globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 500 na začátek?
 
27.4.2011 v 18:20
Zdravim, mam takovej problémek.
Už roky toužím po motorce, ale jaksi jsem se pořád nemohla dokopat k tomu, udělat si papíry, ale letos se to konečně povedlo, takže teď scháním nějakou pěknou motorku pro mě.
Já si nejdřív myslela, že si koupím hlasika první motorka CBRko 125, ale kamarád mi to strašně rozmlouvá. Že prý mě už není 16, tak mám jít hned do něčeho silnějšího. Doporučil mi GS 500. Ale nevím, jestli to není pro začátek moc? Na druhou stranu si zase sama říkám, že to CBR bych měla třeba rok, a toužila bych po něčem silnějším.

Takže ráda bych slyšela názor víc lidí, popřípadě jakou motorku si koupit? Koukala jsem po té GS 500, taky po ER 5 nebo Cagiva River 500. Co myslíte, že by se tak hodilo pro začátečnici? Chci něco pohodlnýho, cestovního, ale zase aby se na tom dalo časem pěkně zajezdit. Cena do 50 000, a rok minimálně 98. Díky za odpovědi :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 11:48 | Nahoru | #91

FishX3 píše: Co na to říct? No ja ty auta jezdil a ne jedno odpoledne. Věř mi že "drift" v 40 v 70 a v 150ti je hodne o něčem jiným Snad to tak stačí...



no je tam rozdil pouze ve vykonu 200hp se neda dobre kontrolovat pri 150km-h driftu a to je cely kdyz mas vykon je to snazsi nez kdyz nevis jestli se ti utrhnou obe kola naraz

(reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 11:50 | Nahoru | #92

chimera-RR píše: no je tam rozdil pouze ve vykonu 200hp se neda dobre kontrolovat pri 150km-h driftu a to je cely kdyz mas vykon je to snazsi nez kdyz nevis jestli se ti utrhnou obe kola naraz


Ty krááááso, to jsou moudra... moc koukáš na telku!

(reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 11:52 | Nahoru | #93
chimera-RR> kašlu na psaní, jdu se projet dokud ty sedíš u klávesnice...

2 reakcí na tento příspěvek 500 na začátek?

29.4.2011 v 14:34 | Nahoru | #94
Krejca> radši se nauč Česky "chlapům co začínaly"
FishX3> aha já si neuvědomil, že cílem týhle diskuze není poradit holce, ale ukazovat si jak ho mám kdo velikýho

4 reakcí na tento příspěvek 500 na začátek?

29.4.2011 v 14:47 | Nahoru | #95
Taky bych přispěl svým názorem. Nechci urazit žádného střelce tady, ale já se zastávám té 125. Mě je 23 let, vážím skoro 100 kilo a koupil jsem si taky 125 a věř mi nebo ne, při první jízdě to pro mě bylo dost těžké a výkonově víc než dostačující (dokonce mě jednou trošku potáhla za ruce a málem mi spadla - nikdy sem předtím na moto neseděl). Je ale pravda, že po pár jízdách jsem tu 125ku zvládl bez problémů a v autoškole hned nastoupil na 500 a neměl jsem sebemenší problém s ovládáním. Ale jak řikám, já jsem dost velkej chlap. Moje přítelkyně položila na trávě mojí 125, když jsem jí na tom učil a sotva jí pak zvedla nahoru (a to má ta motorka 120kg). Drtivá většina 500 váží přes 200kg, a to už je sakra poznat. Sice na tom dost možná proděláš pár tisíc, ale podle mě za to ta zkušenost stojí, člověk by si měl projít všema kubaturama pěkně od začátku a ne se od první jízdy trápit s velkou motorkou a bát se na to sednout. Vždyť valná většina zdejších motorkářů začínala na pinckovi a teď tu mudrujou, jak je 500 akorát na začátek, už si prostě nepamatujou doby, kdy začínali. Za mě teda 125

(reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 14:49 | Nahoru | #96
Snyll> jj ma to neco do sebe drtit malou motku na max, nez simrat 100 konovou svini

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 15:21 | Nahoru | #97

Snyll píše: Moje přítelkyně položila na trávě mojí 125, když jsem jí na tom učil a sotva jí pak zvedla nahoru (a to má ta motorka 120kg).



A to je jako životně důležitý pro jízdu, umět tu motorku zvednout ze země, když s ní praští o zem? Mladá neumí motorku ani našlápnout a v jízdě jí to zatím nikdy neomezovalo

To, že je motorka těžká a nebude jí moct po pádu zvednout neberu vůbec jako argument. Až to někam zahodí, budu z toho stejně tak v ***, že zavolá tátovi nebo přítelovi a ten jí přijede vyzvednout, protože se bude klepat jak drahej pes.

Dváca je prostě málo, nejede to a je to nebezpečný. A těch 40kg navíc, co má šestka, je v momentě jak se dá moto do pohybu naprosto zanedbatelných.

Btw. ano, spousta z nás začínalo taky na malorážce (já na Jawa 90 cross), ale to mi bylo tak 10 roků : ) A hlavní výhodu vidím v tom, že jsme jezdili po poli, takže si tam člověk vyzkoušel všechny kraviny co ho napadly, párkrát to poslal do roští a na silnici jsem šel s nějakýma zkušenostma. V tom je ta výhoda z dětství, ne v tom, že jsem začínali na opuchlých kolech.

500 na začátek?

29.4.2011 v 15:28 | Nahoru | #98
podle mě by jí ta 125 stačila, já mám padinu (po dálnici nejezdím) na rudné se držím v pravém pruhu, jedu si svojich 75km/h a nikomu nepřekážím a všude jinde si v klidu předjíždím (i ve dvou), tak nevím proč by předjíždění na silnější 125ccm měl být problém Chápu že ti co jezdí na 600ccm to vidí jinak, jen můj postřeh Já bych si radši pěkně v klidu jezdil na dváce, než se pral s pětkou

E: jo a ten pocit toužit po něčem silnějším je podle mě super a patří k tomu

Naposledy editováno 29.04.2011 15:33:35

(reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 15:45 | Nahoru | #99
Mike70> Řekl bych že můj názor jsem napsal hned jako první příspěvek - toliko k radě holce.
A co se týká poměřování? myslím že součástí snhy poradit je i upozornit na jasnou hovadinu , pokud se tu naskytne - stejně jako souhlasne stanovisko s příspěvkem někoho jiného.(viz např Krejca nebo PetrS). Takže klídek parde.

500 na začátek?

29.4.2011 v 15:56 | Nahoru | #100
Fakt si nepřeju být za SuperStřelce s megapérem, ale kluci, jestli teď začnínáte na 125ccm tak jak se můžete cítit povolanými radit - jasně beru to od Vás co jste na 125 1-2 roky, nalitano 7000 - máte názor že vám to stačí a nic proti němu, ale vy co víte prd kdy Vás omrzí nebo dkonce honíte padinu - probůh jak se můžete myslet, že se máte vyjadřovat k 500??? Vy by jste si to tady měli max číst a čerpat informace. Měl jsem tu spor s člověkem, ketej podle mne (i podle svých slov) ještě neni ani motorkářský batole a ten zas chrlil nápady typu "na výkonu nezáleží" to je přesně druhej extrém.

Každej kdo trochu jezdí má maličko jiný názor, ty názory se někdy rozcházejí víc a někdy míň ale pokaždý dotyčný vychází ze zkušeností. Tady je hromada příspěvků, který spíš presentují vaše dojmy a přání, než závěry ze života.

Prosim buďte trošku soudnější, jestli zkušenosti máte, podělte se, pokud nemáte tak je sbírejte a naslouchejte těm co je mají.

Hlášky typu

"přítelkyně zahodila když jsem ji učil" no a co? já ve svý době zahodil fichtla ated jezdim na vehiklu co váží 260kg

nevim jestli zde, ale na vedlejším fóru chytrý chlapec 16 let radí aby si slečna povolovala víc řetěz když pojede ve dvou...aby se nevytahal

Vždyť to jsou absolutní do očí bijící nesmysly co tu holku musejí mást.

Naposledy editováno 29.04.2011 16:10:23

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 16:00 | Nahoru | #101
PetrS> No nemusí to hned slečna položit ve 120 na dalnici ze, staci kdyz ji to nekde na krizovatce spadne. Hlavne si myslim, ze clovek, ktery zacne na necem velkem, tak muze ziskat z prvnich nekolika jizd spatne zkusenosti a bat se pak na motorku vubec sednout. A zajimalo by me, co je na slabych motorkach tak strasne nebezpecne? Ze nepredjedu auto, ktere jede 100km/h? No a? Sak sem zacatecnik, nemusim hned predjizdet vsechno, co je prede mnou. Proc teda drtiva vetsina nehod je s ucasti velke a silne motorky a duvod havarie zni, ze ridic nezvladl svuj stroj? Proc vsichni potrebujou predjizdet ve vysokych rychlostech? Traktor prece predjedu i na dvace. A mimochodem mimo obec se jezdi max 90, takze jedina moznost, kde muze chybet vykon je na dalnici, kde uz dvaca opravdu nezvlada. Takze, kdo jezdi podle predpisu nebude mit problemy ani na dvace. Ale samozrejme uznavam, ze si zkusenejsi a vsechno, jen proste nektere veci mi nejdou do hlavy, at se snazim sebevic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 16:07 | Nahoru | #102

Snyll píše: PetrS> No nemusí to hned slečna položit ve 120 na dalnici ze, staci kdyz ji to nekde na krizovatce spadne. Hlavne si myslim, ze clovek, ktery zacne na necem velkem, tak muze ziskat z prvnich nekolika jizd spatne zkusenosti a bat se pak na motorku vubec sednout. A zajimalo by me, co je na slabych motorkach tak strasne nebezpecne? Ze nepredjedu auto, ktere jede 100km/h? No a? Sak sem zacatecnik, nemusim hned predjizdet vsechno, co je prede mnou. Proc teda drtiva vetsina nehod je s ucasti velke a silne motorky a duvod havarie zni, ze ridic nezvladl svuj stroj? Proc vsichni potrebujou predjizdet ve vysokych rychlostech? Traktor prece predjedu i na dvace. A mimochodem mimo obec se jezdi max 90, takze jedina moznost, kde muze chybet vykon je na dalnici, kde uz dvaca opravdu nezvlada. Takze, kdo jezdi podle predpisu nebude mit problemy ani na dvace. Ale samozrejme uznavam, ze si zkusenejsi a vsechno, jen proste nektere veci mi nejdou do hlavy, at se snazim sebevic.



Nebyla to poznámka ke mně, ale s Petrem souhlasím, tak se vyjádřím:
Věř mi že když položím svou na blbým místě, tak si stříknu do kalhot a pokud to bude holka normálních (i drobnějších proporcí) jsou finty ja motku zvednout. Takže váha samozřejmě je jedno z základních kritérií,a le ne jedinné - mnohem větší důraz bych kladl např na výšku sedla

Nepředjedeš auto co jede 100 - jo dobrý, jezdi si 90 nic proti tobě, jezdi si klidně i 80. Jenže obvykle se tak nejezdí a to že máš 80koní neznamená, že tomu budeš nakládat durch, výkonoctní rezerva proste je bezpečná, je pohodlnější, protože člověk nemusí řadit jak pitomec, je ohleduplnější k mašině, protože pokud pojedu na dváte těch 100 , tak už jí docela dáváš za uši.

Naposledy editováno 29.04.2011 16:08:08

1 reakcí na tento příspěvek 500 na začátek?

29.4.2011 v 16:09 | Nahoru | #103
doplněk k váze: pokud by jsi se tomu trošku věnoval (myslímhledáni informaci) zjisti by jsi že mnohem víc než váha je důležité KDE je těžište, pak můžeš být překvapen třeba co motka dělá v zatáčce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 16:12 | Nahoru | #104

Snyll píše: PetrS> No nemusí to hned slečna položit ve 120 na dalnici ze, staci kdyz ji to nekde na krizovatce spadne. Hlavne si myslim, ze clovek, ktery zacne na necem velkem, tak muze ziskat z prvnich nekolika jizd spatne zkusenosti a bat se pak na motorku vubec sednout. A zajimalo by me, co je na slabych motorkach tak strasne nebezpecne? Ze nepredjedu auto, ktere jede 100km/h? No a? Sak sem zacatecnik, nemusim hned predjizdet vsechno, co je prede mnou. Proc teda drtiva vetsina nehod je s ucasti velke a silne motorky a duvod havarie zni, ze ridic nezvladl svuj stroj? Proc vsichni potrebujou predjizdet ve vysokych rychlostech? Traktor prece predjedu i na dvace. A mimochodem mimo obec se jezdi max 90, takze jedina moznost, kde muze chybet vykon je na dalnici, kde uz dvaca opravdu nezvlada. Takze, kdo jezdi podle predpisu nebude mit problemy ani na dvace. Ale samozrejme uznavam, ze si zkusenejsi a vsechno, jen proste nektere veci mi nejdou do hlavy, at se snazim sebevic.



I v ramci povolenych rychlosti je vykon dvaci nebezpecne nizky - si predstav ze skoncis za kamionem co pojede v zatackach 40 a po rovince 70. Bude te srat, budes ho chtit predjet a na te dvace nez ten dlouhej kamion predjedes...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 16:13 | Nahoru | #105
FishX3> pak je taky otazkou, kdyz holcine jebne v makovici a da full gas! tam ji ta vykonova rezerva spis uskodi. jinak uznavam samozrejme ze kdyz te predjizdi kamion tak to neni ten nejlepsi pocit na svete. tak jeste mozna bych bral neco mezi treba 250 motku ta pojede i tech 120 coz je normal cestovni rychlost

(reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 16:13 | Nahoru | #106
SirIndy> jeden z vhodných příkladů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 16:15 | Nahoru | #107
WHTRDR> neblázni, žeší se tu motorky co mají 50hp, jasne SS šestka bych se bál, ale CB500???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 16:19 | Nahoru | #108
FishX3> no ja myslim ze vim kde bych ja skoncil kdyby to byla moje prvni motorka nekdo tu zminil tusim i cbf 500 to je ctyrval tusim to tech 180 pofrci

500 na začátek?

29.4.2011 v 16:19 | Nahoru | #109
BROUDY: Já bych doporučil udělat papíry a udělat je na neomezenou. Tzn že je bude dělat nejspíš na nějakým XJ600 a podobným. Zjistíš že je to v klídku a vybereš si cokoli z toho co jsi tady nadhodila. Onio totiž z těch dotazu neni uplně jasne na čem si seděla, jaky papiry mas atd... mozna ze se tu zabýváme radami a ty máš do25kW....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 16:23 | Nahoru | #110

WHTRDR píše: FishX3> no ja myslim ze vim kde bych ja skoncil kdyby to byla moje prvni motorka nekdo tu zminil tusim i cbf 500 to je ctyrval tusim to tech 180 pofrci


a neni uplně jedno kolik "to pofrci" ?? neni dulezitejsi jaký má průběh výkonu ten motor a jak by případně mohl překvapit dotyčnou, jak odpouští chyby? co je to za parametr maximalni rychlost, o čem to vypovídá??? to je jako by jsi tu napsal "Jsi blbá, sice ti to dá práci, ale stejně se zabiješ" jestli bude blbá, zabije se i na babetě, právě proto, že bude chtít předjet zmíněný kamion...

(reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 16:30 | Nahoru | #111
FishX3> no myslim ze to neni jedno kolik to pofrci. stejne si proste rekne dobry neumim to moc jeste tak bude jezdit pomalu, pak ji otrne a bude tomu davat za usi, tohle obdobi spis prezije na 125 nez na petikilu to je vsechno co se snazim rict. Treba je to rozumna holka a nebude mit vubec zadnej problem zacit na petikilua postupne si privykne a bude jezdit bez problemu, ale to dopredu nevi asi nikdo z nas

4 reakcí na tento příspěvek 500 na začátek?

29.4.2011 v 16:50 | Nahoru | #112
tady je teda nesmyslu a uhozenych rad
prosim pany kterym prijde 125 jako nebezpecny stroj aby se na to divali objektivne a ne z pohledu jezdcu pro ktere je pullitr takove prditko ktere maji daaaavno za sebou (popripade zacinali rovnou na vetsich)...

jak muze byt CBRko ktere s relativne lehkym ridicem upaluje 120 (tachometr ukaze pres 130, ale realne to bude okolo tech 120) v beznem provozu nebezpecne?? i na stovku to zrychli rychlejs nez bezne vozidla (troufam si rict ze i rychleji nez atmosfericke 1,6, v pripade vetsich objemu a preplnovanyc motoru na tom clovek zrychli rychlejs nez bezny ridic auta) ze predjizdeni trva dyl nez na pullitru nebo na sestce?? tak nejedu jak kokot, netlacim se tam kde si nejsu jisty ze stihnu predjet, ale pockam si na vhodny moment, ne?? to je to tak tezky? zacatecnik by stejne nemel bezhlave tahat za plyn a snazit se okamzite a co nejrychleji predjet kazdy auto ktery uvidi. Aspon se u toho nauci premyslet

na krizovatkach je clovek i na dvacce rychlejsi nez 99,9% provozu a na trosku zakroucene okresce taky, rozhodne to neni taky ze by vas vsichni predjizdeli... a ze trochu ztrati dech v kopci?? trochu ano, ale ja na CBR125 jezdil i v buchlakach (samozrejme na puceny), a opet - bezny auto nema sanci (a to sem v te dobe mel 85kg bez vystroje)...

tak porad premyslim, kde je sakra to nebezpeci plynouci z maleho vykonu? takovy blud muze vyplodit jen nekdo kdo na te dvacce poradne v provozu nikdy nejel a ma v hlave zakoreneny od nekoho prevzaty nazor ze je to mrnava motorecka, a tim padem vuubec nejede..

jo, pro nekoho kdo uz ma nejaky tisice km na motorkach najete je dvacka mala, nevykonna a nudna (ale ne pro vsechny, ja mam na 500+ccm motorkach pres 20000km, a stejne mne bavi i projizdka na dvacce), ale pro zacatecnika to uplne ale uplne staci, minimalne na rok (a mozna i na dva)

ano, souhlasim s tim ze jsou zacatecnici kteri s prehledem zvladnou pullitra, sestku, nebo i treba Busu a nebudou na tom delat bejkarny ale v klidu a pomalu se ucit... ale kolik jich je?? naproste minimum... vetsina si koupi velkou motorku na doporuceni kamaradu a znamych ("dvacka te prestane za tyden bavit" a podobne bludy) po par tisicich km (v tom lepsim pripade, nekdy i po par stovkach) si rekne ze uz to umi, zacne zkouset co umi motorka, zacne tomu davat cim dal vic bez ohledu na to ze fakticky jeste porad "umí hovno"... a pak se tak akorat nekde rozpleskne..
proto je vzdycky lepsi radit mensi motorku nez vetsi.. dobry a rozumny zacatecnik se dobre nauci i na dvacce a zkusenosti si pak bez problemu prenese na vetsi stroj... a ten debil ma na dvacce aspon mensi pravdepodobnost fatalni nehody nez na vetsim bajku...

Naposledy editováno 29.04.2011 16:54:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 17:10 | Nahoru | #113

Cosmogagy píše: tady je teda nesmyslu a uhozenych rad
prosim pany kterym prijde 125 jako nebezpecny stroj aby se na to divali objektivne a ne z pohledu jezdcu pro ktere je pullitr takove prditko ktere maji daaaavno za sebou (popripade zacinali rovnou na vetsich)...

jak muze byt CBRko ktere s relativne lehkym ridicem upaluje 120 (tachometr ukaze pres 130, ale realne to bude okolo tech 120) v beznem provozu nebezpecne?? i na stovku to zrychli rychlejs nez bezne vozidla (troufam si rict ze i rychleji nez atmosfericke 1,6, v pripade vetsich objemu a preplnovanyc motoru na tom clovek zrychli rychlejs nez bezny ridic auta) ze predjizdeni trva dyl nez na pullitru nebo na sestce?? tak nejedu jak kokot, netlacim se tam kde si nejsu jisty ze stihnu predjet, ale pockam si na vhodny moment, ne?? to je to tak tezky? zacatecnik by stejne nemel bezhlave tahat za plyn a snazit se okamzite a co nejrychleji predjet kazdy auto ktery uvidi. Aspon se u toho nauci premyslet

na krizovatkach je clovek i na dvacce rychlejsi nez 99,9% provozu a na trosku zakroucene okresce taky, rozhodne to neni taky ze by vas vsichni predjizdeli... a ze trochu ztrati dech v kopci?? trochu ano, ale ja na CBR125 jezdil i v buchlakach (samozrejme na puceny), a opet - bezny auto nema sanci (a to sem v te dobe mel 85kg bez vystroje)...

tak porad premyslim, kde je sakra to nebezpeci plynouci z maleho vykonu? takovy blud muze vyplodit jen nekdo kdo na te dvacce poradne v provozu nikdy nejel a ma v hlave zakoreneny od nekoho prevzaty nazor ze je to mrnava motorecka, a tim padem vuubec nejede..

jo, pro nekoho kdo uz ma nejaky tisice km na motorkach najete je dvacka mala, nevykonna a nudna (ale ne pro vsechny, ja mam na 500+ccm motorkach pres 20000km, a stejne mne bavi i projizdka na dvacce), ale pro zacatecnika to uplne ale uplne staci, minimalne na rok (a mozna i na dva)

ano, souhlasim s tim ze jsou zacatecnici kteri s prehledem zvladnou pullitra, sestku, nebo i treba Busu a nebudou na tom delat bejkarny ale v klidu a pomalu se ucit... ale kolik jich je?? naproste minimum... vetsina si koupi velkou motorku na doporuceni kamaradu a znamych ("dvacka te prestane za tyden bavit" a podobne bludy) po par tisicich km (v tom lepsim pripade, nekdy i po par stovkach) si rekne ze uz to umi, zacne zkouset co umi motorka, zacne tomu davat cim dal vic bez ohledu na to ze fakticky jeste porad "umí hovno"... a pak se tak akorat nekde rozpleskne..
proto je vzdycky lepsi radit mensi motorku nez vetsi.. dobry a rozumny zacatecnik se dobre nauci i na dvacce a zkusenosti si pak bez problemu prenese na vetsi stroj... a ten debil ma na dvacce aspon mensi pravdepodobnost fatalni nehody nez na vetsim bajku...



Jezdil sem dvacu a to dokonce dvoutaktni otevrenou, pak jsem presel na 650 jednobuch = vykon jako 500 dvouval. Takze moc dobre vim o cem mluvim, dvacy jsou super motky, stale na ni jezdim, zabavne, ale jak prijde na to predjizdeni autobusu, kamionu - je lepsi mit pod zadkem neco silnejsiho.

(reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 17:11 | Nahoru | #114
SirIndy> no hele jezdil sem s kamosem ja 600 jednobuch a on hujda nsr 125. at uz ve zrychleni nebo maximalce rozdil vopravdu moc nebyl. uznavam enduro proti silnici ale i tak

(reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 17:36 | Nahoru | #115

SirIndy píše: Jezdil sem dvacu a to dokonce dvoutaktni otevrenou, pak jsem presel na 650 jednobuch = vykon jako 500 dvouval. Takze moc dobre vim o cem mluvim, dvacy jsou super motky, stale na ni jezdim, zabavne, ale jak prijde na to predjizdeni autobusu, kamionu - je lepsi mit pod zadkem neco silnejsiho.



ano, je to lepsi v tom ze predjedes rychleji (neboli na kratsim useku)... ale pri uceni se neni kam spechat.. kde je problem si na te dvace pockat na vhodne misto na predjeti (tzn delsi rovinku kde jde dobre videt?? proc musi ucici se zacatecnik za kazdou cenu vsechno predjet?? pokud na tom bude sedet nekdo kdo se bude hnat hned pred kazde vozidlo co pojede pred nim, za kazdou cenu, tak je to jen jeho blbost, a ne nebezpecnost motorky z duvodu nizsiho vykonu

(reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 18:31 | Nahoru | #116
Cosmogagy> Přesně si vyjádřil to, o co jsem se snažil já

(reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 18:38 | Nahoru | #117

FishX3 píše: Nepředjedeš auto co jede 100 - jo dobrý, jezdi si 90 nic proti tobě, jezdi si klidně i 80. Jenže obvykle se tak nejezdí a to že máš 80koní neznamená, že tomu budeš nakládat durch, výkonoctní rezerva proste je bezpečná, je pohodlnější, protože člověk nemusí řadit jak pitomec, je ohleduplnější k mašině, protože pokud pojedu na dváte těch 100 , tak už jí docela dáváš za uši.



No právě, obvykle se tak nejezdí, ale mělo by se! Dváca má tu výhodu, že rychleji jet nemůžeš, tak se o to ani nesnažíš. Kdežto na velké motorce to bude začátečníka lákat víc a víc s každým ujetým kilometrem. Pak si řekne, že má výkonu přece dost, bude předjíždět ten kamion, kterej jede 80-90 a nezvládne to a rozseká se.

Já přesně chápu, jak se cítíš ty a teď, když máš najeto na velké motorce. Vždyť mě stačila autoškola na Hondě CB 500 a netvrdím, že je to nějaké dělo, hlavně když jsme jezdili pořád ve dvou s instruktorem, ale taky si myslim, že bych to zvládnul. Dokonce věřim, že za pár měsíců budu nějaké to pětikilo pořizovat (a dvácu necham přítelkyni, které se to nějak zalíbilo :)), ale na rozjezd podle mě ta dváca stačí, někomu stačí i skůtr 50 a jezdí na tom i za hranice a jak si to užívá (viz. jeden člověk zde na fóru - nevím, teď přesně nick). Jezdit a užívat si se dá na všem, takže kam spěchat :) A upřímně, je víc havárií na malých nebo velkých motorkách?

500 na začátek?

29.4.2011 v 18:53 | Nahoru | #118
Honda CB 500....Nic víc neřeknu

500 na začátek?

29.4.2011 v 19:31 | Nahoru | #119
Můj kluk šel z 50ky skůtra rovnou na Hajabusu,každá motorka jede tak jak točíš heftem.A říká,že by to chtělo tak 20 koníků navíc pak by byl spokojenej.

1 reakcí na tento příspěvek 500 na začátek?

29.4.2011 v 19:52 | Nahoru | #120
Já bych šel do 500 ccm. Holka není moc hubená (nic ve zlým, psala 70 kg). Pokud někdo zvládne 125, zvládne i 500 pokud má rozum. Pokud nemá rozum, ublíží si i na 125. Motor 500 bude mít vyšší životnost. Nemusí přeci jezdit furt na plnej plyn.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist