netušítě někdko jestli se vedle malýho monstera škrtí Ducati Monster 1100 nebo alespoň jestli by to vůbec šlo seškrtit na 25 kw
diky.
Uzavřeno 08.03.2011 v 16:42 uživatelem LukiasRIDER
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 1100 25 kw!!
LukiasRIDER píše: DMC.motobiker> ok to měřim podobně takže bych se na tom měl složit!! paráda
Jo jo , akorát teda neřeším jak na tom vypadám , ale myslím že o to na tom až tak nejde , pořád je to celkem mohutně působící malá motorka!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 1100 25 kw!!
Cosmogagy píše: si porid to co mam ja je to sice Yamaha, ale vyrobena v Belgarde v Italii z tech "tupych" endur je TTko jedno z nejostrejsich a nejlehcich.. a protoze je porad tupe, tak ma slusne servisni intervaly
Jo jo , koukám, a to už byl Motard původně, nebo jsi tunil? Jinak známej má XTčko, a jako na ten věk docela slušný , koupil ho asi za 200 €ček a jezdí s ním hlavně po Říšských polích - je to západoněmecký JéZéĎák - no a opravdu celkem to jde , co jsem tak koukal tak většinou mají nějakých 30 poníků a to jeho má snad 45 , takže to by se možná i dalo...
matrous> Jo jo , já vím, není to pro mě zrovna novinka , je to škoda , VOR je NEJ!
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 1100 25 kw!!
To SVčko není pro začátečníka vůbec špatná volba - viděl jsem video chlapíka na SV650 z Nürburgringu. Stříhal tam několik SSlitrů, on využíval ten potenciál mašiny tak na 90%. Ty bys po roce stěží dosahoval 30% ...
...no asi jako já skoro po třech na tý svý ...až se vyjezdíš, kup si co chceš, ale proč tu se tu furt mladejm ptákům musí vysvětlovat, že nebezpečí netkví jen ve výkonu. Spíš ve váze(kterou musíš umět vodit a odbrzdit)těžišti, návykům který zatím asi moc nemáš.
Hlavně se rozhodni rozumně a ne pérem
DMC.motobiker píše: Jo jo , koukám, a to už byl Motard původně, nebo jsi tunil? Jinak známej má XTčko, a jako na ten věk docela slušný , koupil ho asi za 200 €ček a jezdí s ním hlavně po Říšských polích - je to západoněmecký JéZéĎák - no a opravdu celkem to jde , co jsem tak koukal tak většinou mají nějakých 30 poníků a to jeho má snad 45 , takže to by se možná i dalo...
no to moje TT ma nejakych 41 koni a 52Nm (zhruba) na 129kg suche vahy.. coz si myslim vubec nejsou na "tupe" enduro spatne parametry jako motarda jsem to uz koupil, prestavba probehla jeste kdysi v dojčlandu, kola mam zapsane v TP.. jeste tak sehnat za slusnou cenu predni origo kolo at muzu i do terenu (na zadni rafek pujde obout enduro guma 150/70-17, Mitas neco v tom rozmeru dela, takze zadni kolo neresim)..
XT600 ze stejneho roku ma opravdu 45koni, ale ma o 4Nm min, a taky ma o 26kg suche vahy vic nez TT (30 poniku ma pokud vim XT350)...
edit: jinak vcelku zasadni rozdil mezi TT-S a XT z tohoto roku je v podvozku, TT ma vepredu nastavitelnou USD Kayabu (43mm) a XT obycejnou vidlici 41mm.. a vzadu ma TTcko plne stavitelneho Ohlinse oproti Monocrossu u XTcka s nastavitelnym predpetim pruziny.. taky ma TT o neco vetsi zdvihy.. a brzdy ma TT 310/270mm kotouce (predek/zadek) oproti 267/220mm u XTcka (cerpam z vlastni hlavy a castecne z www.Motorcyclespecs.co.za.. btw v tom roce se delalo jeste TT-E, a to je tak neco mezi Skem a XTckem...)
Naposledy editováno 07.03.2011 12:07:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 1100 25 kw!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 1100 25 kw!!
Hygienik píše: promiň ale meleš ho*na!!! jsi asi hustej borec, když za 10km na cbf poznáš že by tě nebavilo! a jedním dechem dodáš, že zase tak dobrej nejsi když je eSVo tvůj favorit...jinak ano eSVo je hodně dobrá motorka !a to nejen na naučení...
dovoluji si nesouhlasit.nez jsem zacal motoskolu tak jsem moto nikdy poradne neridil a uvazoval o 125 atd...poprve jsem sedl v AS na cbf250 ci co to bylo a bylo mi jasne ze pod 500 nepujdu...a ted jsem se treba 25 km svezk na Firebladu 926 ci kolik to je presne a taky vim ze mě ta moto neoslovila... každý to má jinak. a ty ostatní rejpance: pokud na to má tak proč ne, ikdyž je to taková morální vražda 1100 škrtit ale proč ne každý jsme jiný. a hlavně to dotazující má opodstatněné tou hranicí 73kw,takže žádný výstřel do tmy
enusim2 píše: dovoluji si nesouhlasit.nez jsem zacal motoskolu tak jsem moto nikdy poradne neridil a uvazoval o 125 atd...poprve jsem sedl v AS na cbf250 ci co to bylo a bylo mi jasne ze pod 500 nepujdu...a ted jsem se treba 25 km svezk na Firebladu 926 ci kolik to je presne a taky vim ze mě ta moto neoslovila... každý to má jinak. a ty ostatní rejpance: pokud na to má tak proč ne, ikdyž je to taková morální vražda 1100 škrtit ale proč ne každý jsme jiný. a hlavně to dotazující má opodstatněné tou hranicí 73kw,takže žádný výstřel do tmy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 1100 25 kw!!
Pastell píše: LukiasRIDER> Tady není co závidět, vždyt si každému pro smích. Já mám na 500kulích odlítáno dost at to byl Canyon,ER-5 či GS500 a dokonce jsem jezdil i sv650s. A v životě bych si nedovolil říct jako ty po 10km,že je to nuda. Monster 1100? ty ani nemáš potuchu jak to jede ani po dvou letech na 25kw nebudeš mít dost zkušeností na to abys ho bezpečně kočíroval. A zbytečně se dále k tomuto tématu nebudu vyjadřovat
hele ja ti to neberu zkušenosti jsou moc moc důležity ale tak vim že jsou důležitý vlohy, talent a celkovej cit pro to řízení motorky a že někdo prostě může jezdit 5 let a jezdí hůř než někdo po roce tak mi tady nevykládej že bych za dva roky s 25 kw bych aboslutně nemoch mít na otevřenýho. Neřikám že by člověku netrvalo si zvyknout a sžít se stim ale ten kdo na to má si zvykne a pokud to není bezmozek tak to dej bůch ani nikde neroztřelí!! a znám pár kluků co zbořili 125 a jsou to porstě hovada!! a taky mám kámoše co teď po hodně xr 125 má otevřenýho horneta 600 a jezdí opatrně a zvládá to!! jde o to kdo jakej je!! jak řikáš "bezpečně kočíroval" ono jet na motorce je vždyck trochu risk a i ostřílenej pilot jako očividně ty a tak i vyklepanej amatér může mít prostě smůlu a někdo ho sejme nebo tak..boužel!!
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 1100 25 kw!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 1100 25 kw!!
MichaelaZX636 píše: LukiasRIDER> Pouc me ,technicky nezdatnou zenu jak se pozna rozdil v podvozku motorky? Jsem nezkusena tyhle veci me zajimaj tak doufam ze me nekdo konecne pouci.Mam druhe SSP a rozdil v podvozku nepoznam ikdyby nevim co a to stejne na 20 let stare motorce ,na ktere jsem jezdila dva roky....
tak všechny moto co jsi měla byli podvozkově super o tej zx-6r ani nemluvě :D:D si zkus sednout na nějaky velky enduro třeba xt 600 to ma bracha a to si zaručeně všimneš jinýho podvozku!!
LukiasRIDER píše: tak všechny moto co jsi měla byli podvozkově super o tej zx-6r ani nemluvě :D:D si zkus sednout na nějaky velky enduro třeba xt 600 to ma bracha a to si zaručeně všimneš jinýho podvozku!!
ale xt je jednobuch a enduro coz je dost podstatnej rozdil,krom toho jsi rikal ze SV ma spatnej podvozek... to by me zajimalo proc zrovna tuto motorku pouzivaji nekteri lidi na zavodni okruh nebo treba i na zavody co se tyka prirodnich okruhu.Myslim ze po nejakem vanvanu 125 ti bude SV pripadat jako naprosta bomba,urcite jsou lidi co by za takovou motorku dali buh vi coNaposledy editováno 07.03.2011 17:10:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 1100 25 kw!!
LukiasRIDER píše: hele ja ti to neberu zkušenosti jsou moc moc důležity ale tak vim že jsou důležitý vlohy, talent a celkovej cit pro to řízení motorky a že někdo prostě může jezdit 5 let a jezdí hůř než někdo po roce tak mi tady nevykládej že bych za dva roky s 25 kw bych aboslutně nemoch mít na otevřenýho. Neřikám že by člověku netrvalo si zvyknout a sžít se stim ale ten kdo na to má si zvykne a pokud to není bezmozek tak to dej bůch ani nikde neroztřelí!! a znám pár kluků co zbořili 125 a jsou to porstě hovada!! a taky mám kámoše co teď po hodně xr 125 má otevřenýho horneta 600 a jezdí opatrně a zvládá to!! jde o to kdo jakej je!! jak řikáš "bezpečně kočíroval" ono jet na motorce je vždyck trochu risk a i ostřílenej pilot jako očividně ty a tak i vyklepanej amatér může mít prostě smůlu a někdo ho sejme nebo tak..boužel!!
je vidět, že nevíš vůbec ale vůbec nic. Další debatu s namachrovaným chlapcem zapomínajícím na fyzikální zákony pokládám jako bezpředmětnou.
3 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 1100 25 kw!!
MichaelaZX636 píše: ale xt je jednobuch a enduro coz je dost podstatnej rozdil,krom toho jsi rikal ze SV ma spatnej podvozek... to by me zajimalo proc zrovna tuto motorku pouzivaji nekteri lidi na zavodni okruh nebo treba i na zavody co se tyka prirodnich okruhu.Myslim ze po nejakem vanvanu 125 ti bude SV pripadat jako naprosta bomba,urcite jsou lidi co by za takovou motorku dali buh vi co
SV je dobrá motorka.. to nikomu neberu ale monster je na tom co se toho týče podvozku líp..ať to je klidně 696 nebo 1100 nebo 796 kterej se mně asi líbí nejvíc!!1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster 1100 25 kw!!
LukiasRIDER píše: SV je dobrá motorka.. to nikomu neberu ale monster je na tom co se toho týče podvozku líp..ať to je klidně 696 nebo 1100 nebo 796 kterej se mně asi líbí nejvíc!!
ja bych to nadale nerozmatlavala,pokud na to mas penize a soudnost,najdi se dealera ducati,zavolej tam a zeptej se protoze jestli si tu cekal odpoved ze ti to nekdo za par korun udela na cerno tak to bohuzel...Nejlepsi je hledat sam,pak se zeptat znamych a pratel a kdyz uz ani ti nevi,tak to zkusit tady,takove tema je tu uz asi milionkrat a navic mas na to jeste cas,do te doby se zmeni veciMichaelaZX636 píše: ja bych to nadale nerozmatlavala,pokud na to mas penize a soudnost,najdi se dealera ducati,zavolej tam a zeptej se protoze jestli si tu cekal odpoved ze ti to nekdo za par korun udela na cerno tak to bohuzel...Nejlepsi je hledat sam,pak se zeptat znamych a pratel a kdyz uz ani ti nevi,tak to zkusit tady,takove tema je tu uz asi milionkrat a navic mas na to jeste cas,do te doby se zmeni veci
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 1100 25 kw!!
Pedrosso píše: no já si taky nemyslím, že by 1100 Monster byl zrovna nejlepší variantou první "velké" motorky... Já mám tu možnost se občas svézt na S4RS a je to fakt "zlej" stroj... ale dělej jak myslíš... když to zboříš, tak tě to finančně sežere...
jj hele ja vim takovy 796 by blo lepší a asi rozumnější!!
LukiasRIDER píše: SV je dobrá motorka.. to nikomu neberu ale monster je na tom co se toho týče podvozku líp..ať to je klidně 696 nebo 1100 nebo 796 kterej se mně asi líbí nejvíc!!
jen otazka, proc se ti libi nejvic 796?? dyt to vzhledove vypada stejne jak 1100 ne???
ale je novejsi to jo zase......
LukiasRIDER píše: SV je dobrá motorka.. to nikomu neberu ale monster je na tom co se toho týče podvozku líp..ať to je klidně 696 nebo 1100 nebo 796 kterej se mně asi líbí nejvíc!!
to je sice mozny ze je na tom Monster podvozkove lip... ale jen na urcity urceni - tzn na ostrou jizdu.. na bezny jezdeni a na cestovani bude mit lepsi podvozek SVcko.. ja taky muzu rict ze mam daleko lepsi podvozek nez SVcko a Monster dohromady, kdyz budu mit na mysli jeho schopnost vyzehlit vsechny diry na nasich silnici daleko efektivneji nez podvozek SV a M (a dokonce nezaostava ani kvalitou, taky mam 43mm nastavitelne USD vidlice vepredu jako Monster 796 - akorat je to Kayaba a ne Showa jako na M796, a taky mam plne nastavitelny tlumic vzadu, a dokonce je to Ohlins a ne Sachs jako M796... jen ma ten muj podvozek uplne jiny urceni.. co je teda lepsi, muj a nebo na Monstrovi? )....
tvoje hodnoceni lepsi/horsi podvozek je naprosto scestny.. i kdybys na tom chtel litat v zatackach a jezdit sportovne, tak stejne bude trvat spousty tisic kilometru nez na tom budes jezdecky tak dobre abys mohl rict ze potrebujes podvozek z Monstra, protoze ten na SV ti v zatackach uz nestaci...
Naposledy editováno 07.03.2011 21:23:50
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 1100 25 kw!!
Na S4RSku by byl zaručeně do roka mrtvej.
A ohledně toho podvozku: dá se jezdit na lecčems. Chci tím říct, že kvalita podvozku začne hrát roli až ve chvíli kdy se dostáváš na těsný hrany mezi bržděním, akcelerací, průjezdem zatáčky(např. na nerovnostech) atd.
Cokoli co se ti zanoří při brždění před zatáčkou téměř na dorazy a vzápětí po povolení brzdy odplave o 10cm nahoru ve chvíli kdy to máš lámat do zatáčky prostě není ono. Cokoli co se ti v průjezdu zatáčkou houpe jak opilej koráb podle toho kolik taháš za heft a co nedokáže kopírovat případnou roletu a tím nechá odcházet kola kam se jim zlíbí je taky "radost"
Jestli to tady dotyčný maldík bere podle toho, že to není pohodlnýno to ať raději po Duckně ani nekouká (ale on spíš něco někde četl, nebo slyšel od hustokrutopilotů )
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati monster 1100 kolísání volnob... Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... | ENEMY | 9 | 22.3.2024 v 09:04 Johnny796 |
Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100... [1, 2, 3, 4] Ducati Monster 1100 | Alexandr | 107 | 27.11.2020 v 10:14 Alexandr |
Smyk předního kola na rovném místě ... [1, 2] Ducati Monster 1100 | Alexandr | 41 | 21.11.2020 v 17:41 Alexandr |
Monster 1100 (2009) řídicí jednotka Ducati Monster 1100 | Alexandr | 7 | 19.6.2020 v 10:07 Anti |
Rozvody Monster 1100 Ducati Monster 1100 | Alexandr | 3 | 31.5.2020 v 23:32 Ivos |