globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ

Po debatě dohodnuty natvrdo termíny jarní (druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024)
a podzimní se nechá na prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo klidně zase Golf, pokud někdo nesežene nějaké lepší místo.
Plán na jaro, pokud počasí dovolí by bylo muzeum v Šestajovicích

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 07.03.2024 07:50:30

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.1.2023 v 14:53 | Nahoru | #102541

dave-lister píše: Kalasnikov> Nejmenovaná automobilka, ale vzhledem k tvému místu bydliště všichni asi víme která.



Hyundai...

(reakce na) Jawablázni

29.1.2023 v 14:56 | Nahoru | #102542
pech.> Pšššt......

Jawablázni

29.1.2023 v 17:13 | Nahoru | #102543
No furt lepší než VAG... Často výrazně lepší....

Nicméně před lety nějaká aféra byla.. Tak už víme proč...

Naposledy editováno 29.01.2023 17:14:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.1.2023 v 17:20 | Nahoru | #102544
Milan1963> Je třeba položit si otázku. Narodí se dřív funkční a spolehlivý rotační motor o který se pokoušelo hafo konstruktérů nebo fumkční a spolehlivá Jawa . Možná už se toho nedožijem ale vsadil bych na rotační motor. .

(reakce na) Jawablázni

29.1.2023 v 22:10 | Nahoru | #102545

Jirka4137 píše: Milan1963> Je třeba položit si otázku. Narodí se dřív funkční a spolehlivý rotační motor o který se pokoušelo hafo konstruktérů nebo fumkční a spolehlivá Jawa . Možná už se toho nedožijem ale vsadil bych na rotační motor. .



Tak Mazda je poměrně blízko, motory v RX sice nenajely 300-500 kkm jako dobré mezi pístovými, ale takovejch 150 kkm je to schopno ujet bez problémů, pak je zapotřebí přeházet těsnící lišty...

Vzhledem k tomu, že například motor 1,8T se byl schopen zakarbonovat a vydřít za poloviční vzdálenost, motory Nissan 1,2tce (chvíli byl i v Renaultech), motory THP v BMW a Pežotech z první série jsou na tom dost podobně, úvodní série Ecoboostů nevyjímaje, tak mi ta Mazda, vzhledem k tomu, že z 1,3 litru dává 200koní, nepřijde v otázce životnosti a určení auta ve kterém je, jako zásadní problém....

Ale rotační motor má v dnešní době jiný problém a to je účinnost a následně emise... Hodně se kouká na spotřebu a pístový motor, teorii navzdory, je schopen dosahovat účinnosti vyšší, obzvlášť dlouhozdvihové, což je koncepce, která se u posledních generací motorů dost často vrací... Z lepší účinnosti plyne lepší spotřeba, nižší množství emisí a snazší homologace...

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

30.1.2023 v 10:34 | Nahoru | #102546
Ty TSI nejsou vůbec tak špatný, jak se povídá. Máme jich ve firmě dost a s různými nájezdy. Jeden rapid má už více jak 300 000Km a NIC. Jen bežný servis a jednou rozvodový řetěz. Normálně to jezdí a to s malou spotřebou a slušným výkonem.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

30.1.2023 v 12:54 | Nahoru | #102547
To jsou ty první dojmy a nepoučení se z chyb. Nejdřív vyrobí Škodovka první skákající řetěz na světě (HTP) a pak VW nedokáže dát ani pořádný řetěz do auta pro novináře.

Pamatuju si to ze Světa Motorů dodnes, volali jsme do redace jestli si dělají prdel:
"12 000 km- hluk vytahaného rozvodového řetězu, blíží se jeho přeskočení."

Naposledy editováno 30.01.2023 12:54:23

(reakce na) Jawablázni

30.1.2023 v 15:27 | Nahoru | #102548

MartinED250 píše: Ty TSI nejsou vůbec tak špatný, jak se povídá. Máme jich ve firmě dost a s různými nájezdy. Jeden rapid má už více jak 300 000Km a NIC. Jen bežný servis a jednou rozvodový řetěz. Normálně to jezdí a to s malou spotřebou a slušným výkonem.



Rapid je 1,2, tak byly ojeby s rozvodama ukrutný, ale to si odsrala O2 + F2, v rapidu už byla verze lepší a zbyla tomu jen jedna nevýhoda, že když po tom začneš šlapat jak Niki Lauda, tak to ukritně žere, v poměru toho, jak to vůbec nežere, když jedeš v klidu....

Problémový byly především 1,4 TwinCharger se svejma popraskanejma pístama a 1,8 které měly z celé té řady nejvíce problémů jednak s rozvodama a druhak s dementně řešenejma písta a kroužkama....

(reakce na) Jawablázni

30.1.2023 v 15:29 | Nahoru | #102549

Kalasnikov píše: To jsou ty první dojmy a nepoučení se z chyb. Nejdřív vyrobí Škodovka první skákající řetěz na světě (HTP) a pak VW nedokáže dát ani pořádný řetěz do auta pro novináře.

Pamatuju si to ze Světa Motorů dodnes, volali jsme do redace jestli si dělají prdel:
"12 000 km- hluk vytahaného rozvodového řetězu, blíží se jeho přeskočení."



Jojo... HTP skákaly běžně... Kupodivu víc jednovačky, kde je k tomu díky většímu opásání kol menší prostor... Pak se to vyřešilo a když udělali následníka, tak zase nahovno... Tam to ale nebylo ani tak o přeskočení bez varování jako u HTP, kde byl na vině dementně řešený napínák, ale hrubě poddimenzovganý řetěz jako takový...

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

30.1.2023 v 19:56 | Nahoru | #102550
pech.-Hoření směsi v dlouhém a úzkém spalovacím prostoru je zkátka u Wanklu složitější než u pístového motoru. Taky těsnění vrcholů rotoru jde brzo do kytek. Až toto někdo vyřeší můžem mít motor bez vibrací. No do města na rozjezdy a brždění pořád dokola to asi moc vhodné nebude nikdy.
https://motorky.bazo...zuki-re-5-rotary.php

Naposledy editováno 30.01.2023 20:00:09

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

30.1.2023 v 20:18 | Nahoru | #102551
Jirka4137> Opravdová zajímavost. Jakpak to asi jezdí ? A jaká je asi cenová představa?
V oblasti financí už se asi nebudu divit ničemu. Právě jsem se dověděl, že známý prodal svoji Škodu 110 R. Hezkou, ale ne perfektní - časem chtěla udělat brzdy a přední nápravu, měla platnou technickou. Cena - 800 tisíc !! To je neuvěřitelné, co lidi dají za škodovku. Kdyby byla předválečná, nedivil bych se. Ale stodesítka, byt' kupé... Mám pro to jediné slovo - přehnané.

(reakce na) Jawablázni

30.1.2023 v 21:11 | Nahoru | #102552
Jirka4137> Tuhle konkrétně mi pán nabízel výměnou za moje už ex- GT. K cenové představě - GT jsem prodával za 170.

Naposledy editováno 30.01.2023 21:12:16

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

30.1.2023 v 21:25 | Nahoru | #102553
Kamarád má erko jedno z prvních. Z dalšího má TP, vrak bez motoru ve strašném stavu koupil cca 6 let zpátky. Cenu nechtěl říct ale když jsem nastřelil 50 táců tak řekl jen přidej. Ty ceny jsou nesmysl. Před 10 lety jsem mohl vzít Škodu Rapid za 8 tisíc. Co s tím ? Vždycky jsem byl víc na limuzíny nebo kombíky. Ty auta mají smysl.
Wankl je pro mne zajímavý už jen tím že Felix Wankl byl skoro přesně stejně narozený jako můj děda, - konstruktér.
Dokázal postavit nejeden rotační motor a poprat se s důvtipem se složitým problémem konstrukce bez toho aby měl maturitu.

Naposledy editováno 30.01.2023 21:27:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

30.1.2023 v 21:28 | Nahoru | #102554
MartinED250> četl jsem článek od Vaculíka ve SM kde zmiňuje že v Rapidu odstranily hodně problémů jako turbo, širší rozv. řetěz, pomocné vyhřívání vody a nemá egr.


Naposledy editováno 30.01.2023 21:33:47

Jawablázni

30.1.2023 v 21:57 | Nahoru | #102555
Zas nějaký diesel-gate ne, že je v techničáku o 20kW méně

(reakce na) Jawablázni

30.1.2023 v 22:06 | Nahoru | #102556
Jirka4137> Maturita není zárukou šikovnosti. Podívej se na mně - maturitu mám a jsem technický antitalent. I když maturitu mám z oblasti potraviny-obchod. A dělal jsem ji po vojně, při zaměstnání, večerním studiem. Wankel byl PAN konstruktér. Takových po světě asi moc neběhá.

(reakce na) Jawablázni

30.1.2023 v 22:18 | Nahoru | #102557

Milan1963 píše: Jirka4137> Opravdová zajímavost. Jakpak to asi jezdí ? A jaká je asi cenová představa?
V oblasti financí už se asi nebudu divit ničemu. Právě jsem se dověděl, že známý prodal svoji Škodu 110 R. Hezkou, ale ne perfektní - časem chtěla udělat brzdy a přední nápravu, měla platnou technickou. Cena - 800 tisíc !! To je neuvěřitelné, co lidi dají za škodovku. Kdyby byla předválečná, nedivil bych se. Ale stodesítka, byt' kupé... Mám pro to jediné slovo - přehnané.



Jako byl to ntekrát dost průser, stejně jako všechny ostatní rotační pokusy a pokusil se o to skoro každý.....

To je jednoduchý.... V předválce se člověk kloudně nesveze, pokud to není něco vyloženě extra (vše pod 2-3 litry...), kdežto éRo lze poměrně snadno a poměrně ověřenými postupy, jež zachovají vzhled, změnit na poměrně agilní stroj, se kterým se užije spousta srandy... Naperou se tam upravené nápravy, brzdy z Rapida, do motoru vačice a lepší karbanátky a máš z toho poměrně lehký, zadohnaný auto, se sto koněma rozverným podvozkem, který vapdá jako normální, seriový kus.... Proti tomu se můžou všechny obyčejné předválky, co se v každým kopci zadejchají jak astmatik po krabičce cigaret a zdržují i lepší traktory, jít tak akorát vysrat..... A to píšu jako člověk, který má ty starý wergly poměrně dost rád...

(reakce na) Jawablázni

30.1.2023 v 22:20 | Nahoru | #102558
[quote=Vladimir]MartinED250> četl jsem článek od Vaculíka ve SM kde zmiňuje že v Rapidu odstranily hodně problémů jako turbo, širší rozv. řetěz, pomocné vyhřívání vody a nemá egr.


Však jsem to psal, že v Rapidu už to celkem šlo, stejně jako v O3, největší hovna is odsraly O2 a F2, kde byly první dvě série motorů...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

30.1.2023 v 22:24 | Nahoru | #102559
Treba takova rx8 je etalon spolehlivosti a ekonomickeho provozu par desitek tisic a pak to nejde ani portovat, meni se celej blok - tou dobou drazsi nez cele auto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

30.1.2023 v 22:42 | Nahoru | #102560

assassin píše: Treba takova rx8 je etalon spolehlivosti a ekonomickeho provozu par desitek tisic a pak to nejde ani portovat, meni se celej blok - tou dobou drazsi nez cele auto



Tak je to sporťák, tam se dodávkový nájezdy 500+ neplánujou... Když se k tomu nechováš úplně jak čurák tak to najede těch 100-150 a pak je to oprava za +-100. Takže ceny jsou jednoduchý... Pade stojí Mazda s padlým rotorem, stopade se zdravým

(reakce na) Jawablázni

30.1.2023 v 22:46 | Nahoru | #102561

Milan1963 píše: Jirka4137> Opravdová zajímavost. Jakpak to asi jezdí ? A jaká je asi cenová představa?
V oblasti financí už se asi nebudu divit ničemu. Právě jsem se dověděl, že známý prodal svoji Škodu 110 R. Hezkou, ale ne perfektní - časem chtěla udělat brzdy a přední nápravu, měla platnou technickou. Cena - 800 tisíc !! To je neuvěřitelné, co lidi dají za škodovku. Kdyby byla předválečná, nedivil bych se. Ale stodesítka, byt' kupé... Mám pro to jediné slovo - přehnané.


To víš ty ceny šroubuje inflace, spekulace překupníků a taky spousta z těch aut skončila ve sběrně. Hodně lidí nechtělo řešit depozity nebo platit pojistky a raději chtěli auto odhlásit. No a bez papíru o ekologické likvidaci ti auto neodhlásí. Tak lidi vozili Škodovky do šrotu a dneska jich zbylo minimum.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

30.1.2023 v 23:05 | Nahoru | #102562
pech.> jen to Mko najede ikdyz se k tomu chovas jak curak a s dvojnasobnym vykonem a nekolikanasobnou hodnotou stejne stare ojetiny…

A to same plati i pro ostre verze aut z VAG … docela me prekvapuje, ze konkurenci odpustis i nasobne vetsi konstrukcni fail… no holt na ne mas pifku.

BTW - pripad 350OHV se vyviji… zlodeje si nasel stryc sam, policajti rovnou rozjeli pohadky o tom proc to nejde atd.. motorka ale porad nalezena neni…

Naposledy editováno 30.01.2023 23:08:13

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

31.1.2023 v 02:21 | Nahoru | #102563
Ahoj, zdravim z Puerto Rio Tranquilo v Chile. Dnes 100km sotolina a pak madherne jeskyne. Prave z nich prikladam video. Omlouvam se za kvalitu, je snizena kvuli pripojeni. Az se vratim nahraji vse v FHD nebo 4K.



Popis a dalsi fotky opet na webu www.jawanacestach.cz

(reakce na) Jawablázni

31.1.2023 v 05:02 | Nahoru | #102564

assassin píše: pech.> jen to Mko najede ikdyz se k tomu chovas jak curak a s dvojnasobnym vykonem a nekolikanasobnou hodnotou stejne stare ojetiny…

A to same plati i pro ostre verze aut z VAG … docela me prekvapuje, ze konkurenci odpustis i nasobne vetsi konstrukcni fail… no holt na ne mas pifku.

BTW - pripad 350OHV se vyviji… zlodeje si nasel stryc sam, policajti rovnou rozjeli pohadky o tom proc to nejde atd.. motorka ale porad nalezena neni…



Hele u těch ostrejch VAG je to o tom, že zrovna tam, poměrně dlouho přežíval blok ze staré verze motoru, protože se báli, že blok 1,8Tsi ten výkon neunese... Takže GTička, Ska, Rka a spol, patřilo ještě v době jejich největších problémů k tomu, s čím ž až takové problémy nebyly....

Je omyl, že bych Mazdě odpustil to, že se motor vyjebe po polovině nájezdu bežného, někdy i dřív. Nikdy bych si to nekoupil, jen jsem ze zkušeností uvedl, že to nechcípne po pár desítkách, ale zhruba po tom kile... Takže dneska když to chceš koupit, tak je to panna/orel, proto je lepší se na to vysrat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

31.1.2023 v 16:22 | Nahoru | #102565
assassin> Zloděj nalezen ? Hurá ! Co se děje, že s tím policajti nechtějí hnout ? Nebo nemůžou ? Ale proč ???
Snad stačí domovní prohlídka. Legální. Nejde to ? Není souhlas ? Tak ilegální.
V 90. letech jeden člověk dlužil kolegovi přes 150 tisíc. Vymlouval se, bylo jasné, že vracet nechce- a snad ani neměl co....tak jsme s kolegou udělali domovní prohlídku sami. Já tedy seděl v autě, nebyl jsem u toho, ale pár věcí z bytu si kolega odnesl. Televizi, tehdy moderní video, obrazy. Dluh to umořilo jen z malé části, ale přece jen...a dlužník si ani netroufl volat policii, věděl, že může být hůř.
Nechci navádět k násilí, ale není-li jiná možnost, tak musí nastoupit "vlastní světská " spravedlnost.
Jestli něco bytostně nesnáším, jsou to zloději. A zloděje veteránů čtyřikrát tolik.
Jak jsem už psal - jsem křest'an, ale v tomto případě bych uplatňoval právo islámské.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

31.1.2023 v 17:01 | Nahoru | #102566

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

31.1.2023 v 17:39 | Nahoru | #102567
kehaj> Stačil. Cokoliv.
Volali mi ze servisu, že mám opravené tlumiče Adenia. Dnes jsem je přivezl.
Měl jsem k tomu od servisáků dvacetiminutovou přednášku i s videem, jak rozebírali ty moje tlumiče a co v nich bylo. Pokud v Týnci věděli, co mi do motorky namontovali, měli by se hooodně stydět.
Věci moc nerozumím, ale v tlumiči je nějaké pouzdro, pod ním menší pouzdro, něco jako seigrovka, gufero a další díly...nic z toho nebylo v pořádku. To vnější pouzdro bylo do trubky namlácené kladivem přes šroubovák, nebo něčím podobným. Nakřivo. Přitom existuje naražeč, ukázali mi ho. Menší pouzdro do většího naráželo, vysouvalo ho výš a ničilo i gufero. Přitom se vydírala trubka...Jednoznačně mi v Týnci po havárii namontovali tlumiče, které byly nejspíš taky havarované, amatérsky opravené a to tak, že naprosto špatně. Ty vyndané díly mi ukázali a i já, amatér jsem poznal, že jsou zrezlé, mají záseky asi od šroubováku a normálně do trubky ( vidlice ) jít nemohly, takže je tam kdosi narval silou.
Servisák mi říkal, že trubky musel nahřívat, protože z nich nic nemohl dostat ven.
Závěr : přední tlumiče mám v pořádku. Rovné, tlumící. Jen bez 100% záruky. Poškození ( vydření ) jedné samotné trubky je prý takové, že se může stát, že časem začne olej prosakovat.
Neřeklimi, co vlastně za tlumiče mám. Žádná jiná motorka prý stejné nemá ( podle katalogu) . Koupil bych si rovnou jiné, úplně nové, ale když neznám výrobce, typ a nic, tak se těžko něco shání...
Pokud týnečtí nevěděli, co mi montují, budiž - a rád bych tomu věřil. Pokud to ale věděli - a něco mi říká že věděli - neměli by už opravovat ani trakař...
No a tahle "sranda" mně stála dost tisíc korun... možná kvůli nějakému lemplovi zbytečně.

(reakce na) Jawablázni

31.1.2023 v 18:12 | Nahoru | #102568
Milan1963> No koment. Milane ty narážeče a přípravky jsem pro vlastní použití vyráběl na vícero typů motorek. Další přípravky povolovací mám v garáži a ve firmě která rovná výkovky -pro vačkové hřídele s přesností 0,03 bylo možné za dvoje sparty srovnat ještě donedávna. Stačilo jen demontovat tlumiče.
Nadáváš na zloděje ale v Týnci jich sedí hafo jen se tváří jako odborníci. Prostě vypadá to že tomu jdeš naproti.

Jawablázni

31.1.2023 v 18:22 | Nahoru | #102569

(reakce na) Jawablázni

31.1.2023 v 18:31 | Nahoru | #102570

Milan1963 píše: kehaj> Stačil. Cokoliv.
Volali mi ze servisu, že mám opravené tlumiče Adenia. Dnes jsem je přivezl.
Měl jsem k tomu od servisáků dvacetiminutovou přednášku i s videem, jak rozebírali ty moje tlumiče a co v nich bylo. Pokud v Týnci věděli, co mi do motorky namontovali, měli by se hooodně stydět.
Věci moc nerozumím, ale v tlumiči je nějaké pouzdro, pod ním menší pouzdro, něco jako seigrovka, gufero a další díly...nic z toho nebylo v pořádku. To vnější pouzdro bylo do trubky namlácené kladivem přes šroubovák, nebo něčím podobným. Nakřivo. Přitom existuje naražeč, ukázali mi ho. Menší pouzdro do většího naráželo, vysouvalo ho výš a ničilo i gufero. Přitom se vydírala trubka...Jednoznačně mi v Týnci po havárii namontovali tlumiče, které byly nejspíš taky havarované, amatérsky opravené a to tak, že naprosto špatně. Ty vyndané díly mi ukázali a i já, amatér jsem poznal, že jsou zrezlé, mají záseky asi od šroubováku a normálně do trubky ( vidlice ) jít nemohly, takže je tam kdosi narval silou.
Servisák mi říkal, že trubky musel nahřívat, protože z nich nic nemohl dostat ven.
Závěr : přední tlumiče mám v pořádku. Rovné, tlumící. Jen bez 100% záruky. Poškození ( vydření ) jedné samotné trubky je prý takové, že se může stát, že časem začne olej prosakovat.
Neřeklimi, co vlastně za tlumiče mám. Žádná jiná motorka prý stejné nemá ( podle katalogu) . Koupil bych si rovnou jiné, úplně nové, ale když neznám výrobce, typ a nic, tak se těžko něco shání...
Pokud týnečtí nevěděli, co mi montují, budiž - a rád bych tomu věřil. Pokud to ale věděli - a něco mi říká že věděli - neměli by už opravovat ani trakař...
No a tahle "sranda" mně stála dost tisíc korun... možná kvůli nějakému lemplovi zbytečně.



Tak.... A jediné řešení je, vymazat existenci těch zmrdů silou trhu... Prostě si od nich už nikdy nic nekoupit, protože si to prostě nezaslouží...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... Jirk_K 3 4.3.2024 v 22:59 kokoška.
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar

TOPlist