Originální díly PARTSDEPOT





Téma: Rychlost
 
8.3.2011 v 15:19
Zdravím.
Jak jsou ty digitální ukazatele rychlosti při vjezdu do města,nebo vesnice ukazuje vám to stejnou rychlost jak na tachometru? mě to totiž ukazuje když jedu 50km/h tak na tom ukazateli jen 40km/h ale když jsem to zkoušel podle GPS tak to bylo OK.Nemůže to být třeba tím že je motorka užší než auto tak mě to tak nezabere?to je asi blbost ne?A ještě jeden dotaz pro vás co jezdíte na 125ccm 4T kolik vám to vytáhne na maximálku?

(reakce na) Rychlost

9.3.2011 v 18:31 | Nahoru | #31
dva_hrnce> Na mě minule řval: 140 ZPOMAL

(reakce na) Rychlost

9.3.2011 v 18:47 | Nahoru | #32
dva_hrnce> taky jsem celkem čuměl taková fóbie combi 1,9TDI r.v. 2008 uplně s klidným srdcem přeměřuje při 130km/h o 10km/h

Rychlost

9.3.2011 v 21:45 | Nahoru | #33
130 a to jsem jel z kopce a přitom jsem řval NOFEAR aby mě to neodfouklo, při tom jak mi ten vítr valil do zad :P :D ale takhle to netahám :P

Rychlost

10.3.2011 v 09:09 | Nahoru | #34
Ty "info" radary v obcích jsou skutečně většinou nastavené tak, aby ukazovaly o něco menší než skutečnou rychlost. Je to proto, aby se předešlo zbytečným stížnostem řidičů, že ten či onen radar ukazuje příliš. Pokud ukazuje o něco méně (zpravidla o 5-7 km/h), pak si nikdo nestěžuje :)). A pořád jsou to pouze radary (ukazovatele), které mají případného "závodníka" alespoň přibrzdit.

Některé z těchto radarů jsou vybavené tak, aby ukládaly data. Data se pak stahují přes např. notebook a vytvářejí se statistiky (pokud tedy někdo chce). Zaznamená se např. průměrná rychlost vozidel, nejvyšší dosažená rychlost , časy. Nejsou to ale radary k prokazování přestupků, ale to je obecně známá věc.

Rychlost

10.3.2011 v 11:01 | Nahoru | #35
Já dal na Trvelce z mírného kopce s větrem v zádech a ležel sem na nádrži 130 tachometrových, takže tak 115-120 skutečných, to byl masakr, ručička otáčkoměru byla už skoro za červenym polem

Rychlost

10.3.2011 v 12:33 | Nahoru | #36
Mne zase motorka podmeruje. Jedu jako krava a na tacho prd...

(reakce na) Rychlost

10.3.2011 v 13:35 | Nahoru | #37

BagoBorec píše: Ty městský radary maj problémy s rychlostma 160+


tak tak :D tam spis je problem to zahlidnout :D ale 177 to jeste slo :D:D dlouhej prehlednej usek :)

Rychlost

10.3.2011 v 14:04 | Nahoru | #38
Honda Varadero 125 , 105km/h ale otáčky byli už k 11000 ,to jsem zkoušel ale jen pouze jednou . Nic moc,ale stejně většinou se jede kolem těch 80 km/h

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost

10.3.2011 v 14:36 | Nahoru | #39

dva_hrnce píše: myslel jsem si to.. ona je otázka jak moc je to přesný, přeci jen je to v mobilu spíš taková doplňková fce, kdežto klasický navigace budou dle mého názoru přesnější..


Nesmysl.
Ten mobil obsahuje GPS čip (stejně jako navigace), který se stará o výpočet lokalizace čipu.
Na rozhraní toho čipu je potom možné získávat informace o lokalizaci, rychlosti pohybu, směru pohybu...
Není rozdíl v přesnosti získané informace mobilem nebo navigací - to je dáno GPS čipem, jeho citlivostí, algoritmem výpočtu.. Ale co se udání rychlosti týče, rozdíly mezi jednotlivými výrobci budou třeba v setinách procent. Pozor ovšem na to, že běžné čipy dosahují obnovovací frekvence údajů 1Hz, takže když budeš srovnávat dvě a více navigací/mobilů/čehokoli_s_gps vedle sebe a nebudeš se pohybovat konstantní rychlostí, zobrazované údaje o rychlosti se budou lišit (protože se budou získávat v odlišné časové okamžiky).
Při pohybu ustálenou rychlostí budou naopak všechny udávat stejnou rychlost s veeeeeeeeeeeeeelmi vysokou přesností

(reakce na) Rychlost

10.3.2011 v 14:42 | Nahoru | #40
Dalos76> pravdu dis...

Rychlost

10.3.2011 v 15:39 | Nahoru | #41
[URL= tacho 125+-

Naposledy editováno 10.03.2011 15:40:24

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost

10.3.2011 v 15:55 | Nahoru | #42
hele vy rychlíci na 125 povas bych chtěl motorku,spíš skuste kolik to dá v zatačce a ne skopce, to naučim i vopici,neboj vonoto jednou přide

Rychlost

10.3.2011 v 16:29 | Nahoru | #43
já mám cyklotachometr a ukazuje mi na kilometr přesně :)

Rychlost

10.3.2011 v 17:22 | Nahoru | #44
Hartford VR 125 Z max 110 ale taky sem měl vytočenejch přes 10 000rpm

Rychlost

10.3.2011 v 18:49 | Nahoru | #45
ahoj,hele dnes sem zjistil prob. na me moto. cim muze byt kdyz mi na WR 450 ukazuje tacháč řadove o desitky km za hodinu meene?a pritom mam nastaveno km/h ale ukazuje to min nez bych mel mh/h..?kdyz mama nastaveno mh tak to pise sice meene ale porad nereaalne pomalou jizdu a kdyz jedu pres padesat pise to ze jedu tricet nevis cim to muze byt?

Rychlost

10.3.2011 v 21:26 | Nahoru | #46
Mě teda radary ve městech ukazjó tak o 4-5 km/h miň než mám na tacháču. Ve vesnicich je nějak nesleduju. Ale měšťácké radar nedává 200 km/h a vic. misto napisu zpomal a rychlosti ukáže akorát - -

Rychlost

10.3.2011 v 22:17 | Nahoru | #47
Mě se ty radary shodují spíš s GPS. Tachometr mi ukazuje víc.

Rychlost

10.3.2011 v 23:16 | Nahoru | #48
aj nevim me to na tom radar na motorce ukazalo Err:D ale jinak v aute taky +- 0 10km/h min a i s gps se to schoduje

Rychlost

11.3.2011 v 08:36 | Nahoru | #49
kazdej den cestou do prace potkavam ten informacni radar a taky si myslim ze to motorku bere spatne oproti autu, jedu kolem nej vetsinou 70 a nekdy ukaze 30 pak 60 pak 65 a 50 a uz ho prejedu, jako by hazel chyby, nekdy se trefi a ukaze treba jen o 2km/h min ale vetsinou to seka o dost min - asi je ta motorka mala nevim... (skoda ze takovyhle chyby nesekaj radary polisu )

Rychlost

11.3.2011 v 08:47 | Nahoru | #50
radary v mym okoli uz neberou 80+ takze ani nevim, jestli premerujou, nebo podmerujou... nutno podotknout ze trojcifru na radaru jsem videl jen v tabore...nikde jinde zatim ne

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost

11.3.2011 v 12:01 | Nahoru | #51
Mě většinou ten radar v obci ani nezměří ...v tom samém místě autem vždycky, ale na moto jen vyjimečně...Možná to bude tím že je tak malá a úzká že ji radar ani nepostřehne :) jinak max 120 tachometrových, reálných tak 110.

(reakce na) Rychlost

11.3.2011 v 12:04 | Nahoru | #52

Rylai píše: Mě většinou ten radar v obci ani nezměří ...v tom samém místě autem vždycky, ale na moto jen vyjimečně...Možná to bude tím že je tak malá a úzká že ji radar ani nepostřehne :) jinak max 120 tachometrových, reálných tak 110.



Jo a jednou ( v Tlumačově ) jsem tak přijíždel k obci a už z dálky jsem viděl jak na "displeji" radaru blikalo 199, asi to někoho změřilo a zaseklo se

Rychlost

11.3.2011 v 14:09 | Nahoru | #53
stačí zde zadat typ motorky a podle otáček ( ty jsou přesné)si ověřit kolik to má skutečně jet.

(reakce na) Rychlost

11.3.2011 v 16:13 | Nahoru | #54
luboš25> ty naděláš,tý motorce se nic nestane když jednou zkusíš kolik jede a navíc od čeho je tam omezovač že ...a co teprve ti co jezdijou na 50ccm 120km/h

Rychlost

11.3.2011 v 16:17 | Nahoru | #55
Kolem 7000 otáček tak 80 km/h výš se tomu nechce. Z kopce i přes kilo ale nač spěchat

Rychlost

11.3.2011 v 17:55 | Nahoru | #56
150(tachometrových) na dálnici z kopce s výtrem v zádech

Rychlost

11.3.2011 v 19:42 | Nahoru | #57
60 na tachaci 50 realnejch ..Jinak 150km/h ve dvou lidech po rovince na okresce

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost

12.3.2011 v 08:56 | Nahoru | #58
Nejrychlejsi 4T 125 (CBR125R,YZF125R) jedou tachometrove 130-135km/h na rovine.

(reakce na) Rychlost

12.3.2011 v 11:35 | Nahoru | #59

Spitfire. píše: Nejrychlejsi 4T 125 (CBR125R,YZF125R) jedou tachometrove 130-135km/h na rovine.


přesně tak

Rychlost

12.3.2011 v 11:51 | Nahoru | #60
Já nevím, ale mě ty "vesnické radary" dycky přeměřují o nějakých 80km/h, nechápu proč
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist