globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.1.2019 v 19:48 | Nahoru | #74491

nemako píše: za komančů se zkouška z jízdy na moto dělala s učitelem. komisař by na to nesed. ono i tak to nechtěl nikdo dělat



Zkouška na pionýra: do autoškoly přišel nějaký strejc a ten nás tam péroval, ale na tenwerk si s náma sednul, ujel se tak kilometr k rybníku a zpátky a bylo to...

Zkouška na motorku velkou, vylezl přede dvůr - nevím jeslti policajt nebo zase nějakej strejc poslal nás po jednom do přilehlýho dlouhýho kopce, že rozjet se, popojet do půlky kopce, tam zastavit, zase se rozjet, vyjet nahoru, otočit se a vrátit se a bylo... V autě normálně seděl vzadu v pravo fízl, ujelo se asi 15km...

Když jsem dělal přezkoušení po nehodě, tak v autě opet komisař, jízda trvala opravdu 45 minut, honil mně po jednosměrkách, obytnejch a pěžích zónách, samý chytáky, pak kousek za město a ende - dost náročný. Na motorce (CB750) totéž v bledě modrým s tím samým komisařem za prdelí....

Téčko mně čeká taky a mám z toho hrachy že mně vyhodí ze zkoušek a budu šmantlat pěšky...

Naposledy editováno 07.01.2019 19:52:14

Jawablázni

7.1.2019 v 19:53 | Nahoru | #74492
Já měl papíry poněkud levnější. Na velkou motorku a traktor jsem to měl zadarmo ve škole a na náklaďák jsem dělal předvojenský kurz za 600 tehdy Kčs . Jen tak mimochodem, dělal jsem papíry chvíli po revoluci a závěrečná jízda s komisařem ve V3Sce byla 500 metrů dlouhá.

Naposledy editováno 07.01.2019 20:01:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.1.2019 v 19:55 | Nahoru | #74493
pech.> po nehodě se musí tohle absolvovat? Já nemusel nic takovýho.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

7.1.2019 v 20:31 | Nahoru | #74494
Láďa Prášil - jo tak ten odznáček na kole je stejnej jako na obrázku, plechovej malovanej. Jen kolo je dámský s vlaštovkama, barva černo-červená, natuty původní. Zbytek toho malovanýho znaku na zadním blatníku taky je. Tak díky za nalezení co to vlastně je zač - teď teda vím že to kolo bylo vyrobený kousek od Příbrami a od novoty sloužilo ve Vraňanech v rodině Molíků a od jednoho z potomků první majitelky jsem to kolo dostal, protože musel vyklidit sklep a neměl to kam dát. Jenom jsem tomu před lety koupil falcový pláště a jezdí to (občas) dodnes. Jen tu karbidku k tomu nemám, tu si nechal původní majitel na památku.

(reakce na) Jawablázni

7.1.2019 v 21:07 | Nahoru | #74495
Bimbam> Pokud ho máš původní stav, tak takových moc nebude. Zeptám se kamaráda, zabývá se tím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.1.2019 v 21:15 | Nahoru | #74496

PetrL3 píše: pech.> po nehodě se musí tohle absolvovat? Já nemusel nic takovýho.



Tak když jí zaviníš a když při tom jinýmu ublížíš, vyfasuješ čistírnu a po čistírně se musí dělat přezkoušení...

(reakce na) Jawablázni

7.1.2019 v 21:46 | Nahoru | #74497

pech. píše: Tak když jí zaviníš a když při tom jinýmu ublížíš, vyfasuješ čistírnu a po čistírně se musí dělat přezkoušení...



Aha.

(reakce na) Jawablázni

7.1.2019 v 22:34 | Nahoru | #74498
Bimbam> no prý těch Čenkovů bylo celkem dost. Asi by to chtělo sehnat tu karbidku :)

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

7.1.2019 v 22:48 | Nahoru | #74499
Mám dotaz, či je v Jawě v Týnci nějaké tovární muzeum nebo sbírka moto? Byl tam někdo? Stojí to za to?

(reakce na) Jawablázni

8.1.2019 v 00:34 | Nahoru | #74500
laďa-prášil> Nějaké muzeum tam je, ale není veřejně přístupné.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.1.2019 v 00:40 | Nahoru | #74501
M-310 Kčs-, A-1000 Kčs, B-2100 Kčs. C- 10500 Kč, E- platila fabrika T- automat k C,E stejně jako mezinárodní průkaz na zdvižky vč. ručně vedených a nad 5 tun.
Na D,E mě ukecává kamarád ale nedočká se. Nemám zájem jít sedět za takovou almužnu co berou busáci. Navíc nejsem díky km s dodávkou dostatečně ukázněný. Blbce předjíždím všude a zásadně bez blinkru.( S ohledem na ostatní)
O jízdu na osobák jsem si střihl s kamošem kdo pojede poslední. Vyšlo to na mě . Od divadla na kopeček (policejní základna ve Zlíně).

Naposledy editováno 08.01.2019 00:48:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.1.2019 v 01:28 | Nahoru | #74502
Jirka4137> Ty jo, to jsi dobrej, že si to pamatuješ. Myslím, že C a o rok později E bylo dohromady cca za 20 000, ale auto a motorku už netuším.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.1.2019 v 07:24 | Nahoru | #74503

laďa-prášil píše: Mám dotaz, či je v Jawě v Týnci nějaké tovární muzeum nebo sbírka moto? Byl tam někdo? Stojí to za to?


Jo maj tam muzeum v posledním patře budovy. Vesměs jsou tam motorky z Konopiště z muzea + minor + pár dalších. Několik prototypů z devadesátých let na bázi 638.
Hezká je část výrobní linky na 634.
každopádně neni přístupný veřejnosti, musíte si domluvit předem jako skupina prohlídku.

Jawablázni

8.1.2019 v 08:29 | Nahoru | #74504
B řidičák jsem dělal za 1148,- Kčs, A myslím 480,- a C+T od vojáků za 300,-. Kdo neměl nic, měl za ty 3 stovky i B. E jsem dostal na vojně. Bylo to v roce 1986.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.1.2019 v 08:39 | Nahoru | #74505
Tak to já si už vůbec nepamatuju kolik co stálo, snad jen fichtl myslím si že byl za tři stovky ??? C a T jsem dělal na podniku čili zadarmo, E taky tak stejně tak i D. A kolik stálo A si už nepamatuju.

Láďa Prášil - no, to jsem rád že je to normální vyráběnej bicykl , nechci mít "modrýho Mauricia" to bych se s tím bál jet i do krámu Já jsem rád že vím kde to vyrobili a že je to nejspíš první republika. To mi ke spokojenosti bohatě stačí.

(reakce na) Jawablázni

8.1.2019 v 09:44 | Nahoru | #74506
kuba350>
Z Konopiště? Ale Konopiště fachá pořád ne?
Podle mě tam spíš šoupl Stiburek Netvoříce ne?

Jawablázni

8.1.2019 v 09:51 | Nahoru | #74507
Konopiště fachá, ale velká část motorek co byla na Konopišti byla majetkem Jawy a stibůrek je měl "propůjčené" páč jawa je v tý době neměla kam vystavit.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.1.2019 v 09:53 | Nahoru | #74508
Tož já to měl v patnácti - M za 117 kč , v sedmnácti - A za 150 kč a v osmnácti - B + C +T za 300 kč od vojáků a po přijímači - E psal se rok 1972 .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.1.2019 v 10:06 | Nahoru | #74509
oldajawa500> Kurva hoši, vy máte všichni paměť

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.1.2019 v 12:48 | Nahoru | #74510
Sema> No, otázka je, jestli si to pamatujou správně
On nás mozek po letech rád šálí i když sme si jisti, že přesně tak to bylo.

(reakce na) Jawablázni

8.1.2019 v 12:52 | Nahoru | #74511
PetrL3> To je pravda

(reakce na) Jawablázni

8.1.2019 v 12:59 | Nahoru | #74512
PetrL3> tak co se týče Oldy, tak musím říci, že má celkem pamatováka kolikrát mně šokuje různými názvy vesniček o kterých ani neví, že jsme je projížděli

Jawablázni

8.1.2019 v 13:39 | Nahoru | #74513
Čmoud - čím dýl je člověk na světě, tím víc má zážitků a mnohdy si také (do určité doby že) i mnoho pamatuje.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.1.2019 v 14:15 | Nahoru | #74514
Má pravdu předseda , Beroun .

Jawablázni

8.1.2019 v 15:34 | Nahoru | #74515
1981 v 15ti fík za 70kč,v 18ti předvojenčák za 300kč B,C,T,a na vojně v Janovicích n úhlavou E (T 813+podvalník) ,2006 A...3 000kč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.1.2019 v 15:35 | Nahoru | #74516

Celou dobu nic a pak z tebe vyleze Beroun

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.1.2019 v 15:52 | Nahoru | #74517
Koukám že se řešej řidičáky - tak já A+B někdy v 86ˇ- za 1520,- a když to člověk udělal napoprvé tak tuším 300,- vracel Besip, bylo to nějak hromadně na střední škole, C pak někdy v 93ˇ- tuším kolem 5 tisíc, no a nejlepší bylo Éčko, tehdá jsem podnikal a stačilo zajít na ouřad s orazítkovaným papírem zhruba ve znění:" Firma TomElefant, IČO xxx potvrzuje panu TomElefant, r.č. yyy praxi v řízení vozidel skupiny C delší než 1 rok" - a bylo to zadarmo, možná nějaká pajda či kilo za zapsání do ŘP.
Čau, Tom

(reakce na) Jawablázni

8.1.2019 v 16:08 | Nahoru | #74518
Čmoud> ano v Berouně jsem byl taky na cement

(reakce na) Jawablázni

8.1.2019 v 17:14 | Nahoru | #74519
TomElefant750> bylo to po dvou letech,ale vojenskej komisař měl vyjímku,takže to obouchali hned po křk a vymalováno. to byly ještě takový ty růžový řidičáky,který vystavoval komisař do hodiny po zkouškách. dneska máme tu techniku tak geniální,že to trvá asi měsíc zatavený kartičky začaly už za komunistů a komisař orazítkoval kartičku,vzal mašinku a zatavil jí do futrálu. hodinu po zkouškách šli všichni domů s řidičákem v kapse,učitel naložil jejich karty řidiče a dovezl je i s komisařema na dopravní inspektorát. ve dvě byli všichni doma a byl čistej stůl.

Naposledy editováno 08.01.2019 17:30:24

(reakce na) Jawablázni

8.1.2019 v 18:26 | Nahoru | #74520
Bimbam> Kolik mně stála jaká autoškola už vůbec netuším, ale vím jen , a to matně, že pionýr ( skupina A nebo M - nevím ) byla za něco kolem 300.- kčs. V roce 1978 , Svazarm Pelhřimov.
K tomu kolu : Čenkov opravdu není nic extra výjimečného, ale když má původní lak, tak bych ho zachoval a tou karbidkou doplnil. Já ji ke svému Premieru koupil přes Bazoš za asi 2000 korun. Funkční, původní. Ani můj Premier není žádný unikát, ale v původním laku už jich moc nebude - a můj je opravdu hezky zachovalý, proto jsem k němu koupil dobový zvonek a tu lampu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 Včera v 21:06 rg250
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 5 Včera v 07:51 cmiral
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist