bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cafe Racer
 
17.3.2011 v 12:24
Ahoj všichni, jak je to na STK, případně u policajtů s přestavbama typu Cafe Racer? Jde o to, aby když na motorku dám jinou nádrž, jiný sedlo, světla a tak, tak aby neměli řeči na STK, že moto neodpovídá modelu.

Dál se chci zeptat, která motorka je podle vás nejlepší na tuhle přestavbu? a můžete sem hodit i podle vás nejpovedenější fotky hotových strojů.

Díky za vaše rady a názory!!

PS: včera jsem viděl nějakýho týpka na přestavěným TRIUMPHU (místo spz měl převozku), valil si to směrem na slaný a byl docela vystajlovanej, neznáte ho někdo? rád bych si tu motorku třeba někde na fotkách líp prohlíd, nebylo včera moc času. Každopádně respekt k němu

Cafe Racer

17.3.2011 v 12:42 | Nahoru | #1
Zkus pohledat TADY.

Cafe Racer

17.3.2011 v 12:58 | Nahoru | #2
Hele podle mě uplně jednoznačnou odpověď nedostaneš..Jako třeba moje zkušenost je ta, že kámoš prošel bez problému STK s doma udělanejma laďákama, přičemž 3 neděle před tim sem tam byl já (na stejný STK) a málem mě vyrazili kvůli blinkrům, který nebyly originální...Podle mě je to prostě o lidech...

Cafe Racer

17.3.2011 v 14:29 | Nahoru | #3
Pokud je to přestavba, že můžeš vše naházet zpátky, tak bych tu STK zbytečně neprovokoval, sundat to můžeš po STK...

1 reakcí na tento příspěvek Cafe Racer

17.3.2011 v 15:30 | Nahoru | #4
STK nemá řešit do jaké míry je motorka originální, jde o to, abys tam měl homologované věci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cafe Racer

17.3.2011 v 15:52 | Nahoru | #5

Endy píše: STK nemá řešit do jaké míry je motorka originální, jde o to, abys tam měl homologované věci.



a jak to je s tím, když si člověk udělá sám nádrž a sedlo? posune stupačky o pár čísel dozadu.

Rancher> Nevím, jestli by se mi chtělo jednou za 2 roky přeskládávat motorku, přehazovat řídítka atd. a to neřeší problém policajtů, kteří když tě zastaví, tak mnohdy tu originál nádrž ani mít s sebou nebudu

(reakce na) Cafe Racer

17.3.2011 v 16:22 | Nahoru | #6
Karl_Von> Sedlo bys ukecal, myslím, vždycky, ale nádrž by mohl být problém. Leda že bude tak parádní, že nikdo nepozná dodo. Vždycky je to o lidech - buď narazíš na vola nebo na fandu.
Ale skutečně mě překvapuje, že si nevozíš náhradní nádrž.... Policajty neřeš.

Cafe Racer

17.3.2011 v 17:22 | Nahoru | #7
Tak sem hoď foto!

Cafe Racer

24.3.2011 v 08:06 | Nahoru | #8
No... na běžné STK řeči samozřejmě mít budou, a velmi snadno to může skončit tím, že dojezdíš pro zásahy do konstrukce motocyklu, respektive nesplnění požadavků na vozidlo v souladu se zákonem o provozu na pozemních komunikacích.
Proto je třeba dělat STK na jiných než běžných STK.

Cafe Racer

1.5.2011 v 11:27 | Nahoru | #9
Já osobně pochybuju, že na STK jsou borci, kteří vědí, jak má vypadat přesně vypadat třeba Honda CBR 900, jaké má řidítka, jakou má nádrž, sedlo atd. Důležitý je mít číslo rámu a světla a blinkry homologovaný, osvětlenou SPZ. To samý s policajtama, ti nemůžou vědět jak který model motorky vypadá. Toť můj názor. Já stavím podobnou věc a problém nebude (fireblade)

1 reakcí na tento příspěvek Cafe Racer

9.5.2011 v 22:33 | Nahoru | #10
ted mi tak prolítlo hlavou... nejde nějako motorku přihlásit jako přestavbu? mě bylo řečeno že pokud bych chtěl přihlásit závodního stadiona že by to pro normální používání na silnici šlo.. tak těžko říct... a asi těžko na mopeda nandám homologovaný díly

(reakce na) Cafe Racer

15.5.2011 v 13:51 | Nahoru | #11
JendysS22> přihlášení motky jako stavby tě bude stát mnohem víc než cela motka podle mě. Hodně lítání, papírování a schvalování.

Cafe Racer

17.2.2012 v 15:05 | Nahoru | #12
no, co se týče stavby kafáče, tak pokud vezmeme typický prvky cafe racera, není tam nic, co by bylo proti vyhlášce-nebudeš tu mašinu prodlužovat etc., rám se případně zkrátí na "ocasu", ale rozvor zůstává stejný. problem by mohly být třeba jiné kola + gumy (velikost) než ty co jsou v techničáku. Sežen si hlavně homologovaný blinky a světla. Zbytek? jak tu někdo uváděl, výhoda motorek je v tom, že 90% lidí prostě neví jak ta která mašina vypadala před tím a navíc i v jednotlivé modelové řadě jsou často takové rozdíly v dílech (nádrže, sedla, etc) že to prostě nikdo nepozná. Přihlašovat to jako stavbu-u nás nemožné. Ideálně sehnat někoho např v Reichu kam to vyvezeš a "prodáš" tam se to přihlásí jako stavba a pak se to "prodáů zas sem. Moc sraní pro nic. Pokud teda nebudeš přímo stavět novej rám tak to prostě před tím, než to rozřežeš vem na technickou ať ji máš co nejdíl a pak začni stavět. A hlavně se poděl o nějaký fota. pokud hledáš inspiraci zkus třeba return of the cafe racers nebo bike exif. Ale pokud chceš stavět kafáče a ptáš se jak by to mělo vypadat, tak se na to radši rovnou vyprdni.

Cafe Racer

11.4.2021 v 07:30 | Nahoru | #13
Nechci vám do toho kecat, ale na STK se vždy ( od nějakého roku zpětně ) dělají fotky. Takže ti borci tam nemusí znát tu mašinu do šroubku, ale i má dcera ( 5 let ) dává dost svižně zadání : NAJDI 10 ROZDÍLŮ .

Ty fotky nejsou jen z nutnosti legislativy, ale jsou dostupné zpětně i pro techniky na STK. Navíc nebudete první kdo jede na STK na dvou kolech, takže ti kluci nejsou mimoňi.
Good lucky.

ps: Kafe Racer je převážně výsadou USA (svoboda) !
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist