bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: sitič
Zdarec víte někdo čím to je?Včera jsem se byl projet po prvé na hornetu H6 model 2005.Co mně první zarazilo bylo že jsem přidal sitič zmáčknu start mašina naskočila ale otáčky byli tak na 1500.dřív jsem mněl kawu zzr600 tam když jsem dal sitič tak se otáčky drželi víc nahoře.Muže na to mít vliv baterka když je slabá.Ptám se proto že mi ukazatel benzínu problikával ale jak jsem vyjel tak to pochvilce přestalo.jel jsem natankovat a přistartování to tak tak naskočilo.

2 reakcí na tento příspěvek sitič

Skvělá odpověď, děkuji! 6.3.2011 v 18:16 | Nahoru | #1
syn, sytý , sýr..

Naposledy editováno 06.03.2011 18:16:54

(reakce na) sitič

Skvělá odpověď, děkuji! 6.3.2011 v 18:20 | Nahoru | #2

xdaso píše: syn, sytý , sýr..



Co prudíš,von se neptal na vijmenovaní slova

sitič

Skvělá odpověď, děkuji! 6.3.2011 v 18:25 | Nahoru | #3
kdyz bezi motorka tak to baterkou nebude si myslim... proste je tak sestelovanej sytic/karbec ...

1 reakcí na tento příspěvek sitič

Skvělá odpověď, děkuji! 6.3.2011 v 18:27 | Nahoru | #4
Záleží jak je sytič nastavenej, jak moc bohatou směs tam cpe. Takže když dáš sytič a otáčky nejdou do závratných výšin tak se nic neděje a s baterkou to nemá co dělat. To problikávání může mít na svědomí třeba i to že je to studený. Mě za studena bliká benzín i olej, ale jak se to zahřeje je klid. Jestli to po dotankování nechtělo naskočit tak to samozřejmě může bejt slabou baterkou a doporučil bych dát ji na noc na nabíječku a budeš mít jistotu.

sitič

Skvělá odpověď, děkuji! 6.3.2011 v 18:30 | Nahoru | #5
Univerzální odpověď asi nenajdeš. Tak jako každá motorky má volnoběh jinde, tak i otáčky se sytičem bude mít jinde. Otáčky se sytičem se možná budou lišit i kus od kusu.

Pokud to chytá a jede to dobře, tak bych se tím nezybýval - každá motorka se chová jinak.

sitič

Skvělá odpověď, děkuji! 6.3.2011 v 18:41 | Nahoru | #6
tak jsi zkus najit na netu prirucku a tam budes mit napsany otacky pri sytici ne ..a jestli budou spatny tak nechat sestelovat :D

1 reakcí na tento příspěvek sitič

Skvělá odpověď, děkuji! 6.3.2011 v 18:43 | Nahoru | #7
Taky mám takové otáčky se sytičem Když se to zahřeje tak to pak vyletí klidně i na 4000 ale hned po startu těch 1500 ot/min.

(reakce na) sitič

6.3.2011 v 19:27 | Nahoru | #8
xdaso> Moc se ti omlouvám za mé hrubky čeština mně na škole nebavila asi jako většina předmětú,ale ja jsem se ptal na něco jiného ne na pravopis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sitič

6.3.2011 v 19:35 | Nahoru | #9
Lucky-Luke> dík za radu na to s tou kontrolkou oleje na displeji byh zapoměl to mi dělalo taky.Brácha mi ji dal večer na nabiječku,a tet mi volal že mašina chytla hned na drb zdarec

(reakce na) sitič

6.3.2011 v 20:17 | Nahoru | #10

H600f píše: Lucky-Luke> dík za radu na to s tou kontrolkou oleje na displeji byh zapoměl to mi dělalo taky.Brácha mi ji dal večer na nabiječku,a tet mi volal že mašina chytla hned na drb zdarec



To rád slyším

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sitič

6.3.2011 v 20:19 | Nahoru | #11
Eddie666> to jsem nepochopil :D jak vyleti na 4000 ? snad jedine kdyz to vytocis ne ? .. jinak kdyz vypne sytic tak otacky jdou dolu .. a priblizne na nejakejch 1200 (zas vsude je to jiny) .. 4000 maj zavodni specialy :)

jinak manual tady .. a melo by tam byt jak otacky jaky maji byt tak i kde to pripadne sestelovat ..

Naposledy editováno 06.03.2011 20:21:47

(reakce na) sitič

6.3.2011 v 21:23 | Nahoru | #12
trikpa> On myslel to, že když nastartuješ se sytičem, necháš to vrčet na sytič, tak jakmile se moto ohřeje, otáčky se zvýší až ke čtyřem tisícům, samozřejmě je stále "zapnutý" sytič. Hornet je celkově zvláštní motorka co se sytiče týče.

sitič

6.3.2011 v 21:54 | Nahoru | #13
Ahoj. Sytič nemá s baterií vůbec nic společného (snad jen majitele motorky). To, že ti otáčky vyběhnou vysoko je normální jev za předpokladu, že po nastartování necháš stále zapnutý sytič po dlouhou dobu. Když motor naskočí a začne jít do otáček, tak postupně a s citem sytič uzavírej a otáčky drž v mezích pro tebe přijatelných. Po zahřátí motoru sytič vypni a chod motoru se zklidní a kultivuje.
Tvá druhá otázka vedla k baterii. Po delším stání baterie není plně nabitá a jestli bylo startování delší, tak je to pro baterii šok. Jestliže jsi jel jen někam natankovat, tak jsi asi nejel tak dlouho, aby se baterie opět dostala do normálu, protože ti žárovky ve světlech odebraly dost proudu, který pak chybí v baterii. Takže bych to neviděl jako tragédii. Baterku dej na nabíječku, dobíjej proudem 1/10 kapacity baterie (při kapacitě 12Ah je to proud 1,2A). Jestli máš baterku, kde se má kontrolovat elektrolyt, tak koukni dovnitř, zda nepotřebuje dolít destilku.

sitič

6.3.2011 v 22:29 | Nahoru | #14
Koukám že vše důležité kož bylo řečeno

sitič

6.3.2011 v 22:51 | Nahoru | #15
StrejdaČenda-> Díky, tak jsem to myslel samozřejmě že to do tohoto bodu nikdy dojít nenechám, sytič vypínám co nejdřív to jde, zhruba po minutě, to už udrží volnoběh samo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 4 15.4.2024 v 22:21 Slávek-TDM
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V
padák nebo hříbek [1, 2] Honda CB 600F Hornet biosák 38 21.3.2024 v 21:44 Slávek-TDM
Závaží řidítek Honda CB 600F Hornet Modra_Vafle 18 21.3.2024 v 20:45 satanek66


TOPlist