globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Třinda - dvoukomoráky
31.3.2011 v 22:17
Zdravím, ten nerezovej plech u těch dvoukomoráků je pouze ozdobnej, nebo když odvrtám nýty tk se dostanu ke střevům výfuku? Nikde kolem toho plechu nic neteče, tak si myslím že tam je jen na parádu. Jaká je k nim ideální hlavní triska? Je tam 100 a pro doutníky tam byla psaná snad 92, nechci aby to žaro i trávu kolem silnice.. Díky za odpověď
Předchozí
1 2 3
Následující

Třinda - dvoukomoráky

31.3.2011 v 22:20 | Nahoru | #1
Plech je jen na ozdobu.

Mi se osvědčila původní tryska 92 a původní clonka v sání. Ale myslím, že jsem dával jehlu o zářez výše. S dvoukomárky žere oproti rovným o 0.5l více, což je dáno spíše tím, že motor jde více točit.

Třinda - dvoukomoráky

31.3.2011 v 22:40 | Nahoru | #2
naprostej souhlas s c.j presne takto to mam na moji jawce a jede jak utrzena ze retezu

Naposledy editováno 31.03.2011 22:41:27

Třinda - dvoukomoráky

1.4.2011 v 00:39 | Nahoru | #3
taky souhlasim

Třinda - dvoukomoráky

1.4.2011 v 09:32 | Nahoru | #4
Pokud tam hodí větší hlavní trysku a s jehlou půjde spíš dolů, tak to bude při lechtání plynu (zkouška sebekontroly) jezdit skoro na výpary (v jawích měřítkách) a svačinu z baťohu to vyžere až když tomu pořádně dá - pak to i jede (i kombajn předjede). Tohle považuju za ideální stav.

Edit: Pak ale bacha na jízdu z kopce, ať se to s malým plynem nekousne. Pokud je spodek záměrně chudej, tak důsledně používat neutrály a nebo z kopce letět pod plynem.

Naposledy editováno 01.04.2011 09:34:22

1 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky

1.4.2011 v 11:44 | Nahoru | #5
Entropy: s timhle mam negativni zkusenost, zapekl se mi krouzek a rozmrdal valec asi sem tomu malo daval

Třinda - dvoukomoráky

1.4.2011 v 16:15 | Nahoru | #6
No jo tak s tím tak nějak počítám, vždycky z kopce jedu na neutrál.. Hold je to 2T a musí se pak vyplachovat..

2 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky

2.4.2011 v 14:35 | Nahoru | #7
Jinač nemáte tušení jak koncovky vyčistit?

(reakce na) Třinda - dvoukomoráky

4.4.2011 v 12:13 | Nahoru | #8

SonicX píše: Jinač nemáte tušení jak koncovky vyčistit?



Originál jedině vyměnit, dobrodružnější povahy můžou rozříznout, vyčistit a zase svařit. A nebo tam narvat nějakou rozumnou koncovku, co jde rozebírat (absorbční tlumení a zadní odmontovatelná stěna je ideální varianta - železnou vatu pak vymění i idiot mého ražení).

(reakce na) Třinda - dvoukomoráky

4.4.2011 v 12:15 | Nahoru | #9

4star píše: Entropy: s timhle mam negativni zkusenost, zapekl se mi krouzek a rozmrdal valec asi sem tomu malo daval



A nebo se ti to s tím ochuzením podařilo přehnat Tipuju, že když tohle nastavení nepřidíralo a nestřílelo v mrazu, tak v létě to bude v klidu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třinda - dvoukomoráky

4.4.2011 v 20:06 | Nahoru | #10

SonicX píše: Jinač nemáte tušení jak koncovky vyčistit?



Jak píše Ethropy, v originální mstavu vyčistit nejdou. A časem se skutečně zcela zanesou, koupil jsem jednou dvoukomoráky na aukru a po namontování jeden válec nejel, chvliku jsem zmateně běhal kolem motorky, měnil svíčku, faju, a až po chvilce mi došlo, že z toho jednoho výfuku nejde ani obláček Totálně ucpaný.. V originále jsou i přepážky, takže se to nedá ani prošťouchnout (teda dá, já to prorazil bodlem skrz přepážky ale to asi ideální není)

Ideální je hned nechat koncovky předělat v TK Moto, rozřízne je, vyndá přepážky a předělá na průchozí absorbční tlumení, to už se ucpat nemůže
Úprava je za 1500Kč za oba.

(reakce na) Třinda - dvoukomoráky

4.4.2011 v 21:19 | Nahoru | #11
c.j.> No napadla mě cesta za dobrodružstvím koncovky rozkuchnout, vypucovat a zase sestavit. Tudíž bych mohl je rovnou vykuchat a udělat z nich absorbční tlumiče. Otázkou je, jakej průměr trubice použít. Napadlo mě použít jen samotné trubice a udělat si tvz. píšťaly..

Třinda - dvoukomoráky

4.4.2011 v 21:22 | Nahoru | #12
Jednodušší (a účinější) je tam dát stočené pletivo a kolem vatu. Průměr je stejný jako je průměr vstupu do koncovky.

1 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky

4.4.2011 v 21:27 | Nahoru | #13
při té úpravě to v TK Moto řežou na konci

(reakce na) Třinda - dvoukomoráky

4.4.2011 v 21:37 | Nahoru | #14
c.j.> Pak ten systém pujde celej vytáhnout? Nemyslím si, že průměr trubky bude stejnej jako průměr vstupu koncovky, jelikož výstup koncovky je užší. Koncovky totiž zajišťují nějaký pracovní tlak v primární komoře výfuku, ten zajistím nějakou průtočností koncovky (vzhledem k délce musím zvolit adekvátní průměr) netuším jak to spočítat..

1 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky

4.4.2011 v 21:50 | Nahoru | #15
možná se ke konci zúžuje, každopádně vnitřní vrtaná trubka má na začátku stejný průměr jako vstupní trubka

(reakce na) Třinda - dvoukomoráky

6.4.2011 v 22:36 | Nahoru | #16
c.j.> Až bude nuda, čas a přestane to jet tak si s tím pohraju koncovku udělám rozebiratelnou, abych mohl experimentovat když nevyjde odhad..

Třinda - dvoukomoráky

28.4.2011 v 22:54 | Nahoru | #17
Může přicpanej tlumič dvoukomoráku v důsledku špatného výplachu způsobit průpal pístu?

1 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky

28.4.2011 v 23:19 | Nahoru | #18
To spíše opačně.. Za propálení pístu může extrémně chudá směs, s přicpaným výfukem by naopak směs opouštěla válec pomalu, motor by se dusil a ulíval.. Za chudou směs může většinou přisávání falešného vzduchu, třeba guferem na klice, podfouklé těsnění pod hlavou, povolená svíčka, netěsněsnost na přírubě karbce, vychozená gumová příruba karbce.. Ale ne ucpaný výfuk..

(reakce na) Třinda - dvoukomoráky

29.4.2011 v 00:28 | Nahoru | #19
c.j.> Tak to jsem v klidu, pač každej válec kouří jinak.. Před výbrusem měl už levej píst v sobě vypálenej důlek a je pravda že bylo fouklé těsnění..

1 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky

29.4.2011 v 07:19 | Nahoru | #20
Někdy to dělají i svíčky s delším jiskřištěm (N15Y) a nejhorší zkušenost mám Y-split svíčkma, kdy to jiskru nehází mezi kontakty, ale mezi svíčkou a pístem.. Pak je v pístu kráter během chvilky..

(reakce na) Třinda - dvoukomoráky

29.4.2011 v 14:12 | Nahoru | #21
c.j.> O tom že propalují písty svíčky řady Y jsem slyšel, ale je to spekulativní. Každý tvrdí něco jiného, jeden na ně najezdil desítky tisíc km bez závady a druhému propálila píst. Já ve fichtlovi na nich jezdil a pohoda, dal bych je i do třindy, ale tam se toho průpalu celkem bojím kor když je po výbrusu. Se svíčkama, které jako protější elektrodu používají píst jsem se setkal jen u modelů, ale ty na ně mají uzpůsobený píst..
Tady to maj celkem hezky popsaný http://www.ceba.sk/..._u_benz__motoru.aspx ta svíčka N15YC bude náchylnější k samozápalům tak v důsledku toho by mohl následovat průpal..

Naposledy editováno 29.04.2011 14:31:29

1 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky

29.4.2011 v 18:07 | Nahoru | #22
No viděl jsem dva, tři propálené písty díky chudé směsi, na svíčce se prvně utavil spodní kontakt a pak to házelo jiskru mezi horním kontaktem a pístem (a motorka přitom jela normálně )

S Y-splitfire svíčkama mám osobní zkušenost, kdy po cca 1tis km vypadal píst takhle (zadřený je kvůli "kvalitnímu" novému nikasilu)

(reakce na) Třinda - dvoukomoráky

29.4.2011 v 19:45 | Nahoru | #23
c.j.> Tak to je mazec, jinač Y-splitfire svíčky, nepoužívá to SAAB??

1 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky

30.5.2011 v 20:36 | Nahoru | #24
TEĎ TAKY ŘEŠIM PROBLÉM SE ZANESENÝMI DVOUKOMORÁKY. NAPADLO MĚ, CO TAM NĚCO NALEJT? NĚCO CO TEN SAJRAJT ROZPUSTÍ? URČITĚ NĚCO BUDE.

1 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky

30.5.2011 v 23:43 | Nahoru | #25
dobřew čistí bioethanol, ale musel bys to do toho naložit tak na tejden, aby to vyšlo samo...

(reakce na) Třinda - dvoukomoráky

30.5.2011 v 23:44 | Nahoru | #26
zdenek.hry> Bohužel sajrajtů co rozpustí karbon mnoho není, co jsem se toho nasháněl a nakonec to vyhrál nějakej čistič brzd a dřevěná špachtlička. Bohužel karbon bez fyzického zásahu nepustí..

(reakce na) Třinda - dvoukomoráky

30.5.2011 v 23:44 | Nahoru | #27
pech.> Vážně? O tom jsem nikdy neslyšel..

2 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky

31.5.2011 v 06:24 | Nahoru | #28
ZKUSIM SE POPTAT PO TOM BIOETHANOLU. A NALOŽIT NA TEJDEN NENÍ PROBLÉM. DĚLÁM TOTÁLNÍ GENERÁLKU. JEŠTĚ MĚ NAPADL LOUH, TEN TAKY VŠECHNO ROZPUSTÍ, ALE NETUŠIM JAK BUDE REAGOVAT S TIM ŽELEZEM.
CO JE BIOETHANOL

Naposledy editováno 31.05.2011 06:55:02

Třinda - dvoukomoráky

31.5.2011 v 07:30 | Nahoru | #29
Nejlepší řešení je koncovky poslat do http://www.tkmoto.cz/ na úpravu.. Rozříne je, vytáhne labyrint a tkaninu, udělá je "příme" na proncipu absorbčního tlumení (jako u 4T). Pak se už nezakarbonují a i kdyby trochu jo, tak už je můžeš normálně něčím protáhnout a vyčistit.. Navíc motorka má mnohem lepší zvuk a o koníka více

(reakce na) Třinda - dvoukomoráky

31.5.2011 v 13:34 | Nahoru | #30
zdenek.hry> Bioethanol je jen směs lihu a 15% benzinu. Nemyslím si že by to rozpouštělo karbon. Ten louh zkus, z kovem by toho neměl tolik udělat. Jinač nejlepší řešení je opravdu to poslat do tkmoto
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 Včera v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist