bmw_r1300gs_cartec





Téma: Řazeni a Podřazení
 
23.4.2011 v 22:16
Čus borci mam hodně blbou otazku budu si kupovat pionýra a nevím jak se řadí a podřazuje a jak je to u nových motorek zustalo to řazení a podřazování stejné ? Potřebuju Uplně Přesnej postup diky .

Řazeni a Podřazení

23.4.2011 v 22:22 | Nahoru | #1
u pincka je to takhle
zmacknes spojku
zaradis jednicku-nahoru
rozjezd-souhra spojka-plyn
vytocit jednicku
pustit plyn
zmacknout spojku
kopnout tam dvojku-dolu
pustit spojku
pridat plyn

podrazovani akorat opacnej postup
a nebrzdi motorem-nejezdi moc dlouho se zavrenym plynem,aby se ti to nahodou nepridlrelo,ale kdyz budes poctive mazat,tak to zase tolik nehrozi

u novejsich motorek je jednicka dolu a zbytek kvaltu nahoru...

Naposledy editováno 23.04.2011 22:23:39

Řazeni a Podřazení

23.4.2011 v 22:24 | Nahoru | #2
zalezi co budes kupovat za pionyra - na 555 (550) je jednicka dolu a ostatni hore zbytek je stejnej

Řazeni a Podřazení

23.4.2011 v 22:29 | Nahoru | #3
Jo diky hoši ja vždy myslel že se řadi všechno na horu a podřazuje se všechno dolu.
A jak to děláte na křižovatce tam hodite neutral nebo tam nechate jedničku??

Naposledy editováno 23.04.2011 22:31:58

Řazeni a Podřazení

23.4.2011 v 22:46 | Nahoru | #4
když sjíždím tobě určitě známý bludovičák tak tam nechám neutrál mezi 5 a 6 dole když je zelena hodím pětku a jedu dál a když je červená tak to skopu na neutrál mezi 1 a 2 a stojím jdeš do autoškoly, nebo jen jedeš pro fichtla?

1 reakcí na tento příspěvek Řazeni a Podřazení

23.4.2011 v 23:04 | Nahoru | #5
Myslím, že se tam řadí klasicky řadicí pákou , ale možná se pletu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazeni a Podřazení

23.4.2011 v 23:21 | Nahoru | #6

DMC.motobiker píše: Myslím, že se tam řadí klasicky řadicí pákou , ale možná se pletu...

Pleteš se má to klapky na volantu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazeni a Podřazení

23.4.2011 v 23:47 | Nahoru | #7
BombermanGsr> Aha , a já měl jako druhou možnost tlačítko na levém řidítku!

(reakce na) Řazeni a Podřazení

23.4.2011 v 23:53 | Nahoru | #8

DMC.motobiker píše: BombermanGsr> Aha , a já měl jako druhou možnost tlačítko na levém řidítku!


Máš Aprilia Mana?

Řazeni a Podřazení

24.4.2011 v 00:15 | Nahoru | #9
Nakopni to, sedni na to, někam zařaď a rozjeď se. Když to pujde, tak jsi to trefil. Když ne, tak víš kde máš za 2:)

Řazeni a Podřazení

24.4.2011 v 00:51 | Nahoru | #10
si to stačí přepákovat a mužeš mít řazení třeba na pravou ruku

Řazeni a Podřazení

24.4.2011 v 01:57 | Nahoru | #11
...na tvém místě bych to vzal z opačného konce a začal Úplně Přesným Postupem Zastavení

2 reakcí na tento příspěvek Řazeni a Podřazení

24.4.2011 v 10:00 | Nahoru | #12
jetofuk-Po prazdninach se chystam dělat řidičák a ted trochu trenovat na pionýrovi.A jak tam das ten neutral ??

(reakce na) Řazeni a Podřazení

24.4.2011 v 11:05 | Nahoru | #13
Reditelcze> Fechtl ma pet "stupnu" -> 1 N 2 N 3 -> to znm, ze mezi kazdym kvaltem je neutral

(reakce na) Řazeni a Podřazení

24.4.2011 v 12:55 | Nahoru | #14
Reditelcze> Hlavně bacha na to, fichtl má obrovskej krouťák a neskutečnou brzdnou sílu motoru! Chybu ti už jen tak neodpustí , takže s plynem to chce opravdu opatrně! Pokud to netrefíš úplně přesně třeba v zatáčce, tak to nemusí nedopadnout dobře! Nejhorší je, když se ti to třeba ve 150ti roztancuje s bloklým kolem , tady už opravdu končí všechna sranda! Nejdřív si raději pořiď něco hodnějšího na vyježdění , třeba nějakou Hondu...

3 reakcí na tento příspěvek Řazeni a Podřazení

24.4.2011 v 14:55 | Nahoru | #15
Takže to znamená že když tam mám jedničku takže zařadím nahoru na N a ještě jednou na 2?? pochopil jsem to spravně?

(reakce na) Řazeni a Podřazení

24.4.2011 v 16:20 | Nahoru | #16
Reditelcze> Můžeš to vzít přes neutrál ;) Trochu víc nahoru a měla by tam bejt dvojenka.Jinak bacha na to,jak píše DMC když ti to ve 150 začne skákat je to vo hubu

(reakce na) Řazeni a Podřazení

24.4.2011 v 17:08 | Nahoru | #17
Reditelcze> Teoreticky jo, ale v praxi ne. Zalezi na citu, protoze neutral se radi jemne - ma mene vypilovany zoubky, takze pro jeho zarazeni je potreba cit, jinak preradis na normalni kvalt - ty maji zoubky vetsi, takze lepe zapadaji, kdezto ten neutral to jenom preskoci.

V praxi to znamena asi toto - jedes na jedna, zmacknes spojku, slapnes na radicku a mas tam dvojku....

Pokud chces neutral - jedes, jemne splapnes nebo pozdvihnes radicku (zalezi co mas za kvalt, ze jo) a mas neutral.

Proste to je jenom o citu. Sak na to dojdes jezdenim sam. Jako vetsina z nas.

(reakce na) Řazeni a Podřazení

24.4.2011 v 17:08 | Nahoru | #18
2x

Naposledy editováno 24.04.2011 17:09:05

3 reakcí na tento příspěvek Řazeni a Podřazení

9.8.2018 v 15:16 | Nahoru | #19
Já se také co nevidět budu učit řadit na pinckovi :D. Sice mám řidičák na malé motorky, co se dával k B, ale na pinckovi jsem seděl naposledy jako kluk a už tehdy jsem nedokázal zařadit nic jiného než za jedna. Takže chápu to správně, že nahoru je jednička a při řazení na dva musím šlápnout dvakrát na řadičku? Čili za jedna - šláp (neutrál) - šláp (dva)? A když řadím trojku, tak zase šláp (neutrál) - šláp (tři)?
A proč vlastně jsou u fichtla dva neutrály?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazeni a Podřazení

9.8.2018 v 15:53 | Nahoru | #20
CzechDave> jezdi autem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazeni a Podřazení

9.8.2018 v 16:00 | Nahoru | #21
CzechDave> Doporucuju k fichtlu zakoupit i ukazatel zarazenyho kvaltu

(reakce na) Řazeni a Podřazení

9.8.2018 v 16:08 | Nahoru | #22
Kubák> šel bych klidne i do QS

Řazeni a Podřazení

9.8.2018 v 16:09 | Nahoru | #23
tlumič řízení, ABS, karbonový plechy - to by borci čučeli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazeni a Podřazení

10.8.2018 v 09:33 | Nahoru | #24
Ahoj Dave. Nahoru je jedna, jak pises. Kdyz radis dvijku, tak jednou dolu. Neutral se nachazi v polovine drahy. Na trojku je to pak stejny. Z dvojky jednou dolu. Neutral v pulce drahy. Neutraly jsou vlastne mezi vsemi kvaltami, jen obvykle nejdou zaradit. Pionyr je v tomto vyjimka.obvykle ale neni duvod radit neutral z trojky a vyssich kvaltu.

1 reakcí na tento příspěvek Řazeni a Podřazení

10.8.2018 v 10:30 | Nahoru | #25
Ale pánové... nepleťte tady nezkušené fichtlaře ...

Jako zkušenej dvoutakťák musím upozornit, že neutrál mezi (nejčastěji) dvěma nejvyššíma kvaltama má svůj provozní a velmi důležitý důvod. Představte si, že 2T motor s odděleným mazáním i s mazáním směsí je mazán vždy podle polohy šoupátka nebo klapky v karburátoru (tedy podle polohy plynu) a z toho vyplývá, že je-li šoupátko zavřené, motor je mazán malou dávkou paliva (ať už z odděleného mazání nebo ze směsi). Z toho tedy vyplývá, že není možné u 2T motorů z kopce brzdit motorem, protože motor je "násilně" roztáčen do vysokých otáček od kola, ale zároveň aby to brzdilo, tak musí být plyn zavřený a se směsí tam jde málo oleje (který e navíc vyplachuje do výfuku). Tj. při brzdění motorem se motor točí tak trochu na sucho.

A právě z tohoto důvodu je mezi nejvyššími kvalty u 2T motorů neutrál, protože když začnu klesat z kopce, vyřadím právě na tento (nejbližší) neutrál - z kopce jedu "bez motoru" a brzdím brzdama.

Jediná výjimka je Babetta, kde kvůli rozběhové spojce se musí buď uvolnit volnoběžka, nebo jak píšou v návodu, jezdit s plně otevřeným plynem .

Howgh!

(reakce na) Řazeni a Podřazení

10.8.2018 v 13:54 | Nahoru | #26

CB600 píše: Ahoj Dave. Nahoru je jedna, jak pises. Kdyz radis dvijku, tak jednou dolu. Neutral se nachazi v polovine drahy. Na trojku je to pak stejny. Z dvojky jednou dolu. Neutral v pulce drahy. Neutraly jsou vlastne mezi vsemi kvaltami, jen obvykle nejdou zaradit. Pionyr je v tomto vyjimka.obvykle ale neni duvod radit neutral z trojky a vyssich kvaltu.



Díky za věcnou odpověď :).

(reakce na) Řazeni a Podřazení

10.8.2018 v 13:55 | Nahoru | #27

Sofía píše: Ale pánové... nepleťte tady nezkušené fichtlaře ...

Jako zkušenej dvoutakťák musím upozornit, že neutrál mezi (nejčastěji) dvěma nejvyššíma kvaltama má svůj provozní a velmi důležitý důvod. Představte si, že 2T motor s odděleným mazáním i s mazáním směsí je mazán vždy podle polohy šoupátka nebo klapky v karburátoru (tedy podle polohy plynu) a z toho vyplývá, že je-li šoupátko zavřené, motor je mazán malou dávkou paliva (ať už z odděleného mazání nebo ze směsi). Z toho tedy vyplývá, že není možné u 2T motorů z kopce brzdit motorem, protože motor je "násilně" roztáčen do vysokých otáček od kola, ale zároveň aby to brzdilo, tak musí být plyn zavřený a se směsí tam jde málo oleje (který e navíc vyplachuje do výfuku). Tj. při brzdění motorem se motor točí tak trochu na sucho.

A právě z tohoto důvodu je mezi nejvyššími kvalty u 2T motorů neutrál, protože když začnu klesat z kopce, vyřadím právě na tento (nejbližší) neutrál - z kopce jedu "bez motoru" a brzdím brzdama.

Jediná výjimka je Babetta, kde kvůli rozběhové spojce se musí buď uvolnit volnoběžka, nebo jak píšou v návodu, jezdit s plně otevřeným plynem .

Howgh!



Díky za info. Já jsem si to myslel, že neutrál mezi nejvyššími dvěma rychlostmi bude u 2T právě pro možnost vyřazení rychlosti pro sjezd klesání a teď to mám potvrzené.

(reakce na) Řazeni a Podřazení

10.8.2018 v 13:57 | Nahoru | #28

nemako píše: CzechDave> jezdi autem



Každý jednou začínal. Mám autem za to čtvrtstoletí, co mám řidičák, nalítáno skoro milion km. Díky za knížecí radu.

Naposledy editováno 10.08.2018 13:59:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist