globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suchá spojka - přestavba
Zajímalo by mě, jestli jde přestavět spojka v olejové lázni na MTS1100 na suchou. Motory jsou si docela podobné a M1100 a HYPER mají oba dva spojku suchou, zatím co MTS1100 ji má v oleji. Na snadnost ovládání a životnost (popř. servis) je to určitě výhodnější, ale zas tomu chybí ten zvuk šrůbků v plechovém hrnku, což mi trošku sere. Dík za tipy.


Uzavřeno 14.04.2011 v 15:31 uživatelem drippera

Otevřeno 14.05.2012 v 19:41 uživatelem drippera

Uzavřeno 14.05.2012 v 19:42 uživatelem drippera
Předchozí
1 2
Následující

3 reakcí na tento příspěvek Suchá spojka - přestavba

8.4.2011 v 21:12 | Nahoru | #1
tady máš řešení

(reakce na) Suchá spojka - přestavba

8.4.2011 v 21:15 | Nahoru | #2

FiZzeR píše: tady máš řešení

tak toje maras

(reakce na) Suchá spojka - přestavba

8.4.2011 v 21:15 | Nahoru | #3
FiZzeR>

Suchá spojka - přestavba

8.4.2011 v 21:20 | Nahoru | #4
luxus

Suchá spojka - přestavba

8.4.2011 v 21:25 | Nahoru | #5
Perfektní. Díky. Pro pobavení dobré. Ale já se ptal vážně! Nebo položím otázku jinak. Je vůbec reálná taková to změna? (technicky, finančně...?)

Suchá spojka - přestavba

Skvělá odpověď, děkuji! 8.4.2011 v 21:26 | Nahoru | #6
technicky je mozny ledacos treba aj zmena retezu na remen ale financne to bude horsi..
ale jinak pockej si na ptaka ohnivaka on ti k tomu treba neco rekne ..

Naposledy editováno 08.04.2011 21:28:34

1 reakcí na tento příspěvek Suchá spojka - přestavba

Skvělá odpověď, děkuji! 8.4.2011 v 22:14 | Nahoru | #7
možný to samozřejmě je, viz. třeba zde Pavlova 848 , ale uplně levný to neni, počítej samotnou suchou spojku, celý ten boční díl motoru ve kterém spojka běhá a mění se něco kolem olejovýho čerpadla tj. ozubená kola snad i nějaká hřídel, mechanik nejsem tak to je tak vše co vím, možní je toho víc.

(reakce na) Suchá spojka - přestavba

8.4.2011 v 22:34 | Nahoru | #8
FiZzeR> Tak to mě zničilo

(reakce na) Suchá spojka - přestavba

9.4.2011 v 08:09 | Nahoru | #9
miura> Tak to už vypadá reálněji. Díky za tip. zeptám se ho.

Suchá spojka - přestavba

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2011 v 17:20 | Nahoru | #10
viděl jsem to na nějakym zahraničním foru. tušim na ducatimonster.org ale nejsem si jistej. Nějakej člověk to tam přesně popisuje i s fotkama. dělal to tušim na S2R 800 tak zkus vyhledávač a nějaký kombinace.
každopádně pamatuju si výslednou cifru a sice 850€

Suchá spojka - přestavba

10.4.2011 v 08:15 | Nahoru | #11
Já si myslím že to jde,mám doma rozebraný motor z 1098 takže díly na porovnaní mám.

1 reakcí na tento příspěvek Suchá spojka - přestavba

11.4.2011 v 18:24 | Nahoru | #12
Takže verdikt je asi takový. Přestavba teoreticky možná je. Cena cca 30tis. za materiál a asi 10tis. za práci. S největší pravděpodobností by musel motor z rámu ven, možná ho i rozpůlit, vyměnit primární převod, celou spojku a blok motoru. Ten boční spojkový díl. Otázka, co výstupní hřídel. Taky možná nemá stejnou délku a k vůli její výměně by se musel ten motor půlit. DUCATI nabízí tovární kit (suchou spojku) pro 848 a to z důvodu závodního použití tohoto motocklu v USA. Přestavba MULTISTRADY by byla hodně originální a "kutilská" záležitost. Navíc prý životnost suché spojky je cca 10-25tis km, dle způsobu používání a její chod a použitelnost jsou o něco horší než u spojek mokrých. Ne nadarmo ji nemá už ani nová MTS1200. No a v neposlední řadě bych přišel samozřejmě tímto zákrokem o záruku (která mimochodem běží teprve pár měsíců) no a dle slov odborníků mám být rád, že mi to jezdí a nemám do toho raději moc vrtat! Takže sen o chrastítku se rozplynul a tímto bych uzavřel tuhle diskusi. Děkuji všem zůčastněným. Válec...

1 reakcí na tento příspěvek Suchá spojka - přestavba

11.4.2011 v 18:30 | Nahoru | #13
Hej a to mokrá jako vydrží víc jak 25tis.?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka - přestavba

11.4.2011 v 20:33 | Nahoru | #14
ST3> Hej ST3 no já nevim, ale pokud je mi známo, tak jeden kamarád řešil spojku např. na Banditu 1200 asi v 80 tisících km. Podle mě je životnost motocyklové spojky při normálním zacházení i 100 tisíc km při slušném zacházení. No né?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka - přestavba

11.4.2011 v 21:30 | Nahoru | #15

drippera píše: ST3> Hej ST3 no já nevim, ale pokud je mi známo, tak jeden kamarád řešil spojku např. na Banditu 1200 asi v 80 tisících km. Podle mě je životnost motocyklové spojky při normálním zacházení i 100 tisíc km při slušném zacházení. No né?



myslím, že né max tak 30-35tis km u každý moto, včetně tvojí mokrý. samozřejmě, že extrémy se najdou, ale tak těch 30tis km je běžný..

(reakce na) Suchá spojka - přestavba

11.4.2011 v 22:22 | Nahoru | #16
pepek9> Nevim. Nebudu se přít. Nikdy jsem nenajel tolik km abych toto mohl posoudit, vím jenom, že když jsem prodával Bandita 1200 (a že jsem ho nešetřil) měl najeto mnou asi 30tisíc km a když jsem za 3 roky tu motorku potkal (jezdí ve Zlíně dodnes) borec měl 73 tisíc a kromě gum, řetězů a rozvoďáku v 60tis. neřešil nic. U auta jsem měnil spojku ve 200tis. km. těch 30-35 se mi zdá málo...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka - přestavba

11.4.2011 v 22:38 | Nahoru | #17
pepek9> Mymu SV tahne na 40 000 (spis bych rek ze tak na 60 prtoze neverim ze nebylo stoceny) a spojka fachci naprosto v pohode. To ze spojka bezne vydrzi jen 30 000 je podle me blbost.

(reakce na) Suchá spojka - přestavba

12.4.2011 v 00:16 | Nahoru | #18
pylot> Jenomže na SV se nemění jenom spojka , ale hned i celej motor!

Suchá spojka - přestavba

12.4.2011 v 10:40 | Nahoru | #19
Mam 29000 na origo spojce. Vůle na koši jsou pořád v normě, ale lamelky už jsou dost tenké no

(reakce na) Suchá spojka - přestavba

12.4.2011 v 11:28 | Nahoru | #20

pylot píše: pepek9> Mymu SV tahne na 40 000 (spis bych rek ze tak na 60 prtoze neverim ze nebylo stoceny) a spojka fachci naprosto v pohode. To ze spojka bezne vydrzi jen 30 000 je podle me blbost.


Souhlasím !!!!

1 reakcí na tento příspěvek Suchá spojka - přestavba

12.4.2011 v 11:35 | Nahoru | #21
na Guzzi spojka vydrží klidně 80000km i více - a to se bavíme o litrové V11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka - přestavba

12.4.2011 v 11:42 | Nahoru | #22

VlastíkPlamínek píše: na Guzzi spojka vydrží klidně 80000km i více - a to se bavíme o litrové V11



... a k čemu to je, když přežije zbytek motorky

(reakce na) Suchá spojka - přestavba

12.4.2011 v 11:47 | Nahoru | #23

FiZzeR píše: ... a k čemu to je, když přežije zbytek motorky



to si povíme až ta tvoje bude mít přes 100.000km

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka - přestavba

12.4.2011 v 15:54 | Nahoru | #24

drippera píše: Takže verdikt je asi takový. Přestavba teoreticky možná je. Cena cca 30tis. za materiál a asi 10tis. za práci. S největší pravděpodobností by musel motor z rámu ven, možná ho i rozpůlit, vyměnit primární převod, celou spojku a blok motoru. Ten boční spojkový díl. Otázka, co výstupní hřídel. Taky možná nemá stejnou délku a k vůli její výměně by se musel ten motor půlit. DUCATI nabízí tovární kit (suchou spojku) pro 848 a to z důvodu závodního použití tohoto motocklu v USA. Přestavba MULTISTRADY by byla hodně originální a "kutilská" záležitost. Navíc prý životnost suché spojky je cca 10-25tis km, dle způsobu používání a její chod a použitelnost jsou o něco horší než u spojek mokrých. Ne nadarmo ji nemá už ani nová MTS1200. No a v neposlední řadě bych přišel samozřejmě tímto zákrokem o záruku (která mimochodem běží teprve pár měsíců) no a dle slov odborníků mám být rád, že mi to jezdí a nemám do toho raději moc vrtat! Takže sen o chrastítku se rozplynul a tímto bych uzavřel tuhle diskusi. Děkuji všem zůčastněným. Válec



Nevymýšlaj zas .

A na Banditu 1200 mě spojka drží už 66.000 km a zdá se, že nějakých pár tisíců ještě vydrží .

(reakce na) Suchá spojka - přestavba

12.4.2011 v 17:58 | Nahoru | #25

Skypi píše: Nevymýšlaj zas .

A na Banditu 1200 mě spojka drží už 66.000 km a zdá se, že nějakých pár tisíců ještě vydrží .



Bandit 1200 má suchou spojku?

(reakce na) Suchá spojka - přestavba

12.4.2011 v 18:21 | Nahoru | #26

Skypi píše: Nevymýšlaj zas .

A na Banditu 1200 mě spojka drží už 66.000 km a zdá se, že nějakých pár tisíců ještě vydrží .



Já vím Břetíku. Znáš mňa...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka - přestavba

12.4.2011 v 21:18 | Nahoru | #27
drippera> no ty jo, inestici 40 kolíků neřešíš, ale řešíš životnost spojky..

1 reakcí na tento příspěvek Suchá spojka - přestavba

12.4.2011 v 21:23 | Nahoru | #28
a není tedy levnější sehnat druhej motor DS1000 se suchou spojkou?

1 reakcí na tento příspěvek Suchá spojka - přestavba

Skvělá odpověď, děkuji! 12.4.2011 v 21:34 | Nahoru | #29
a jinak teda, sice na MTS moc nejsem, ale tohle je krasavice
jo a pěkná komboška! mám stejnou

(reakce na) Suchá spojka - přestavba

12.4.2011 v 21:38 | Nahoru | #30

pepek9 píše: drippera> no ty jo, inestici 40 kolíků neřešíš, ale řešíš životnost spojky..


No životnost spojky mě zajímala, páč jsem slyšel informace, že se mění třeba i po 10 tisících km a to mě trošku zarazilo, abych každé jaro valil do servisu a solil 15 litrů za spojku a furt do toho lozil. Tohle by byla jednorázová investice a měl by být klid. A nikde jsem nepsal že to neřeším, já ty peníze taky musím někde vydělat, ale jsem docela fanda a jsem schopen do motorek nasypat majlant. Zvažuju prostě všechna pro a proti. Mám to rád v cajku...
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
benzín E10 [1 ... 14, 15] Ducati Multistrada 1100 MAJK_TORTELINA 433 2.4.2024 v 18:06 Mr.Dreamer
Kolik za sezónu [1, 2, 3, 4] Ducati Multistrada 1100 MAJK_TORTELINA 97 13.10.2023 v 03:39 mildanek72
Destičky, zvuk při vetší zátěži Ducati Multistrada 1100 MAJK_TORTELINA 15 7.9.2023 v 09:22 assassin
Cesty okolo Prahy Ducati Multistrada 1100 MAJK_TORTELINA 18 3.9.2022 v 07:07 vojtechposmourny
Opravné sady brembo Ducati Multistrada 1100 MAJK_TORTELINA 5 27.3.2022 v 13:51 Koudy01


TOPlist