bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: pískání v motoru
17.2.2011 v 18:11
dneska sem to našlápnul jenom tak pro radost a po nastartování mi začal pískat motor abych popsal jak znělo to jako když autu pískaj brzdy hned sem to chcípnul a strachovgal se co se pokazilo jelikož motor sem nechal kompletně zrenovovat.potom sem to zkusil znovu a už to nepískalo ale ten zvuk mě vyděsil co to může bejt??poradíte mi někdo děkuji
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pískání v motoru

18.2.2011 v 18:20 | Nahoru | #61

mirza píše: lewisss> no já už na ní dýl nejezdím (renovuju) ale ono je nejepši tu vačku vylešti aby byla krásně hlaďounká ale ted už fakt nevím čím jsem mněl napuštěnej ten filc. Jezdil jsem na to hlavně polňačky (neměl jsem řidičák) leto zima furt a dával jsem tomu do plna, a přdstih jsem šteloval za těch 8000 tak dvakrát třikrát.



to si myslíš že sem měl rezavou vačku nebo co?spíš sem postřehl že dnešní nová kladívka stojí pěkně za hovno.stejně tak nové kondenzátory,to jsou jebky jak svin.do jednobuchu možná ale do 350 už je nikdy nedám.vždycky to jeden sežere a pak furt někdo řeší že mu to vynechává a jiný nesmysly.jako sem se stím sral já.od té doby schranuju a dávám všude "komunistický"kondíky a je klid.

1 reakcí na tento příspěvek pískání v motoru

18.2.2011 v 19:39 | Nahoru | #62
No já myslím, že různý problémy tady asi nezpůsobovaly různý oleje, ale asi byly problémy jinde... všechny oleje, co tu popisujete, mají vlastnosti lepší, než m2t - a to vlastě ve všem a za všech podmínek, takže ublížit motoru se tím asi nedá.. Záměrně píšu asi, ale jsem o tom v podstatě přesvědčený. TSF a pod - optimální poměr kvalita/cena. Olej za 700 litr asi nemá smysl do kývačky, M2t se taky nebude hodit do oilmastru na 640. Vyjezdit jsem 5 litrů syntetiky shell do auta a připadla mi ideální.. m2t zasírá motor a výfuky, ale když to někoho baví ten smrad čistit... ať si to klidně leje do motorky. Taky se nestaráme, ma čom smaží vaše bába amolety, no ne?

pískání v motoru

18.2.2011 v 20:26 | Nahoru | #63
TURBO??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pískání v motoru

18.2.2011 v 21:14 | Nahoru | #64

laďa prášil píše: No já myslím, že různý problémy tady asi nezpůsobovaly různý oleje, ale asi byly problémy jinde... všechny oleje, co tu popisujete, mají vlastnosti lepší, než m2t - a to vlastě ve všem a za všech podmínek, takže ublížit motoru se tím asi nedá.. Záměrně píšu asi, ale jsem o tom v podstatě přesvědčený. TSF a pod - optimální poměr kvalita/cena. Olej za 700 litr asi nemá smysl do kývačky, M2t se taky nebude hodit do oilmastru na 640. Vyjezdit jsem 5 litrů syntetiky shell do auta a připadla mi ideální.. m2t zasírá motor a výfuky, ale když to někoho baví ten smrad čistit... ať si to klidně leje do motorky. Taky se nestaráme, ma čom smaží vaše bába amolety, no ne?



jeden podstatnej rozdíl v těch olejích je... vizkozita... syntetický oleje jsou řídký a stečou a tim to jde nasucho téměř takže kvalitní olej třeba za 700 plná syntetika kterym se to namaže 1:50 nebo nedej bože jak jsem tu viděl 70 - 100 tak musí zaručeně k zadření dojít m2t měl vizkozitu někde kolem 40 - 50sae takže se udržel a umazal to vpohodě nevýhodou bylo to že karbonoval a špatně se spaloval postačí TSF kterej má myslim sae 20 nebo 30 nevim ale syntetický oleje který jsou řídký jako voda kolem sae 10 to nemůžou za žádnou cenu umazat! alespoň jawu! z ložisek to taky vyteče jako nic zkuste tim poměrem namazat vyndaný ložisko

pískání v motoru

18.2.2011 v 21:15 | Nahoru | #65
uvidíte jak bude na syntetiku šustit a na polysyntetiku nebo minerál půjde tiše

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pískání v motoru

18.2.2011 v 21:26 | Nahoru | #66
lewisss> neříkam nic o rezavé vačce,ale jen vym že novvačka ná povrch tak 0,8 což je dost hruby a ten pertynax to ušoupe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pískání v motoru

18.2.2011 v 23:34 | Nahoru | #67
350.632> Problém bude zřejmě v to tom stíkání teda to mě pose*, kdo by to řekl, ce se tady človek dozví - taky mi řekni, jak se materiál jako M2T tam, odkud ta syntetika stíká, vůbec dostane? Je nesmysl, abys dvoutakt zadřel KVůLI kvalitnímu oleji. I kdo jezdí závodního péráka, má max. hliníkový válce s vložkou a "normální" ložiska, tam použije co nejkvalitnější olej. Viskozita - čili problém řídkého oleje, může možná vzniknout u některých typů tlakového mazání 4 T motorů - větší vůle - ztráta tlaku s řidším olejem.
Jestli naliješ do staré vrány dobrý olej a zadřeš, je to problém ve staré vráně, ne v oleji.
Čili Kubig - zrenovovaný motor píská - problém není v oleji. Problém je ve "zrenovovaný motor", pokud to není ovšem něco jiné.

(reakce na) pískání v motoru

19.2.2011 v 13:30 | Nahoru | #68

mirza píše: lewisss> neříkam nic o rezavé vačce,ale jen vym že novvačka ná povrch tak 0,8 což je dost hruby a ten pertynax to ušoupe.

Tak jezdil sem s ní tak aby se kladívka neušoupaly.to je jako kámoš má 634.nový kladiva,říkam mu nedři to jako magor.co myslíš?dřel to jako magor a domů to vezli na káře.prostě je utavil.tam stačí malilinko a je po nastavení.tahle třipade je hrozná čubka.

pískání v motoru

19.2.2011 v 13:32 | Nahoru | #69
A vůbec sem nasranej jaká je dnes kvalita různých dílů.

pískání v motoru

19.2.2011 v 15:51 | Nahoru | #70
laďa prášil: blbost to není, viskozita je důležitá, protože ten olej má čas tam dojít, a jawa potřebuje k bezproblénmovému provozu sae cca30-40

mahzání není jen o kluzném filmu ale taky o jeho síle, která má za úkol vymezovat provozní vůle, které byly spčítány právě pro použití sae 30-40.

tudíž olej, který má viskozitu vyšší, se za tepla rozředěn směsí dostane tam, kam má, ovšem díky vyšší viskozitě při odstáce motoru a odpaření benzinu, se díky vyšší viskozitě (kterážto vyznačuje i přilnavost, udrží jako film v dostatečné síle mnoho dní stání..

schválně si otevři motor dvoutaktu ježděný dejme tomu na mogul TS, což je pro tyto motory to pravý ořechový ohledně viskozity i výkonnostních parametrů oleje - API TC, jak bude krásně potaženej mastným filmem vše od klikového mechanismu ploch válců, všeho.

a po desítkách tisíc na něj ujetých, je karbonizace zanedbatelná, ovšem pravda, mám oilmaster, který má mazací poměr dle zatížení proměnný.

neznamené to, že na syntetiku hned zadřeš, ale rozhodně to tomu motoru nijak neprospívá.
písání mohlo být způsobeno třením kde čeho s kde čím, důsledkem slabého filmu po dlouhém stání, proto se po dalším nastartování neopakovalo, protože se to tou chvilkou běhu už namazalo.

vačka dokáže pískat pěkně, ale tak aby to člověka znepokojilo, leda u přecitlivělých jedinců.

Jawa je stroj mnoha rozličných zvuků a Čz hraje taky pěkný koncert

jednoduše, sysntetiku tam necpěte, nemá to cenu a motoru tím NIJAK NEPROSPĚJETE, naopak si připravujete podobné vrtochy.

tzn, dobrý olej Api TC - SAE 30-40, jako je TS a jemu podobné.

já vím, že není o nic levnější než polosyntetika, ale tenhle tam prostě patří.

pískání v motoru

19.2.2011 v 15:54 | Nahoru | #71
lewiss: kladívka jsem měnil za mnoho let asi 2x, jednou se původní sjela ta, že to nešlo doštělovat, dal jsem nová, jezdil jsem je několik let, pak ještě jednou, zase pár let. (co sezona cca 10000km - min) až jsem se rozhodl do toho vrazit vape, kvůli svícení halogenem.

vačku jsem moc nemazal, fouknul jsem jí občas retězovým mazadlem, když jsem z nějakého důvodu lezl pod víko.

to řetězové mazadlo proto, že takřka neodstřikuje a nazasírá kontakty okolo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pískání v motoru

19.2.2011 v 16:44 | Nahoru | #72
laďa prášil> proč se nedává převoďák do motoru a obráceně?

1 reakcí na tento příspěvek pískání v motoru

19.2.2011 v 16:51 | Nahoru | #73
jen jedna kuriozita že u jaw se dává do přední vidlice motorovej já mam 20w30 ale proč se nedává u jiných motorek do tlumičů převoďák třeba... nebo hydraulickej?

nechtěl bych vidět kdyby se motorkáři začali nekde na srazech dohadovat jakej olej je lepší a jak prospívá motoru počítám že by u toho zasahovala policie a ve večerních zprávách by bylo na motorkářském srazu se diskuze o olejích strhla v hromadnou rvačku u které museli zasahovat policisté

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pískání v motoru

19.2.2011 v 17:23 | Nahoru | #74

350.632 píše: laďa prášil> proč se nedává převoďák do motoru a obráceně?



Obráceně se to dává normálně, to jsi neslyšel? Takže máš pravdy půl. Ale stejně pokud jde o dvoutakt s tebou nesouhlasím - dobrému motoru syntetikou neuškodíš.
ože ten olej má čas tam dojít.... to už je jak kerkonošské poudačky

1 reakcí na tento příspěvek pískání v motoru

19.2.2011 v 17:41 | Nahoru | #75
no jo hod v čechách asi motory fungujou jinak neš tady na moravě. Na moravě je do350 lepší syntetika, a v čechach smradlavy M2T. No každopadně druh oleje pískání asi nespůsobuje to by nemělo čas se ani projevit.

(reakce na) pískání v motoru

19.2.2011 v 17:59 | Nahoru | #76
mirza> no 350 jawa se vyrá běla v týnci nad sázavou to nevýš? to je myslim v čechách

(reakce na) pískání v motoru

19.2.2011 v 18:05 | Nahoru | #77

laďa prášil píše: Obráceně se to dává normálně, to jsi neslyšel? Takže máš pravdy půl. Ale stejně pokud jde o dvoutakt s tebou nesouhlasím - dobrému motoru syntetikou neuškodíš.
ože ten olej má čas tam dojít.... to už je jak kerkonošské poudačky



no já ti odporovat nebudu, ale nejlíp to vysvětlil a popsal Pech. jak to je a je to pravda m2t má sae kolem 50 tsf myslim 20 ts je myslim 30 jestli se nepletu takže ts bude nejlepší a je to určitě velmi dobrej olej pro tento motor a žádný syntetiky ts bude nejlepší náhrada m2t vyzkoušim ho a uvidim...

(reakce na) pískání v motoru

19.2.2011 v 19:54 | Nahoru | #78

350.632 píše: ......nechtěl bych vidět kdyby se motorkáři začali nekde na srazech dohadovat jakej olej je lepší a jak prospívá motoru počítám že by u toho zasahovala policie a ve večerních zprávách by bylo na motorkářském srazu se diskuze o olejích strhla v hromadnou rvačku u které museli zasahovat policisté



Myslim, ze tyto "vysledky" by mela diskuze nejen na moto srazech, ale i na vetsine "auto" srazech. A ze jsou mezi lidma specialisti.

pískání v motoru

19.2.2011 v 20:20 | Nahoru | #79
když to tady čtu, tak jenom čekám, kdy někdo vytáhne historku o špinavým předním blatníku

1 reakcí na tento příspěvek pískání v motoru

20.2.2011 v 07:40 | Nahoru | #80
k motoráku v převodovce:

u mnoha starších i dnešních 4T motcyklů má společnou náplň pro motor a převodovku, tudíž je tam v převodovce motorák, takže to není nijak vzácná záležitost.

pouze u nejvýkonnějších strojů bejvaly problémy se spojkou (prokluz), tak byly pro tyto nejvýkonnější stroje vyvinuty oleje specielní motorové motocyklové, jejichž složení additiv toto odstraňuje, nicméně jde pořád o motorový olej.

U ducati to vyřešili suchou spojkou, i kvůli dost specifickým nárokům jejich rozvodů na olej (vysoká viskozita apod.)

motorák v tlumičích jawy je často předepsán, takže tam patří..

já se u ČZ471, díky výchozímu stavu tlumičů dopracoval k náplni hustým převoďákem, aby byla funkce tlumičů uspokojivá a nic jiného jsem v tak velké viskozitě, co jem potřeboval, nesehnal- zde je to ale spíš vývoj, než běžná věc a v mraze je to na beton, což mi u veteránsky využívané motorky na pár vejletů v létě nevadí.

Naposledy editováno 20.02.2011 07:41:45

pískání v motoru

20.2.2011 v 12:00 | Nahoru | #81
Taky ti tam může bydlet myš. Zavři přez noc do garáže kočku a ráno uvidíš

(reakce na) pískání v motoru

20.2.2011 v 22:12 | Nahoru | #82
pech.>
no možna je ten motorák v tumičích proto že v té době nebyl žádnej tlumičovej k sehnání, ale jelikoš se dá dneska sehnat tlumičovej o vyskozitě která je tam předepsaná tak je určitě lepší. a stejně tak je to s mazáním motoru tam se totiš při výrobě počítalo tím stejnym motorovim olejem a proč protože asi žádnej jinej nebyl. taže vlastně podle tvé teorije je M2T taky olej kterej motoru vlastně "ubližuje" protože má taky jinačí vyskozitu než ten motorák M6A

pískání v motoru

21.2.2011 v 10:49 | Nahoru | #83
Serte na vizkozity,oleje,příručky atd.při jednom otočení kliky (motoru)se okamžitě maže válec,píst,klika,protože jak je známo že v benzínu je olej,takže nějaké pískání kroužku a stejkání oleje je píčovina.tím končím

pískání v motoru

21.2.2011 v 13:52 | Nahoru | #84
m2t není moc dobrý, viskozita je předepsaná, stejně jako byly už tehdy předepsány alternativy, ovšem těžko sehnatelné..

tlumičák s viskozitou 80 neseženeš

pískání v motoru

19.11.2014 v 23:01 | Nahoru | #85
Boože to jsou nesmysly co tu někteří vypouští stékání 2t oleje ze stěn válce,6let dělám enduro a cross motory ale větší blbost jsem snad nečetl..
Stejně jako viskozita 2t oleje..na oleji je snad specifikace a atest pro normu kterou splňuje ale ne viskozita.!

(reakce na) pískání v motoru

11.1.2015 v 19:10 | Nahoru | #86
KRAFTWERK> zdarec chci se tě zeptat mám jawu 350-638 a je po go najel jsem 720km a začala mi klepat lechce a po zahřátí je to dost lepčí dávám mogul tsf 1ku 30 polosintetika a jak sji psal tak se na polosintetiku zajíždí až 3000kilometru je to možné protože jsem myslel že 1500 stačí nebo ne

pískání v motoru

11.1.2015 v 20:32 | Nahoru | #87
Máš motor s plným čelem nebo odlehčeným? Klepe stejně jako před go?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 Jirka-Tajsn 3 23.2.2024 v 09:17 Eddie83
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 radys02 37 24.9.2023 v 18:22 krizak66
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 Boss.trx850 9 5.8.2023 v 17:01 pech.
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy


TOPlist