Téma: Jawablázni
AKCE JAWABLÁZNŮ

Podzimní Jawa jízda je plánována 18-20.10.2019 jako vždycky.
Buď muzea a nebo necháme plánování na poslední chvíli. Kdo rád hlasuje, má možnost si vybrat.

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní Jawajízda 2019 je za námi, povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.

Rajče Verdom
Rajče Kačka

25.3.2019 - Obměněna anketa.
Mluvili jsme o Radovesnicích a Agromuzeum a případně traktory , kdyby se chtělo.

Trasa by vypadala asi TAKTO

Další možnost je zanechat plánování a něco vyšpekulovat na poslední chvíli.

Tak hlasujte.

Podzimní Jawajízda 2018
Fotodokumentace na Rajčeti: Verdom a Čmoud

Jelikož se nejelo nic z nabídky, ponecháme, či přidáme do jara něco, ať je z čeho vybírat.

Trasa 1: Jawa a traktoriáda v Janovicích . Trasa 172 km – 3:08 h
Bude-li Béďa ochoten půjčit traktor.

Trasa 2: Severovýchodní trasa 201 km – 3:52 h
Kuks je takový komorní, byl jsem tam loni . V Nové Pace to bývá dost zavřený, muselo by se to i tak obvolat všechno, proto jsem přihodil Šestajovice, který beru v ČR jako TOP, kdyby ta Paka padla. Byl jsem tam taky a pecka.

Trasa 3: Týnec a MotoveloMuzeum Trasa 147 km – 3:14 h
Tradičně k fabrice a cestou zpátky MotoVelo muzeum v Přerově . Ano i tam jsem byl , když jsem jel z podzimní a taky celkem hezký.

Trasa 4: severo-východní.Podívat se do Hořic na okruh (třeba společné foto na cílové rovince) pak Kuks veterán muzeum Sice maji v tuto roční dobu zavřeno,ale dalo by se to domluvit.Pak to vzít do automoto musea v Pace.Pak oběd u Tomáše v Kopidlně.Rest mi byl doporučen a osobně jsem se přesvědčil,že to je ok,ale je to pár let zpět. Celkem okruh cca 175 km a když se budeme courat, tak jízda cca 4-5h + muzea a oběd cca 3h. Světlo bude od 6 do 18h takže času dost.

Trasa 5: K fabrice a do Neveklova na dlabanec a do cukrárny 180 km - 4:00 h

OSTATNÍ ZAJÍMAVÉ AKCE

Veterán kalendář 2018

*************************************************************************************************************************************

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Domácí pecen výjezd Zbečno - neuskutečněno,bude náhradní termín organizuje Vlasťák
1.víkend v červnu Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou asi zde s mezipřistáním na Skautovně.Po cestě dát někde oběd,třeba zde ,prověřené.Trasa tam a trasa zpět
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

TRASY
101 Pražský aglomerační okruh 151 km
Okolo Čechtic 100 km

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.


Naposledy editováno 16.10.2019 05:45:59

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Návrhy na trasu podzimní Jawajízdy 2019
Motomuzeum Radovesnice. Traktormuzeum.
0%
0
Trasa volna, plánovat až týden před akcí podle nálady.
100%
7

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.8.2019 v 21:34 | Nahoru | #78781
Když jsme u toho, bylo by zajímavé vědět, jak Italové dělají motomotory. Jawa 660 má motor Minarelli - a že by byl suchý ? To vůbec ne. A 25 let stará Honda je suchá ?? Podle mně je to divné.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.8.2019 v 21:41 | Nahoru | #78782
Co je České auto z Kolína...?

(reakce na) Jawablázni

15.8.2019 v 21:51 | Nahoru | #78783

Milan1963 píše: Když jsme u toho, bylo by zajímavé vědět, jak Italové dělají motomotory. Jawa 660 má motor Minarelli - a že by byl suchý ? To vůbec ne. A 25 let stará Honda je suchá ?? Podle mně je to divné.



Každá taky suchá není, ale je běžný, když suchá je.
Moje sherco (2006), prosakuje lehce, suzuki (2002) ani kapka, vfr (1997) trošku ukapavá....

Naposledy editováno 15.08.2019 21:51:44

(reakce na) Jawablázni

15.8.2019 v 21:54 | Nahoru | #78784
Tyhle tři.... Tohle je facelift první generace...

MartinED250 píše: Co je České auto z Kolína...?



Naposledy editováno 15.08.2019 21:58:25

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.8.2019 v 22:54 | Nahoru | #78785
Milane, že z motoru olej nechčije, by mělo byt normální.
Nevím, jaké těsnění má Popular na prsách, ale u setrváku je enom ostřikovací kroužek a labyrint (ale taky može téct z převodovky, to chce k oleji čuchnůt).
Tenhle způsob zadního těsnění (a nebo těsnění šňůrou, co donedávna používal třebas aj Mercedes) sice není dokonalý, ale když auto zastavíš, je akceptovatelná kapička oleje dole na krytu spojky. Né že bys auto zastavil a po půl hodině stání pod ním byla kaluž. Ne, jen ta kapka na krytu. Nic víc.
Takhle sem to měl i na technických skvostech jako Žuk, Gaz a podobných strojích - to je vlastně starý Ford - a to je rovník s Popularem.
Že některý horlivý mechanik třebas tu šňůru vymění, aniž by tušil, jakým směrem má být orientováno její tkanivo vůči směru otáčení klikovky a pak to chčije i přes ubezpečení "...šak je to přetěsněné"...to je na potlamě.
Když se to udělá jak má (á la Čmoud), tak to obvykle funguje.
Notoricky chcací tyčka spojky, šaltpáka a sekundární kolečko u motorů Jawa a ČZ se dá též uspokojivě vyřešit.
Dokonce "čínské nudle" na mojéj Travelce sů zamaštěné enom od řetázku...jinak nikde nic...nemám poscané ani březnické vidle - a olej v nich je .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.8.2019 v 23:10 | Nahoru | #78786
Zdenalbenal> Jakej máš schválně fígl na utěsnění kolem spojkový tyčky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

16.8.2019 v 06:50 | Nahoru | #78787
kuba350> Jawa tehdy vymyslela scottoiler. To není potřeba řešit. To je výhoda. A ZADARMO.

Jinak plstěnec s pertinaxem protejká:
https://www.fichtlkr...a_tesneni_tycky.html

"O" kroužek možná míň, ale taky:
http://www.motospick...-spojkove-tycky.html

Pak je pár pokusů, viz Lukáš, ale to mi přijde dost jebačka s nejistým dlouhodobým efektem.
https://lukasjancar....pojkove_tycky_-_634/

Prostě Jawa byla olejnička, se ztrátovým mazáním, kyvky, řetězu a spousty jiných dílů.
Já pod svejma kapky měl akorát pod laufama vzádu od nespálenýho oleje.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

16.8.2019 v 08:30 | Nahoru | #78788
Pro Kubu a Verdoma - je to velice jednoduché, strojařsky správné, funkční a navěky.
Už sem tady několikrát psal, že origo těsnění má všechny znaky sabotáže.
To nemože fungovat ani náhodů.
Když mě řeknete, jaká díra je ve hřídeli spojky na třindě (prům.17 má Zetka) a jaký je průměr tyčky (5mm?), tak vám to za stovku vytvořím .
Mám vyzkoušené "těsnění" aj okolo pastorku, taky sem to už napsal...ale odezva nula. Takže - má vůbec cenu nekemu neco říkat, co je funkční, jednoduché a navíc vyzkoušené? A zadarmo ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

16.8.2019 v 08:53 | Nahoru | #78789
kuba350> Jawa ted na novych motorkach pouziva ten druh co se delal z bakeltiu s o-krouzkem. Jen je to z hliniku a tesni to, takze muzu doporucit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

16.8.2019 v 08:56 | Nahoru | #78790

Zdenalbenal píše:
Mám vyzkoušené "těsnění" aj okolo pastorku, taky sem to už napsal...ale odezva nula. Takže - má vůbec cenu nekemu neco říkat, co je funkční, jednoduché a navíc vyzkoušené? A zadarmo ?



Tam je normálně jen gufero, ne? Tam žádný problém s únikem není, leda by měl pastorek blbej povrch, to by se pak musel jen zaleštit.
Nebo máš na mysli něco jiného?

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

16.8.2019 v 09:03 | Nahoru | #78791
...a znova a furt dokola, jak na kafemlejnku.
To, co se prodává, z principu nemože fungovat, ani kdyby to bylo ze zlata.
Když sem mechánům ve fabrice ukazoval, jak je to správně, tak mě poslali do řiti, že by to bylo drahé.
Tak používajů lacinů věc, kerá nefunguje.
Ono je to totiž tak - když jim neco ukážeš, tak tě buď pošlou někam, nebo to podle tebe udělajů, nic ti neřeknů, vydávajů to za svůj vynález a eště tě pomluvijů.
Motivace jak sviňa.
No néni lepší se na to vyignorovat?!

(reakce na) Jawablázni

16.8.2019 v 09:13 | Nahoru | #78792
Zdenalbenal> Tak u toho jsem zrovna tenkrát v tý fabrice nebyl, tak nemůžu vědět, jaký je tvoje řešení...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

16.8.2019 v 09:20 | Nahoru | #78793
PetrL3> Jo, gufero tam je, ale olej chčije okolo pastorku, když se onen na hřídeli uvolní.
A že se uvolní, na to vem jed.
To, že je ten únik okolo kolečka u hřídele (a v kerém je i spojková tyčka), mnozí přisuzujou chcaní okolo tyčky. Ale to nemusí byt pravda.
Kukni se na výkres uložení řetězového kolečka, kam až je drážkování hřídele a je to jasné.
Gufero těsní rozpěrné pouzdro, které se opírá o vnitřní kroužek ložiska.
Když se uložení uvolní, olej může volně protékat pod rozpěrkou kolem drážkování.
Všelijaká profilová gumová těsnění mezi pastorek a drážkovaný hřídel jsou k ničemu. Ty totiž těsní jen čelo pastorku, ale olej může volně téct z druhé strany kolem kolečka a rozpěrky, pod guferem.
Když to těsnění narveš mezi rozpěrku a kroužek ložiska, nedosedá rozpěrka k ložiskovému kroužku a pastorek se posune ven od kartru.
Ty musíš docílit toho, že těsní rozpěrka ke kroužku ložiska na jedné straně a k čelu pastorku na druhé.
Velejednoduchým řešením je přidání tenké talířové podložky pod matici kolečka.
Tím vyvodíš mírný, ale neustálý axiální tlak mezi zmíněnými díly a olej přestane proudit, díly se provozem do sebe dokonale zabrousí a - světe div se - těsní.
Navíc tímto opatřením pozbude snaha o utěsnění pastorku dotahováním matice na drážkovaném hřídeli, čímž se velmi často poškodí. Po této úpravě stačí jen mírné dotažení a zajištění.

(reakce na) Jawablázni

16.8.2019 v 09:27 | Nahoru | #78794
Zdenalbenal> Dobrá myšlenka Jsem zase míň hloupej, dík.

Jawablázni

16.8.2019 v 09:28 | Nahoru | #78795
Sme jim říkali zásadnější věci.
To, že jim motorky nejedou od spodu, to třebas u KTM trvalo šest roků, než to pochopili...tam to nepochopili nikdy...

Jawablázni

16.8.2019 v 09:34 | Nahoru | #78796
Tou úpravou docílíš toho, že rozpěrka "těsní" k vnitřnímu kroužku ložiska a olej se - no - nemůže dostat mezi rozpěrku a hřídel.
To je celý princip teho fíglu.
Kolem pastorku se pak nemusí nic matlat...
Tož tak.
Startuju na rande do Týnce.
Snad tam potkám staré bardy z VVZ .

(reakce na) Jawablázni

16.8.2019 v 09:35 | Nahoru | #78797
Zdenalbenal> Já dávám k pastorku tuten gumocajk:
https://www.moto-ust...zi.asp?klic_ma=11787
Celkem funguje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

16.8.2019 v 09:39 | Nahoru | #78798

mickaelb píše: kuba350> Jawa ted na novych motorkach pouziva ten druh co se delal z bakeltiu s o-krouzkem. Jen je to z hliniku a tesni to, takze muzu doporucit.



Moc to nefunguje. Teče to a ještě to vydře drážku ve spojkové tyčce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

16.8.2019 v 10:12 | Nahoru | #78799
Kire640> Do origo spojkotyčky ano. Dělají to z bláta. Používám plastařský vyhazováky do forem. To je materiál trochu jiné třídy a s ním to ani nehne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

16.8.2019 v 10:30 | Nahoru | #78800
Verdom> Hele mel jsem.predlistpadovo- polistopadovou škodovku a Dacie je o dvě třídy lepší. Resp. Je o hodně lepší než felicie a směle se vyrovná běžným verzím předchůdců aut své třídy. Je technologicky tako generaci aut pozadu - tj. 5-10 let oproti aktuální produkci zavedenych značek. A to zájemcům o obyčejné auto bez pičovin spíš vyhovuje, než že by je to sralo..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

16.8.2019 v 10:42 | Nahoru | #78801
pech.> K těm pič.. Víceméně souhlas. Nakonec to tupý ovládání přes touch displej tě vytáčí, když ti to nebere prst, jelikož ho máš od kytary tvrdej, jak kůži na patě. Ty blbinky jako různé spotřeby od okamžité po průměrnou, průměrné rychlosti, info o zapnutých pásech spolujezdců, co blbne, kdykoli hodim dozádu nákup, paměť nastavení sedaček, která se mnou zničehonic začne cloumat a drtí mě o volant, bo se zničeho nic spustí manželky mod. To všechno i s omezovačem rychlosti nastavitelným v obci přestaneš po pár dnech používat a pak tě to spíš štve. Stejně jako prosklená střecha, kterou ti slunce vaří květák a je v 99% zatažená a bojíš se každýho kamínku od náklaďáku. Naprosto chápu ty, co do Dacny jdou.

(reakce na) Jawablázni

16.8.2019 v 10:56 | Nahoru | #78802
Verdom> Hlavně Dačky udělaly za poslední roky dost pokrok. Na těch starších (Logan I a pod) byla ta snaha o úsporu vidět až moc. Hnusné levné plasty, prapodivné zastaralé nesmyslně umístěné ovladače, špatná protikorozní úprava atd.

Naposledy editováno 16.08.2019 10:57:12

Jawablázni

16.8.2019 v 11:42 | Nahoru | #78803
Kdo máte FB, tak tady Olda s Tondou na cestě na Slovač.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

16.8.2019 v 12:57 | Nahoru | #78804


Nežijí si špatně..

Jawablázni

16.8.2019 v 14:08 | Nahoru | #78805
Martin ED - tak je to správně a tak to má bejt. Tonda baštící klobásku, Olda vytahující řízky nebo něco podobně dobrého a na závěr Tonda u plného talíře

Původně jsem myslel že se do Týnce taky zítra vypravím, leč pět kubíků dřeva na dvoře piští že potřebuje šupitopresto pořezat, poštípat a odvozit do kotelny, protože zima až se zeptá aby nebylo zle. Tož sice budu zejtra pálit benzín taky, ale v motorovce ...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

16.8.2019 v 14:19 | Nahoru | #78806
My už jedeme dnes. Přespíme u Hanze a ráno Týnec. Odpoledne domu. Máme to 400Km. Holt západ.. .-)

(reakce na) Jawablázni

16.8.2019 v 14:27 | Nahoru | #78807

MartinED250 píše:
Nežijí si špatně..

To věru ne

Jawablázni

16.8.2019 v 14:40 | Nahoru | #78808
Od rána tady kolem oken prudí Barum Rallye. Tak jsem musel v šest zdrhnout z baráku abych se dostal do Zlína. Za chvilku jedu znova na mrakoš do nejaké V.I.P. zony tak asponˇ udělám pár fotek historiků.

(reakce na) Jawablázni

16.8.2019 v 15:18 | Nahoru | #78809

Verdom píše: kuba350> Jawa tehdy vymyslela scottoiler. To není potřeba řešit. To je výhoda. A ZADARMO.

Jinak plstěnec s pertinaxem protejká:
https://www.fichtlkr...a_tesneni_tycky.html

"O" kroužek možná míň, ale taky:
http://www.motospick...-spojkove-tycky.html

Pak je pár pokusů, viz Lukáš, ale to mi přijde dost jebačka s nejistým dlouhodobým efektem.
https://lukasjancar....pojkove_tycky_-_634/

Prostě Jawa byla olejnička, se ztrátovým mazáním, kyvky, řetězu a spousty jiných dílů.
Já pod svejma kapky měl akorát pod laufama vzádu od nespálenýho oleje.



PetrL3 píše: Tam je normálně jen gufero, ne? Tam žádný problém s únikem není, leda by měl pastorek blbej povrch, to by se pak musel jen zaleštit.
Nebo máš na mysli něco jiného?



Zdenalbenal píše: Pro Kubu a Verdoma - je to velice jednoduché, strojařsky správné, funkční a navěky.
Už sem tady několikrát psal, že origo těsnění má všechny znaky sabotáže.
To nemože fungovat ani náhodů.
Když mě řeknete, jaká díra je ve hřídeli spojky na třindě (prům.17 má Zetka) a jaký je průměr tyčky (5mm?), tak vám to za stovku vytvořím .
Mám vyzkoušené "těsnění" aj okolo pastorku, taky sem to už napsal...ale odezva nula. Takže - má vůbec cenu nekemu neco říkat, co je funkční, jednoduché a navíc vyzkoušené? A zadarmo ?



Více na: https://www.motorka...06418&c=1#insert

Tak těch konstrukčních chyb je tam několik najednou... Hřídel pastorku těsní zvenku přes tu trubku co je na něm nasazená, na ní je z čepal pastorek jen tak, takže i kdyby ta roura byla OK, tak to bude blejt mezi patrokem a rourou, potom mezi hřídelí a pastorkem a nakonec ještě kolem tyčky... tyčka je utěsnintelná nějakou malou manžetou, ale ten zbytek by nevyřešilo ani kolo v kuse s tím nátrubkem, protože se to stejně neuzavře na hřídeli...

To prostě bude chcát i dkyyb čert na koze jel pokud by se to neudělalo celé od začátku znova a bez chyb...

Je to sice rešitelné, ale za vysokých nákladů a pracnosti s výsledkem přinejmenším jako zmírnění, nikoli odbourání...

(reakce na) Jawablázni

16.8.2019 v 15:25 | Nahoru | #78810

Verdom píše: Kire640> Do origo spojkotyčky ano. Dělají to z bláta. Používám plastařský vyhazováky do forem. To je materiál trochu jiné třídy a s ním to ani nehne.



No jo, ale když jsi ve fabrice na hliník a nejmenší vyhazovák má průměr 8mm tak jsi v prdeli a po tepelce už s tím hovno svedeš, protože je to tenké, dlouhé, tvrdé a pružné....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa betka nebo Jawa robby Motoscoot Jawa Betka, Jawa 100/587 Robby Jarda8770 5 28.7.2019 v 13:44 Nck
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 34 17.7.2019 v 10:31 Čadil
Jakou motorku k AM řidičáku Jawa 50/585 Mosquito, Jawa 100/587 Robby Vlada98 4 11.5.2019 v 18:03 Massakra
Jaká je v dnešní době dobrá motorka... Jawa 125 Dandy, Jawa 100/587 Robby Vlada98 20 4.4.2019 v 12:28 Lad22
Problém se seřízením karburátoru Jawa 100/587 Robby Fichtloš 11 26.6.2018 v 10:34 Deyva

TOPlist