zmacknes spojku
zaradis jednicku-nahoru
rozjezd-souhra spojka-plyn
vytocit jednicku
pustit plyn
zmacknout spojku
kopnout tam dvojku-dolu
pustit spojku
pridat plyn
podrazovani akorat opacnej postup
a nebrzdi motorem-nejezdi moc dlouho se zavrenym plynem,aby se ti to nahodou nepridlrelo,ale kdyz budes poctive mazat,tak to zase tolik nehrozi
u novejsich motorek je jednicka dolu a zbytek kvaltu nahoru...
Naposledy editováno 23.04.2011 22:23:39
1 reakcí na tento příspěvek Řazeni a Podřazení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazeni a Podřazení
DMC.motobiker píše: Myslím, že se tam řadí klasicky řadicí pákou , ale možná se pletu...
Pleteš se má to klapky na volantu1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazeni a Podřazení
2 reakcí na tento příspěvek Řazeni a Podřazení
3 reakcí na tento příspěvek Řazeni a Podřazení
V praxi to znamena asi toto - jedes na jedna, zmacknes spojku, slapnes na radicku a mas tam dvojku....
Pokud chces neutral - jedes, jemne splapnes nebo pozdvihnes radicku (zalezi co mas za kvalt, ze jo) a mas neutral.
Proste to je jenom o citu. Sak na to dojdes jezdenim sam. Jako vetsina z nas.
3 reakcí na tento příspěvek Řazeni a Podřazení
A proč vlastně jsou u fichtla dva neutrály?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazeni a Podřazení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazeni a Podřazení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazeni a Podřazení
1 reakcí na tento příspěvek Řazeni a Podřazení
Jako zkušenej dvoutakťák musím upozornit, že neutrál mezi (nejčastěji) dvěma nejvyššíma kvaltama má svůj provozní a velmi důležitý důvod. Představte si, že 2T motor s odděleným mazáním i s mazáním směsí je mazán vždy podle polohy šoupátka nebo klapky v karburátoru (tedy podle polohy plynu) a z toho vyplývá, že je-li šoupátko zavřené, motor je mazán malou dávkou paliva (ať už z odděleného mazání nebo ze směsi). Z toho tedy vyplývá, že není možné u 2T motorů z kopce brzdit motorem, protože motor je "násilně" roztáčen do vysokých otáček od kola, ale zároveň aby to brzdilo, tak musí být plyn zavřený a se směsí tam jde málo oleje (který e navíc vyplachuje do výfuku). Tj. při brzdění motorem se motor točí tak trochu na sucho.
A právě z tohoto důvodu je mezi nejvyššími kvalty u 2T motorů neutrál, protože když začnu klesat z kopce, vyřadím právě na tento (nejbližší) neutrál - z kopce jedu "bez motoru" a brzdím brzdama.
Jediná výjimka je Babetta, kde kvůli rozběhové spojce se musí buď uvolnit volnoběžka, nebo jak píšou v návodu, jezdit s plně otevřeným plynem .
Howgh!
CB600 píše: Ahoj Dave. Nahoru je jedna, jak pises. Kdyz radis dvijku, tak jednou dolu. Neutral se nachazi v polovine drahy. Na trojku je to pak stejny. Z dvojky jednou dolu. Neutral v pulce drahy. Neutraly jsou vlastne mezi vsemi kvaltami, jen obvykle nejdou zaradit. Pionyr je v tomto vyjimka.obvykle ale neni duvod radit neutral z trojky a vyssich kvaltu.
Díky za věcnou odpověď :).
Sofía píše: Ale pánové... nepleťte tady nezkušené fichtlaře ...
Jako zkušenej dvoutakťák musím upozornit, že neutrál mezi (nejčastěji) dvěma nejvyššíma kvaltama má svůj provozní a velmi důležitý důvod. Představte si, že 2T motor s odděleným mazáním i s mazáním směsí je mazán vždy podle polohy šoupátka nebo klapky v karburátoru (tedy podle polohy plynu) a z toho vyplývá, že je-li šoupátko zavřené, motor je mazán malou dávkou paliva (ať už z odděleného mazání nebo ze směsi). Z toho tedy vyplývá, že není možné u 2T motorů z kopce brzdit motorem, protože motor je "násilně" roztáčen do vysokých otáček od kola, ale zároveň aby to brzdilo, tak musí být plyn zavřený a se směsí tam jde málo oleje (který e navíc vyplachuje do výfuku). Tj. při brzdění motorem se motor točí tak trochu na sucho.
A právě z tohoto důvodu je mezi nejvyššími kvalty u 2T motorů neutrál, protože když začnu klesat z kopce, vyřadím právě na tento (nejbližší) neutrál - z kopce jedu "bez motoru" a brzdím brzdama.
Jediná výjimka je Babetta, kde kvůli rozběhové spojce se musí buď uvolnit volnoběžka, nebo jak píšou v návodu, jezdit s plně otevřeným plynem .
Howgh!
Díky za info. Já jsem si to myslel, že neutrál mezi nejvyššími dvěma rychlostmi bude u 2T právě pro možnost vyřazení rychlosti pro sjezd klesání a teď to mám potvrzené.