globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: K&N a Otevřený výfuk - co na to motor
Prolezl jsem snad co šlo, ale nenašel jsem odpověď:

Pokud na seriovou motorku (v mém případě CB1300S) prsknu otevřený výfuk + K&N vzducháč, nepoužiji PowerCommander , dochází k poškození motoru???

Mezajímá mne změny výkonu, propady, spotřeba nic jen to zda tuen motor tímhle poškozuji, případně jak toto poškození eliminovat (vyhodit KN - koneckoncu mi šlo jen o zvuk :), nějaké jiné úpravy, někdo kdo by to uměl nastavit atd..)




Přikládám jak jsem dopadl po poradě s odborníky:

Problemy :občasné střílení do výfuku , kolísání volnoběžných otáček.

Zatím jsem zjistil : Dohledal jsem si tu doporučení naněkoho s brzdou - zvítězil Kaucký - ovčáry - http://www.moto-racingservice.cz/

Poslal jsem mu dotaz, následně se s ním bavil telefonicky a tohle z toho vyšlo:

1. KN+otevřený lauf nejhorší co jsem pro motor mohl udělat - zvýší se teploty v motoru o 300st, vyhrějvají se gufera, podpalují ....cosi, moto de do háje.
2. PGMF1 stejně jako ostatní vstřikovací jednotky jsou hloupé a nemají jak korigovat palivo - nelze je nijak konfigurovat
3. jedinná šance jak to pořešit je PowerCommander tj 7000-8500za PC III USB (ani PC III ani PC V nelze použít) + 1000Kč brzda + 4000 další práce s tím spojené (poptával jsem jen poladění motoru aby se nekurvil-nikoli servis)

Další 2 technici co mi dělají motorku, oba s dlouholetou praxí mi tvrdí že je to blbost....

A teď mi ku..va řeknětě kde je pravda! Představa že vypláznu 12tis a budu mít seriovou motku s laďákem mi přijde hooodne na h... Rád bych alespoň zjistil jak velká jsou rizik apoškození - Kaucký se tváři pomalu jak kdybych tam s tou motkou ani nedojel. Kde je tedy pravda? Jak moc zásadní je to pro motor, když dám seriový vzducháč pomohu tomu? Dá se to řešit nějak jinak? Znáte někoho kdo to umí?

opakuji nemám problém se snížením výkonu, střelba a kolísání není nijak markantní takže opravdu řeším pouze a jen poškození motoru při jízdě s K/N a otevřeným laufem.

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

25.3.2011 v 12:46 | Nahoru | #181
peca130> v klidku, nemam problem, každý info dobrý - muj text byl spíš o tom kam Vaše diskuze směřovala. jedem dál

2 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

25.3.2011 v 13:19 | Nahoru | #182
kdyz uz se tu tak brutálne rozjela OT diskuse (asi jsme ji s fishem zacli), tak pridám svuj nazor na Duc. Nesjel jsem toho moc, v podstate jen Hyp 1100 a S4R, a na normálni jezdeni celkem zklamani preveliky. Hyp 1100 ucukanej, nic moc úrodné pásmo, znicehonic omezovac a rychlý mi to moc neprislo. S4R jsem sjel kus od Moto Pikna takovej modrej 2003 s Arrowama byl tam dlouho za 117, chtel ho brácha. po projetí na mý nedoporučení jsme ho nevzali. na tý motorce se nedalo normálne jet, prehnane tvrdy reakce na plyn, ukrutna spojka, pod 4500ot. se retez skoro rozkočil vejpul jak to mlatilo, pak to tahlo sice pekne, ale ze bych se z toho posral to ne, podvozek kterej se musel tvrde nacpat do zatacky, celkove takovy rozhrkany. na masírku nebo pro Ducati "ultras" mozna, pro normalniho cloveka nechapu smysl, to i Guzzi Sport byla mnohem vic kultivovana a dalo se s tim normalne jezdit a charisma mela rozhodne vic. Takze za me Duc nee, aspon to na cem jsem jel,asi sem mekkej, na svejch 15tkm rocne motorka k nicemu

Naposledy editováno 25.03.2011 13:23:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

25.3.2011 v 13:51 | Nahoru | #183

Jack82 píše: kdyz uz se tu tak brutálne rozjela OT diskuse (asi jsme ji s fishem zacli), tak pridám svuj nazor na Duc. Nesjel jsem toho moc, v podstate jen Hyp 1100 a S4R, a na normálni jezdeni celkem zklamani preveliky. Hyp 1100 ucukanej, nic moc úrodné pásmo, znicehonic omezovac a rychlý mi to moc neprislo. S4R jsem sjel kus od Moto Pikna takovej modrej 2003 s Arrowama byl tam dlouho za 117, chtel ho brácha. po projetí na mý nedoporučení jsme ho nevzali. na tý motorce se nedalo normálne jet, prehnane tvrdy reakce na plyn, ukrutna spojka, pod 4500ot. se retez skoro rozkočil vejpul jak to mlatilo, pak to tahlo sice pekne, ale ze bych se z toho posral to ne, podvozek kterej se musel tvrde nacpat do zatacky, celkove takovy rozhrkany. na masírku nebo pro Ducati "ultras" mozna, pro normalniho cloveka nechapu smysl, to i Guzzi Sport byla mnohem vic kultivovana a dalo se s tim normalne jezdit a charisma mela rozhodne vic. Takze za me Duc nee, aspon to na cem jsem jel,asi sem mekkej, na svejch 15tkm rocne motorka k nicemu



tak tos nejel na starý V11 dlouho nic, pak něco, pak nic, pak všechno a hned zase nic.

Jinak první 4V monstery měly motory 916 a 996. Takže na malou a krátkou stavbu překoňovaný motor z superbiku. K tomu rám a odpružení u kterýho cítíš každý kamínek. Jak jsi řekl - pro ultras

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

25.3.2011 v 14:05 | Nahoru | #184
Jack82> Testastretta je ucukaná...to vědí všichni a nikdo z nás se to nesnaží maskovat
Já šel na S4RSko(2007) ze ZRX1200 - vysavačovej linerní náběh krouťáku.
Z toho co píšeš o tom S4Rku mi nesedí jízdní vlastnosti - ta mašina padá do zatáček sama, díky nízkýmu těžišti je to s ní hračka - tvrdý je to jak si to nastavíš(podle svezení na motorce z bazaru nesuď) ale já to mám do tvrda - necestuji a nedělám 15t km ročně. Já "sportuji" Ten rám a odpružení je dokonalý (ale já mám öhlinse- což je jiná liga) No a ta strašlivá ucukanost klidně můžou bejt ty Arrowy, jestli si to chlapec "tůnil" sám, bez změny ECU - je to docela dobře zkurvitelný svodama a koncovkama. Jsem teď ve stejný fázi(celej den jsme si o tom s Assassinem psali) čekám na přemapování a spodek je nepoužitelnej...prská a cuká daleko víc jak dřív.
No a nakonec síla ...2003 byla slabší(996) ...to co mám já disponuje o něco lepšíma parametrama. S tvým 12kilem na tom budeš líp na krouťák a bavíme-li se o cukání...pokud se jedu projet, na 4,5t rpm nejezdím. Kdyby jsme oba byli Rossiové myslím, že bys mi na BMW o moc neujel ... no a ohledně "fun factoru" ...musím si to tvoje Rko projet...má ho kámoš...pak ti řeknu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

25.3.2011 v 14:09 | Nahoru | #185

VlastíkPlamínek píše: tak tos nejel na starý V11 dlouho nic, pak něco, pak nic, pak všechno a hned zase nic.

Jinak první 4V monstery měly motory 916 a 996. Takže na malou a krátkou stavbu překoňovaný motor z superbiku. K tomu rám a odpružení u kterýho cítíš každý kamínek. Jak jsi řekl - pro ultras



To s tou V11 je trefný...chi chi...upřímnost se cení díry jak macochy...(kdybyste mohli ochutnat GPZ 750 Turbo E, divili byste se jak může vypadat náběh krouťáku chi chi)

916 - cca. 112bHP, 996 - cca. 120bHP, 998 cca. 130bHP/104Nm(na klice)...ohledně odpružění, já jsem nepoznal nic jinýho než öhlins, tak nepodám poměr(ale jsem za něj rád)

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

25.3.2011 v 14:12 | Nahoru | #186

t_freedom píše: To s tou V11 je trefný...chi chi...upřímnost se cení díry jak macochy...(kdybyste mohli ochutnat GPZ 750 Turbo E, divili byste se jak může vypadat náběh krouťáku chi chi)

916 - cca. 112bHP, 996 - cca. 120bHP, 998 cca. 130bHP/104Nm(na klice)...ohledně odpružění, já jsem nepoznal nic jinýho než öhlins, tak nepodám poměr(ale jsem za něj rád)



Je Öhlins a je OEM Öhlins

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

25.3.2011 v 14:32 | Nahoru | #187
já mám BMW Ohlins a nikdy sem na nicem lepsim nejel. nic jsem nenastavoval, tak jak to prislo z fabriky. Ta S4R byla podle me po smrti, podvozek se mi fakt nezdál, navíc první jízda s volným krkem řízení, okamžitě sem to otočil a jel dotáhnout, blázni v tom bazaru takhle mi to dát

2 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

25.3.2011 v 14:34 | Nahoru | #188
a co se týče projevu, testastretta je určitě výbušnější motor než muj BMW vzduch, ale ve finále co se týče absolutní rychlosti v tom nebude rozdíl. třeba magnesium v Tuonu R 2006 s Arrow na motor udělám a to má psanejch 138k. jde o to, že on si na výjezdu nedovolí dát za 2 plnej, kdežto já kdykoli, přenos na zadní kolo má BMW o mnoho lepší a v zatáčce je prostě rychlejší a kupodivu i v přímce ca od 150 výš. btw S4R měli psanej výkon 83kW a pak 86kW, S4RS vždy 96kW, já mám psáno 90kW

Naposledy editováno 25.03.2011 14:37:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

25.3.2011 v 14:47 | Nahoru | #189

Jack82 píše: a co se týče projevu, testastretta je určitě výbušnější motor než muj BMW vzduch, ale ve finále co se týče absolutní rychlosti v tom nebude rozdíl. třeba magnesium v Tuonu R 2006 s Arrow na motor udělám a to má psanejch 138k. jde o to, že on si na výjezdu nedovolí dát za 2 plnej, kdežto já kdykoli, přenos na zadní kolo má BMW o mnoho lepší a v zatáčce je prostě rychlejší a kupodivu i v přímce ca od 150 výš. btw S4R měli psanej výkon 83kW a pak 86kW, S4RS vždy 96kW, já mám psáno 90kW



peknej traktor mas jen co je pravda, ja bych jeste radsi HP2sport ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

25.3.2011 v 14:51 | Nahoru | #190

assassin píše: peknej traktor mas jen co je pravda, ja bych jeste radsi HP2sport ...



jojo, ten by mi taky mohl do garáže postavil bych ho hned vedle MGS-01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

25.3.2011 v 14:52 | Nahoru | #191

Jack82 píše: a co se týče projevu, testastretta je určitě výbušnější motor než muj BMW vzduch, ale ve finále co se týče absolutní rychlosti v tom nebude rozdíl. třeba magnesium v Tuonu R 2006 s Arrow na motor udělám a to má psanejch 138k. jde o to, že on si na výjezdu nedovolí dát za 2 plnej, kdežto já kdykoli, přenos na zadní kolo má BMW o mnoho lepší a v zatáčce je prostě rychlejší a kupodivu i v přímce ca od 150 výš. btw S4R měli psanej výkon 83kW a pak 86kW, S4RS vždy 96kW, já mám psáno 90kW



no o tom ani po tom ...plnej na výjezdu a jedeš v náklonu po zadním(nebo povolí guma)...ty máš jinak krouťák...níž a víc(ale stejně, plnej na výjezdu v náklonu ??? to bych od 100bHP fakt neriskoval)...a to je o zatáčkách. A o podvozku BMW se nemusíme moc bavit, to je kapitola sama pro sebe.
U toho dělání na motor hraje roli i vodič... nevím kolik vážíš, ale u sprintů bude mít poměr výkon/váha dost co společnýho s vahou řidiče... S4RSko má mokrý 0,63 (přidáš mě 92kg - 0,44) ... ty máš 120bHP / váha někde 200-205kg = 0,6 (budeš-li mít 75kg = 0,4357 ) ...krom toho umění spojky, právě nízko položenej krouťák atd, atd...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

25.3.2011 v 14:54 | Nahoru | #192

VlastíkPlamínek píše: jojo, ten by mi taky mohl do garáže postavil bych ho hned vedle MGS-01



jestlis jeste nekoukal.. tak se nedivej do profilu petraRSV... ja kdyz videl to jeho enduro tak bych ho moc potreboval.. hodil by se mi k autu a vubec:)

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

25.3.2011 v 14:55 | Nahoru | #193

t_freedom píše: no o tom ani po tom ...plnej na výjezdu a jedeš v náklonu po zadním(nebo povolí guma)...ty máš jinak krouťák...níž a víc(ale stejně, plnej na výjezdu v náklonu ??? to bych od 100bHP fakt neriskoval)...a to je o zatáčkách. A o podvozku BMW se nemusíme moc bavit, to je kapitola sama pro sebe.
U toho dělání na motor hraje roli i vodič... nevím kolik vážíš, ale u sprintů bude mít poměr výkon/váha dost co společnýho s vahou řidiče... S4RSko má mokrý 0,63 (přidáš mě 92kg - 0,44) ... ty máš 120bHP / váha někde 200-205kg = 0,6 (budeš-li mít 75kg = 0,4357 ) ...krom toho umění spojky, právě nízko položenej krouťák atd, atd...



ja myslim ze to bawo bude hodne tezit z tech 200ccm navic temer vsude, ty tam posbiras tech treba 10-15koni az nekde kolem 10tis, do ty doby budes horsi.. tech 200ccm je proste moc velkej doping:)

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

25.3.2011 v 14:57 | Nahoru | #194

assassin píše: jestlis jeste nekoukal.. tak se nedivej do profilu petraRSV... ja kdyz videl to jeho enduro tak bych ho moc potreboval.. hodil by se mi k autu a vubec:)



právěže koukal

1 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

25.3.2011 v 15:10 | Nahoru | #195
taky už jsem to po očku zahlíd...ještě že nejsem na endura...ty fole to je tak půlmegová záležitost ne?

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

25.3.2011 v 15:14 | Nahoru | #196

t_freedom píše: taky už jsem to po očku zahlíd...ještě že nejsem na endura...ty fole to je tak půlmegová záležitost ne?



enduro taky zas tolik nemusim, ale na motardech je to mnamka... a rada HP2 je prost takovej uberboxer, to uz bych moh mit do duchodu... aby to k sobe hezky pasovalo tak na ctyrech kolech e46 m3 csl a pak uz jen cekat az dojde ropa a budu na to smutne koukat v garazi

kolik se prodavaj ted nevim.. ale rucni prace a limited edition.. dost mozna se jednou budou prodavat za vic nez staly novy.....

kurna zajimalo by me jak jede 130PS v boxeru (hp2sport) uplne se vidim jak to spojkuju a pritom se vyklanim do strany abych jel rovne:) no nic zpatky do reality...

Naposledy editováno 25.03.2011 15:16:53

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

25.3.2011 v 15:40 | Nahoru | #197
assassin: z R1200S se dá dostat laděním prej až kolem 135k na zadním kole. Stačí dobrej komplet výfuk.systém, filtr a Rapid Bike a máš na motoru přes 130k. i s tím mým setupem je ta motorka velmi rychlá vlastně kdekoli kromě dálnice, na výjezdech je to rychlejší než 4V litr, bere to spontánně od 3000 timpadem neztrácíš moc čas řazením, kdekoli mezi 3-8500 na to žádnej litr krouťákem nestačí. Je to fakt dobře postavená motorka která je v běžným provozu překvapivě rychlá. Vše perfekt až na ty emoce, vše má rub i líc, njn. Jedu rychle že mi skoro nikdo nestačí a ani se nezpotim na čele, jede taknějak mimochodem. na blbnutí prostě není stavěná

1 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

25.3.2011 v 15:44 | Nahoru | #198
freedom: ano, já muzu za apexem naložit klidně za 2 plnej. mám totiž rozvor asi 1550mm a kardan, žádný zvedání na zadní se nekoná. kdežto ostrá V2 Tuono, S4RS apod. se zvedá jak podrážděná zmije a než to zkrotí, já už jsem dávno v prdeli

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

25.3.2011 v 16:00 | Nahoru | #199

Jack82 píše: freedom: ano, já muzu za apexem naložit klidně za 2 plnej. mám totiž rozvor asi 1550mm a kardan, žádný zvedání na zadní se nekoná. kdežto ostrá V2 Tuono, S4RS apod. se zvedá jak podrážděná zmije a než to zkrotí, já už jsem dávno v prdeli



jojo...každej svý...jak to chci mít v posteli takovou mám i mašinu...je to o souboji a krocení... a tom jak si na to zvykneš...mě to baví a ty emoce k tomu patřej...já jedu z okruhu propocenej jak myš...a to bylo jednou jen 15°C ...chladný němky neberu

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

25.3.2011 v 19:22 | Nahoru | #200
Já jsem to vyřešil následně...Leo Vince koncovka pro kýžený typ stroje a KNko s menší kapacitou, takže propustnost jen ca. o 10% vyšší než originál. Druhovýroby filtrů mívaj taky jiný CFM!. Nekupuju filtry za bambilion, vyperu namastím a jedu dále. Brzda a měření mne sice taky zaujalo, ale během sezóny to asi bude utopie a čekání. Zatím to nechám koňovi.

Jinak celkově napínavý počtení tady

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

26.3.2011 v 18:21 | Nahoru | #201
Takže jedna "k tématu" . dnes jsem měnil svíčky a vzhledem k tomu že jsou jak kdyby na nich byla jinovatka(jsou bílé), mam stopro chudou směs ...to jen pro ty co pochybuji ze slavné PGM-F1 je pitoma krabička.

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

Skvělá odpověď, děkuji! 26.3.2011 v 20:35 | Nahoru | #202
FishX3: dnešní moderní 4takty se ladí na chudou směs běžně. to že máš bílé svíčky neznamená hned automaticky že je něco špatně. podle barvy svíčky se dá naladit tak dvoutakt, tam hrozí zadření při chudé směsi. chudá směs u stříkaček 4T má co dočinění s emisníma normama, katem, potažmo požadavkem na "uspornej" provoz. stačí vzpomenout treba na XJR s karbcema, běžně 8l na sto, Varan to samý, TL klidne i 10. to by dneska neprošlo

Naposledy editováno 26.03.2011 20:40:00

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

Skvělá odpověď, děkuji! 26.3.2011 v 20:46 | Nahoru | #203
Jack: v automobilovym prumyslu jo.. taky se tam ale smes kontroluje sloziteji, primej/vrstvenej vstrik apod... u motorek tohle moc nehrozi.. takhle na dalku ale zadny zavery delat nebudu:)

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

26.3.2011 v 22:22 | Nahoru | #204
OK proti puvodnimu duvodu jsem se sklidnil uz v prubehu diskuze - tady jsem jen napsal info, ktere by treba mohlo prispet - což se i stalo, protože fakt že se běžně ladi na chudou smes jsem nikde nepotkal(ne že bych hledal) . CB žere cca 7.5l při jízdě cca 120-180. Nad 200km už spotřeba logicky letí někam do pekla (tipuji 12-14l/100km). Pokud mam vyjit z toho co se řešilo na forech - má spotřeba je spíš vyšší než průměr,ale samozřejmě je to dáno stylem jízdy. (to je opět jen info co se děje) Nejspíš časem pořeším přeměření na brzdě a hodím sem výsledky :). ... zatim to vypadá že minimálně Rumunsko proběhne v současném stavu :)

Děkuji všem!!! Snažil jsem se rozdat poděkování, už v průběhu diskuze. Snad jsem na někoho nezapoměl .

Naposledy editováno 26.03.2011 23:28:36

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

27.3.2011 v 09:10 | Nahoru | #205
Co se týče spotřeby u XJR se stříkačkou, tak jak v originále, tak s drobnejma úpravama +- pořád stejná píseň 5,5-7,5l/100km, dlouhodobá průměrná 6,5l/100km. Sledováno ca. 20.000km.

Nezaznamenány žádné postřehnutelné změny před a po - svíce zatím mají během kontroly střední šedou barvu.

Naposledy editováno 27.03.2011 17:14:40

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

28.3.2011 v 02:05 | Nahoru | #206
re.negade: stříkačka XJR už není tak užraná, karbec je ale extrémně závislej na pravým zápěstí, dá se jet za 6, ale taky za 12. nejúspornější z klasickejch big bore naked je určitě GSX 1400, tam se běžně jezdí pod 6l, zažil jsem na vyjížďce i borce co jel za 4,7l což jsem měl na 650 2V podobný (jenže on jel stále za 6 a jen kroutil plynem )

btw. píšeš že svíce mají šedou barvu, což je v pořádku, ta cihlově zlatavá se dá najít fakt asi jen na dvoutaktu (jsem bejvalej ladič 2T skútrů)

1 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

28.3.2011 v 02:10 | Nahoru | #207
...no já bych to taky asi uměl za míň, jenže bych se asi nudil . Uvidíme za pár let

Čtu "střední světlou barvu" - existuje nějaké spektrum - nějaký vzorník?

Naposledy editováno 28.03.2011 02:12:38

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

28.3.2011 v 02:25 | Nahoru | #208

FishX3 píše:
Čtu "střední světlou barvu" - existuje nějaké spektrum - nějaký vzorník?



to asi neexistuje. moc to řešíš, nech to být

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

28.3.2011 v 09:11 | Nahoru | #209
Píšu střední šedou..ani do černa ani do běla..prostě šedou. Světlou máš Ty, podle toho co píšeš. . Nedávám si kolínka v každým vinglu, ale rozhodně se nenudím a točit 8-9tis. nemá skoro význam a i když sem se snažil to opravdu tejrat víc než 7,5l si nevzala.

Jinak celý se to tu řeší velmi podrobně, ale to neznamená, že jsem si hezky nepočetl a nepřiučil se. Za mne jen sděluju dojmy z podobné situace u podobné motorky od konkurence.

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

29.3.2011 v 03:24 | Nahoru | #210
Nu což, nafotim, přiložím kalibrační pruh aby jste si mohli nastavit monitor a abudem určovat procentuální šedou :)...j jsem užv klídku delší dobu, jen se prostě ptám na věci co mne upoutají - aby se zemne časem stal "pan chytrej" :) mějte se chlapíci.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CB 1300 S - barevná kombinace Honda CB 1300S Obdélník 4 31.7.2023 v 22:46 Obdélník
Palivový filter Honda CB 1300 Honda CB 1300S vladoxxx7 6 23.2.2023 v 21:03 vladoxxx7
Pohodlná polokapota pro vyšší posta... Yamaha FZS 1000 Fazer, BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, H... QU33G 13 12.1.2023 v 07:25 DominikF
Honda CB 1300 S Honda CB 1300S OSKARCB 7 12.1.2021 v 18:51 Ozzy_
čidlo ventilátoru Honda CB 1300, Honda CB 1300S Dr.Kosák 2 18.8.2019 v 12:56 fs155


TOPlist