Téma: motor 632
2.3.2011 v 11:55
zdarec chlapi..
sry, že zakládám nové téma, asi by se to dalo pohledat, ale nějak nic nestíhám..
Potřebuju vědět, jaký je rozdíl mezi motorem Jawa 350 typ 634 a 632?? dočetl jsem se, že by měly být stejné až na alternátor a jeho kryt?? (kvůli 12V elektrice).. Potřebuju to do své čízy.. ale ještě jedna věc, mám tam teď bezkontakt VAPE 6V - nevím která je to sada, tak esi to půjde nacpat do toho 632 motor - tam je prý ta hřídel na klikovce jiná - půjde to vyměnit??
nebo nemáte někdo dobrý motor 634, případně celou mašinu ideálně bez papírů za dobrou cenu na prodej?? nejlépe jižní Morava..
sry, že zakládám nové téma, asi by se to dalo pohledat, ale nějak nic nestíhám..
Potřebuju vědět, jaký je rozdíl mezi motorem Jawa 350 typ 634 a 632?? dočetl jsem se, že by měly být stejné až na alternátor a jeho kryt?? (kvůli 12V elektrice).. Potřebuju to do své čízy.. ale ještě jedna věc, mám tam teď bezkontakt VAPE 6V - nevím která je to sada, tak esi to půjde nacpat do toho 632 motor - tam je prý ta hřídel na klikovce jiná - půjde to vyměnit??
nebo nemáte někdo dobrý motor 634, případně celou mašinu ideálně bez papírů za dobrou cenu na prodej?? nejlépe jižní Morava..
Pozor je třeba rozlišovat šesttřidvojkové motory. Tuším někdy v roce 1982 udělala Jawa serii modelu J 634 s motory, které byly značeny předčíslím 632. Tento motor je plně záměný za 634 (případně za tvou 472)a bude ti tam sedět i ten bezkontakt co tam máš doteď. Pokud ale koupíš motor 632 vyrobený koncem 80 let (montovaný do typu J 632), ten už bude mít jiný pravý karter včetně jiného čepu kliky a bezkontakt 6V tam nedáš.Ale můžeš si pak pořídit 12V sadu Vape SZ 17, která je pro tento typ určena. Proto než motor koupíš, shoď pravé víko a koukni o jaký model jde.
díky za rady, ještě jsem viděl na netu nový kartery konkrétně na 472, někdo to prodával, ani nebyly zas tak drahý.. sem si říkal, eště kdybych třeba sehnal nový (nebo vzhledově dobrý třeba po výbrusu) válce a písty tak bych to poskládal z mojeho motoru..
Právě nerad bych kupoval další soupravu VAPE, přece jen to není zadarmo.. to už radši poskládat ten motor do nových karterů..
jinak dík za nabídku baruš, si to promyslím..
Právě nerad bych kupoval další soupravu VAPE, přece jen to není zadarmo.. to už radši poskládat ten motor do nových karterů..
jinak dík za nabídku baruš, si to promyslím..
1 reakcí na tento příspěvek motor 632
takhle: kartery na 472 pro 12V altík existují... jsou to v podstatě kartery shodné se 634 až na to, že je jiný pravý čep kliky, jiná pravý karter pro alternátor.
pro ČZ si dej ale pozor, jawa má jiné zadní uchycení, a přestože lze najít v jawách kratery původně určené pro čz, uchycené přes mezikusy, tak stejně tak lze najít kartery 632 určené jen pro jawu (tzv. bastarda) která vznikla tak, že motor 632 (s tímto označením se dával i do poslední serie 634 - ovšem zase změna - se 6V zapalováním) a 638 zbytku...
takže pokud chceš 12V čízu - šel bych cestou Vape - je to bez problémů, uhlíků - on ten původní altec není moc výkonný a problémy s ním jsou a pokud bys to měl shánět po dílech, nebude to ani levné...
pokud to podstoupit chceš, tak si ohlídej aby ti sedělo ucyhcení zapalování - buď kombinace malý čep a karter 6V (vape sz..) nebo velký čep a uchycení pro altec.. pro čz každopádně se zadním uchycením ČZ - tj užším než celkový rozměr smontovaných karterů, Jawa má rozěmr uchycení zhruba roven síle smontovaných karterů.
pro ČZ si dej ale pozor, jawa má jiné zadní uchycení, a přestože lze najít v jawách kratery původně určené pro čz, uchycené přes mezikusy, tak stejně tak lze najít kartery 632 určené jen pro jawu (tzv. bastarda) která vznikla tak, že motor 632 (s tímto označením se dával i do poslední serie 634 - ovšem zase změna - se 6V zapalováním) a 638 zbytku...
takže pokud chceš 12V čízu - šel bych cestou Vape - je to bez problémů, uhlíků - on ten původní altec není moc výkonný a problémy s ním jsou a pokud bys to měl shánět po dílech, nebude to ani levné...
pokud to podstoupit chceš, tak si ohlídej aby ti sedělo ucyhcení zapalování - buď kombinace malý čep a karter 6V (vape sz..) nebo velký čep a uchycení pro altec.. pro čz každopádně se zadním uchycením ČZ - tj užším než celkový rozměr smontovaných karterů, Jawa má rozěmr uchycení zhruba roven síle smontovaných karterů.
1 reakcí na tento příspěvek motor 632
nevim jakej je rozdíl přesnej technickej ale na první dotek je poznat při řazení
na žádné jawě nende řadit lehko, vždycky je do toho potřeba kopat jinak to buď nezařadí nebo aspoň škrčí, je to poznat že ten kvalt tam nechce.
jedině motor(převodovka) 634 řadí krásně lehoučce při jemným doteku bez jediné známky odporu jako by tam snad ani žádný kolečka nebyly.
světe div se- 632 má stejnej motor ale řazení je stejně hrubý jako na všech ostatních
takže to identický fakt asi nebude
každá 634 jemňoučká nádhera, každá 632 hrubý kopání.
vím že jsem ti zrovna nepomohl ale aspoň jsem napsal že rozdíl tam někde určitě bude
na žádné jawě nende řadit lehko, vždycky je do toho potřeba kopat jinak to buď nezařadí nebo aspoň škrčí, je to poznat že ten kvalt tam nechce.
jedině motor(převodovka) 634 řadí krásně lehoučce při jemným doteku bez jediné známky odporu jako by tam snad ani žádný kolečka nebyly.
světe div se- 632 má stejnej motor ale řazení je stejně hrubý jako na všech ostatních
takže to identický fakt asi nebude
každá 634 jemňoučká nádhera, každá 632 hrubý kopání.
vím že jsem ti zrovna nepomohl ale aspoň jsem napsal že rozdíl tam někde určitě bude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor 632
memphis.unv> ty woe.. teď jsi mě dostal..
tak musím říct, že ta 634 co tam je řadí docela dobře.. akorát jednička občas kopne.. vedle kámošovy 638 je to o dost lepší.. ale na jiné jsem nejel, tak nevím..
tak musím říct, že ta 634 co tam je řadí docela dobře.. akorát jednička občas kopne.. vedle kámošovy 638 je to o dost lepší.. ale na jiné jsem nejel, tak nevím..
pech.> teď jsi mi v tom teda udělal jasno.. Jo, já vím, poslední typy 472 měly 12V elektriku - a musím se přiznat, že se mi na pohled víc líbí s tou kulatou nádrží, ale tohle je typ 472/5 z roku 1978, motor je tam přesně typ jawa 634-9
ale ta motorka už mě začíná fakt štvát, už do ní padlo tolik peněz, že sem ji fakt chtěl v zimě vyměnit za novější 472ku.. ten motor co tam je stojí za prd od výroby..
ale ta motorka už mě začíná fakt štvát, už do ní padlo tolik peněz, že sem ji fakt chtěl v zimě vyměnit za novější 472ku.. ten motor co tam je stojí za prd od výroby..
1 reakcí na tento příspěvek motor 632
memphis: meleš nesmysly, protože ty převodovky jsou úplně stejné pro 471/472/634/633/632/623...
pokud to chceš do ČZ, musíš mít vzadu uchycení pro ČZ, tj výrazně užší, než šíře smontovaných karterů a pravý karter pro tvoje zapalování
Naposledy editováno 02.03.2011 20:23:52
pokud to chceš do ČZ, musíš mít vzadu uchycení pro ČZ, tj výrazně užší, než šíře smontovaných karterů a pravý karter pro tvoje zapalování
Naposledy editováno 02.03.2011 20:23:52
1 reakcí na tento příspěvek motor 632
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 | Johny_Servis | 27 | 16.12.2023 v 09:43 JMan |
Komaxit - jak vypadá na kapotáži [1, 2] ČZ 350/472 | kpant | 39 | 11.11.2023 v 19:17 osiris |
Upevnění hustilky ČZ 175/477, ČZ 350/472 | kpant | 2 | 1.11.2023 v 09:43 Krautkopf |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 | Weret | 4 | 26.9.2023 v 21:24 Weret |