Ozval sem mi zájemce na moji motorku,A samozdřejmě chci jezdit,a tak bych si co nejdříve chtěl pořídit novou láskuNejlépe supermoto,tento styl mi vyhovuje,drobet jsem se rozhlížel,a do oka mi padla Aprilka SXV,např tato www.motoinzerce.cz/motorky/aprilia/515575-sxv-550.html Nebo ještě SM610ie tak 07-08 obě jsou moc krásný,cenově je Huska přijatelnější.Co myslíte že bude lepší jak po stránce finanční tak i zábavy Díky za všechny smysluplné odpovědi.
Husqvarna sice až tak nepojede ale zas olej po 5 tis. km
za 100 bych koupil nějakýho Husaberga... olej měníš po 10 ti MTH myslim 1,1 litru, na motor to najede i přes 200MTH.... kubatura stačí i 450... oproti 550-650 se liší jen zdvihem jinak totožnej motor... větší obsah víc síly ve spodku... kámoš si na 450 jede s prstem v nose i na 5tku po zádech přes spojku, když ho to popadne tak s nohama na řiditkách, výkonu tam je habakuk ale musíš ji dojit
1 reakcí na tento příspěvek Není to jen žrout peněz?
samo pokud se na moto dostanes na hodinku jednou za tyden tak i tak to s tim servisem nebude tak zly, navic ta aprilie jezdi i v uskrcenejsi verzi kdy nejsou servisni intervaly tak smrtelne.. ale zas pak jede jako XTecko.. takze trosku skoda potencialu...
ja osobne bych vybiral mezi husabergem 550/650 a huskou 510smr..
3 reakcí na tento příspěvek Není to jen žrout peněz?
rc28 píše: Taky jsem se na tyhle SMka díval, a fakt nevím, co bych si pořídil. Husaberg je masakt, jenže má taky intervaly na prd, jako SXV. Na SXV jsem pár testů četl, a nešel bych do něj. Hodně lidí doporučuje jako kompromis LC4 nebo 660 SMC. Vybrat ostrýho motárda co tě nesežere zaživa je problém.
ja jezdim tak malo ze tech par mth servisniho intervalu by mi vyslo tak na 2-3roky:)
Tak ono je vcelku rozdil, jestli treba LC4 640 Supermoto, nebo SMC...jednak vaha - SMC lehci, potom vykon SMC 660 ma 60+hp a v neposledni rade taky servisni intervaly - SMC ma o polovinu kratsi (napr. olej 2500 misto 5000 u LC4)
takže takový polítání jako že si dám za den 50 km palbu se docela dá...ale je jasný že na vejlety to není v průmeru tak těch 50 MTH za rok
ad LC4... už i SMC 690 sem viděl v inzerci za nějakých 130 klacků, intervaly super, výkon taky, váha ujde ale oproti HB FS 570 je to dle slov Hawka neskutečnej autobus, kterej se s 570 nedá srovnat
Naposledy editováno 27.04.2011 14:37:08
1 reakcí na tento příspěvek Není to jen žrout peněz?
Bobulus> Jak jsem slyšel tak píšu, neměl jsem v ruce ani jedno. Spíš jsem to myslel tak aby se koukl po obouch.
Lion> A kde jezdíš? Honíš to po okruhu? Nebo si vezmeš batoh a jedeš se 100km projet někam do zatáček? Já byť jsem měl berga ale starýho bych do něj šel zase a rovnou do 650ky v motardu, ale řeknu na rovinu, že to starání o něj bylo a (jak čtu tady v registracích) je peklo. S ním bych se bál jet někam dál, než okolo komína.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Není to jen žrout peněz?
ale časem bych chtěl dospět do stádia že v garáži bude Husaberg FS 570 + BMW K1300R a podle chuti se půjdu projet po okolí nebo do Evropy
Naposledy editováno 27.04.2011 19:42:24
1 reakcí na tento příspěvek Není to jen žrout peněz?
Výsledek je takový, že po roce ježdění na motardu mně ze všeho nejmíň vadí měnit olej a bát se o to, kdy budu dělat GO : )
Jinak jakmile se řeší u motorek spotřeba, vyvolává to u mě vždycky úsměv na tváři, ale SXV a SM 510 R si vezme na okruhu +- stejně. Je to tak nádrž na cca. 60 km, jak tu už zaznělo.
Co se týče GO u SXV, koluje kolem toho hodně fám. Kámoš jí má 4 roky (měl funglovku) a po cca. 7 500 km šla na GO a to ho vyšlo na necelou desítku. Olej na tom mění po 500km a vše nechává dělat v authorizáku (to jsou taky dobří matláci). Je teda fakt, že SXV je na tom o něco hůř podvozkem a brzdama, ale 99% populace, co na tom jezdí mají problémy sami se sebou a ne s podvozkem. Ale je fakt, že po 20ti minutách jízdy po Praze kámoš na SXV uvařil přední brzdu a já jí měl tak na provozní teplotě : ) (to stoppie je hroznej mor, kort ve městě
) Ale na okruhu jí nezatavil a to na tom má sériové desky, takže ve výsledku je to taky buřt. Podle mě je hlavní nevýhoda SXVéčka v tom, že se tady na to blbě shání díly.
A co se týče najetých MTH, assassin má pravdu. Já to pořídil min. rok, jezdil jsem (na můj vkus) docela hodně a za rok najeto 30 MTH. Když tenhle rok dám 10 MTH, budu rád. Je teda fakt, že na motarda sedám jen s tím, že pojedu co to dá, protože na normální jízdu neznám horší motorku : ) Klepe se to jak drahej pes, nikam to nedojede, policajti furt blbě čuměj a dělá to takovej kravál, že mi jedna bába na Větrníku hodila klacek pod kolo.
Takže jestli někdo uvažuje o ostrém SM, je třeba si ujasnit priority a vědět přesně co chci. Jestli chci kompromis, tak já ostrý SM nedoporučuji, podle mě to za sezónu nebo dvě prodáš. Já vidím super kompromis mezi hravostí a "cestováním" v SM-T nebo Hypermotardu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Není to jen žrout peněz?
ad SXV, jak jsem početl tak píšu, ale tyhle problémy byly vesměs u prvních ročníků, nedávno tady byla Rxv 450 a majtel si nestěžoval
ad mth, hlavní problém je že pokud někdo o motardu uvažuje z drtivé většiny přestupuje z normální motorky, čili za sezonu je schopnej najezdit 5-10 tis. km a při přepočtu na motarda se mu samozřejmě protoří panenky... nechápe že tady po 50 ti km bude naprosto odvařenej, vysmátej a projetej až až ale 30-50 MTH roční nájezd je celkem v normě a když to přepočteš na km tak je to docela málo, takže tak ke vztahu k silničním motorkám
policajti bodejt by nečuměli, slyšet je to na kilák daleko a kor když kámošovi nedělá problém na překopaný krosový 450 proletět 50ti tisícový město s tabulkou s číslem a před hlídkou si ještě provokativně střihnout wheelie, asi chudáci nechápou že jede z práce a těší se dom
Jak říkám, mě na motardu nejvíc vysiluje ta celková kontrola po každé vyjíždce. Ale ono to je spíš tím, že jsem ujetej na 100% funčknost a dělám to tak s každou offroad motorkou. Narozdíl od Hondy, kde jsem jen lil benzín, protože tam prostě nebylo co řešit : )
JJ, to je pravda. Hodně lidí si myslí, že když na naháči najeli 400 km na vyjížďku, že to tak budou praktikovat i na motardu. Vzhledem k tomu, že o motardu uvažují lidé, kteří chtějí něco víc, než jen jezdit ve stopě po dvou kolech, tak je toto vůbec nemusí trápit. Ono když s tím člověk na každý světla dojíždí po předním a odjíždí po zádech, tak je za 50 minut tak vyšťavenej, že než stačí vyjet z Prahy, má toho plný kecky. Jak říkám, motard tě buď bude bavit a budeš se chtít posouvat jezdeckým uměním někam dál (hlavně o tom motard je) a nebo tě to nechytne a prodáš ho. A že znám spousta lidí, kteří ho vodili hodně slušně a ať už kvůli financím nebo kvůli obyčejným vyjížďkám, ho prodali.
Já mám naštěstí s pražskou policií dobré zkušenosti. Stavěli mě jen jednou a to na pokec a ti se dokonce těšili, až od nich odjedu po zadním : )) Ale je fakt, že po silnici jsem s tím jel asi 15x : )
1 reakcí na tento příspěvek Není to jen žrout peněz?
servisní intervaly mě ani tak netlačí, páč najedu fakt málo, takže li budu měnit ten +- litr oleje jednou nebo 2x ročně mě až zas tak nesere..
jediné co chci, tak ať je dobrá dostupnost dílů a ať se na zadek vleze 180ka guma (mám přísun slicků)
edit. ale 180tku nedáš asi na žádný supermoto, ideál je 160
Naposledy editováno 16.08.2011 23:05:17
1 reakcí na tento příspěvek Není to jen žrout peněz?
SXV je exkluzivita, jede to dobře ale mezi SMR 450, Husaberg 550, SXV skončila třetí, na první místo dali oba redaktoři Husaberga... první ročníky měli problémy s elektrikou a spolehlivostí... je tam fakt všecko dvakrát tak to zvaž dobře
2 reakcí na tento příspěvek Není to jen žrout peněz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Není to jen žrout peněz?
Antigos píše: Jen pro zajímavost, kdysi jsem viděl na SXV v Praze kurýra .Zjevně nadšenec
ona ta sxv v tom zavrenym stavu nema ten servis tak brutalni.. ale zas to jede jak xtcko no:(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Není to jen žrout peněz?
pravda je, že jsem ho viděl jen jednou .
Ono pokud natočil 100 mth měsíčně
Naposledy editováno 23.08.2011 12:06:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Není to jen žrout peněz?
Antigos píše: assassin> Zavřený to určitě neměl, navíc na tom uměl (driftoval).
pravda je, že jsem ho viděl jen jednou .
Ono pokud natočil 100 mth měsíčně
ze by Janostak zacal jezdit na aprilii? :) ten umi moc, ale co vim tak mesikoval na KTM motardu, ono i ta zavrena pojede na mestsky pomery az dost....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Není to jen žrout peněz?
assassin píše: ze by Janostak zacal jezdit na aprilii? :) ten umi moc, ale co vim tak mesikoval na KTM motardu, ono i ta zavrena pojede na mestsky pomery az dost....
nemá zavřená snad jen 17Kw? na tom se asi nic moc nedá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Není to jen žrout peněz?
Delta píše: nemá zavřená snad jen 17Kw? na tom se asi nic moc nedá
jak sem koupil tak prodavam:) alii rikal ze zavreny to jede "jako xtecko" oni ty cisla u tech motardu si cucaj tak nejak z prstu vsude, btw nemas v TP 8kw?:)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia sxv 550 zkušenosti Aprilia SXV 550 | Husa123 | 5 | 31.3.2023 v 19:29 krokoš |
Ideální supermotard pro čerstvou A2 Aprilia SXV 450, Aprilia SXV 550 | Markussis | 29 | 16.9.2021 v 22:32 Kohlstein |
SXV 450 SXV 550 Aprilia SXV 450, Aprilia SXV 550 | necvi | 16 | 29.1.2020 v 22:10 Tomash199 |
Aprilia sxv 450 Aprilia SXV 450, Aprilia SXV 550 | kawaXd | 2 | 12.8.2018 v 12:35 Tomash199 |
zadní galoša Aprilia SXV 450, Aprilia SXV 550 | Rostis47 | 3 | 7.11.2017 v 18:21 Michal1011 |