Uz to nekdo resil nebo ma nejake tipy,rady,doporučení? nic konkrétního jsem nenašel co by mi pomohlo. Diky moc za rady k veci nebo odkazy ci nasmerovani.
dále dotaz kde najit cidlo teploty vody
a zda nekdo resil nefunkcni kontrolku neutralu
Naposledy editováno 05.04.2011 21:18:23
odškrcení sradu '99 + chlazeni + ukazatel neutral
vydlabat restrikce (vemenit za neucpane dily) a strihnout drat, ten bych snad nekde pohledal kterej to je (ale tusim ze cernohnedej)
1 reakcí na tento příspěvek odškrcení sradu '99 + chlazeni + ukazatel neutral
1 reakcí na tento příspěvek odškrcení sradu '99 + chlazeni + ukazatel neutral
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odškrcení sradu '99 + chlazeni + ukazatel neutral
CharlitoCZ píše: http://www.gsxr-freaks.info/vb/forum/technik-allgemein/27080-srad-wo-ist-meine-drossel.html je ještě něco k tomu, mrkni do sání, jak moc se ti otvírá klapka
a jsem v haji pac jsem anglictinar:D ale dle obrazku to vypada jasne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odškrcení sradu '99 + chlazeni + ukazatel neutral
enusim2 píše: a jsem v haji pac jsem anglictinar:D ale dle obrazku to vypada jasne
ono tam vesmes nic moc nepisou, koukni jestli nenajdes nejakej nelogicky zuzenej prurez, ale jestli uz si kdovi kolikatej majitel tady tak uz to stejne bude odskrceny a 72kW je jen v TP....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odškrcení sradu '99 + chlazeni + ukazatel neutral
assassin píše: ono tam vesmes nic moc nepisou, koukni jestli nenajdes nejakej nelogicky zuzenej prurez, ale jestli uz si kdovi kolikatej majitel tady tak uz to stejne bude odskrceny a 72kW je jen v TP....
podle toho co říkal jak mu to NEjede, tak do toho asi kupodivu nikdo ještě nehrabal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odškrcení sradu '99 + chlazeni + ukazatel neutral
CharlitoCZ píše: podle toho co říkal jak mu to NEjede, tak do toho asi kupodivu nikdo ještě nehrabal
aha :)
1 reakcí na tento příspěvek odškrcení sradu '99 + chlazeni + ukazatel neutral
1 reakcí na tento příspěvek odškrcení sradu '99 + chlazeni + ukazatel neutral
pač nějakej moula asi chtěl odškrtit výkon pomocí něčeho uplně jinýho, je tam jistý přiškrcení kvaltů 1-2, nebo tak něco, je tam jiná palivová mapa a lidi si to ochcávaj buď tak, že si motorka myslí, že má vyšší kvalt a nepřiškrcuje ten spodek - taky jsem to měl "vytuněný" a tak jsem s tim různě laboroval a rozdíl jsem nepocítil, tak jsem to vrátil do normálu, budeš mít nejspíš rozpojenej konektor, nebo přeštípnutej káblík vedle sedla a nádrže na levé straně, stačí spojit podle barev a bude to fungovat, pokud to je ok, pak máš v háji žárovku v budíkách, ale tou to na 99% nebude
C.j. dik mrknu na to.v primo v tele chladici jsem nic prave neobjevil tak zkusim najit ten termostat a mrknout tam,ale nenasel jsem nic co by mi primo padlo do oka ze to je. (divne)
odškrcení sradu '99 + chlazeni + ukazatel neutral
Tohle je chladič pro rok 99
tenhle sedí
Spínač ventilátoru je čidlo č.13.
Čidlo teploty pro teploměr je č.11 .
Spínač pro kontrolku neutrálu funguje na principu uzemňování, že? Zkoušel jsi od něj odpojit drát a ten uzemnit? Rozsvítí se kontrolka?
1 reakcí na tento příspěvek odškrcení sradu '99 + chlazeni + ukazatel neutral
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odškrcení sradu '99 + chlazeni + ukazatel neutral
jeste jeden dotaz mimo: kdybych neutral nezprovoznil tak by to vyresil ukazatel zarazene rychlosti,ted mam otazku jestli se to napojuje nejak na to cidlo,protoze to cidlo da se rict uz ma v sobe udaje jaka rychlost tam je nebo jak to funguje napr GiPro?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odškrcení sradu '99 + chlazeni + ukazatel neutral
enusim2 píše: c.j.> díky moc. ja is myslel ze mam chladic na obrazku jak si poslal ty.hele el. mi dela muj velice sikovny otec a rikal ze spis to cidlo neutralu funguje hodnotou odporu...nehcci placat nesmysly,ale kdyz jsme to cidlo promerovali tak vlastne kazda chylost udavala jinou hodnotu odporu podle ktere CDI pozna zarazenou rychlost. a tusim ze u toho neutralu to bylo jinak a myslim ze slovo uzemneni tam padlo takze predpokladam ze mas pravdu.
jeste jeden dotaz mimo: kdybych neutral nezprovoznil tak by to vyresil ukazatel zarazene rychlosti,ted mam otazku jestli se to napojuje nejak na to cidlo,protoze to cidlo da se rict uz ma v sobe udaje jaka rychlost tam je nebo jak to funguje napr GiPro?
Jo, je to na bázi odporu, to je i zprávné řešení jak to "vyřadit", bohužel to lidi všelijak ochcávaj a to tak, že to napojí přes třeba 5-6tku. Jak to je s ukazatelem si počkej na assassina, ten to má tušim nějak spojený - ukazatel + vyřazení toho přiškrcení malejch kvaltů, u mě to byl rozdíl 00nic, tak jsem to napojil klasicky jak to bylo z výroby a je klid, jedinej "neduh" toho je, že když nemám zvedlej stojan, tak se nerozjedu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odškrcení sradu '99 + chlazeni + ukazatel neutral
(reakce na) odškrcení sradu '99 + chlazeni + ukazatel neutral
enusim2 píše: CharlitoCZ> hm tak to se muze taky zkusit,propojit tedy to cidlo aby si myslelo ze je tam porad sestka..jeste muzu zkusit spojit zpatky ten ustrizeny drat u CDI cernohnedy.jak Assasin psal tak asi tim se ma prepnout palivova mapa.tak vyresime prvne ten chladic a pak se budeme hrabat a laborovat
ten od CDI je zase něco jinýho, ten spíš budeš muset štípnout, abys odškrtil ze 72 na těch necelých 100kw
tuten je tak na půlce cesty mezi jednotkou a řadičkou
1 reakcí na tento příspěvek odškrcení sradu '99 + chlazeni + ukazatel neutral
to gipro funguje tak ze cte ty odpory na tom ruzovym dratu a podle toho ukazuje kvalty, na vystupu - smerem k jednotce ale na ten ruzovej pripojuje odpor odpovidajici 4/5/6 (volitelne) a tim tohle odstrani. ja to delam zjednodusene, mam tam 5/6 odpor na pevno a na neutral ho tranzistorem odpojim...
viz tady:
http://www.motorkari...?ft=82999&fid=31
jinak hnedej drat je strihlej nejspis dobre - tzn jede to na jinou mapu, ale jeste zkontroluj jestli neni neco v tom sani, obcas lidi najdou na netu ze se striha drat, ustrihnou a priskrceny sani uz neresi = horsi nez to bylo...
1 reakcí na tento příspěvek odškrcení sradu '99 + chlazeni + ukazatel neutral
zjistil jsem ze nefunguje cidlo stojanku a neni tam zadne rele na stojanek proto se nemuzu dostat dal dle assassinova schematu. ikdyz jsem v konektoru u senzoru rychlsoti propojil vse aby se rozsvitil neutral tak se tak nestalo.mezi cidlem a ECU se nezda byt neco ucvaknute
dale jsem zjistil ze zahadne diry u pojistek je asi chybejici prerusovac blinkru ktery je dodelan v predni kapote
co se tyka chlazeni a ventilatoru: vse funguje,teplotni cidlo,spinac ventilatoru,vse je funkcni tak nevim proc kdo jak napojil ventilator na rucni vypinac. nevim jestli to funguje prez ECU kam smeruji draty,ale i tak se ventilator da napojit natvrdo ze spinace (termostat spina u 80 stupnu cca a spinac ventilatoru se sepl u cca 105 a fungoval do cca +/- 95')
dalsi vec a to ze jsem myslel ze mi kouri viko motoru byl omyl a slo to z hadicky od prevodovky,konec te hadicky je opatren stahovacim dratkem a je rozsireny takze nekde musel byt ale total netusim kde je mozno mi poradit..
a posledni,ta zaslepka ze spoda airboxu viz foto tam ma byt?sundal jsem to a byl v tom docela nejaky humus bordel..dneska zprovoznim natvrdo od cidla ventilator a budeme s otcem badat dal jak zprovoznit ten neutral.a pak zkusime zprovoznit assasinuv tuning vykonu
Naposledy editováno 06.04.2011 21:02:53
1 reakcí na tento příspěvek odškrcení sradu '99 + chlazeni + ukazatel neutral
Jo, tak jsem si to přečetl, ruční spínač se tuhle řešil nějak kvůli okruhovýmu ježdění, někdo tam psal, že to je jako dobrý to tam mít, už si ale nepamatuju proč, každopádně pro běžný ježdění to je zbytečný (já teda nad něčim takovym taky zrovna špekuluju, ale to je zas kvůli něčemu jinýmu)
Tak do airboxu mrkni vrchem, tim co se tam leze k filtru. Jinak ty omezení bych netipoval přímo v airboxu, ale spíš těch trubkách co k němu vedou, nebo u škrtící klapky no.. nějak to snad rozebrat půjde, zkus od těch přívodních trubek jestli tam něco nenajdeš
tak a už letim koukat na "jmenuji se earl"
a ještě edit: Ten konektor k tomu spodku je dál, spíš už jakoby z boku předního sedáku jestli si to dobře pamatuju
Naposledy editováno 06.04.2011 21:16:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odškrcení sradu '99 + chlazeni + ukazatel neutral
Ještě dotaz k té mé poslední fotce je tam hadice ktera vede z prevodovky, ma byt volne nebo prijde nekam napichnout?? Díky za rady chlapi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odškrcení sradu '99 + chlazeni + ukazatel neutral
enusim2 píše:
Ještě dotaz k té mé poslední fotce je tam hadice ktera vede z prevodovky, ma byt volne nebo prijde nekam napichnout?? Díky za rady chlapi
Ta by měla vést někde dolů do airboxu.
(reakce na) odškrcení sradu '99 + chlazeni + ukazatel neutral
enusim2 píše: tak neco zase udelano: do airboxu se nedostanu protoze je zalepenej po bouracce
Však ty ho nemusíš rozkuchat, to asi ani normálně nejde. Stačí sundat krytku, pod kterou je vzduchový filtr a tam by jsi už mohl nějaké restrikce vidět (pokud tam jsou).
c.j. píše: Ta by měla vést někde dolů do airboxu.
jedine co me napadlo je- jak je v airboxu na fotce videt ta zaslepka tak jestli to nepatri tam,ale tohle opravdu nevim. ta hadicka od prevodovky ma na sobe jiz drat k utazeni a konec je roztahnuty takze nekde nasazene to muselo byt,ale nemam zdani kdeOK mrknu pod filtr,ja se v tomhle rozkoukavam a snazim se pochytit co nejvice abych si vystacil uz sam
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 | JesuaHamasia | 19 | 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt |