globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

Jawablázni

15.7.2018 v 15:56 | Nahoru | #70531
Jaguar Mark 2 - mno snad nebude tak zle aby to nešlo opravit....

Jawablázni

15.7.2018 v 16:51 | Nahoru | #70532
Přes střechu nešel. Ale skončil ve stráni, to znamená že šel přes ten odvodňovací žlab, to může bejt hnutý celý. Pamatuju naší starou octu, dostala stromem na světlo, na první pohled nic velkýho, ale ve skutečnosti hnutý až dozadu.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.7.2018 v 21:44 | Nahoru | #70533
Po dnešní projíždˇce baterka 12,88V měřeno po 2h. Při nastartovaném motoru na svorkách 14,3V. Možná ř´ta potvora přebíjí ?!

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.7.2018 v 23:32 | Nahoru | #70534
14,3V není přebíjení... zkus změřit dobíjení bez zapnutých spotřebičů a se všemi zapnutými spotřebiči v celém rozsahu otáček motoru. Napětí musí být mezi 13-14,5V.

(reakce na) Jawablázni

16.7.2018 v 06:18 | Nahoru | #70535
pech.> Zkusím. Toto bylo s vyp. ještě zapnu světla,hefty blikače.
hrnous - Tak jsem kecal v Křelově byla ta samá souprava v černé barvě. na 15.setkání sidekarů r.2008.

Naposledy editováno 16.07.2018 06:24:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

16.7.2018 v 07:48 | Nahoru | #70536
Jirka4137> 14,3V Je v poho. Já jsem si na Suzuku přidělal voltmetr, takže je vidět kolik regl tlačí do soustavy. Stojí pár vočí na Ebay .



Panel je z nerezu fiknutej i s dírou na zásuvku se spínačem v krytí IP44, aby šla vypnout a nemusel se vytahovat kábl. Práce na odpoledne. Pokud by regl byl po smrti, lze nahradit reglem Regulator Rectifier FH012AA zEbay . Stojí pár vočí taky a kluci v Africa Twinech foru ho celkem chválí.

Edit: Ten regl jsem viděl i v Jawě 650, původní si majitel odpálil vlastní vinou a tenhle tam naroubovali. Konektory se u něj musí samosebou dát ty co jsou na starým, ale prý to fachá.

Naposledy editováno 16.07.2018 07:52:26

(reakce na) Jawablázni

16.7.2018 v 09:11 | Nahoru | #70537
Verdom> uplně stejnej voltmetr mám na lodi a funguje už několik let,byl tam originál analogovej,ale nesehnal jsem ho tak jsem tam nakutil tohle

Jawablázni

16.7.2018 v 11:22 | Nahoru | #70538
Shodou okolností sem nainstaloval voltmetr před měsícem taky

Jawablázni

16.7.2018 v 21:03 | Nahoru | #70539
Kdyby jste zase někdo ,sháněl sajdu k Jawě.......tak si řekněte o pouti kolotočářům....

PS...
kradeno na internetu...doufám ,že nedostanu po čuně.....

Jawablázni

16.7.2018 v 23:06 | Nahoru | #70540
Super. Bílá jak ta moje. Asi bych měl strach že uletí na jih.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.7.2018 v 08:56 | Nahoru | #70541
Se musím pochlubit zajímavou zážitkovou akcí s nádrží. Když jsem před pár rokama na Smolíkovi přidrandil z jeho bývalé stáje ve Švihově, po čase jsem vyměňoval gumičky v kohoutech benzínovejch a tož jsem raději vypustil všechen benál, pro sichr vyčistil nádrž, dal nový gumičky pětidírkový a že ani jeden kohout neměl nahoře sejtko, tak dostaly kohouty sejtka - bohužel jse neměl starý s mosazným sejtkem, tak jsem dal ty plastový co v posledním desetiletí prodávaj. Normálně se na Smolíkovi jezdí, lije do něj benál i olej a pohoda. No a předminulej tejden jsem jel ráno v sobotu do Nymburka pro barvy a laky a tak jsem se stavil ještě na benzině doplnit benál. Pětadevadesátku, jako vždycky všude jinde. No a včera si to vrčím do práce a nějak motor kuckal, tož zastavím, koukám co se děje a on blbě dotejkal benzín tož jsem pustil druhej kohout a dobrý, do práce jsem dojel, z práce to už zlobilo víc tož jsem doma udělal rozborku a nestačil jsem se divit. Jemný sejtka plastový rozežraný benálem ucpávaly totálně kohouty. Z celýho toho filtrovacího vehementu zůstala jen ta kostra ze slinějšího plastu ale ty sejtka prostě coby želatina byly rozpuštěný a napuštěný do kohoutovejch ďovírek. To by mě zajímalo co dotoho benálu přidávaj, že to žere plastosejtka anebo z čeho ty plastosejtka dělaj že se nechaj rozmrvit benálem.

edit - se musím juknout kde maj ty klasický, mosazný, pokud je teda někdo dělá.

Naposledy editováno 17.07.2018 08:59:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.7.2018 v 11:10 | Nahoru | #70542
Bimbam> Za nějakých 35 kaček je koupíš v Moto Ústí.
Ale ta síťovina časem shnije taky. Zrovna v neděli jsem kámošovi dvě dával. Měl starý origo a zbyl mu jen ten plast a ta mosaz byla pryč.

Edit: Jinak v době nouze jsem si na trnu ze dřeva letoval sítka sám. Vypadaly nějak takhle. Fungovaly v pohodě taky. Letoval jsem je přímo na kohout. Muselo se to dost ohřát, ale některá drží doteď.

Naposledy editováno 17.07.2018 11:15:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.7.2018 v 11:13 | Nahoru | #70543
Verdom> zrovna tohle sem koupil a je to nekvalitní .

(reakce na) Jawablázni

17.7.2018 v 11:20 | Nahoru | #70544
PetrL3> Ale ono to je spíše benzínem. Jeho složení je celkem agresivní vůči plastu i mosazi. Mnohem více než bylo. Někdy je lepší mít filtr i na hadičce. Vypadá to blbě, ale funguje to. Smyčka na hadici při přeplavení bordel nezastaví a proud jej strhne a hadičkou proleze do karbu. Ověřeno. Ono mnohdy ten humus není tak těžký, aby klesnul.

Jawablázni

17.7.2018 v 11:28 | Nahoru | #70545
filtr na hadičku je ideální řešení

Jawablázni

17.7.2018 v 12:21 | Nahoru | #70546
Filtr na hadičce mám samozřejmě taky, ten chrání karburaci, ale to sejtko v nádrži nad kohoutem by právě mělo ochránit před bordelem i ty kohoutový kanálky zejména rezervu. Mně teda nekvalitní sejtko kanálky ucpalo

Jawablázni

17.7.2018 v 12:58 | Nahoru | #70547
Jen takova myslenka. Nebylo by dobre tam mit 2 trubicky? Jednu vysokou ala rezerva. A pak jednu vysokou tak aby drzela par mm hladiny v nadrzi? Ze by se ten bordel na dne nadrze nedostal do kohoutu uplne tou spodni dirkou. Musel by se ten kohout halt obcas cistit. Aby se v ty kapse co vznikne nedrzel sajrajt moc dlouho. Pak by se teoreticky nemela jemna rez a bordel dostat do kohoutu a dal.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.7.2018 v 13:29 | Nahoru | #70548
Budeš se divit, ale i do té trubičky co je jako "hlavní" se ten humáč z rozpouštěné umělé pseudohmoty dostal. Teda u jednoho kohoutu. Ten druhej neměl ani tu trubičku, tam to bylo zajetelený komplet.

E- němčouři na to měli a furt maj dobrej fígl u emzetích kohoutů - maj dole odkalovací odendatelnou a zastamdatelnou průhlednou nádobičku. Benál s bordýlkem přiteče kohoutem do oné nádobky, jelikož je to docela široký tak se tam proud zpomalí, bordel klesne ke dnu nádobky a relativně čistej benál jde do vývodu z kohoutu a pak hadičkou do karbecu. Bohužel bez mezikusu, kterej by se musel vytočit na soustruhu, jsou ty kohouty na jawí a čezetí nádrže nepoužitelný - mají hodně jemnej závit na převlečný matici.

Naposledy editováno 17.07.2018 13:36:58

Jawablázni

17.7.2018 v 13:46 | Nahoru | #70549
Já podle toho jak si vzpomenu, cca každá druhá nádrž, tak pustím na pár km rezervu i když mám benzinu dost.Myslím si, že se tím ten kohout propláchne a zastaví se to ve filtru.Ovšem je to jen můj názor, ale u panelky se mi kohout už pár let neucpal.

Jawablázni

17.7.2018 v 13:53 | Nahoru | #70550
Béďa - já na to taky koukal jak z jara, v životě jsem to neviděl a to se motám kolem těch starých šerblů jako uživatel a občasnej opravář přes pětatřicet roků.

Jawablázni

17.7.2018 v 13:59 | Nahoru | #70551
Čmoud - taky plánuju že na sto roků fabriky do Strakonic bych jel. Na čem jet mám, spočítal jsem si včera na prstovém počítadle ( kuličkové mi naši nekoupili bo jsme byli chudí ) že mám víc čezet než jawek . Rád bych na sportce.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.7.2018 v 14:01 | Nahoru | #70552
Všechny nádrže i na stadionu a simsonu mám odrezený a vylitý epoxidem. Pecka. Čistý jak slovo boží a bez humusu. I vyštěrchání maticema a vylití perdixem hodně pomůže. Stabilizátory a kyselina fosforečná to celkem zastaví před dalším reznutím a loupáním.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.7.2018 v 18:12 | Nahoru | #70553
Jirka4137> 12,88V je o maličko víc, ale 2 h po jízdě je moc brzo. zítra změř znovu, bude mít 12,7 což je přesně ta správná hodnota :)
jinak jsem cca za 170 Kč koupil USB nabíječku do zapalovače, která ukazuje napětí. sice není vodotěsná, vozím ji v autě, ale dokážu si ji představit zabudovanou do jawího bočního kastlíku nebo tak něco. Na jawě vozím diodový indikátor z auto kelly (už ho ale asi nevedou), kterej jsem za pomocí bezbarvého silikonu učinil vodotěsným.

(reakce na) Jawablázni

17.7.2018 v 18:20 | Nahoru | #70554
Jirka4137> kyselinu dolej podle hustoměru. dřív byl v každý garáži, dnes už dost nedostatkové zboží...

(reakce na) Jawablázni

17.7.2018 v 18:24 | Nahoru | #70555
Verdom> Njn. pamatuju jak jsme v devadesátkách nabízeli v rakousku třindu spolu s obolusem za nějakou Yamahu a pán nás posílal směle tam kde slunce nesvítí.
Jawa mu nesměla přes práh ono už i staré XJ z r 84 mělo nádrž uvnitř pozinkovanou. Tam by jsi těma slavnýma maticema tak max doku... plovák palivoměru.
O dalších vychytávkách naší techniky nemluvě. Když dnes vidím kam šla cena těchto vehiklů a kolik stojí třeba CB 350 z r. 72 v pěkném stavu musím říct že toto jsem nikdy nečekal.
Na druhou stranu je super jak ten šrot dokáže národ kutilů dát do slušného stavu.

(reakce na) Jawablázni

17.7.2018 v 18:26 | Nahoru | #70556
maabo> Diodový indikátor mám napojený na baterii. Zelená, žlutá, červená

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.7.2018 v 18:36 | Nahoru | #70557
Čmoud> zetku nemám a snad po ní ani tolik netoužím. Ale u tý svý 639 mám v TP uvedeno, že byla vyrobená ve Strakonicích, takže bych snad nemusel být ihned od brány vykázán.
Zato mám ale kamaráda motorkáře, který v motorárně ČZ tuším v Protivíně za mlada pracoval, v těch posledních měsících před krachem. Jenom nevím, jestli se mu bude chtít taky přijet, mám spíš pocit, že na to období nevzpomíná zrovna v dobrým..

(reakce na) Jawablázni

17.7.2018 v 20:33 | Nahoru | #70558

Bimbam píše: Budeš se divit, ale i do té trubičky co je jako "hlavní" se ten humáč z rozpouštěné umělé pseudohmoty dostal. Teda u jednoho kohoutu. Ten druhej neměl ani tu trubičku, tam to bylo zajetelený komplet.

E- němčouři na to měli a furt maj dobrej fígl u emzetích kohoutů - maj dole odkalovací odendatelnou a zastamdatelnou průhlednou nádobičku. Benál s bordýlkem přiteče kohoutem do oné nádobky, jelikož je to docela široký tak se tam proud zpomalí, bordel klesne ke dnu nádobky a relativně čistej benál jde do vývodu z kohoutu a pak hadičkou do karbecu. Bohužel bez mezikusu, kterej by se musel vytočit na soustruhu, jsou ty kohouty na jawí a čezetí nádrže nepoužitelný - mají hodně jemnej závit na převlečný matici.



Psal jsem tu o kohoutu na starší kawasaki. Má taky tu nádobku a závit sedí. Jediná úprava zvěšit díru vývodu na 15mm. Cena byla tuším 240Kč a doprava zdarma... Má dvě sítka uvnitř nádrže na každý režim + jedno v tom "odkalovači".

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.7.2018 v 21:29 | Nahoru | #70559
dnes
19:20 - 22:25
Uzavřeno, mimořádná událost v ulicích Zlínská, tř. Osvobození, Napajedelská v obci Otrokovice okres Zlín , délka 239m; kvítkovická křižovatka

Otrokovice, Okres: Zlín, Kraj: Zlínský kraj

Od 17.7.2018 19:20 do 22:25
v ulicích Zlínská, tř. Osvobození, Napajedelská v obci Otrokovice okres Zlín , délka 239m
kvítkovická křižovatka
uzavřeno, mimořádná událost
nehoda nákladního vozidla
vysypaný náklad
Havárie NA se sklápěčkou (převrácená) x OA, na místo HZS, RZS, PČR. Neprůjezdné.
Událostí jsou ovlivněny oba dva směry

Jestli jste ještě neviděli vybetonovanou křižovatku jedním tahem tak zajedˇte mrknout do Otrokovic. Kromě trolejbůsů najetých na lampě jsou tady k vidění různé věci. Tedˇ např.kamion s návsem betonu spinká na boku od Napajedel na Zlín v zatáčce.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.7.2018 v 21:30 | Nahoru | #70560
Láďa - teď su z toho Janek. Jikovácký kohouty na čízy a jawy mají závit M14 tuším?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 6 Dnes v 16:43 kuzmič
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist