globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výfuky ČZ 350/472
21.4.2011 v 22:48
Netušíte někdo, jestli jsou výfuky z ČZ 350/472 a ČZ 175/477 stejný?
Vím, že ze 472 jdou nabastlit na Jawku a po odladění s nima lítá líp jak s originálníma, ale nějak je ne a ne sehnat. Ty na 477 jsou k sehnání a motory jsou si docela podobný (477 je víceméně půlka 472).

Výfuky ČZ 350/472

21.4.2011 v 23:07 | Nahoru | #1
Výfuky stejné jsou a sehnat se bez problémů dají ještě původní kusy. Velkou zásobu měl http://www.mps-moto.cz/, zkus si tam zavolat. Jen už myslím mají jen těsněné gumkou ne maticí. Cena lidová, předek myslím 300 Kč a zadek 500 Kč.
Pokud by je Sokol neměl, tak zkus Montyho, ten je má tutově a má i variantu těsněnou maticí i s vložkami. Jen jsou k dispozici pouze pravé výfuky, takže si budeš muset koupit 2 pravé a do jednoho vrtnout díry a staré díry zaslepit šrouby.
Já před rokem sehnal dokonce i levý, který sice nebyl ve chromu, ale stejně jsem je všechny přechromovával, takže mi to bylo jedno .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuky ČZ 350/472

21.4.2011 v 23:18 | Nahoru | #3

Enthropy píše: Myslel jsem konkrétně tyhle.

Tak to jsou ty stejné, jen nové od Hadrávka nebo Buyaka, ne ? Vzhledem k ceně, bych určitě koukl po původní výrobě.
Má je třeba i Mototechnik, ale ceny jsou fakt docela šílené.

Každopádně ve výfuku 476 / 477 vs 471 / 472 není žádný rozdíl .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuky ČZ 350/472

22.4.2011 v 07:37 | Nahoru | #4

jirin.sv píše: Tak to jsou ty stejné, jen nové od Hadrávka nebo Buyaka, ne ? Vzhledem k ceně, bych určitě koukl po původní výrobě.
Má je třeba i Mototechnik, ale ceny jsou fakt docela šílené.

Každopádně ve výfuku 476 / 477 vs 471 / 472 není žádný rozdíl .



Super - teď jenom změřit kolena a jde se objednávat

(reakce na) Výfuky ČZ 350/472

22.4.2011 v 09:20 | Nahoru | #5

Enthropy píše: Super - teď jenom změřit kolena a jde se objednávat

Kdybys na nich něco chtěl změřit, tak není problém, někde mám i plonkovní půdovní z 471 .

Výfuky ČZ 350/472

22.4.2011 v 09:39 | Nahoru | #6
Dík - hodila by se délka laufu od kolena ke šroubu. Zájímá mě, jestli do toho narvu koleno na Jawu 634, nebo jestli bude lepší to rovnou hodit na kolena z 471. S bastlením vlastních držáků už jsem smířenej, ale ohýbat a prodlužovat kolena se mi nechce.

Kolena budu kupovat tak jako tak.

Výfuky ČZ 350/472

22.4.2011 v 23:23 | Nahoru | #7
pasuje to všechno sedí jen se musí upravit uchycení vzadu jinak všechno stejný

koleno tady bylo nějaký podivný ala pak jsem dal jawácký a v pohodě dokonce ty vejfuky držely jen za ten jeden šroub vepředu ale časem vždycky jeden z nich upad a musel jsem se pro něj vrátit když to začalo řvát a po silnici se za mnou skákal vejfuk ....

1 reakcí na tento příspěvek Výfuky ČZ 350/472

22.4.2011 v 23:37 | Nahoru | #8
To koleno není divný - to je to ČZťácký - takže výběr jasnej Pokud vezmu ty s chycením laufu šroubem ke kolenu, tak to bude držet i kdyby nechtělo.

(reakce na) Výfuky ČZ 350/472

22.4.2011 v 23:48 | Nahoru | #9
Enthropy> původně kolena byly svedený dohromadya do jednoho vejfuku když jsem to koupil pak jsem to rozřezalbylo to ještě tvarovaný zahorka každý mělo jinej tvar a jinde zahlý takže...

Výfuky ČZ 350/472

22.4.2011 v 23:50 | Nahoru | #10
já konečně sehnal vysněný konopnický prdivý

1 reakcí na tento příspěvek Výfuky ČZ 350/472

27.4.2011 v 10:46 | Nahoru | #11
Tak už výfuky došly (pravej na 472, levej z 487, oboje origiál ČZ). Nevěděl jsem, že ve Strakonicích ke konci směny používali místo flexy zuby Konec předního dílu u toho pravýho je tak krásně ohlodanej, že mě to málem složilo

Teď už jenom počkat na kolena, někomu ukrást dílnu, ubastlit držáky a jde se prdět po okolí

Výfuky ČZ 350/472

27.4.2011 v 22:34 | Nahoru | #12
Zdar,

není mi sice jasné, z toho co píšeš, jaká kolena budeš objednávat, ale jen doplním svou trošku do mlýna...

...nedávno jsem dělal prvně v životě čz 350/472.6 a potřeboval jsem schodit laufy od válců...sáhnu do regálu po klíči na kolena na J 634 a ejhle, nepasoval...byl menší...tak jsem začal daný problém řešit s odborníky ze Strakonic a opravdu jsou tam od originálu větší ty korunky v tom místě na klíč a v nich je veliký vývrt...dumal jsem doma proč tomu tak je, a odpověď nedala na sebe dlouho čekat...

...když jsem zkusil origo jawí, tak ty nejdou převlíct po tom koleni až k té přírubě, protože se v první zatáčce zaseknou...ono je to logický...jawí kolena mají krásný obloukový tvar, kde střednice, jak by řekl matematik , má do začátku až do konce spojité derivace výše jak prvního řádu...zatímco kolena z čízinky jsou ze třech rovných úseků spojených dvojicí ostrých ohybů...

...tedy resumé z těch předešlých blábolů je, že k čízím kolenům potřebuješ čízí matice, protože jawí tam nenavlíkneš...

P.S.: Někde bych měl mít origo katalog k 472.6, tak jestli ho najdu a bude zájem, tak můžu podat katalogový číslo...ale mezi náma, asi bude k ničemu.

Výfuky ČZ 350/472

27.4.2011 v 22:51 | Nahoru | #13
V pohodě - hodlám to tam namrdat na Jawí (634) kolena. Laufy to udrží rovně, držádky dobastlím. Kolena do výfuků dotěsním asbestovou šňůrou a bude to. Starý kolena nepoužiju, protože jsou těžce upravovaný pro ty moje otevřený roury - ty si schovám na občasný blbnutí.

(reakce na) Výfuky ČZ 350/472

28.4.2011 v 09:16 | Nahoru | #14

Enthropy píše: Konec předního dílu u toho pravýho je tak krásně ohlodanej, že mě to málem složilo

Ony totiž ty zachovalé výfuky jsou všechny „zmetky“. Všechny mají ve stejných místech stejné škrábance, nedodělky atd. Je to vyřazená série, ale teď se o ni zájemci nacházejí.

Nehledě třeba na to že i origo chrom je na nich šílený – nikdo se neotravoval s nějakým broušením a leštění. Tak jak vylezly z formy, tak šly na pokovení, ale v té době si s tím nikdo hlavu nedělal . Takže já jsem třeba z fungl nových výfuků komplet chrom, nikl, měď odstranil. Důkladně se to vyleštilo a hodila se na to nová povrchovka a jsou úplně luxusní

Sofía píše: ...když jsem zkusil origo jawí, tak ty nejdou převlíct po tom koleni až k té přírubě, protože se v první zatáčce zaseknou...ono je to logický...jawí kolena mají krásný obloukový tvar, kde střednice, jak by řekl matematik , má do začátku až do konce spojité derivace výše jak prvního řádu...zatímco kolena z čízinky jsou ze třech rovných úseků spojených dvojicí ostrých ohybů...

Matice jiné jsou, ale minimálně u 471 byly vzájemně záměnné. Jezdil jsem chvíli nově vyrobené matice na 634, ale pak jsem si ty origo matice pochromoval a šly zpět na původní místo .

[img]

Výfuky ČZ 350/472

28.4.2011 v 20:13 | Nahoru | #15
Tak jsem to tam provizorně namrdal na starý kolena (nový, originál Jawa jsou blbě udělaný - jedno má moc tlustej lem, takže nejde do motoru a druhý zase trubku, takže nejde do laufu) a držáky ze starejch výfuků (za použití metráku podložek). Pravej netěsní mezi dílama a kolem šroubů (dořeší se), levej je v pohodě.
Po hrubém seřízení a projížďce jsem došel k závěru, že mi někdo vyměnil motor. Znatelnej rozdíl proti těm komínovejm rourám (který i tak byly zlepšení oproti originál Jawa širokejm). S indickým karbecem a velkou tryskou si to evidentně rozumí.

Poznatky:
1) Je to jakýsi točivější. Dole mrtvola, nahoře prdel.
2) V určitejch otáčkách (nemám otáčkoměr, ale je to cca 50 na dvojku) se dostavuje šílenej "turboefekt," díky kterýmu jsem při odbočování udělal nechtěnej powerslide a vyděsil pár chodců okolo.
3) V otáčkách to dělá strašnej bordel.
4) Oproti komínovejm rourám to strašně hulí.
5) Skvěle to vypadá.

Takže tenhle bastl vřele doporučuju všem majitelům 634, kteří netrvají na originálním stavu.

Výfuky ČZ 350/472

24.2.2013 v 23:01 | Nahoru | #16
Pánové výfuk z 175/477 je levý kdežto 472 nebo 471 má levý a pravý. V tom je první rozdíl. A druhý je že u 175 je výfuk jinak uchycen v přední části oproti těm dvouvýfukovým krasavicím. Je tam malý šrobek 8M a na rámu je očko. Kdežto u 471 a 472 je ve výfuku klasická zploštěnina a díra s 10M závitem. Není to moc aktualní téma, ale teprve teď jsem na to narazil, tak jen uvádím na pravou míru :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Komaxit - jak vypadá na kapotáži [1, 2] ČZ 350/472 kpant 39 11.11.2023 v 19:17 osiris
Upevnění hustilky ČZ 175/477, ČZ 350/472 kpant 2 1.11.2023 v 09:43 Krautkopf
Kryt řetězu Jawa 350/634, ČZ 350/472 honzaza 3 2.8.2023 v 12:08 Zdenalbenal
ČZ 350 4726 hlavní stojan ČZ 350/472 Tomáš_63 11 5.2.2023 v 13:18 pech.
Hlavní stojan ČZ 350/472 Azymut 15 2.2.2023 v 00:01 Dadajan

TOPlist