Děkuji za všechny odpovědi...
Takže když 4T,tak jedině novej,nebo od známýho,kde máš 100% jistotu,že je v pořádku,jinak asi ten 2T
Edit: cena za roční provoz,když nepočítám,že se něco vysere,je hodně nepřesná,záleží kdo jak jede,jak se o to kdo stará,jak často jezdí...může to bejt 20-30tis. ale taky klidně 100tis.-ten kdo závodí na vyšší úrovni
Naposledy editováno 05.04.2011 00:00:07
1 reakcí na tento příspěvek Yz250f náklady na provoz za jednu sezónu
jak už psal Jindramx, je to fakt hodně subjektivní. Já si loni koupil KTM EXC 250 4T 05 a začal sem se učit Enduro. Před tím jsem měl malý CBRo. Zatim to tk vypadá, že sem koupil celkem dobře. Borec s tím, že dělal nedávno go motoru asi nekecal. Šlape suprově!
No a teď k nákladům. Po chvilce co jsem ji měl, asi týden, možná dva, jsem pro zichr vyměnil olej a aji oba dva filtry. OD té doby ho měním pravidelně po 15mth což u mě vychází tak na tři týdny... A protže jezdím zatim tak jen hobby a filtry tam sou dva, tak je měním po cca každé druhé nebo třetí výměně oleje. Na střídačku 2, 3, 2, 3, ... pak jsem si na Káťu dokoupil zadní podblatník se světlem a spz, ale můžu ti říct, že to mám od loňských prázdnin pořád v igelitu nevybalený Po asfaltě moc nejezdím, to je mě líto drapáků a když už, tak buď jen u nás po dědině a nebo když už mám sjetý drapáky, tak jim dávám kouř!
Po asi měsíci ježdění jsem koupil nový zadní desky, starý byly KO. Přední sou furt v poho. Potom co asi nejčastějš opravuju, tak je zadní blatník. Třeba KTM ho má suprově vyřešené, takže se zvohne o 180stupňů a nepraskne. Takdle to má snad jen KTM a Kawa nebo Honda vymakaný. To se bohužel o tom korytu co má vzadu yamaha a suzuki říct nedá
Ale jde o to, že já ho mám zvohlé co cvhila
Pak podle potřeby, v zimě byla nová komplet řetězovka... teď bych chtěl nový širší řidítka.
Myslim si, že pokud měníš olej pravidelně a nejezdíš furt pilu, mělo by to být ok. Ale zas to není 450, takže té 250 prostě dáváš víc
Snad sem pomohl
BAHNU ZDAR!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yz250f náklady na provoz za jednu sezónu
crasherx píše: Čus,
jak už psal Jindramx, je to fakt hodně subjektivní. Já si loni koupil KTM EXC 250 4T 05 a začal sem se učit Enduro. Před tím jsem měl malý CBRo. Zatim to tk vypadá, že sem koupil celkem dobře. Borec s tím, že dělal nedávno go motoru asi nekecal. Šlape suprově!
No a teď k nákladům. Po chvilce co jsem ji měl, asi týden, možná dva, jsem pro zichr vyměnil olej a aji oba dva filtry. OD té doby ho měním pravidelně po 15mth což u mě vychází tak na tři týdny... A protže jezdím zatim tak jen hobby a filtry tam sou dva, tak je měním po cca každé druhé nebo třetí výměně oleje. Na střídačku 2, 3, 2, 3, ... pak jsem si na Káťu dokoupil zadní podblatník se světlem a spz, ale můžu ti říct, že to mám od loňských prázdnin pořád v igelitu nevybalený Po asfaltě moc nejezdím, to je mě líto drapáků a když už, tak buď jen u nás po dědině a nebo když už mám sjetý drapáky, tak jim dávám kouř!
Po asi měsíci ježdění jsem koupil nový zadní desky, starý byly KO. Přední sou furt v poho. Potom co asi nejčastějš opravuju, tak je zadní blatník. Třeba KTM ho má suprově vyřešené, takže se zvohne o 180stupňů a nepraskne. Takdle to má snad jen KTM a Kawa nebo Honda vymakaný. To se bohužel o tom korytu co má vzadu yamaha a suzuki říct nedá
Ale jde o to, že já ho mám zvohlé co cvhila
Pak podle potřeby, v zimě byla nová komplet řetězovka... teď bych chtěl nový širší řidítka.
Myslim si, že pokud měníš olej pravidelně a nejezdíš furt pilu, mělo by to být ok. Ale zas to není 450, takže té 250 prostě dáváš víc
Snad sem pomohl
BAHNU ZDAR!
..to je spíš o tom,že si měl štěstí a nekoupil něco odjetýho... jinak neřikám,že to neni špatný,POKUD je to v pořádku
Jindramx píše: ..to je spíš o tom,že si měl štěstí a nekoupil něco odjetýho... jinak neřikám,že to neni špatný,POKUD je to v pořádku
Ano, on měl velké štěstí,protože ten borec,co ji měl před ním,jí dál celou perfektně dohromady za spousty peněz a proto teď jezdí.Já jsem tu moto znal.Ale kdyby ji koupil od toho prvního majitele,tak celá GO motorky by byla teď na něm.
Takže je to fakt jen o štěstí,že se povede narazit na kus,do kterého se nemusí hned investovat,nebo se hned nerozletí.
slyšel jsem ted o tomhle:
http://www.streetmot...duro-model-2012-1060
je to 4t ,ale vzduch/olej..motor je z legendární XR se vstřikováním ,takže předpokládané na servis - pouze olej...jinak nesmrtelknej držák..
Když k tomu přičteš skoro MX podvozek ,SPZ a fungl novej stroj se zárukou ,tak ani ta cena neni nějak hrozná..
Zkus najít nějaký ohlasy od někoho...slyšel jsem že se maj tady objevit od letošního března a budou na ně někde předváděčky..S výfukem to má mít 31HP,což na hobby uplně super...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolko oleja do Raptora 700 Yamaha YZ 250F | Keizr | 2 | 22.9.2023 v 12:30 Krautkopf |
Yamaha yz250f 2005 jaký olej do tlu... Yamaha YZ 250F | jindra1000 | 21 | 26.3.2023 v 09:38 kakasek |
Yamaha YZ250F 2001 Problémy startov... Yamaha YZ 250F | Eris | 1 | 18.11.2022 v 12:13 ja1 |
Motokros hobby Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250, KTM 250 SX, Honda CRF ... | vojtano91 | 19 | 19.1.2022 v 19:13 assassin |
Yamaha Yz 250f, po umytí nestartuje Yamaha YZ 250F | cokee | 3 | 8.11.2021 v 14:29 cokee |