globalmoto_duben_nolan





Téma: seřízení WR 450 F
 
4.4.2011 v 09:16
Může mně někdo poradit, kde naladit WR 450?Doposud mě to stálo dost úsilí i času a výsledek -nic moc.
Wr mám novou od r.2008
protože s originál výfukem měla slabej spodek, koupil jsem laděnej LeoVince s dynojet tryskama.Po osazení tryskama, nejela ve středním pásu otáček, tak jsem ji nechal doladit na brzdě (jehla 2 zářezy od shora, tryska 155,bohatost 2 ot.)po tomto nastavení jela celkem slušně , jen ve 3/4 otáček trochu vynechávala.Úplně špatně fungovala ve větších výškách -cca 1000 m n.m.-tam vynechávala už od středních otáček a jet se dalo jen když jsem obohatil směs vrknutím.Tak jsem se domluvil v servisu Yamahy, kde ji znovu natryskovali(jehla -1 zářez,tryska 162,bohatost 1 ot).Po tomto nastavení jede ukrutně odspodu, vynechává neznatelně, ale spotřeba při klidným tempu atakuje 13 l/100km.
Jsem už poměrně nešťastnej-spotřeba je mi ukradená, ale dojezd na nádrž je kolem 60 km a protože se chystám jako každej rok do rumunska a nechci tahat petku v batohu, potřebuju s tím něco udělat.
Díky za každou radu.Nejlepší by byla , kdo by mně to byl schopnej doladit(rád to zaplatím, když to bude konečně fungovat).

1 reakcí na tento příspěvek seřízení WR 450 F

4.4.2011 v 09:48 | Nahoru | #1
Když jseš z Brna,tak bych se vydal na vejlet do Zlína za RSWR.Je tady v databázi.

(reakce na) seřízení WR 450 F

4.4.2011 v 09:51 | Nahoru | #2
Kopi> Jo toho zkusím, jestli bude mít zájem se mi v tom pohrabat

1 reakcí na tento příspěvek seřízení WR 450 F

4.4.2011 v 11:05 | Nahoru | #3
Asi napíšu to,co nechceš slyšet, ale ze své (byť zatím krátké) zkušenosti musím říct, že výše uvedené problémy vyřeší motorka se vstřikováním. Přesedlal jsem na letošní RMZ 450, žádné úpravy jsem na ní neprováděl a ani se na to nechystám, a přesto se zatím nestačím divit, jak ta stříkačka funguje (snad to nezakřiknu..) Bezproblémové starty, krásný hladký chod motoru bez děr nebo výkonových kopanců - a především mě dorazila spotřeba, když jsem teď po hodinovém tréninku na MX trati dolejval čtyři litry . Cenou za to je pravda dost komplikovaná elektronika, spousta kabelů a věcí, které se oproti karburátoru mohou pokazit... . Ale zdá se, že pokud vstřikování funguje, je to (alespoň z mého pohledu) velký krok vpřed

Naposledy editováno 04.04.2011 11:07:36

(reakce na) seřízení WR 450 F

4.4.2011 v 11:48 | Nahoru | #4
PetrTM>
jj, vstrikovani musi byt prijemne, vubec bych se nabal poruchovosti, vzdyt benzinova auta jezdi se vstrikovanim do sani 10 let a vic a poruchy se moc neresi,
snad jedineho ceho bych se trochu bal, je cerpadlo co tvori tlak benzinu

1 reakcí na tento příspěvek seřízení WR 450 F

4.4.2011 v 12:10 | Nahoru | #5
Šemík, když otevřeš výfuk, měl bys "otevřít" taky sání. Jaký průměry máš na vstupu a výstupu koncovky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seřízení WR 450 F

4.4.2011 v 12:45 | Nahoru | #6
Janek> tam problémy nehledej, to je ok.Už jsem si psal s RSWR - je to asi blbě natryskovany

(reakce na) seřízení WR 450 F

4.4.2011 v 12:51 | Nahoru | #7
Šemík> Mně to přijde, že to je hodně velká hlavní tryska. Nevím, kolik je základ, ale přidal bych tak 15 stovek. Jehlu o jeden zářez nahoru a nechat možná původní.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist