Téma: Jawablázni
AKCE JAWABLÁZNŮ

Podzimní Jawa jízda je plánována 18-20.10.2019 jako vždycky.
Buď muzea a nebo necháme plánování na poslední chvíli. Kdo rád hlasuje, má možnost si vybrat.

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní Jawajízda 2019 je za námi, povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.

Rajče Verdom
Rajče Kačka

25.3.2019 - Obměněna anketa.
Mluvili jsme o Radovesnicích a Agromuzeum a případně traktory , kdyby se chtělo.

Trasa by vypadala asi TAKTO

Další možnost je zanechat plánování a něco vyšpekulovat na poslední chvíli.

Tak hlasujte.

Podzimní Jawajízda 2018
Fotodokumentace na Rajčeti: Verdom a Čmoud

Jelikož se nejelo nic z nabídky, ponecháme, či přidáme do jara něco, ať je z čeho vybírat.

Trasa 1: Jawa a traktoriáda v Janovicích . Trasa 172 km – 3:08 h
Bude-li Béďa ochoten půjčit traktor.

Trasa 2: Severovýchodní trasa 201 km – 3:52 h
Kuks je takový komorní, byl jsem tam loni . V Nové Pace to bývá dost zavřený, muselo by se to i tak obvolat všechno, proto jsem přihodil Šestajovice, který beru v ČR jako TOP, kdyby ta Paka padla. Byl jsem tam taky a pecka.

Trasa 3: Týnec a MotoveloMuzeum Trasa 147 km – 3:14 h
Tradičně k fabrice a cestou zpátky MotoVelo muzeum v Přerově . Ano i tam jsem byl , když jsem jel z podzimní a taky celkem hezký.

Trasa 4: severo-východní.Podívat se do Hořic na okruh (třeba společné foto na cílové rovince) pak Kuks veterán muzeum Sice maji v tuto roční dobu zavřeno,ale dalo by se to domluvit.Pak to vzít do automoto musea v Pace.Pak oběd u Tomáše v Kopidlně.Rest mi byl doporučen a osobně jsem se přesvědčil,že to je ok,ale je to pár let zpět. Celkem okruh cca 175 km a když se budeme courat, tak jízda cca 4-5h + muzea a oběd cca 3h. Světlo bude od 6 do 18h takže času dost.

Trasa 5: K fabrice a do Neveklova na dlabanec a do cukrárny 180 km - 4:00 h

OSTATNÍ ZAJÍMAVÉ AKCE

Veterán kalendář 2018

*************************************************************************************************************************************

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Domácí pecen výjezd Zbečno - neuskutečněno,bude náhradní termín organizuje Vlasťák
1.víkend v červnu Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou asi zde s mezipřistáním na Skautovně.Po cestě dát někde oběd,třeba zde ,prověřené.Trasa tam a trasa zpět
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

TRASY
101 Pražský aglomerační okruh 151 km
Okolo Čechtic 100 km

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.


Naposledy editováno 16.10.2019 05:45:59

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Návrhy na trasu podzimní Jawajízdy 2019
Motomuzeum Radovesnice. Traktormuzeum.
0%
0
Trasa volna, plánovat až týden před akcí podle nálady.
100%
7

Jawablázni

19.8.2019 v 21:25 | Nahoru | #78871
tak tak FY.DIMER Kudlov vyrobí co chceš a za pár kaček

(reakce na) Jawablázni

19.8.2019 v 21:51 | Nahoru | #78872
Jirka4137> olejivzdorné věci není takový problém, ale odolné brzdové kapalině už jo

Jawablázni

19.8.2019 v 21:59 | Nahoru | #78873
Hmm tak že by někdo vyráběl opravdu motorku bez možnosti nákupu náhr. dílů??? Pak bych doporučil Ládˇu Hrušku. Třeba něco vymyslí.
Gril z pračky podprsenku z pet láhve nebo fešnou poličku z euro palety už vymyslel.

Naposledy editováno 19.08.2019 22:07:17

Jawablázni

20.8.2019 v 10:04 | Nahoru | #78874
Petře, ten štuc se štechrem je náádherný - to není pro začátečníka, to je pro fajnšmekra .
To bych sice mohl, ale nechcu.
Moja krevní skupina začíná temato modelama:
U teho se nemusíš bát, že neseženeš díly (všecko se dá udělat), kameň najdeš na poli, olovo kde tam a prach je furt.

S tema dílama - zručný mechanik ví, jak gumičky v brzdě vyměnit.
Nicméně s postupem doby se ukázalo, že né každý. A právě že jde o brzdy, sů u nekerých těchto dílů k prodeji jen kompletní věci.
Jinak dík Jirkovi za kontakt na Kudlov, člověk nikdy neví.

Jawablázni

20.8.2019 v 10:17 | Nahoru | #78875
Zdenále a černý prach si vyrábíš postaru doma anebo kupuješ starý dobrý pardubický Vesuvit?

Jawablázni

20.8.2019 v 10:23 | Nahoru | #78876
Ještě k těm dílům a opravám.
Brzdová hadička se dá opravit použitím plastové ohebné trubky (používala se na náklaďákoch jako přenos tlaku oleje od motoru k budíkom na palubovce) a těsnicíma kroužkama na tlakové trubky + převlečnou maticí.
Takovů sadu sem vozil sebů vozil jako ND na soutěžích. Enom teda ty kroužky, protože hadicu nepřetrhneš, jen z těch kroužků vyrveš a už jednou použité je tam zpátky nedáš.
Takže ten, kdo má na motorce obě brzdy hydraulické, bych to vřele doporučoval...neb co neubrzdíš, neukecáš.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

20.8.2019 v 10:35 | Nahoru | #78877
Bimbame,aj aj...ale do zbraní doporučuju enom továrnů vyrobený.
Nicméně Vesuvit funguje v krátkých, do takových a podobných kanónů lze, ale néni to ono. Tam by měl byt pomalejší - hrubší (rozptyl).
Když ale chceš neco opravdu trefit, tak velice dobře funguje emerický Pyrodex, akorát je drahý jak sviňa. A na závodech by se neměl používat.
No esli o tem chceš neco pokecat, tak kup kafé a dojedu.
Čtyři hodiny to ale nesravjá .
Nepovažuju se sice za odborníka, tych je na internátu hromada, ale to, co vím, funguje. Aj takoví chýreční westernoví majstři čuměli, jak rakouský voják opět slavně zvítězil (všecí sů kovboji US či CS, ale naši pra- předci to řemeslo taky uměli a né špatně ).

Naposledy editováno 20.08.2019 10:36:22

(reakce na) Jawablázni

20.8.2019 v 10:42 | Nahoru | #78878
Zdenalbenal> Shodou okolností zrovna tuhle Zetku jsem koupil od pána, kterej je černoprachej nadšenec. Ukazoval mi nádhernej perkusní kulovej dvoják (myslím Kodiak). I na střelnici je to krásný na to koukat (resp. poslouchat ten zvuk), jak se ta rána tak klidně táhne vzduchem. A následuje obláček dýmu...

Naposledy editováno 20.08.2019 10:43:27

Jawablázni

20.8.2019 v 10:46 | Nahoru | #78879
Nejsou těsnění do kotoučových brzd Jaw kompatibilní s MZ? Kdysi to Jawa a MZ společně vyvíjeli jako novinku...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

20.8.2019 v 11:16 | Nahoru | #78880
ta nová vidlice je sice tenčí, ale i přesto se chová znatelně líp, než březnická - holt číňan vybral dobrej základ ke kopčení ,-))
a věřím, že díly by se na ni daly sehnat přes prodejce dílů na pitbike/dirtbike, jen zjistit s jakými dalšími modely čínských motorek je vidle shodná, nebo jít prostě jen po rozměrech dílů.

ad nový typ brzdiče (taky čínský) - tady už je ekonomika repase docela na hraně, protože nový kompletní brzdič se dá sehnat od cca 500,- (dvoupístek) a kupodivu to docela vydrží (na mý čínský "flotile" jsem nemusel opravovat ani jeden - a to nejstaršímu kousku je >10 let)

ale jo, je fakt hloupý, že samotná továrna nedokáže díl dodat a člověk je odkázanej na sebe

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

20.8.2019 v 11:20 | Nahoru | #78881
PetrL - obláček?? Když jsem střílel kdysi z perkusního "levorvéru" tak po pěti či šesti ranách čili po vystřílení bubínku (různé kvéry měly různý počet komor, většinou jen pět oproti nábojnicovým co mají skoro vždycky šest) to bylo mračno že nebylo vidět střelce a muselo se počkat až to větr odvane aby bylo vidět na terč - zdali se vůbec trefil a popřípadě kam

Zdenál - kafe máme dostatek dokonce i cukru a mlíka do kafé. Kdysi jsem střílel docela přesně, ale musel jsem používat oglivály a ne kule, anebo se sejít s kamošama a kule odlévat do jedněch jediných správných kleští, protože kupované kule měly sakra velký rozptyl velikosti a některé dokonce uměly i samy od sebe opustit komoru aniž by je vyhnal štřelný prach. Střílel jsem ráži 44

(reakce na) Jawablázni

20.8.2019 v 12:11 | Nahoru | #78882
Bimbam> Je to věda, ty předovky, když si chceš hrát na desítky v terči... Já sem naučenej od Homera Simpsona. Timhle ukážeš na to, co má umřít a tohle pak zmáčkneš.... Žádný velký laborování

Jawablázni

20.8.2019 v 13:01 | Nahoru | #78883
Chodím na střelnici s kamarády od perkuse občas taky, zatímco já mám v terčích tři kila olova a balím pomalu dom,
oni ládují třetí kolo, opálený fousy, střepinky z pistonů zasekaný v obočí, ale úsměv od ucha k uchu a pohoda.
Střílejí vesměs ogivály, který si sami lejou.
Ucpávky si sekají taky sami, používali i nějaké spešl mazadla o kterých ani mezi sebou nepustí info
a vypadá to jako směs několika tuků od jelena po hraboše míchaná o půlnoci na sv. Jakuba pařátem z kohouta.
Ale nestřílejí vůbec špatně. Jako na moderní zbraně to nemá ani přesností ani kadencí,
ale ta pohoda u toho je pravý relax.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

20.8.2019 v 15:27 | Nahoru | #78884
callowsick> Dobrá zpráva, brzdič za 500 je dobrá cena.
Nevím, jaké brzdiče má Jawa 660, žádný výrobce na nich uveden není, ani jakou má pumpu, ale předpokládám, že to bude čínská kopie něčeho. ( Nissinu ?? ) Funguje to dobře, kromě malého problému - vyřešen odvzušněním - na zadku jsem s brzdami nikdy neměl žádný problém. Snad to tak zůstane. Přesto - chci být připraven - abych kvůli brzdám nemusel motorku odstavit a vrátit se k ježdění na pérákovi.
Proti Jawě 650, kde se zadní brzdou byl při její poruše problém téměř neřešitelný a dlouho jsem jezdil bez ní, jsou brzdy 660 o dost lepší.
Líbí se mi, že nová indická Jawa 300 má na zadku mechanickou brzdu. Odpodá tím dost starostí s údržbou. A k retro stylu to patří.

(reakce na) Jawablázni

20.8.2019 v 17:02 | Nahoru | #78885
Bimbam> Než se začal používat bezdýmný prach byla otázka leží nebo běží aktuální po každé ráně. Když jsem na střelnici v devadesátkách střílel z perkusáku ostatní sportovní střelci se šli schovat. Zbroják už jsem dávno odevzdal zůstala jen flobertka.

(reakce na) Jawablázni

20.8.2019 v 17:20 | Nahoru | #78886

Milan1963 píše: callowsick> Dobrá zpráva, brzdič za 500 je dobrá cena.
Nevím, jaké brzdiče má Jawa 660, žádný výrobce na nich uveden není, ani jakou má pumpu, ale předpokládám, že to bude čínská kopie něčeho. ( Nissinu ?? ) Funguje to dobře, kromě malého problému - vyřešen odvzušněním - na zadku jsem s brzdami nikdy neměl žádný problém. Snad to tak zůstane. Přesto - chci být připraven - abych kvůli brzdám nemusel motorku odstavit a vrátit se k ježdění na pérákovi.
Proti Jawě 650, kde se zadní brzdou byl při její poruše problém téměř neřešitelný a dlouho jsem jezdil bez ní, jsou brzdy 660 o dost lepší.
Líbí se mi, že nová indická Jawa 300 má na zadku mechanickou brzdu. Odpodá tím dost starostí s údržbou. A k retro stylu to patří.



Nemusíš motorku odstavovat. Nějaký vhodný brzdič připevníš na původní úchyty pomoci adaptéru - mezikusu. Běžná praxe u závodních motorek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

20.8.2019 v 20:17 | Nahoru | #78887
Milan1963> Původní brzdiče na prototypu 660 byly černé Bremba, jinak dnes oficiálně koupíš zase jenom na kusy, tj brzdič případně pumpu. U 650 byl problém v tom, že původní historický brzdič z F650 s jedním pístkem byl slabý a nová kopie nissinu zase fungovala dobře, jenomže byl původně na druhé straně kola a tak ho tady umístili "do protispádu" kdy byla trubka dole, banjo nahoře a odvzdušňovák zase dole, takže nebylo reálné to na motorce bez demontáže a prvního odvzdušnění ve zdemontovaném stavu a správné poloze vůbec udělat.

Naposledy editováno 20.08.2019 20:22:23

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

20.8.2019 v 20:34 | Nahoru | #78888
hrnous> To je přesně ono, já jsem doma půl dne odvzušňoval brzdu u 650 - a neúspěšně !! Tak jsem jezdil bez ní. Nakonec mi ji po 2 hodinách snažení odvzušnili přímo v Týnci....jeden člověk nemá šanci to udělat. Žeby konstrukční chyba ?
Tehdy jsem litoval, že 650 nemá vzadu mechanickou brzdu.

(reakce na) Jawablázni

20.8.2019 v 21:36 | Nahoru | #78889
Milan1963> někdy nemá brzdič odvzdušňovák na ideálním místě a musí se odšroubovat a odvzdušňovat v jiné poloze. Mám to tak i na suzuki.

(reakce na) Jawablázni

20.8.2019 v 21:37 | Nahoru | #78890
Milan1963> A ta vzadu by mohla stačit, přední stejně moc nebrzdíš... A taky by stačil rozvod SV chlazení vzduchem atd..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

20.8.2019 v 21:37 | Nahoru | #78891
Milan1963> Nenazýval bych to konstrukční chybou, ale diletantstvím.. Je to jako by ti dali do auta převodovku opačně, takže by mělo pět kvaltů dozadu a jeden dopředu..

Jawablázni

20.8.2019 v 22:08 | Nahoru | #78892
Dneska jsem byl na otočku v zemi krále Miroslava (kousek za Regensburgem), tak jsem nakouknul do Louise - už tam mají podzimní výprodeje - přilby, rukavice, oblečení apod.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

20.8.2019 v 22:22 | Nahoru | #78893
Dnes jsem neskutečně zmoknul a pak po návratu domu jako bonus zjistil, že jsem si obrusem o stupačku definitivně rozpůlil podrážku na botě.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

21.8.2019 v 07:36 | Nahoru | #78894
Nějaký pokec o Indojawě:
https://www.garaz.cz...q-no=1&source=hp

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

21.8.2019 v 09:27 | Nahoru | #78895
Verdome, není třeba do terče vysypat olovo, ale trefit.
Bimbame, tobě zrovna možu to "How-Now", jak říkal brácha, klidně prozradit .
Není to nic tajného - vždyť naši předkové se tak úspěšně nekolik století zabíjeli - jen je dobré si najít seriózní podklady.
Všelijakých keců je internet plný. Ale prostudovat si nejaků literaturu se nikemu nechce.
U střelby je důležité docílit dobrý rozptyl a kde ty díry sů, to už je detail.
Tohle např. je první nástřel - pět ran na 50m s oporů, "šméčkové" lauf Ardesa, kalibr .32, kula přes flastr. Mířidla enom tak zhlídnuté podle laufu (pro sichr), esli náhodů netrefím sůsedovu kozu...
Kokodák je flina tak na efekt, trefit se s tým nedá. Laufy majů odělané blbě, soustřel dvojáku je v prd...
To je u tychto flint základ a udělat to dobře umí enom pár firem na světě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

21.8.2019 v 09:42 | Nahoru | #78896
Sema> Mladý jezdí sotva čtyři roky a má už třetí (?) boty...
Normálně ta podrážka je taková srandovní šupka, že je o strach na to stůpnůt. A přitom za to chců balík jak sviňa.
Jirko, do teho Řezna jezdí asi dost lidí - a konkrétně boty sem na jedných nohách viděl, vypadaly solidně a tak se asi do teho města nekdy vydám...
Mě na tych našich obchodech s motověcma vadí, že zboží tam sice majů plno, ale nic, co by mě vyhovovalo. Nejak si nemožu vybrat...
S kamošem pokukávám po bundě Barbour, na anglickém éšopu majů cenu z asi 430 liber na 75 ...tak su zvědavý, esli se zadaří...
Stará se za tych skoro třicet roků nejak zdrcla (do gatí sem vzadu všil šlic, bundu podědil mladý a na Zetce v ní vypadá opravdu klasicky).
Když se třebas na tuto značku v motošopu optáš, tak na tebe hledijů jak na hňupa. Že co to je?!
Tož nekdy nevím...

(reakce na) Jawablázni

21.8.2019 v 10:41 | Nahoru | #78897
Zdenalbenal> Tak ono to tak bylo myšleno, že v terči a eště v tom černém.
I když někdy jezdíme tady kousek na asfalťáky nebo dynamickou střelbu na statický a pohyblivý cíl. (snad tomu říkají IPSC)
a to mě baví asi víc, jak rubat do papíru na stojanu. Soustřel máš super, klobouk dolů.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

21.8.2019 v 10:43 | Nahoru | #78898
Sema - podrážku novou ti nalepí skoro na počkání švec v opravně škrpálů dole v Máji jak začínají jezdicí schody anebo v Dlouhé, kousek od začátku ulice směrem z Revoluční nebo jak se jmenuje ta Rozdělovací třída kudy jezdí vozy elektrické dráhy od Kotvy v Vltavě mezi Františkem a Petrskou čtvrtí.Byli jsme v Práglu s Luckou minulý týden v Dlouhé v Řempu a cestou jsem tam cedulu OPRAVA OBUVI NA POČKÁNÍ viděl. Furt lepší nová podrážka když boty ještě drží než shánět celý nový boty Já na těch škrpálech co v nich jezdím a taky chodím do lesa dělat dřevo a prostě je používám jako pracovní boty už mám třetí podrážky - protentokrát "traktory"

Jawablázni

21.8.2019 v 10:59 | Nahoru | #78899
Zdenál - tož jsem si tu Ardesu našel na interfernetu protože se v dlouhejch flintách prd vyznám navíc už pár let nestřílím, a ejhle, téměř všechny modely a ráže vyprodaný. Asi to nebude špatný, když je vyprodáno. Kdyby to bylo šmé tak jim to leží na krámu ne?

(reakce na) Jawablázni

21.8.2019 v 11:39 | Nahoru | #78900

Zdenalbenal píše: Sema> Mladý jezdí sotva čtyři roky a má už třetí (?) boty...
Normálně ta podrážka je taková srandovní šupka, že je o strach na to stůpnůt. A přitom za to chců balík jak sviňa.
Jirko, do teho Řezna jezdí asi dost lidí - a konkrétně boty sem na jedných nohách viděl, vypadaly solidně a tak se asi do teho města nekdy vydám...
Mě na tych našich obchodech s motověcma vadí, že zboží tam sice majů plno, ale nic, co by mě vyhovovalo. Nejak si nemožu vybrat...
S kamošem pokukávám po bundě Barbour, na anglickém éšopu majů cenu z asi 430 liber na 75 ...tak su zvědavý, esli se zadaří...
Stará se za tych skoro třicet roků nejak zdrcla (do gatí sem vzadu všil šlic, bundu podědil mladý a na Zetce v ní vypadá opravdu klasicky).
Když se třebas na tuto značku v motošopu optáš, tak na tebe hledijů jak na hňupa. Že co to je?!
Tož nekdy nevím...



Máš prosím Tě odkaz na ten eshop? To je dobrá cena. Já mám sice tři ale jsoi mi všecky malé. A nejsou to motomodely...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa betka nebo Jawa robby Motoscoot Jawa Betka, Jawa 100/587 Robby Jarda8770 5 28.7.2019 v 13:44 Nck
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 34 17.7.2019 v 10:31 Čadil
Jakou motorku k AM řidičáku Jawa 50/585 Mosquito, Jawa 100/587 Robby Vlada98 4 11.5.2019 v 18:03 Massakra
Jaká je v dnešní době dobrá motorka... Jawa 125 Dandy, Jawa 100/587 Robby Vlada98 20 4.4.2019 v 12:28 Lad22
Problém se seřízením karburátoru Jawa 100/587 Robby Fichtloš 11 26.6.2018 v 10:34 Deyva

TOPlist