globalmoto_unor





Téma: takle dopada tlak na snizovani co2
 
7.3.2011 v 16:36
automobilky jsou nuceny neustale snizovat produkci co2 svych vozu, od roku 201x bude platit ze maximalni hodnota emisi bude nakejch 120g/km a za kazdy gram navic pokuty a jak to budou resit automobilky, malymi uspornymi vozy s minimalni produkci co2 ktea snizi prumer cele automobilce takze vedle toyoty iq, francouzu twingo,c1,107 atd tu mame dalsi

Aston Martin Cygnet
cena v prepoctu 900 000kc a predpokladana produkce 4000 kusu rocne
Standardem v zaváděcích sériích bude zážehový motor 1,33 l s manuální nebo bezestupňovou převodovka CVT.

www.auto.cz/aston-martin-cygnet-prvni-dojmy-55023

a proc to sem davat jednak kvuli tomu co tu bude nejspis za chvili jezdit a pak taky ze nyni nejsou moc emise u motorek sledovany tak aby za chvili taky nebyly motorky greenline a podobne

1 reakcí na tento příspěvek takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 16:37 | Nahoru | #1
tak to dopadlo docela dobre

1 reakcí na tento příspěvek takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 16:39 | Nahoru | #2
no urednik vymsli blbost a automobilky to nejak ochcijou.. ostatne ty soucasny malinky moturky s preplnovanim sice v otackach kde to urednik "zkouma" vykazuji nizke hodnoty, ale pak se o kus dal dejou hrozny veci a 1,3 chlasta vic nez driv trilitr :)
ten aston je IQ jen s jinou nalepkou ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 16:39 | Nahoru | #3
Cuba_GSXR> za chvili tu budou jezdit maly porsche,ferari,lamborghini 1.2HTP

takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 16:40 | Nahoru | #4
jinak me prijde ze to cely naroubaly na toyotu iq jen zmenili predek a zadek nebo jako seat s modelem exeo (coz je stara generace audi a4)

edit. assassin me predbehl

Naposledy editováno 07.03.2011 16:41:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 16:41 | Nahoru | #5

bikes píše: Cuba_GSXR> za chvili tu budou jezdit maly porsche,ferari,lamborghini 1.2HTP



no a? bude tu hlavne jezdit to, co si budou lidi kupovat

1 reakcí na tento příspěvek takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 16:41 | Nahoru | #6
Auto má být velké, má hodně žrát a hodně smrdět.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 16:42 | Nahoru | #7

Cuba_GSXR píše: no a? bude tu hlavne jezdit to, co si budou lidi kupovat

jiste ale k temto automobilkam me nak miniauta nepasuji, to je jako by treba hummer udelal supersport (jiz uz asi ne)

(reakce na) takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 16:45 | Nahoru | #8

bikes píše: jiste ale k temto automobilkam me nak miniauta nepasuji, to je jako by treba hummer udelal supersport (jiz uz asi ne)



nojo.... tak porsche taky dela cayene... nebo panameru... proste trh si to zada.. tak to musi zacit vyrabet... automobilku uz dneska neuzivi jen to cim se kdysi proslavily...

(reakce na) takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 16:46 | Nahoru | #9

bikes píše: jiste ale k temto automobilkam me nak miniauta nepasuji, to je jako by treba hummer udelal supersport (jiz uz asi ne)



me je to sumak, ti co si tyhle auta kupuji zcela ztratili vkus a automobilky jim dodavaji co lidi chtej... jaguar kombi na podvozku fordu mondeo a se stejnym dieselovym motorem?
radoby offroad porsche s dieselem ? me uz tak minimalne 10let zadny auto nenadchlo...

1 reakcí na tento příspěvek takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 16:49 | Nahoru | #10
presne jak rika cuba, lidi to chtej... od malicka si lepili sportaky na zed a kdyz se najednou dostanou k naky korune myslis ze si koupi 20let staryho lotusa, porsche apod? prd koupi funglovku oktavku v tedeicku s navigaci...

(reakce na) takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 16:53 | Nahoru | #11

assassin píše:
ten aston je IQ jen s jinou nalepkou ne?


Jo a ještě má jinej interiér co se týká sedaček (prošívání a barvy), nějaký jiný materiály. Ale jinak stejný. A v základu má "silnější" motor co je v IQ za příplatek. Teda alespoň myslím, že v IQ je základ 1,0l.

(reakce na) takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 16:53 | Nahoru | #12
assassin> ja to myslel spis tak ze aston martin si vydobil image na tom ze vyrabi vozy jake vyrabi a najednou musi delat i miniauta ale hold takova je uz doba

1 reakcí na tento příspěvek takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 17:14 | Nahoru | #13
aha a nikdo nevidí že se těch sraček vyrabí hodně a přitom to hovno vydrží?

(reakce na) takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 17:33 | Nahoru | #14
dareckov> Mě to nevadí já v tom jezdit nebudu

1 reakcí na tento příspěvek takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 17:49 | Nahoru | #15
Když si přečtu tohle ,tak se nemůžu zbavit pocitu, že zelení soudruzi někde udělali chybu

takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 17:58 | Nahoru | #16
Celý je to jedna velká chyba ale pochybuju že ty lodě budou předělávat

(reakce na) takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 18:03 | Nahoru | #17

Číkus píše: Auto má být velké, má hodně žrát a hodně smrdět.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 18:14 | Nahoru | #18

restore píše: Když si přečtu tohle ,tak se nemůžu zbavit pocitu, že zelení soudruzi někde udělali chybu



Já si myslím, že to není problém zelených soudruhů ale všech. Množství CO2 je jedna věc. Druhá věc je ale cena za paliva a i dostupnost paliv a pokud vše jen tak spálíme, tak nebude surovina pro výrobu plastů, léčiv atd. Když se omezí spotřeba ropy, tak déle vydrží ... no možná ne jsou jisté ekonomické zákony, které říkají, že když se něco uspoří, tak se více spotřebuje a vlastně minimálně nula od nuly pošle, ale za pokus to stojí. Jako pálit ropu nebo uhlí by z mého pohledu mělo být trestné. Zatím to jde a je jí relativně dost. Jen tak mimochodem, kdyby všichni snížili spotřebu jako firma Porsche, tak to by bylo hej.To samé BMW. Naopak vývoj spotřeby u malých aut celkem stagnuje.

Stačí si přečíst názor odborníka, stačí, že to je prorektor pro vědu a výzkum VŠCHT v Praze. Mě ano, trochu znám jeho názory, protože jsem u něj studoval. zde V tom článku se teda nedotýká zas tak moc alternativních výrob jiných paliv. To by pak bylo opravdu hodně dlouhé.

Pří vší úctě jenom pitomec nebo ten co o tom nic neví sem může plést zelené soudruhy, ale jo chápu mediální masáž v ČR prostě funguje. Není to jen racionální pohled na věc ? Co tady bude za 100 let ? Navrhnout něco nového není tak lehké. Jen škoda, že novináři objevují Ameriku.

Naposledy editováno 07.03.2011 18:17:51

takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 18:36 | Nahoru | #19
Proc se vsude na svete zvysuje populace , jen v _CR od roku 94 rapidne klesa ? Aby jsem se udrzeli aspon na nulovem prisrustku , musime podstupovat masivni imigraci.

Nechapu kde potom ta populace na svete roste. Hlavne kdo je za temahle kecama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 18:44 | Nahoru | #20
babuka>Příště budu muset naklikat těch smějících smajlíků další dva řádky,aby i taková suchá prdel jako ty (taky při vší úctě ) pochopil.Normálě jsi mi připomenul Kodeta v nejlepších scénách Pelíšků .
....Tak mě napadá...Jíš noky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 18:58 | Nahoru | #21

restore píše: babuka>Příště budu muset naklikat těch smějících smajlíků další dva řádky,aby i taková suchá prdel jako ty (taky při vší úctě ) pochopil.Normálě jsi mi připomenul Kodeta v nejlepších scénách Pelíšků .
....Tak mě napadá...Jíš noky?



Vůbec mě neznáš a nevíš jak jsem vtipnej a klikat si můžeš kolik chceš. Ono smajlíci jsou už jen folklór a halvně co tam teda ten tvůj smajlík vyjadřuje asi, že se směješ zeleným soudruhům (úsporám ropy se nesměju) nebo že to není pravda co se o nich říká ? Jo chápu podvečerní kecy na nějakém fóru. Trapnost typu CO2 = zelení soudruzi jsou opravdu jen trapnosti Mě už tohle vážně unavuje.

Všude možně v českých médiích a od politiků čtu v souvilosti s úsporou ropy zesměšňování a že nějací zelení a pak to někdo píše i zde. Tohle není hospodské téma a já to nemám rád, když se podobné věci zesměšňují.

Edit: přehození smajlíků, ještě drobnost přeji (opravdu a bez legrace) čistý vzduch v Ostravě na to možná uslyšíš a ještě drobnost film Pelíšky mě nějak nebere ... teď mě bere Jmenuju se Earl.

Naposledy editováno 07.03.2011 19:14:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 19:25 | Nahoru | #22
babuka>Dobrá.Tak ti objasním co mě pobavilo. Rozesmála mě ta honba za snižováním obsahu CO2 ve spalinách aut,investice v řádech miliard a celé to spláchne do kopru kapitán jedné lodi ve chvíli kdy "šlápne na plyn",protože mu přijde befel,že má pohnout zadkem Je to jako kdyby na Titanicu utěsňovali okýnka v horní palubě ve chvíli,kdy v podpalubí mají díru přes půl lodě Už víš proč se zeleným soudruhům směju?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 20:19 | Nahoru | #23

restore píše:



Aha, tak to mě zase rozesmálo to porovnání kapitána velké lodi a aut ve městech. Je to jako bych se vydělal venku před svými vrátky a potom bych říkal, že když se velryba vydělá do oceánu, tak že ta moje hromádka také není pro okolí (kromě rostlin asi problém.

Pokusím se o ještě jednu trochu originálnější myšlenku ... o co jde ? Jaká je životnost auta ? Řekněme 5 možná 10 let a jaká je životnost lodi ? 30 nebo 40 let ? To znamená, že u aut se ta legislativa může točit v kratších intervalech než u lodí, protože by pak byla návratnost podobné lodi kdoví kde, pokud by každou chvíli někdo měnil podmínky provozu. Navíc právě na tom moři je možné pálit méně hodnotná paliva, tam to rozptylové podmínky umožní. Troufám si i tvrdit, že majitel podobné lodi, pokud si bude kupovat novou, tak sáhne po té co bude ekonomičtější investice vs. provozní náklady. Jistěže dnes jsou auta s novými pohony příliš drahá, ale to bylo běžné auto v roce 1900 také. Buďme rádi za nadšence co za to dnes platí - díky tomu to bude levnější i pro další a hlavně emise ve městech, kde to každý dýchá budou nižší. Je směšné, když lidé v Ostravě dýchají vzduch jaký dýchají (polyaromáty), někdo si na tom namastí kapsu a ten co to dýchá ještě bude platit drahou lékařskou péči atd.

Já dělám v chemickém průmyslu a jsem trochu háklivější na otázky znečištění ovzduší atd. Také někteří ekonomové a rádoby ochránci přírody jsou vlastní demagogové, pořád melou už xx let to samé, žádný posun, hlavně nikdy neuznat chybu a to že se mění okolí to je vlastně jedno.

(reakce na) takle dopada tlak na snizovani co2

7.3.2011 v 21:17 | Nahoru | #24
babuka> Tak nějak mám pocit že oba mluvíme o něčem jiném. Já tvrdím že pokud budou jezdit po mořích takové hovadské monstra,je snižování emisí CO2 (...a o něm celo dobu mluvím) u aut jen plýtváním časem,zdroji a lidmi.Nic víc.
..a o ochráncích přírody mi nemusíš nic vykládat.Mám pozemky v CHKO Poodří a neuvěřitelných zážitků s tou svoločí mám na knížku.Neznám větší škůdce v přírodě,než "ochranáře". Kam se hrabe kůrovec.

Edit:Snižovat emise ano,ale od největších k nejmenším.Ne obráceně.

Naposledy editováno 07.03.2011 21:20:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist