bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.3.2021 v 23:32 | Nahoru | #88921
SkotyCZ> jj na ose co je na spodních brýlích a jde skrz krk...taky jsem na to čuměl docela...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.3.2021 v 00:14 | Nahoru | #88922

Wenca24 píše: SkotyCZ> jj na ose co je na spodních brýlích a jde skrz krk...taky jsem na to čuměl docela...


Nerozumím řeči tvého kmene.
Krk řízení je na Jawě ke spodním brýlím přivařený.
Tak se to dělá (a né jinak), když se to svařit dá - materiál obou součástek je stejný.
Když sů spodní brýle hliněné, tak krk je do nich zalisovaný a dole osazený.
Závit tam nikdy není.

(reakce na) Jawablázni

3.3.2021 v 00:48 | Nahoru | #88923

Milan1963 píše: kuba350> Máš skvělé znalosti. Ťapina a Čochta.
Míla i Jirka měli na tu cestu Tatry v perfektním stavu, Míla nám jednou vyprávěl, jak sháněl novou bezvadnou klikovku do motoru. Tehdy šlo o auta stará 50 let a z deseti klik byla dobrá jen jedna. Ta auta opravdu šlapala až osmdesátkou, což bylo jejich maximum, takže oni tou Amerikou jeli z velké části na maximum. Taky jeli hodně velký kus cesty po dálnici v USA, tam to pomalu nešlo. Asi s tím počítali, proto auta musela být jak nová a superspolehlivá.
Běžná rychlost Tatry 11 ( vrchový motor ) je stejná jako Populara , ( spodový motor ) tedy 40 až 50 km /h.
Jirko, ta kniha vyšla ve II. vydání, měla by se dát koupit. Jen Míla Urban ti ji už nepodepíše, Jirka Valšuba snad ano...

My v NDR nezávodili, ostatně s Wartburgy a Trabanty, které tvořily 90 % německého vozového parku to nešlo. Ale oni byli tolerantní a nepamatuju se, že by nás "vytrubovali", jako se mi občas dnes stává tady u nás.



Je na čase, abych pochopit, že wergl co se táhne jak smrad, rychlostí běžnou pro traktor, prostě v dnešním běžném provozu nemá co dělat...
Je to historie, je to památka, je to hračka pro fanoušky, ale není to schopno plnohodnotného provozu a na každodenní použití je to naprosto nevhodné.

Takže nikoli ti kolem, co se pohybují v normálních autech, normální rychlostí a troubí na překážku, často zbytečnou, kterou děláš ty, jsou ti špatní. Ale ty jsi trudomylsný, sobecký a omezený jedinec, kterému se může snadno stát, že z těch svých zbytečných kejklí, bude mít zbytečné starosti.
Tvoje svoboda končí tam, kde omezuješ svobodu těch kolem tebe.

(reakce na) Jawablázni

3.3.2021 v 00:50 | Nahoru | #88924

Jirka4137 píše: Milan1963> Že to byla Tˇapina jsem si vzpomněl pozdějc. Ty klikovky -ojnice zkoumali nějak pod mikroskopem jestli není v materiálu trhlina.
Síla je že dojet toto s veteránem dodnes nikdo nedokázal. M. Urbana jmenovali čestným prezidentem veterán klubu někde na Aljašce.
Soudruzi STBáci nevěděli jak ho pošpinit tak ho obvinili z vykradení skřínˇky na šatně. Tím si udělali svoji vlastní vizitku-opět. Peníze které dostal z první cesty mu z poloviny ukradli-vyměnili za pár šupů v socialistických bonech.
Před tím jak projeli Údolí smrti hluboce smekám. Borci knížku někde seženu.



Já to četl... Na jednu stranu je to obdivuhodné... Například pro pečlivost přípravy, pro ty zážitky, ale dneska by to bylo naprosto šílené...

Knížku jsem měl normálně z knihovny...

(reakce na) Jawablázni

3.3.2021 v 00:56 | Nahoru | #88925

laďa-prášil píše: Co blbneš, pérák je přece moc moderní



Je... Ale s mimořádně špatnou ergonomií, takže přestože jezdit na 634 je jako jezdit na hrochovi, tak proti péráku je to pořád výrazně lepší... Protože se na to alespoň vejdu i bez toho, aby mne řídítka narážela do kolen a záda měl skrčený jak dítě těsně před porodem...

(reakce na) Jawablázni

3.3.2021 v 00:57 | Nahoru | #88926

kuba350 píše: Když se tu řeší ledacos, tak se pochlubimjaponcem co sem dodělal . Jen pro zajímavost renovace vyšla levněji než renovace 250 kejvačky či péráka



Pěkné, velmi pěkné... A něco na silnici, tak kolem roku 1975 a 50 koní, bys tam neměl?

(reakce na) Jawablázni

3.3.2021 v 01:00 | Nahoru | #88927

Milan1963 píše: Jirka4137> Ještě takový dodatek - foto knihy - 1. vydání z roku 1992. Dřív kniha vyjít nesměla - byla by to propagace amerického imperialismu...
Jinak ještě že existuje ta reportáž z Videa. Měl jsem zato, že jeli "furt plnej", tedy 80 km / h. Míla upřesnil, že jeli 40 až 50 km /h. Ona maximálka tatry je 70 ...



No oni to úplně nedřeli, ale byly lokality, kde pro okolní podmínky nesměli zastavit, protože kdyby zastavili, už by to pro ten hitz znovu nenahodili a možná by skáply i pryže... No užili si v některých nehostinných lokalitách dost... Takže nejeli ani tak rychle, jako ale skoro bez přestávek....

(reakce na) Jawablázni

3.3.2021 v 01:03 | Nahoru | #88928

Milan1963 píše: Jirka4137> Nezbývá než souhlasit. Znám minimálně 3 lidi, jimž nejvyšší estébák ještě předtím než vlezl do politiky notně zkomplikoval život.
Ale radši k příjemnějšímu tématu : Kubo, ta motorka je tak hezky udělaná, že do bláta bych ji vůbec nebral.



Některým zkomplikoval, pokud se moc necukali... Pokud se dali na odpor.. Tak se jim pak obvykle stala nějaká "nehoda"..... Ten se ničeho neštítí.... Co chce, to si opatří, ať to stojí co to stojí.... Lidi nejsou překážkou....

(reakce na) Jawablázni

3.3.2021 v 01:04 | Nahoru | #88929

PetrL3 píše: SkotyCZ> kvůli kamínkům a pod bych doporučil jako základovou dvousložkový epoxid. Když už s tím máš práci, ať je to "na furt".



Nebo to rozebrat a hodit to do prášku... Když se to dobře připraví, vydrží to dost....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.3.2021 v 07:48 | Nahoru | #88930

Zdenalbenal píše: Nerozumím řeči tvého kmene.
Krk řízení je na Jawě ke spodním brýlím přivařený.
Tak se to dělá (a né jinak), když se to svařit dá - materiál obou součástek je stejný.
Když sů spodní brýle hliněné, tak krk je do nich zalisovaný a dole osazený.
Závit tam nikdy není.



Měl jsem za to, že krk je ta trubka s miskama, co je přivařena k rámu...budu muset doplnit vzdělání
Každopádně-měl jsem namysli ten jediný závit, který tam je a má být - tedy ten na horním konci trubky, která je pevně spojená ke spodním brýlím...
Snad už je to pochopitelný...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.3.2021 v 08:27 | Nahoru | #88931
Ono se to většinou skládá tak, že se to namaže, složí a dotáhne ( néééé metrovou trubkou, normálně rukou a divnoklíčem se zubem ) no a po čase se to ještě znova kousek dotáhne až se "usadí" kuličky v miskách.

(reakce na) Jawablázni

3.3.2021 v 08:32 | Nahoru | #88932
A nebo se to taky dotahne hodne - asi tak na 52 Nm ( u toho zaroven proveris i zavit ). A pak se to povoli a znova dotahne. Ale jen na 18 Nm. Cisla momentu jsou priklad z japonske Jawy. U ceske to bude podobny.

Naposledy editováno 03.03.2021 08:33:54

Jawablázni

3.3.2021 v 08:53 | Nahoru | #88933
jestli to budeš mít rozebraný, tak tam dej rovnou kuželíky a je to na furt.

(reakce na) Jawablázni

3.3.2021 v 10:26 | Nahoru | #88934
Franky> Však ho ta oprava Tatry stála dva roky času.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.3.2021 v 13:40 | Nahoru | #88935
Hele na co jsem narazil při koukání na ND (bohužel jen koukání ). Nová J350 s dovozovým TP za 91k Kč (zde ). Že by jawa našla nějakou kličku, jak prodávat 350tky? Nebo koupila jen papíry?

(reakce na) Jawablázni

3.3.2021 v 15:03 | Nahoru | #88936

SkotyCZ píše: Hele na co jsem narazil při koukání na ND (bohužel jen koukání ). Nová J350 s dovozovým TP za 91k Kč (zde ). Že by jawa našla nějakou kličku, jak prodávat 350tky? Nebo koupila jen papíry?

Zkus se zeptat toho prodejce. Dneska už je pořízení nové 2taktní Jawy na běžné ježdění za tuhle cen nesmysl. Na druhou stranu, kdo chce 350 tak než koupit za 40 vrak a dát do renovace jednou tolik, tak je lepší vzít tuhle novou.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.3.2021 v 15:42 | Nahoru | #88937
Vždyť tam píší,že má dovozové papíry.

(reakce na) Jawablázni

3.3.2021 v 16:09 | Nahoru | #88938
Béďa17> No a to jde. Jak muže mít úplně nový stroj vyrobeny v ČR dovozovy papíry

Jawablázni

3.3.2021 v 17:45 | Nahoru | #88939
Řekl bych,že stejně jako když si koupíš papíry z ciziny a tady na to postavíš motocykl.Ale třeba se mýlím.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.3.2021 v 18:30 | Nahoru | #88940
To se bude těžko prodávat, to koupí jen nějaký "Jawablázen " , za takový krám 90.000,- a ještě na to vyřizovat dovozovou a přihlašovat.
Za ty prachy se dá koupit parádní pořádná motorka na českých papírech.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.3.2021 v 18:33 | Nahoru | #88941
Jestli je to takto tak možná půjde přihlásit i motocykl koupený v Moskvě myslím že tam naši pár kousků prodali .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.3.2021 v 18:44 | Nahoru | #88942
PinkPanther> Parádní nová pořádná motorka za 90 tisíc ? Hahaha...jedině nějaká ojetina. Ta Jawa je nová . Jawa žije !

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.3.2021 v 18:47 | Nahoru | #88943

Jirka4137 píše: Jestli je to takto tak možná půjde přihlásit i motocykl koupený v Moskvě myslím že tam naši pár kousků prodali .

Tak v Moskvě místní dealer staví z nových 640 pěkné Panelky

Jawablázni

3.3.2021 v 18:48 | Nahoru | #88944
Samo že jetá, ale pořád lepší jak nová Jawa, a Jawa nežije, je to mrtvola do které se ale ze slušnosti nekope

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.3.2021 v 18:52 | Nahoru | #88945

Milan1963 píše: PinkPanther> Parádní nová pořádná motorka za 90 tisíc ? Hahaha...jedině nějaká ojetina. Ta Jawa je nová . Jawa žije !

CF Moto 300 NK. Technologie sdílená od KTM. 5 let záruka. Cena 93000 Kč. Jawu strčí do kapsy ve všech parametrech.

(reakce na) Jawablázni

3.3.2021 v 19:53 | Nahoru | #88946
elevator> Vot eto technika. Asi zůstanu u Yamahy. Jako fakt nevím co na toto říct. Kočkopes. Na ježdění do kolchozu asi dobrý.

Naposledy editováno 03.03.2021 19:55:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.3.2021 v 19:55 | Nahoru | #88947

petruMRD píše: Koudy01> Asi nějakej přechoďák, ohřát a měřit kousek po kousku.


Tak nakonec to je rotorem. Studenej ma vsechny odpory v poradku a dobiji jak o zivot. Jak se postupne zahriva, klesa odpor mezi komutatorem a kostrou z nekonecna. Cim vic tepla, tim mensi odpor. A tim min buzeni a taky dobijeni. Dal jsem druhej a ten ma zas spatnou civku. Tak jsem to dnes poslal na repas. 3000 bez dane uz bych davno mel zaplaceny Vape a k tomu i nekolik nadrzi benalu. Ale nebylo by to original hold opice a banany

Naposledy editováno 03.03.2021 20:00:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.3.2021 v 20:23 | Nahoru | #88948
Koudy01> no, zase máš krásnou raritu. A ještě ti to při přidání plynu jede a nedělá "buuuuu". K tomu Vape bych zas tak optimistický nebyl, teďkom mě zapalování vypeklo, za mokra přestala jet (jiskra). Nějak jsem to spravil, ani nevím jak. Prostě magie .

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.3.2021 v 20:36 | Nahoru | #88949
Skoty - to bude spíš problém někde u kabelu a fajfky než že by blblo vapeto samotný.

(reakce na) Jawablázni

3.3.2021 v 20:48 | Nahoru | #88950
Bimbam> Dal jsem kable a fajfky před jízdou nový. Problém asi nebyl v fajfce nebo samotné cívce, ale ukostřením (když jsem si hrál s přepínači, tak to jelo). No, nahradil jsem některé kabely, odizoloval a jelo se dále. Trvalo mi to cca 30min u silnice. Nebyla to chyba vape, ale lajdácké instalace.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 4 Včera v 22:59 Mario1504
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 4 Včera v 22:31 ja1
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist