globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: motor 632
zdarec chlapi..

sry, že zakládám nové téma, asi by se to dalo pohledat, ale nějak nic nestíhám..

Potřebuju vědět, jaký je rozdíl mezi motorem Jawa 350 typ 634 a 632?? dočetl jsem se, že by měly být stejné až na alternátor a jeho kryt?? (kvůli 12V elektrice).. Potřebuju to do své čízy.. ale ještě jedna věc, mám tam teď bezkontakt VAPE 6V - nevím která je to sada, tak esi to půjde nacpat do toho 632 motor - tam je prý ta hřídel na klikovce jiná - půjde to vyměnit??


nebo nemáte někdo dobrý motor 634, případně celou mašinu ideálně bez papírů za dobrou cenu na prodej?? nejlépe jižní Morava..

motor 632

Skvělá odpověď, děkuji! 2.3.2011 v 13:05 | Nahoru | #1

motor 632

Skvělá odpověď, děkuji! 2.3.2011 v 13:19 | Nahoru | #2
Pozor je třeba rozlišovat šesttřidvojkové motory. Tuším někdy v roce 1982 udělala Jawa serii modelu J 634 s motory, které byly značeny předčíslím 632. Tento motor je plně záměný za 634 (případně za tvou 472)a bude ti tam sedět i ten bezkontakt co tam máš doteď. Pokud ale koupíš motor 632 vyrobený koncem 80 let (montovaný do typu J 632), ten už bude mít jiný pravý karter včetně jiného čepu kliky a bezkontakt 6V tam nedáš.Ale můžeš si pak pořídit 12V sadu Vape SZ 17, která je pro tento typ určena. Proto než motor koupíš, shoď pravé víko a koukni o jaký model jde.

1 reakcí na tento příspěvek motor 632

Skvělá odpověď, děkuji! 2.3.2011 v 14:19 | Nahoru | #3
takhle: kartery na 472 pro 12V altík existují... jsou to v podstatě kartery shodné se 634 až na to, že je jiný pravý čep kliky, jiná pravý karter pro alternátor.

pro ČZ si dej ale pozor, jawa má jiné zadní uchycení, a přestože lze najít v jawách kratery původně určené pro čz, uchycené přes mezikusy, tak stejně tak lze najít kartery 632 určené jen pro jawu (tzv. bastarda) která vznikla tak, že motor 632 (s tímto označením se dával i do poslední serie 634 - ovšem zase změna - se 6V zapalováním) a 638 zbytku...

takže pokud chceš 12V čízu - šel bych cestou Vape - je to bez problémů, uhlíků - on ten původní altec není moc výkonný a problémy s ním jsou a pokud bys to měl shánět po dílech, nebude to ani levné...

pokud to podstoupit chceš, tak si ohlídej aby ti sedělo ucyhcení zapalování - buď kombinace malý čep a karter 6V (vape sz..) nebo velký čep a uchycení pro altec.. pro čz každopádně se zadním uchycením ČZ - tj užším než celkový rozměr smontovaných karterů, Jawa má rozěmr uchycení zhruba roven síle smontovaných karterů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 Johny_Servis 27 16.12.2023 v 09:43 JMan
Komaxit - jak vypadá na kapotáži [1, 2] ČZ 350/472 kpant 39 11.11.2023 v 19:17 osiris
Upevnění hustilky ČZ 175/477, ČZ 350/472 kpant 2 1.11.2023 v 09:43 Krautkopf
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 Weret 4 26.9.2023 v 21:24 Weret


TOPlist