1 reakcí na tento příspěvek Aby to brzdilo jako "kráva"
1 reakcí na tento příspěvek Aby to brzdilo jako "kráva"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aby to brzdilo jako "kráva"
Ale stejně je to blbost, pak se ti to blokne a dopadneš jak já - v 70ti na zem ( a to to bylo jen víc sjetý, nezkracovaný)
to cccp - na úběžné čelisti to nemůže být samosvorné i kdyby ses rozkrájel. Ale rozumně se to samozřejmě dělat musí. Na netu se dá snadno dohledat článek i zbylé obrázky k tomu obrázku v úvodu. Ten článek psal kdysi Pepa Křížek - testovací jezdec Jawy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aby to brzdilo jako "kráva"
mi-psi píše: moucan> vždyť on má jednoklíč. U dvou klíče se to nedělá.
Ale stejně je to blbost, pak se ti to blokne a dopadneš jak já - v 70ti na zem ( a to to bylo jen víc sjetý, nezkracovaný)
V tom případě nechápu proč na zadní potřebuje větší brzdnej účinek .... (na předku má totiž dle fotky dvouklíč)
Naposledy editováno 05.04.2011 22:55:28
1 reakcí na tento příspěvek Aby to brzdilo jako "kráva"
to CCCP - přesto že to teoreticky "nefunguje" starý psi to doporučovali, asi praktická zkušenost, já to nezkoušel.
to moucan - 100kg
Naposledy editováno 05.04.2011 22:59:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aby to brzdilo jako "kráva"
moucan píše: V tom případě nechápu proč na zadní potřebuje větší brzdnej účinek .... (na předku má totiž dle fotky dvouklíč)
Nikde jsem nečetl že si to chce udělat. On sem dal pouze návod, kdyby si to někdo udělat chtěl. (psal jsem samozřejmě celou dobu o brzdách)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aby to brzdilo jako "kráva"
LovecTaťka píše: Nikde jsem nečetl že si to chce udělat. On sem dal pouze návod, kdyby si to někdo udělat chtěl. (psal jsem samozřejmě celou dobu o brzdách)
Pochopil sem to trošku jinak (tak že to chce zkusit), to asi způsobila ta 11tka v práci a únava
Naposledy editováno 06.04.2011 10:00:04
- namontovat tak silné obložení, že smontovaný štít nejde dat do bubnu,
- mezi pakny a klíč vložit plechy 0,5 až 0,8mm (plech z rýny má 0,65mm...), celé to na soustruhu ztočit na aktuální průměr bubnu,
-pléšky vyhodit, zkusit zabrzdit a napsat na fórum .
Ubíral jsem hrubým plochým pilníkem po celé šířce, náběh na plnou tloušťku pakny je asi 7 mm. Pakny byly nové, buben nebyl nijak vyjetý a mechanizmy byly komplet renovované. Co do bržděných energií, jezdím já (85kg do 80km/h) a občas batůžek cca 50kg do 70km/h.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 | kpant | 2 | 10.3.2024 v 19:20 kokoška. |
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 | Dejvid55 | 3 | 2.2.2024 v 12:53 Kubeja |
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 | kpant | 1 | 30.1.2024 v 19:53 Drak1 |
Tryskání balotinou Praha a okolí ČZ 175/477 | kpant | 6 | 26.1.2024 v 18:17 assassin |
Prachovka kyvné vidlice ČZ 175/477 | kpant | 9 | 18.1.2024 v 13:06 milfordoj |