bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ventilové podložky
10.3.2011 v 07:19
zdar kolegové, chtěl bych se zeptat, co můžou stát ventilové podložky na CBR 929 RR, hledal jsem, ale marně, a každý říká něco jinýho. a zda někdo neví o nějakém serióznim servisu kde mi je vymění. nejlépe severní a střední čechy. díky za pomoc

1 reakcí na tento příspěvek ventilové podložky

10.3.2011 v 09:07 | Nahoru | #1
Nic nekupuj,solidní servis ti vymění kus za kus v rozměru,který potřebuješ,pouze za "všimné"....,většinou stejně potřebuješ tak dva,tři kousky

ventilové podložky

10.3.2011 v 09:09 | Nahoru | #2
A kdyžtak si zavolej do DKčka , podložky jsem brával od nich za cca 100,-

2 reakcí na tento příspěvek ventilové podložky

10.3.2011 v 12:54 | Nahoru | #3
A nebo nechat přebrousit - většinou se vůle zmenšuje

(reakce na) ventilové podložky

10.3.2011 v 15:35 | Nahoru | #4

Durex píše: A nebo nechat přebrousit - většinou se vůle zmenšuje



já je už mám přebroušený, chtěl bych prostě nový (nebudu šetřit, dopřeju jí), moje 929 má najto 60 tis km a pořád šlape jak hodinky, jen se mi zdá že občas slyšim "cvrdlikat" ventily

(reakce na) ventilové podložky

10.3.2011 v 15:36 | Nahoru | #5

zofi píše: Nic nekupuj,solidní servis ti vymění kus za kus v rozměru,který potřebuješ,pouze za "všimné"....,většinou stejně potřebuješ tak dva,tři kousky



zajedu v sobotu do vestce, stejně tam chci koupit olej s filtrem v akci, tak se na ty podložky zeptám
a popř je nechám hned vyměnit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ventilové podložky

10.3.2011 v 15:36 | Nahoru | #6

Durex píše: A nebo nechat přebrousit - většinou se vůle zmenšuje


už jsem toho četl tady hodně, ale aby se provozem zmenšovala ventilová vůle?

(reakce na) ventilové podložky

10.3.2011 v 15:37 | Nahoru | #7

kawajawa píše: už jsem toho četl tady hodně, ale aby se provozem zmenšovala ventilová vůle?



A copak by podle Tebe měla dělat ? ....podložka se neopotřebovává, naopak ventil se zaklepává do sedla a ventilová vůle se tak co ????? ........

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ventilové podložky

10.3.2011 v 15:40 | Nahoru | #8
kawajawa> No tak to jsi toho zase tolik nečetl.

(reakce na) ventilové podložky

10.3.2011 v 15:43 | Nahoru | #9

pepeveteran píše: kawajawa> No tak to jsi toho zase tolik nečetl.



to bylo taky první co mě napadlo

1 reakcí na tento příspěvek ventilové podložky

10.3.2011 v 15:48 | Nahoru | #10
to mi fakt vysvětlete, protože tomu fakt nerozumim
podložka se neopotřebovává a vačka dělá co?
V tom případě je moje ZR nějáký divný protože se mi zvětšujou

Ok, tak jsem o zase oněco chytřejší, ikdyž na zaklepaný ventily hlavně trpí motory co jezdily na super, ale pokud jste si nikdy seřízovali ventilové vůle, na čemkoli, jako že asi ne, tak jsou vždy větší. A pokud mu klepou ventily tak to rozhodně není malou vůlý

Naposledy editováno 10.03.2011 16:50:51

1 reakcí na tento příspěvek ventilové podložky

10.3.2011 v 17:23 | Nahoru | #11
ono to občasné cvrdlikání může taky bejt nekvalitním benzínem, co se dnes tankuje za sračky, to by člověk blil, ale každopádně ty podložky chci nový!

(reakce na) ventilové podložky

10.3.2011 v 17:29 | Nahoru | #12

mára929r píše: ono to občasné cvrdlikání může taky bejt nekvalitním benzínem, co se dnes tankuje za sračky, to by člověk blil, ale každopádně ty podložky chci nový!



Takže buď jakýkoliv dealer Hondy, Partsdepot a nebo to DKčko

(reakce na) ventilové podložky

10.3.2011 v 17:32 | Nahoru | #13

kawajawa píše: to mi fakt vysvětlete, protože tomu fakt nerozumim
podložka se neopotřebovává a vačka dělá co?
V tom případě je moje ZR nějáký divný protože se mi zvětšujou

Ok, tak jsem o zase oněco chytřejší, ikdyž na zaklepaný ventily hlavně trpí motory co jezdily na super, ale pokud jste si nikdy seřízovali ventilové vůle, na čemkoli, jako že asi ne, tak jsou vždy větší. A pokud mu klepou ventily tak to rozhodně není malou vůlý


Jde o to, že se v přehnaným slova smyslu zaklepává ventilové sedlo do hlavy. Nicméně jsem psal většinou, protože existujou i vyjímky. A ventilů jsem si poseřizoval dost- resp jen kontroloval, protože třeba busa po 50 tkm je s vůlema pořád uprostřed.

1 reakcí na tento příspěvek ventilové podložky

10.3.2011 v 17:35 | Nahoru | #14
Ale v podstatě sem ocitoval Cookera Jinak naposledy jsem seřizoval (jakože opravdu nastavoval vůli) fáčko - zlatý kontramatky
Jinak ale když je vůle větší (je to slyšet) tak to nevadí tolik, jako když je menší nebo žádná

Naposledy editováno 10.03.2011 17:37:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ventilové podložky

10.3.2011 v 18:00 | Nahoru | #15
Durex> to seřizování nebylo myšlený na tebe, ale furt něják zapomínate na vačku a ta se co? opotřebovává a vůle dělá co? zvětšuje se. Existují vyjímky? Pak je většina motorů výjímka, jinak zaklepanýmu ventilu se u nás říka: vetil a sedlo v hajzlu.

Naposledy editováno 10.03.2011 18:38:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ventilové podložky

10.3.2011 v 19:31 | Nahoru | #16
kawajawa> Ano v tomto případě máš pravdu. Ale pokud je tomu tak je to vyjímka a jedná se většinou o ne moc povedený model trpící výrobní vadou. U drtivé většiny motorů je opotřebení na ventilovém mechanismu ( vačka, podložky,atd. ) na konci jejich životnosti téměř nulové.

1 reakcí na tento příspěvek ventilové podložky

10.3.2011 v 21:44 | Nahoru | #17
A kromě toho,na vačkách se opotřebovává(když už)palec,čili to co vyčnívá.A vůle ventilů se seřizuje naopak na ruhé straně vačky.kde se prakticky nedotýká.

(reakce na) ventilové podložky

11.3.2011 v 07:27 | Nahoru | #18

JiříII. píše: A kromě toho,na vačkách se opotřebovává(když už)palec,čili to co vyčnívá.A vůle ventilů se seřizuje naopak na ruhé straně vačky.kde se prakticky nedotýká.



(reakce na) ventilové podložky

11.3.2011 v 07:27 | Nahoru | #19

pepeveteran píše: kawajawa> Ano v tomto případě máš pravdu. Ale pokud je tomu tak je to vyjímka a jedná se většinou o ne moc povedený model trpící výrobní vadou. U drtivé většiny motorů je opotřebení na ventilovém mechanismu ( vačka, podložky,atd. ) na konci jejich životnosti téměř nulové.



ventilové podložky

11.3.2011 v 15:53 | Nahoru | #20
taky se pridam... vetsina motorek bezi jak sici stroj, tedy ze jsou na ventilech hlucne. To byva duvem proc vubec nekoho napadne ventily serizovat. Coz je jednoznacne velka ventilova vule.
Mala vule, dokud se projevuje jen tim, ze jde motor potichu, tu nikdo neresi. No a az se ventily podpali, co je pomerne rychle, motor zacne bezet nepravidelne, tak samotnou vuli bez zabrusovani ventilu jiz nema vyznam serizovat.

ale proc se ta vule zvetsuje........v hospode po par pivech bych prohlasil ze se jednoznacne zkracuje drik ventilu, ale ted, kdyz jsem nic nepil......

Jinak v Aprili (mam Aprilii, ceny na ostatni neznam) stoji jedna podlozka kolem 180kc a maji je jen na objednavku. Objednavka trva..........proste se to vyplati nechat udelat nekde, kde ti nebudou uctovat podlozky, vyjde to skoro na stejno a nemusis resit jestli se natahuji ventily, zaklepava sedlo, opotrebovava vacka, nebo ja nevim co.

Naposledy editováno 11.03.2011 15:56:37

ventilové podložky

1.5.2012 v 22:21 | Nahoru | #21
Nazdar všichni. Prosím vás, průměr ventilových podložek na FZS600 Fazer 2001 náhodou někdo víte? (než to rozeberu ať vím co si mám pohledat)
díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade Kanister111 10 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 2 10.1.2023 v 13:58 Bogami
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 0 21.11.2022 v 21:01 Bogami
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade Houmr1 0 31.8.2022 v 14:56 Houmr1


TOPlist