globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Třinda - dvoukomoráky
31.3.2011 v 22:17
Zdravím, ten nerezovej plech u těch dvoukomoráků je pouze ozdobnej, nebo když odvrtám nýty tk se dostanu ke střevům výfuku? Nikde kolem toho plechu nic neteče, tak si myslím že tam je jen na parádu. Jaká je k nim ideální hlavní triska? Je tam 100 a pro doutníky tam byla psaná snad 92, nechci aby to žaro i trávu kolem silnice.. Díky za odpověď

(reakce na) Třinda - dvoukomoráky

31.5.2011 v 13:41 | Nahoru | #31
zdenek.hry> Jinač úplně na levo od spodu třetí klávesa hned pod tabelátorem, ano jmenuje se Caps Lock, tak ji pls zmáčkni. Díky..

1 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky

31.5.2011 v 13:49 | Nahoru | #32
rozkaz pane. tak já budu psát takhle. do tk moto se mi to dávat nechce (1.500,- ?) je dost. to si raději přidám 1.300,- a koupim novej pár.

(reakce na) Třinda - dvoukomoráky

31.5.2011 v 13:57 | Nahoru | #33
zdenek.hry> Novej pár se ti zase zasere, v tkmoto z toho udělaj v podstatě sorbční tlumiče, které jsou průchozí a už se nezaserou..

1 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky

31.5.2011 v 15:33 | Nahoru | #34
TK moto dělá i své koncovky!



1200Kč za jednu, takže za 2400 máš krásné nerezové

(reakce na) Třinda - dvoukomoráky

31.5.2011 v 15:39 | Nahoru | #35
c.j.> Hezké, ale nelíbí se mi..

Třinda - dvoukomoráky

31.5.2011 v 16:13 | Nahoru | #36
vypadaj docela hezky... az budu mit trochu casu, zajedu za Kasalickym a bud necham vykuchat stavajici nebo koupim tyhle

Třinda - dvoukomoráky

4.6.2011 v 04:43 | Nahoru | #37
hydroxid sodnej ti maximalne rozereze pozink na sroubech .... a jinak bych ho ohral nekde... at to dava trosku cocky , jinak bioethanol... moza ze by to taky zvladl.. me vycistil palivovej filtr u auta....

Třinda - dvoukomoráky

4.6.2011 v 12:24 | Nahoru | #38
Upravu koncovek u tk moto můžu jen doporučit, měl jsem u nich udělaný kompletně motor a koncovky a jawka jela jak z praku. Koncovky samotné jsem zkoušel i na bráchově čtyřicítce jelo to o něco líp prakticky v celém spektru otáček + o hodně lepší zvuk

1 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky

13.6.2011 v 22:27 | Nahoru | #39
vážení přátelé.
tak jsem po několika dnech dokončil louhování jednoho výfuku.
a i přesto, že jsem každý den měnil louhovou náplň, tak výsledek je asi 10% odstraněného karbonu.
asi bude vopravdu nejjednoduší to poslat do tk moto a dát jim za úpravu těch hřýšných 1.500,-
kdybych věděl jak to dělaj a co dávaj dovnitř, tak si to udělám sám.

Třinda - dvoukomoráky

13.6.2011 v 22:46 | Nahoru | #40
Bez posměchu: hříšných.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třinda - dvoukomoráky

13.6.2011 v 23:24 | Nahoru | #41

zdenek.hry píše: ..
asi bude vopravdu nejjednoduší to poslat do tk moto a dát jim za úpravu těch hřýšných 1.500,-
kdybych věděl jak to dělaj a co dávaj dovnitř, tak si to udělám sám.



Tak jak se to asi dělá? 5ízne se konec, vykuchá labyrint, místo něj dá perforovaná trubka skrz (nebo smotané pletivo) a kolem tlumicí vata, žádná věda..

Naposledy editováno 13.06.2011 23:25:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třinda - dvoukomoráky

14.6.2011 v 21:56 | Nahoru | #42
c.j.> Stejně by mě zajímalo zda to bude takový jako z tk moto.. Ale chystám se na to taky..

(reakce na) Třinda - dvoukomoráky

21.9.2011 v 20:21 | Nahoru | #43
SonicX> Na moji jawce mam ty nerezovy, a od tech dob nemam problemy s necim jako zaneseny vyfuk, bracha ma origo vykuchany a tez super, takze resit u jawy 2400,- za koncovky se mi zda jako totalni blbost, ja je mam o par stovek levnejsi, taky uz to je par let))))))

Třinda - dvoukomoráky

13.8.2012 v 12:47 | Nahoru | #44
já mám taky původní koncovky a podařilo se mi párkrát jet na jeden válec takže jedna koncovka v místě nejtu ukapává... a to černým hnusem.... zasraný celý zadní kolo _:( za 500 kč mi to pošle týpek z hradecké yamahy k jeho kámošoj co dělá někde kde lejou železo. že to tam prej pověsí a výfuky zčervenaj a nezbyde tam ani vata ani karbon... za zkoušku to stojí :) říkal že takhle dělaj výfuky u skůtrů tak snad i mě pomůže

Třinda - dvoukomoráky

27.1.2013 v 22:14 | Nahoru | #45
Funguje jeste TKmoto ohledne vyfuku. Na jejich strankach to uvedeny nemaj a uz je tam jenom nejakej eshop s dilama.

Třinda - dvoukomoráky

27.1.2013 v 22:56 | Nahoru | #46
údajně ne Ale zkus jim napsat a dej sem vědět, taky mě to zajímá.

1 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky

28.1.2013 v 08:38 | Nahoru | #47
Minulý týden sem konečně absolvoval anabázi s koncovkama,..takže stručně pár postřehů
1. TK Moto sice má napsáno, že koncovky dělá..ale při svém shánění náhradních koncovek na pitvu sem narazil na lidi, kteří je tam mají DRUHÝM rokem a tkmoto je pořád nemá čas, či snad ani nechce překopat
1. Překop koncovek možný je..ale jsou komplet dělané tak na hraně, že je to efektní jenom pro ty, kteří od nich pak nevyžadují 101% vzhled, všechno je tenké, bortí se a neskutečně na hraně, prostě původně na jedno použití
2. V koncovkách je hned na začátku soustava čtyř trubiček v průměru cca 1cm,kuchal sem dvoje koncovky, jedny jeté na polosyntetiku - krásně čisté, jenom byla na konci v asi 5cm absorbčním tlumiči deci oleje..druhé M2T měly trubičky zacpané tak, že součet průměrů byl sotva jedna nezacpaná.karbon je natolik tvrdý a suchý že silně pochybuju o tom, že by to kdy čím šlo rozpustit.. nicméně když bude člověk jezdit na kvalitní olej tak maximálně nabude o pár dB na hluku, ale nic s výkonem se nestane..
3. Průměr vstupu oproti výstupu není stejný, nejen, že má vyústění malinko menší průměr ale zevnitř je tam tak velý svár - a to na obou nezávislých exemplářích, že výsledný rozdíl byl skoro 8!mm dopů oproti původním 28mm na vstupu, takže jsem nakonec celé šilíky ufilnul a vevařil stočenou trubku s původním průměrem.. koho by to výrazně zajmalo..zde je pár fotek.. http://hrnous.rajce...a_absorbcni_tlumeni/

(reakce na) Třinda - dvoukomoráky

28.1.2013 v 08:57 | Nahoru | #48
hrnous> parádní práce Musela to být drbačka, ale výslede kstojí za to Jaký to má zvuk?

Třinda - dvoukomoráky

28.1.2013 v 08:59 | Nahoru | #49
Týden práce po večerech a shánění lidí pro kooperaci..:)Zvuk eště nevím..sotva zaschla barva..ale co je prča, že jako přípravek na celou výrobu tj ohýbání vyklepávání a já nevím co eště posloužil teleskop z Dandyny :)

Naposledy editováno 28.01.2013 09:03:33

Třinda - dvoukomoráky

28.1.2013 v 13:33 | Nahoru | #50
Pekny taky to asi tak udelam. Pac se mi ve strednich otackach dusi. je to mezi 3500 az 4000. A myslim si ze po 52000Km uz budou mit asi dost. Horsi je ze nemam poradne kde tak budu muset otravovat kamose.

Třinda - dvoukomoráky

28.1.2013 v 14:50 | Nahoru | #51
No drbka je s tím víc než je zdrávo..ale jde to..

Třinda - dvoukomoráky

28.1.2013 v 16:27 | Nahoru | #52
Toto si viděl ? Bez clonky vypadá výkon a moment takto..takže to výfukama nutně být nemusí..ale jestli si jezdil ty tisíce na nějakou bžundu tak se spíš divím že to ti to vůbec nějak točí :)





Naposledy editováno 28.01.2013 16:31:42

1 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky

28.1.2013 v 16:47 | Nahoru | #53
Tak ona je s dvoukomoráky ve 4tis ot/min hrozná díra. S rovnýma výfukama ne ,ale zase t otak netočí. Mrkni na graf, jaký mají dvoukomoráky (červeně) šílený propad ve výkonu.. Klasické rovné (modrá křivka), mají lepší spodek a střed, ale mrtvý vrch.

Třinda - dvoukomoráky

28.1.2013 v 20:38 | Nahoru | #54
Ja ne ja jsem to nenajezdil. Ale bejvalej majitel jezdil dalky, rakousko a nemecko.
No motorka je docela v cajku, jen jsem menil lozisko na klice u cepu. na to ze to ma nalitano 50000 tak sem udelal jen tohle plus tesneni a pohoda. Von tam mel dany i 19Zub kolecko, no hruza vubec to nejelo. Jen mi delaj starosti ty propady. Ono se to chova jak kdyz to vynechava ale jenom kdyz to pomalu zrychluje na ctyrku v tech otackach. jinak jede fakt pekne. Je to rok 95.

(reakce na) Třinda - dvoukomoráky

28.1.2013 v 21:51 | Nahoru | #55

c.j. píše: Tak ona je s dvoukomoráky ve 4tis ot/min hrozná díra. S rovnýma výfukama ne ,ale zase t otak netočí. Mrkni na graf, jaký mají dvoukomoráky (červeně) šílený propad ve výkonu.. Klasické rovné (modrá křivka), mají lepší spodek a střed, ale mrtvý vrch.



Měl jsem takovej dojem, že dvoukomoráky jsou optimalizovaný někde ve 4tis. ot./min. A oni jsou až v pásmu, ve kterým skoro nejezdím. Že tam je takovej propad mě ani snad nikdy nepřišlo. Ten graf to je z jedný mašiny s obouma laufama?

Třinda - dvoukomoráky

29.1.2013 v 08:55 | Nahoru | #56
No samozřejmě s jednou motorkou a dvěma laufama :)

1 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky

2.2.2013 v 18:02 | Nahoru | #57
Ty grafy sů zajímavé, hlavně ta díra.
Musím se příležitostně zeptat mého dvorního ladiče, jak to dělá, že má výkonovou i krouticí křivku u dvoutaktů plynulou .
Poznámka - třindy nedělá...ale takové hrbaté křivule mají i jiné značky...před "poléčením"...

(reakce na) Třinda - dvoukomoráky

4.3.2013 v 16:24 | Nahoru | #58
Zdar Jawa 115 tis.Km s komorákama a čistil jsem to snad 2x?Klasicky jak se to čistívalo,naleješ benál a zapálíš hoří to dost dlouho a dost to bafá tak pozor!Ale pak zas 50tis.jezdíš

1 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky

22.3.2013 v 13:19 | Nahoru | #59
jak to zní s tím absorpčním tlumením? je tam nějaký rozdíl?

Třinda - dvoukomoráky

22.3.2013 v 18:16 | Nahoru | #60
Měj jsem jednou doutník předělaný do vaty. Dobre znel, jezdil jsem nějaký čas, pak jsem tomu dal v noci kouř mezi Ol-Sternberk a chytla ta olejem nacucaná vata..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 Dnes v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist