globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu
24.4.2011 v 12:26
Navrhuji udělat na motorkářích veřejnou sbírku a zakoupit tuhle krásku z5 do Čech dám si jí do obýváku a můžete se na ní chodit koukat

http://www.classic-m...Ref=FC09&Lang=en

Jeden z nejvíce mýtické závod motocyklů všech dob, v roce 1968 Jawa 4 válec, typ 673. Ne tak docela tucet 350 Jawa 4 válec byl vyvinut závod oddělení továrny Jawa 1968 - 1971.
Závodníci, jako je Bill Ivy, Silvio Grassetti nebo Jack Findlay, citovat jen ty slavné, jel těchto kolech. Další české řidiče, František Stazny, Boumil Staza nebo Peter Balaz, také jezdil Jawa 4 hlavně ve východoevropských zemích. Kromě továrního týmu Jawa, některé Jawa 4 byly svěřeny do českých klubů, za účelem účasti v závodech.
Historie tohoto mýtického kolo sahá až do roku 1966, původně zaveden jako 250 ccm. Pro 1968 období, FIM upravený technických předpisů mistrovství světa, vypuzovat 250 ccm s více než 2 válce. Yamaha nahradil jeho 250 4 válec RD 05 od RD 56 bi-válec, a jeho Jawa 250 4 válec 350 4 válec.
Jawa 350 4 válec bylo obtížné řídit a nespolehlivé. Použité materiály období většinou vyráběny ve východních zemích byl známý pro tyto potíže. Bill Ivy ztratil svůj život s Java 4 po motoru problém.
V každém případě, to byly stroje s high-výkon, svědčí vítězství Silvio Grassetti v 1969 GP Jugoslávie a dvě druhá pozice za Agostini v Hockenheimu a holandské TT.
Továrna zastavila vývoj těchto strojů konce roku 1969.

Zde prezentovány kolo je autentický Jawa 4 od roku 1968. Opustil Česká republika konce roku 1998 v návaznosti na podnět bývalého prací mechanik.
Je to kompletní a v původním stavu od té éry, běh a ve funkčním stavu. To nikdy žádným restaurování.
Všechny díly jsou originální a období, včetně Amal karburátory s oddělenými komorami Dell'Orto. Motor je 350 ccm 2 dobé, 4 válce V s rotačním distributory, vodou chlazený, rozvoj 75 HP při 12500 ot / min a maximální rychlost 270 km / h. Brzdy jsou hořčíku.
Tento výjimečný závod na kole je nyní k dispozici, aniž by součástky v Itálii


Je to z google překladače takže keci si nechte na zítřejší koledu
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

24.4.2011 v 12:30 | Nahoru | #1
moc pěknej stroj jenom ten Google překlad je fakt šílenej

1 reakcí na tento příspěvek Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

24.4.2011 v 12:48 | Nahoru | #2
keci podle vzoru stavení

(reakce na) Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

24.4.2011 v 13:13 | Nahoru | #3
Zil> to bude podle mě podle vzoru kuře..keci-kuřeti..

2 reakcí na tento příspěvek Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

24.4.2011 v 13:24 | Nahoru | #4
oni to uměli vyrobit? Koukám rok 68 ... No a a vypadá podobně jako moje, a to mám 91 Pán Honda ještě běhal s kačerem a kreslil si jawy

Naposledy editováno 24.04.2011 13:24:51

Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

24.4.2011 v 14:24 | Nahoru | #5
Nelíbí se mi.
Jen kvůli tomu, že to je staré a z Česka, se mi líbit nebude.

Jo, su hrozný. Vím

Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

24.4.2011 v 14:24 | Nahoru | #6
no kdyz sem si cet ten text, tak sem si rikal kurva jaky prase todle napsalo , nez sem dosel k vete pod obrazkem...
270km/h na tu dobu musel bejt strasnej kalup

Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

24.4.2011 v 14:38 | Nahoru | #7
Tenhle inzerát visí na classic-motorbikes.com už aspoň rok a půl...to se ani nikdy neprodá...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

24.4.2011 v 15:12 | Nahoru | #8
dareckov> Pan Honda dodneska plati Jawe za par patentu. Kdysi se z toho vyplaceli lide co meli uraz, nebo nejaky socialni problem.

Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

24.4.2011 v 16:05 | Nahoru | #9
Mazec, Italové s RSV4 a japonci s Vmaxem to jen okoukali

Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

24.4.2011 v 17:14 | Nahoru | #10
"Tento výjimečný závod na kole je nyní k dispozici, aniž by součástky v Itálii."

Booože, ten Google překladač je strašný...
Motka moc hezká, bylo by jí třeba dostat zpátky k nám

Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

24.4.2011 v 18:18 | Nahoru | #11
Jakápak bude asi price.

Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

24.4.2011 v 19:42 | Nahoru | #12
ono to má řazení vpravo a zadní brzdu vlevo jooo??

Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

24.4.2011 v 20:22 | Nahoru | #13
Ve svý době to nebyl žádný zázrak(pokud nepočítám zemi původu).Honda(a jiní)měli už pár let před tím V6...Byl to srovnatelný soudobý motocykl.Japonci ponejvíc kopírovali motokrosové ČZ a Jawy.

Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

24.4.2011 v 22:36 | Nahoru | #14
Myslím, že cena k jednaání byla 185 000 euro. Takže sbírka by byla asi na dost dlouho...

(reakce na) Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

24.4.2011 v 23:49 | Nahoru | #15
Creck> To je taky pěkná pověra...třeba za poloautomatickou spojku Honda platila Jawě pár dolarů ročně, by mě zajímalo, co bysi za to ti postižení nebo sociálně slabí koupili...Řekl bych, že s mnohými vynálezy z Jawy je to tak, že objevovali již objevené - klasika východního bloku, nebo resp. objevili - vynalezli stejnou věc pracující ale na trochu jiném principu...

(reakce na) Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

17.6.2012 v 23:38 | Nahoru | #16
Stačí si pustit na you tubku zašlapané projekty.ČZ 1/1,1/2.Naši konstruktéři prostě uměli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

18.6.2012 v 06:48 | Nahoru | #17

dareckov píše: oni to uměli vyrobit? Koukám rok 68 ... No a a vypadá podobně jako moje, a to mám 91 Pán Honda ještě běhal s kačerem a kreslil si jawy



To se trochu pleteš. Motocykly začal p.Honda vyrábět v roce 1948 a již v roce 1960 byla Honda největší společností na výrobu motocyklů na světě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

18.6.2012 v 11:55 | Nahoru | #18
PEPAFJR> Pan Honda vydělal na tom že v Evropě si spousta lidí myslelo že motorky jsou přežitek.Čas ukázal něco jiného.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

18.6.2012 v 12:28 | Nahoru | #19
Jirka4137> Hlavně si to mysleli ti,kteří na motorce nikdy neseděli ale mohli do všeho kecat a všechno rozhodovat.

(reakce na) Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

25.6.2012 v 15:58 | Nahoru | #20
PEPAFJR> JJ u nás si to spousta soudruhů myslela.Na západě ale motocyklový trh taky špatně odhadli.Pustili si tam Japončíky a ti se do toho pořádně zakousli.Každopádně v Asii jsou pracovitější -skromější než v Evropě a to hlavně díky vlastní konkurenci.Jednou nás převálcují všechny.

1 reakcí na tento příspěvek Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

23.12.2012 v 16:44 | Nahoru | #21
Tahle motorka bude z 99% replika . Proto se taky dávno neprodala - oni to sběratelé na západě vědí, a nenaletí jen tak.

Než někdo vytáhne z kapsy pět melounů, tak si o tom něco zjistí....

Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

23.12.2012 v 17:48 | Nahoru | #22
Tadyk pěkný dokument i ta jawka tam je...
http://www.ceskatele...patnik-z-ostrovacic/

(reakce na) Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

23.12.2012 v 20:12 | Nahoru | #23
Montyjawa> s těma replikama to taky neni jednoduchý, nejak se neví přesně kolik jich vlastně bylo. A kolik bylo originálů? Můžu se zeptat až budu mluvit s Panem konstruktérem Jinak ta poslední, poskládaná z origo dílů je v NTM Praha.

Naposledy editováno 23.12.2012 20:13:17

Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

29.12.2015 v 14:24 | Nahoru | #24

(reakce na) Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

29.12.2015 v 15:52 | Nahoru | #25

Creck píše: dareckov> Pan Honda dodneska plati Jawe za par patentu. Kdysi se z toho vyplaceli lide co meli uraz, nebo nejaky socialni problem.



Nevšimnul jsem si,že to je staré téma.

Naposledy editováno 29.12.2015 15:53:38

Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

18.10.2018 v 16:45 | Nahoru | #26
Tenkrát vyrobeno 6kusů tohle je replika Fiala

Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

18.10.2018 v 21:52 | Nahoru | #27
Stare vlakno, ale musim se pochlubit. Videl jsem tuto raritu nazivo a znam cloveka, ktery ji ma...

1 reakcí na tento příspěvek Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

19.10.2018 v 21:03 | Nahoru | #28
Nemáš na mysli Jamesa walkera? Má repliku a umí jezdit. Vidět ho na přírodní trati je požitek. Umí.. A tenhle stroj fakt jede...

1 reakcí na tento příspěvek Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

23.10.2018 v 21:52 | Nahoru | #29
Ne, tohle je clovek ze Dvora Kralove a ma doma par zajimavych kousku. Krom jineho je machr na motory 500OHC. Ale podrobnosti psat nebudu, uz takhle ma prace nad hlavu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

23.10.2018 v 22:26 | Nahoru | #30
MartinED250> Na letošním Kolštejně. Skončil přímo u nás

Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 - spojka Jawa Přestavba 125ccm 27 15.3.2023 v 09:51 Jirk_K
Co s tekoucí nádrží? [1, 2] Jawa 350/634, Jawa Přestavba derryn 44 21.2.2022 v 14:19 FJRPEPA
Nová Jawa 1000 [1 ... 20, 21] Jawa Přestavba drrath 606 27.5.2016 v 09:14 HonzaHus
nejšílenější přestavby pincků :-)... [1 ... 7, 8] Jawa Přestavba Roman2bk 239 18.5.2015 v 00:03 markus
jawa 350 ruta 40 [1, 2] Jawa Přestavba wrag 33 20.7.2014 v 08:55 Dallas1973


TOPlist