Jsem zde naprostý nováček, motorkare.cz čtu pravidelně už nějaký ten měsíc, ale otázky na mou odpověď jsem zde nedostal. Motorky zbožňuji, konečně mám místo i finance na řidičák + motku.
Je sebevražda jít si ihned dělat řidičák na neomezenou, když jsem jel na moto jen jednou v životě (babeta

Díky Vám moc a radu a snad moc nespamuju

1 reakcí na tento příspěvek Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?

1 reakcí na tento příspěvek Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?

Chce to klid a hlavně nezmatkovat.Možná to párkrát zkraje položíš na místě,ale to se stává i ostřílenejm borcům.Jen někteří se tím nechlubí.
Za mě ANO směle do toho


osobně zkušenost nemám, nicméně ti sem zkušenější časem napíšou, že je všecko o tom co máš v hlavě a že záleží hlavně na tobě. Jsou tady určitě lidé, popřípadě lidé kteří takové lidi znají, kteří začínali na litrech (které měly určitě víc než 35 kW) a dodnes žijou. Pak tam bude skupinka těch, kteří začínali na litrech a zanedlouho zkončili smrtí... Ale jestli se nebojíš a cítíš se na to tak bych do toho klidně šel. Jenom si musíš pamatovat základní věci (tím nemyslím Grasselovo desatero) ale to že plechovkáři neodhadnou tvoji rychlost i kdyby jsi se na místě posral, prostě neodhadnou, že do toho kruháče najíždíš ve 40-cítce a nebojí se ti tam vjet (osobně jsem dvakrát objížděl kapoty). Taky že mají tendence snadno přehlídnout, takže nějaké reflexní doplňky na sebe nejsou mínusem.


1 reakcí na tento příspěvek Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?

1 reakcí na tento příspěvek Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?

1 reakcí na tento příspěvek Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?


edit: jinak v autoskole jsem jezdil na XJ600 a chodil jen na jizdy (tyden!) a po 7 dnech jsem si sel na urad pro zmenu ridicaku

Naposledy editováno 20.03.2011 13:01:18
1 reakcí na tento příspěvek Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
Stejně si na začátek na vylétání kup slabší enduro (na získání zkušeností vynikající a levné opravy) nebo na silnic naháčka (první mašina je otloukánek, když ji párkrát složíš ať to nestojí majlant). O výkon, maximální rychlost nebo zrychlení právě ani tak nejde - zvládneš ale z ničeho manipulace na místě rovnou s 200kg těžkou mašinou? Dokážeš zvládnout setrvačné síly této hmoty, správně se rozjet i zastavit, vést ji do zatáček? S lehčí mašinou je ze začátku lepší manipulace, užší guma nepotřebuje tolik klopit a je obratnější. Mnohem rychleji se naučíš opravdu intenzivně brzdit a prudce se vyhýbat. Rychleji se na ni vylítáš a můžeš jít výš. Když začneš rovnou třeba na půllitru tak se asi nezabiješ, bude ti připadat jak máš vše v ruce, přesto ti bude trvat mnohem, mnohem dýl než ji skutečně zvládneš. Případně budeš jezdit jak posraný a to také není dobře. A problém zjistíš na jakékoliv vyjížďce - budeš rovinkařit, že i dvácaři ujedou v první zatáčce - a při první krizovce - bude to jak kolos, se kterým nejsi schopen hnout, protože prostě ty zkušenosti jak takovou mašinu zvládnout budou chybět.
Ale konečné rozhodnutí ať už správné či špatné je stejně na tobě, to ti nikdo nevyřeší

1 reakcí na tento příspěvek Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
Jezdi s citem a rozvahou a dáš všechno, co si zamaneš.
Dobré je také po autoškole absolovovat i motoškolu na nějakém autodromu. Vyplatí se to.
Kupodivu i staří harcovníci ti řeknou, že motoškola dá i jim něco, co ještě nevěděli.
Nevěř názorům, že ONI nikdy nic nepotřebovali a že jen idiot jde do školy, ono je to totiž obráceně.
Přeji hodně good kilometrů bez nehody a vždy kolama dolů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
cipisalfa píše: gzra666> Díky , alespoň trocha motivace! Jediné v čem mám výhodu od autoškoly z auta, že znám předpisy a jsem vyježděnej a tak se budu moct věnovat jen řízení stroje bez toho, aniž bych si musel vybavovat kdo má přednost, co to je za značku a podobně.


1 reakcí na tento příspěvek Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
1 reakcí na tento příspěvek Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?



ty vole,to už je tak dávno,že to snad ani pravda není....

chtěl jsem ti říct,že když máš v hlavě jasno,tak můžeč začít i na litru a opačně-zabít se i na fichtlu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
Katana píše: Je to o tom co máš v hlavě, pokud máš rád adrenalin, okamžitě začneš závodit s každým kdo tě dojíždí/předjíždí a máš rád jízdu ve stylu "palba" tak jsi mrtvej. Pokud si uvědomuješ že se musíš vyjezdit a to nepředstavuje najet 1000km ale je to na pár let, umíš si uvědomit že nejsi nesmrtelnej že každej pád sakra bolí, umíš sám sebe krotit a uvědomíš si že každej další na silnici je potencionální vrah tak si můžeš koupit cokoliv.
stejně si dá 14dní pozor, pak se bude cítít jako robocop, vyježděnej kudlař a rozmázne se v první zatáčce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
Dolph-cz píše: když mi bylo 17 a udělal jsem si řidičák na velkou motorku(to už je celkem dávno).tak jsem si kupoval jawu 350/634 a fotr mi říkal-neblázni to je moc silné-za tím ti budou nohy vlát...,ale nedal jsem na rady a zkrotil jsem ji..
ty vole,to už je tak dávno,že to snad ani pravda není....
chtěl jsem ti říct,že když máš v hlavě jasno,tak můžeč začít i na litru a opačně-zabít se i na fichtlu.
heč já měl 639,


Dominik-Duka píše: stejně si dá 14dní pozor, pak se bude cítít jako robocop, vyježděnej kudlař a rozmázne se v první zatáčce




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
cipisalfa píše: Dominik-Duka> možná jsi tak jezdil ty, já tohle rozhodně mínit nehodlám. pokud jsi četl tuhle diskuzi od začátku, nechápu, jak můžeš něco takovýho napsat. Asi jsi velkej bourák koukám a všeználek. Každej se nechce zabít během prvního týdne ježdění. Kdyby ano, nepíšu, že si chci koupit enduro, ale pořádnýho litra na závodění. Bóže..
takovej žvejků sem už slyšel

