AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Nesehnal jsem pásky na montáž gumových přechodek. Jak naschvál všechno do pade mm. Potřebuju asponˇ 54 mm . Kdyby jo jel bych do Radvanic na závody.
Bohužel nedopadly vůbec dobře 25 letý Martin Prouza měl smrtelnou nehodu. (125SP)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Edit: Dalším důvodem absence některých aut na akcích je věk a zdraví majitelů. Ty jseš ještě mladej, ale mezi spoustou lidí u nás nejsou prodlužovány řidičáky, díky věku a hlavně zdravotnímu stavu. Ti chlapi sice mají za ta léta nasysleno v garáži kdeco, ale nemají papíry nebo by to v tom hicu nedali. A děti, ty v tom vidí jen prachy z prodeje co si rozdělí, až stařík vydechne. no a koupí to někdo zase jen na onanii do garáže a na sledování, jak cena toho či onoho modelu roste na trhu a jezdit s tím? Co kdyby to rozbil. A ona ta jízda taky je něco... Co si budem...
Jak říká kamarádův synek, když se vrátíme na starých verglech odněkud. " Jste blázni, s tím křápem co nejede a nebrzdí bych nejel ani pro rohlíky".
A můj mladej tohle sice neřekne, ale je na něm vidět, že si myslí to samé.
Naposledy editováno 01.07.2019 06:17:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Miraz250: ti mladí k veteránům nemají jak proniknout, leda že by něco měli po rodině a je to tak drahý koníček, na to nemají. Můj mladej začal sám v 17 a v 18 měl 354 na véčkách v TOP stavu za cenu o které nemusím psát a to jako student gymplu bez zkušeností to neměl jednoduchý a já ho k tomu nepřivedl, bylo to naopak. Dokonce dělal bakalářku o veteránech a zaplatil si drahé studium pro oceňování vozidel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Tatík byl to samé, syslil i úplně nesmyslný torza. Čekat až to bude mít cenu a svítit tomu a topit a zakopávat o to v garáži, tak to nehro a šlo to. Koupily se za to jiný střepy. Ale nakonec šly pryč taky. Život je moc krátký na to, se v tom jen hrabat. Lepší je si to užít, dokud to jde. A jelikož má člověk jen jeden zadek, je mu někdy toho, co zná jen cestu na STK a zpátky i líto. Ale na druhou stranu fandím těm, co toho mají mraky a jako muzem to ukáží jiným.
A mladí? Všichni stejný. Do nějakých pětadvaceti pohoda a blbnou.
Pak hypotéka, v práci od nevidim do nevidim, volný čas rodině,
bo nechat děti růst jak dříví se nedá
a pak po letech třebas návrat ke kořenům.
Když totiž Milan byl mladej, fungovaly kluby jako Trabantklub (a další), které sice neplnily účel veteránský v té době, ale sdružovaly lidi. Když mu bylo tolik co mě, tak lidi jako je dnes on jej mohli odrazovat slovy "Ten Popular není žádnej veterán, na páru to nejezdí, hoď to i s pérákem do šrotu či z toho udělej traktůrek".
Až mě bude tolik co Milanovi, bude mít můj Trabant stejné postavení jako dnes jeho Popular.
No a proč bych si nekoupil dnes ani náhodou veterána v Milanovo slova smyslu? Mám plat něco málo přes 20 000kč, barák, skoro desítku koníčků. Když mi zbydou peníze, investuji je do opravy baráku, do opravy auta, do dovolené na skůtrech. Nejdražší auto které mám mě stálo 25 000kč. Na auto za víc peněz nemám šanci dát dokupy peníze bez zadlužení či několika měsíců bez jídla. A to mluvím o autě na ježdění do práce, v zimě i v létě, na cesty za mamkou na Slovensko,... ne o autě na pár projížděk za rok. Víc asi ne, protože když už bych utáh náklady na údržbu veterána staršího 50-60 let při větších nájezdech kilometrů a se zachováním historické původnosti, tak riziko nehody nebo dnes snad především krádeže je natolik vysoké, že by se fakt musel můj život motat jen kolem toho.
Tu a tam se někomu podaří, že po strejčkovi zdědí veterána. Ale koupit dnes třeba tatru 603??? Nehrozí
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Sema píše: Miraz250> Zbývá buď vydělat peníze a pak nakupovat, nebo koupit něco postaršího a počkat, až z toho veterán bude. Vždyť i Milan kupoval svoje vozy jako provozní.
To jsi napsal přesně. Provozní auto. Já chtěl hned v 18 letech moderní Š 1000 MB, jenže plat 2200 kčs a cena pěkného embéčka někde u 20 tisíc korun československých byly proti. Tak jsem koupil za 2000 korun Populara, stál na ulici, nikdo o něj moc nejevil zájem a majitel se ho chtěl zbavit. Byl garážovaný po celou dobu, ale poslední rok stál před garáží, protože majitel si koupil zánovní Š 100 a ta musela být garážovaná. Tady v městečku ještě jezdil důchodce s Aerovkou 662, jiný důchodce s tudorem 1101 a tak proč ne Populara ? Vždyt' to bylo běžné auto, jenže - do ECHTveterána to mělo daleko, k běžnému ježdění to už chtěl málokdo, každý koukal po stovce, žigulovi, Trabantu...to byla ta pravá auta.
Jak píše škodovák - vstoupil jsem do klubu, ale tam mi říkali - proč máš Populara, to kdybys měl Laurinku nebo Tatru 11, to jsou veteráni...Popular nikdy veteránem nebude, vždyt' jich vyrobili přes 10 tisíc , je to mladý ...a dnes ?
Asi mi to nikdo nebude věřit, ale já byl z vlastnictví Populara nadšený. Jezdil jsem s ním i 12 tisíc kilometrů za rok, v zimě - v létě. A rád s ním jezdím dodnes. Tady je základ mého obdivu k předválečné technice a životu v 70. / 80. letech - nadšení, mládí, taková bezstarostnost.
Opravdu těžce se smiřuju s tím, že předválečná technika mizí, resp. zůstává v garážích a nejezdí. Původní majitelé už nežijí, jejich potomkům je kolem osmdesáti a nejezdí, často přišli o řidičák kvůli stáří, ale auto / moto neprodají. Nedivím se jim. Prodali by své mládí nebo hezký kus života. Takévé lidi opravdu znám.
Omlouvám se - asi to sem úplně nepatří, ale je to můj názor a zkušenost.
Naposledy editováno 01.07.2019 15:30:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 01.07.2019 21:43:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Ale když má na střelnici vystřelit buchtě růži, tak mu jí dá komediant po desátý netrefě ze soucitu.
Verdom píše:
Ale když má na střelnici vystřelit buchtě růži, tak mu jí dá komediant po desátý netrefě ze soucitu.
Neboj to dělaj i mně,když chci jednou za rok manželce na pouti vystřelit ruži jako,že z lásky,a to jsem byl na vojně 5let
(nicméně mne trochu omlouvá ta vanička co se jí říká břuch,ono se přes to spatně opírá a zaměřuje)
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Jak píše nejen Milan, dnes je otázckou co s veteránama bude. Před pár lety jsem obdržel od jednoho důchodce velmi hodnotný (pouze pro zasvěcené) exponát do sbírky drážní techniky. Nechal mi jej za odvoz, s tím že manželka mu jej po letech přestává v bytě trpět, a dědicové by jej nejspíš hodili do šrotu, tak ať je v dobrých rukou.
Polovina veteránů po úmrtí pečujícího majitele končí na aukčních servrech či v garážích jako investiční předmět. A jak jsem psal, díky zvedajícím-se cenám, lidské nenechavosti a krádežím se ani nedivím, že někteří si radši udělají jednou za rok kolečko kolem baráku, jednou za čas sjedou na stk či testaci, ale jet někam dál a riskovat nehodu, nebo zaujmout přípradného zloděje se jim vůbec nechce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Znám to z Přerova, kam jsem přijel na vetránsraz vozidel do roku 1945 - s Popularem. Ujel jsem cestou tam asi 250 km , samozřejmě po ose, Škoda 120 by Populara těžko utáhla - a byl jsem nejvzdálenějším účastníkem, protože přijeli lidi i z Plzně, Prahy , ale auta / motorky přivezli na vleku , takže ti se do toho nepočítali. Někteří se divili, že se nebojím jet mezi dnešní dravce a zvlášt' kamiony. Ano, nebojím se. Bohužel, jako jeden z mála. To ze zlodějů mám větší strach, než z dnešního provozu.
Ale přiznejme si - jsme motorkáři a pro možná polovinu nemotorkářů jsme blázni riskující v dnešním provozu své zdraví či život. Tak tedy . jet veteránem , nebo na motorce - zase tak velký rozdíl v tom není. Autoveterán jede padesát, ale nikdo ho nepřehlédne. Motorka může jet 150, ale stačí jeden co se pořádně nepodívá...
Naposledy editováno 02.07.2019 15:46:58
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: cmiral> Jestli tě baví onanovat nad kývačkou tak si tam klidně jedˇ. Za mojeho mládí to byla skoro každá motorka -beznadějně zastaralá až mě s toho bylo někdy špatně.
To se nedivím, že tě s tvým vyjadřováním chlapi ze Žlutav vyprali s takovým nýmandem nemá cenu ztrácet čas a dobře udělali
Milan1963 píše: skodovak> S tím pionýrem máš tedy naprostou pravdu. Já v roce 1980 jezdil na pionýru i 200 km denně ( tedy tolik jen jednou, od nás do Náchoda a druhý den těch 200 km zpět ) a lidi to brali tak nějak - samozřejmě s výjimkami - normálně. Zato dnes...ale to píšeš....údiv, překvapení, že pionýr ujede třeba 100 km.
Podle mě se spíš díví, že tě to baví, než že by skutečně nevěřili, že to zvládne ten stroj(ek). Fichtl ujede, co mu údržba a objem nádrže dovolí, jako každej stroj.
Dlouho jsem měl strach spíš z toho, že mi někdo poškodí vozidlo. Dnes to beru jinak. Už vím že hlavní jsou zážitky a to co za ten čas Bohem přidělený dovedeme projet, prozkoumat a poznat. Proto nemám jediné vozidlo naleštěné v dokonalém stavu. Při prudším nárazu by mi to v Trabantu bylo prd platné, ale když mi do něj někdo bouchne na parkovišti dveřma, vzbudí to ve mě maximálně smích, že si někdo omlacuje svého Passata za půl mega o můj papfundeckel.
Na cestování dnes už volím spíš skůtra. Větší jawu na papírech momentálně nemám, komfort skůtra mi naprosto vyhovuje, a ač je to také už zasloužilá plečka s šesticiferným nájezdem, baví mě to. Ať je to bzučíčí padesátka jedoucí rychlostí fichtla, s ovladatelností Simsona a úložným prostorem skútra, nebo 125 úchylného italského dizajnu.
Na fichtlu se ale projedu rád. Sice už asi ne nikam extra daleko, i když kdybych nejel sám, asi bych se i na něco zlákat nechal... 400km za den v sedle pincka mi nečinilo problém. Ale tady zas narazím na stav mého pincka, kde i menší vyválení by mne mohlo rozbrečet vzhledem k původnímu laku a vlastně skoro všemu.
A kdo si myslí, že to je utrpení? Ať si to zkusí. Nedavno jsem četl krásný cestopis o cestě na řemenáči přes Grossglockner.... to si pak člověk připadá na pincku jak masňák.
kehaj píše: Taky koukám po nějakým fichtlíkovi na ježdění v tričku pro housky, ale ty ceny , Babetu už do baráku nechci.
V létě lítám ke kámošům na protější kopec do garáže na pokec, po nákupech a po známých.
Zprvu to bylo S11, pak na fichtu, následoval simson a v současný době to vyhrává o tři délky PCX skůtr.
Nejen, že uveze oproti předtím jmenovaným daleko víc .
V pohodě za dva a půl litru peláší i ve dvou.
Edit: Dokoupil jsem k tomu i bágl mezi nohy , pak to uveze neskutečný. Jen to holt není Jawa no.
Naposledy editováno 03.07.2019 09:07:58
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
kehaj píše: JJ o značku mi vůbec nejde, spíše o cenu a když tak srovnávám ceny třeba právě ojetiny PCX a mojí Reverky tak jsou na tom skoro fiftyfifty. Což mi skoro připadá jako bych co do výkonu a spotřeby srovnával mojeho Yardise a holky X6.
doporučuju sežeň si yuki smile. Je to jinak LIfan, osvědčený motory, jezdí za pár kapek a je s tím zábava.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 5 | 23.4.2024 v 07:51 cmiral |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |