významnou závadu (i když asi největší u mého interieru . Když lidi psali na foru "pozor ať si nevyrazíte zuby při sundávání"
A k tem detem. Vezl jsem sestileteho kluka a nezvracel, coz je pry u nej vyjmecne. Takovou pochvalu za rizeni jsem jeste nedostal
Naposledy editováno 07.08.2016 21:44:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
cukani bych tipnul na svicky/zapalovaci modul....na diag bude misfire...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ale to není to nejdůležitější. Důležitý je osmiválec pod kapotou s objemem 4,4 litru. Dvojice turbodmychadel si přímo říká o úpravu. A tady je opravdu rázná. Z 441 kW (600 koní) vzrostl výkon na 610 kW (818 koní). A teď, co to s autem udělá:z 0 na 100 km/h se dostane za 6,6 sekundy. Za přibližně deset sekund auto jede už dvoustovkou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: SVSkritek>... vyrazeni zubů nehrozí spíš jen malej šok, když pak preradis na P, a neuvedomis si, že bez klíčku to z P jinam nepude
Malej šok? Já měla skoro infarkt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: vanos podle zvuku poznat je, me ale v urcitejch otackach zarezonuje - zarachoti, zvuk jako z dieselu, rachot jak kdyby rozvodak zral viko... jestli je to jen cvakani tak bych tipnul spis na hydrostely...
cukani bych tipnul na svicky/zapalovaci modul....na diag bude misfire...
tak diagnostika se dnes nekoná, vymlátil jsem včera baterku při montáži repro, úklidu, lepení všeho co vrže apod
hydroštely jsem zatím dělal jen na Vectře B 2.0, tady to bude složitější?
peteRR9 píše: tak diagnostika se dnes nekoná, vymlátil jsem včera baterku při montáži repro, úklidu, lepení všeho co vrže apod
hydroštely jsem zatím dělal jen na Vectře B 2.0, tady to bude složitější?
nerekl bych, jen jich je docela dost :) takze material nakou petku stoji a pak je ta vacka celkem dlouha, takze se musi vyndavat opatrne abys ji nezlomil...
Deadman píše: markus> Nafta E39 má nechvalně známou automatickou převodovku GM. Na rozdíl od benzínů (automat ZF) je GM poddimenzovaná a má krátkou životnost. Je to největší slabina toho auta. Jinak obvykle odcházejí všechny gumové díly podvozku. Drobné úniky oleje jsou jen kosmetika, ničemu to nevadí.
jj je tam GM, olej jsem nechal vyměnit v tomhle servisu- suvik.cz. Olej byl černej jak bota a podle člověka ze servisu, mohl být pravděpodobně měněn naposledy tak před stopadesáti tisíci kilometry. Výměna oleje mě přišla na 7 tisíc a byla mi doporučena další po cca pěti tisících kilometrech, s tím, že by převodovka pak měla mít před sebou ještě dlouhý život. Podle toho servisáka byl sice olej černej, ale ve filtru a ve vaně ještě nebylo to bláto z lamel, prej když tam je, tak se už ani nevyplatí olej měnit a je jasný, že převodovka umře velmi brzy
Postrádám multivana, syncro, 2.4D, 1993. RZ 2SV 7247. Krom vizáže je ještě poznávacím znamením úprava řízení pro invalidu a zvedací plošina...
Kdyby někdo věděl, nechť mi dá echo, nechám si to klidně nějakou tu kačku stát.
Dík
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
...spatny teply starty, obcas nepravidelnej chod...
...cidlo vacky a kliky menene na zacatku roku...
...takze vymeneny opet... tentokrat za origa... tak snad to vydrzi dyl :-/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
(Jo, a nemusí to bejt jen čidlama, projdi podtlaky )