globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

(reakce na) Jawablázni

11.3.2019 v 11:51 | Nahoru | #76291

Milan1963 píše: Sema> Častěji to druhé, ale já jezdím i za hranice, tak vyprávím kde jsem byl. Fotím vesměs na kinofilm, tak beru i alba s fotkami.



"...a tady, to je v Itálii, mě zastavili policajti, že mi upadl blatník. A tady můžete vidět nádherný hory, kde mi prasknul řetěž..."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

11.3.2019 v 12:09 | Nahoru | #76292
Ondrero> Jak píše Martin. Jednoznačně labyrint. Je na věky. Tam se nemá co rozbít.

Milan: Koukám Jawa Leprenium, co chvíli něco odpadne.

Franky: Teda 30 litrů, to je už solidní dojezd. Zatím v objemu asi vede Fanda s Kačkou a jejich Brambora s 41litry .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

11.3.2019 v 12:22 | Nahoru | #76293
Milan1963> A přitom by to chtělo jenom jednu trubku o 3mm zkrátit, aby to hned za svárem nešlo do střihu..
Padák holt není od toho, aby třikrát do roka dobrovolně upadnul a opustil motorku.

Naposledy editováno 11.03.2019 12:23:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

11.3.2019 v 12:39 | Nahoru | #76294
hrnous> Správně. Jenže - co bychom dělali , kdybychom měli třeba japonce ? Jen jezdit ? To snad ne...U správné motorky musí sem - tam něco upadnout, je třeba něco opravit, seřídit - a od toho je jediná správná motorka - JAWA !!
Vážně : ty padáky má Jawa 660 jen na okrasu. Když jsem havaroval, ulomil se a nic neochránil. Motor byl orvaný... Ale - na srazu MotoRoute před asi 4 roky havaroval kolega na BMW 1150 GS. Padáky mu taky upadly, nic neochránily, navíc on má motor boxer a levý válec úplně utrhl. Přitom tehdy šlo jen o sjetí do strouhy, nic vážného. Ani BMW se tedy nemá čím chlubit. Snad jim ale nic samovolně neupadne, jako Jawě 660.
Vážně si ale myslím, že žádný padák motor neochrání.

Jawablázni

11.3.2019 v 12:47 | Nahoru | #76295
Padáky si lze i vyrobit svépomocně. Pavlík Pondělík je toho příkladem.
Pravda, už je to celkem dost hard-core a především byl kladen důraz na funkčnost,
ale projeli Ameriku a v poho.
A testy také neměly jednoduchý.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

11.3.2019 v 12:54 | Nahoru | #76296
Zase lepší místo pro sraz 660 se nemohl vybrat. Je to kemp na nejvyšší kopci široko daleko Takže až to půlce lidí ráno nechytne, dolu je na roztlačení krpál jak bejk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

11.3.2019 v 13:41 | Nahoru | #76297
kuba350> Jednoválec rozjíždět z kopce - no nevím....jde to, ale ....660 má elektroniku, roztlačit nelze. 650 roztlačit jde.
Hrnous už Jawy 660 téměř všem majitelům kteří o to požádali, opravil. Předpokládám, že pokud letos někdo nenastartuje, bude to výjimka. Loňský rok, kdy nenastartovalo tuším 60 % účastníků už se opakovat nebude.

Naposledy editováno 11.03.2019 13:43:30

(reakce na) Jawablázni

11.3.2019 v 15:32 | Nahoru | #76298
Milan1963> Rozhodně neopravil. Předrbat elektriku na 660 trvá 30 hodin, což mi vychází týden po práci do večera a komplet víkend. Minulý rok před prázdninama jsem začal narychlo dělat na koupeném domku a tento rok tam budu trávit s maltou bagry a spol patrně celý, takže na motorky bude hoooodně málo času. Roztláčel jsem několikrát 650 lidem co zdechnula baterka a je to mor. Holt si cca 2/3 660tkařů budou muset rok počkat :) A kdo na sraze nenastartuje jednoduchým způsobem, bude mít holt smůlu :) Já tam nebudu .

Naposledy editováno 11.03.2019 15:33:10

(reakce na) Jawablázni

11.3.2019 v 16:06 | Nahoru | #76299
Milan1963> Opět důkaz "kvality" místo slibů... Fušer byl ten, co to vymyslel a vyrobil tak špatně, že to záhy upadlo.... Druhý fušer to mizerně přivařil (vlaštovky hnízdo lepily...) že to upadlo zas..... Milane tvůj stroj je zgarb, to víme... Ale ti tví mechanici, to bude asi taky sebranka... všechno za zhruba dvojnásobek ceny a kvalita že bys brečel.... Nechci machrovat, nebo být nevděčný, ale právě tyhle kejkle mne utvrzují v tom, ze mám to štěstí (a zatím i zdraví) abych si jako mix strojaře a dráteníka spravoval ty wergly radši sám....

Když se o závadách baví na srazu majitelé starých vran, co mají půl století věku a objely zeměkouli 10x, je to celkem normální... Ale tohle jsou přece fungl nové samohyby....

(reakce na) Jawablázni

11.3.2019 v 16:08 | Nahoru | #76300
Verdom> labyrint je věčný, dokud tam někdo nenechá dojít ložiska fo takoveho stavu, že se začne vydírat....

(reakce na) Jawablázni

11.3.2019 v 16:15 | Nahoru | #76301
Milan1963> Milane padák ochrání dost, pokud je správně udělaný. Je tam proto, ze když se s motorkou někde sklouzneš, tak se ti neprošoupe hliníkové víko motoru turch, můžeš to pak zvednout a odjet, místo abys řešil ze z motoru vychcal všechen olej a praskl karter... Může ochránit i kapoty, na to stačí vhodně umístěný silonový špunty na pár místech....

Jak píše Hrnous, stacilo by aby ten kdo to dělal trochu přemýšlel a udělal to pořádně....

Pokud někdo dal motorce takovou ránu že urval celý válec, to už je na padák skutečně moc..... Ono v těch škarpach je dost překvapení z betonu...

Naposledy editováno 11.03.2019 16:20:19

Jawablázni

11.3.2019 v 16:56 | Nahoru | #76302
zase si myslím,že nás milan lakuje. to prostě není možný

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

11.3.2019 v 17:08 | Nahoru | #76303
urvat na bmw válec, to už je jak scéna z toho filmu o pětistovkách, jak dají na prdel těm bmw při závodech. Tam je jedna taková neuměle vytvořená scéna, kdy jeden válec lehce upadne

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

11.3.2019 v 17:22 | Nahoru | #76304
PetrL3> tak o vyrvaným válci na bmw jsem už slyšel,ale nikdy jsem to neviděl,ani neznám nikoho,kdo by to viděl. to by musely bejt škarpy na ukrajině plný urvanejch válců,protože tam se s ím neserou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

11.3.2019 v 17:27 | Nahoru | #76305
nemako> Asi tak. Já teda bmw moc neznám, nikdy sem neměl tu čest to položit, ale ostatní na tom jezdí i padají a pokud nevezmou válcem obrubník....

(reakce na) Jawablázni

11.3.2019 v 17:39 | Nahoru | #76306
PetrL3> když už je to taková rána,tak to asi bude jedno. já nikdy neslyšel,že by někomu jen tak,sám od sebe upadnul z motorky padák. pokud se to stane,u nový věci a omlouvá to tím,že je to prostě vlastnost a dělá to všem,dělá si srandu,to je jasný já bych na tom nejel ani k odkolkovi pro rohlíky,protože bych trnul,že podobně je fest svařenej i rám.

Naposledy editováno 11.03.2019 17:42:42

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

11.3.2019 v 20:54 | Nahoru | #76307

nemako píše: PetrL3> tak o vyrvaným válci na bmw jsem už slyšel,ale nikdy jsem to neviděl,ani neznám nikoho,kdo by to viděl. to by musely bejt škarpy na ukrajině plný urvanejch válců,protože tam se s ím neserou



Nemako joo BMW


Naposledy editováno 11.03.2019 20:55:44

Jawablázni

11.3.2019 v 21:00 | Nahoru | #76308
Viděl jsem probroušené víko a proražený válec, naštěstí jenom na fotce. Utržený dosud ne.

(reakce na) Jawablázni

11.3.2019 v 21:15 | Nahoru | #76309
Vlasťák1973> ano, tenhle film sem měl na mysli

(reakce na) Jawablázni

11.3.2019 v 21:20 | Nahoru | #76310
Vlasťák1973> tak to je hodně slabý to ukradnu,je to super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

11.3.2019 v 21:39 | Nahoru | #76311
Kurdec palec to je propaganda nejhrubšího zrna
Jednou jsem jel u nás Ecce homo na 500OHC a myslím, že to dobře znám... Jel jsem proti 600 ohv bawcu asi 1936 ročník a na rovinách jsem se nechytal. Jelo to jak vítr

[quote=Vlasťák1973] Nemako joo BMW


Naposledy editováno 11.03.2019 21:41:34

Jawablázni

11.3.2019 v 21:52 | Nahoru | #76312
V tom filmu se myslím výkon taky řešil, myslím 25 vs to druhý +-2 koně??? Už si to moc nepamatuju... vybírali myslím ze 2 prototypů...

Jawablázni

11.3.2019 v 22:47 | Nahoru | #76313
Válec odšroubovanej, píst sundanej z ojnice, zdvihátka pryč i s tyčkama...

(reakce na) Jawablázni

12.3.2019 v 06:21 | Nahoru | #76314

laďa-prášil píše: Kurdec palec to je propaganda nejhrubšího zrna



Souhlas. Byla to z dnešního pohledu celkem temná doba a s pulcema to dopadlo jak dopadlo.
Bylo potřeba národ postavit na kola a pulec byl zbytečně složitý a drahý.
Navíc pérák bylo něco, čeho fabrika mohla chrlit v rozumné kvalitě mraky. I tak to ale okrádali jak se dalo.
Když nebyly ložiska, dávali se různá futra a zlepšovatelské úsilí nebralo konce.
Vrcholem asi byly dva lágry na klice panelky, kdy i sověti pohrozili,
že komsomolcům při jejich usilovné nepéči o stroj, se stroje rozpadají pod půlkama.
Poslouchal jsem Zikmunda, kdy popisuje ten propad kvality v poválečné výrobě Tatry,
díky kterému přišli o spousty těžce vydobitých trhů a stejné to bylo všude.

Jinak tady ke sněho co leží připadlo včera dalších deset čísel novýho .
Pokud to nesleze, jako že to zatím nevypadá, tak jarní nevidím nijak růžově.
Leda pixlou. Inu na horaly nízké datum.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

12.3.2019 v 06:39 | Nahoru | #76315
Jo, je škoda, že se tenkrát ve čtyřtaktním programu nepokračovalo. Zde pár fotek - další zachráněný. Na konci videa z testu..
https://ed250.rajce.....cz/GO_Pilnikovo_OHC

Naposledy editováno 12.03.2019 06:39:38

(reakce na) Jawablázni

12.3.2019 v 06:58 | Nahoru | #76316
MartinED250> Moc hezká práce.

Jawablázni

12.3.2019 v 07:16 | Nahoru | #76317
Vždycky sem záviděl lidem, co je živí práce, která je baví

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

12.3.2019 v 08:09 | Nahoru | #76318
Tohle mne neživí. Tímhle trávím část volného času. Letos se roztrhnul pytel. Do jara mi přivezou ještě dva a z toho jednoho šneka. Vše před lety rozebráno a náházeno do beden. Navíc to ty motory budou do patinovek. Takže žádné chemické čištění, apod. To bude horší práce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

12.3.2019 v 08:20 | Nahoru | #76319

MartinED250 píše: Tohle mne neživí. Tímhle trávím část volného času...



Nemyslím přímo renovace těchto motorů, ale dle vybavení a prostor nejsi pošťák nebo učitel fylozofie, kterej po práci maká v hale na fréze. Živí tě něco ze strojařiny, ne?.

Jawablázni

12.3.2019 v 08:26 | Nahoru | #76320
Už podle prostředí se dá poznat, kdo je od fochu a kdo to dělá jako hobík (i když nemusí být pravidlem). Stačí se podívat.
Přípravky a použité vybavení napoví...

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 Dnes v 08:04 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 5 Dnes v 07:51 cmiral
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist