globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

7.5.2015 v 20:01 | Nahoru | #49681
Ahoj. Zítra do Krasíkova,pojede někdo P.J. Já z Přeštic.

Jawablázni

7.5.2015 v 20:21 | Nahoru | #49682
udo - trampe > Javor , zejtra na poledne tam s Tondou Zloun budeme jak na koni . Vlastně na devíti koních > přijedeme
na čtvrtlitrech , tzn. na Péřácích . <
Ženský v konzumu řikaly , že pokavád nebude tak jak řek pan Komárek , tak by mohlo bejt hezky .

(reakce na) Jawablázni

7.5.2015 v 20:37 | Nahoru | #49683
uda-tramp> Zkus se domluvit s Vlasťákem ten jede z Kouta na Šumavě, třeba by jste mohli kousek frčet spolu.

(reakce na) Jawablázni

7.5.2015 v 21:04 | Nahoru | #49685

Kafi píše: máte někdo zkušenosti s napájením kamery nebo telefonu během jízdy ze zásvuky na moto, která je přes pojistku napojená na baterku? Díky



http://www.lidl.cz/c...wDetail&id=29453

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.5.2015 v 22:07 | Nahoru | #49686

Čmoud píše: Ti co hlasovali v mastné anketě pro jiný,tak můžou už teď zahlasovat na konkrétní olej.Pokud se najde ještě jiná možnost,tak mi to pošlete jako PM a dopíšu ho tam.



Nojo Čmoude, ale jak mám hlasovat, když mě to tam už podruhé nepustí

Jawablázni

7.5.2015 v 22:22 | Nahoru | #49687
Uda-Tramp- budu vyjíždět kolem 10h tak se mužem srazit v Kladrubech,protože asi pojedeš přes Stod a já frčím přes H.T. a Velkej Malahov,tak budu ve čtvrt na dvanáct na parkovišti před Klášterem.

http://www.mapy.cz/z...rce=muni&id=1568

Jawablázni

7.5.2015 v 22:35 | Nahoru | #49688
Vlastˇák1973- OK ,budu tam. Ahoj

Jawablázni

7.5.2015 v 22:51 | Nahoru | #49689
O.K. domluveno Ahojky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.5.2015 v 22:51 | Nahoru | #49690

maabo píše: MartinED250> s tím olejem je to trošku jinak
moderní diesly s longlife oleji jsou přímo navržený, aby ten olej "žraly"
Podle mně je to právě kvůli těm prodlouženým intervalům. Tím, že dolejváš, tak ten olej částěčně regeneruješ a nezůstane tam po těch 30.tisicích jenom černý mazut ale i snad ještě trochu toho oleje.
Proto taky mají tyhle motory hlídání hladiny oleje v několika stupních a hlásí dopředu, že např během 400 km musíš olej dolejt.
Dolejvá se většinou po půllitru tohodle příšerně předraženýho oleje (1l na pumpě v bratru 500 Kč) a vystačí to třeba na 3000 km (tady ten údaj berte s rezervou, je různý pro různý motory a asi i oleje).
Takže během interval doleješ 9x po půl litru a pak musíš stejně olej komplet vyměnit.
Tedy během těch 30 ti tisíc prodlouženýho intervalu stejně protočíš dvě kompletní náplně, což je v průměru běžných 15.000 na jednu výměnu. a ten olej je přitom 2x dražší a to se vyplatí.
(ano, ušetříš dva papírový filtry a hodinu práce)



Tohle u vozů VW koncernu tedy rozhodně neplatí. Ne že by některé motory měly nulovou spotřebu oleje, ale takhle to není. Bližší údaje (ze zkouškových vozů) udávat nemůžu, máme to zakázaný , ale na své octě (1,6CR/77) měním olej 1x ročně, nájezd cca 12 - 15000km a během toho dolévám max. cca do 0,5l. Olej si kupuji mimo značkový servis (kde je 1l/cca 600kč) já mám 5l za cca 1200 - 1300kč.

Teď z jiného soudku:
dneska když jsme se vraceli z polygonu do MB, tak proti nám pelášil Trabík kombi ve stavu 1AAAA a za sebou ten laminátový karavan NDR produkce směrem na Jíčín. Přesně takhle si to pamatuji jak ti z té hodné půlky země krále Miroslava jezdili s těmito soupravami do Bulharska apod.

Jawablázni

7.5.2015 v 22:57 | Nahoru | #49691
for Vlasťák 1973 - kde jsi prosím tě vyčetl tu specifikaci převodového oleje SAE80 do Čízy? Já co mám návod k obsluze i v jiném jsem vždycky viděl PP7, který je tam nyní, ale je to hrozné lepidlo spojky. Dám tam ten SAE80W90 (Gyrol, nebo Mogul dělá přímo s označením moto, ale moc není a myslím si, že je to to samé)nebo příp Motul Transoil 10W30 (odpovídá specif. SAE80) co jsem dával do Síma a mám ho 1/2 litru zbytek, tak bych měl na příp. dolití, kdyby se "odpařoval"

Jawablázni

7.5.2015 v 23:08 | Nahoru | #49692
Jirka-VW T5 2.0 biturbo a nestačíme dolejvat,je fakt,že u nás ty auta dostávaj děsnou čočku,ale interval je 45tis km, a během té doby tam nalejem jednou tolik kolik tam je,a když olej dolejváš tak je to jak když leješ vodu,a taky většinou ten motor nevydrží víc jak 100tis,v jednom nám motor měnili už po šedesáti,a přitom by stačilo měnit olej po 10tis a věřím,že by ten motor vydžel víc,to je jak s HTP,někdo ho oddělá po 70tis a jinej má na něm 250tis a motor šlape furt,kámoš ten se držel striktně rad servisu a motor dělal asi v 80tis,já měním olej po 10tis a táta dokonce asi po 7tis(jednou za rok víc nenajede) a máme oba už 150tis najeto a motory drží,a je to nejenom o oleji,svíčky měníme po 20tis a ne po 60ti,převodovej olej po 5Oti tis a auta zkrátka šlapou.A zatím nedolejváme během intervalu ani kapku oleje salo by se říc,že během intervalu zkouknu olej tak dvakrát třikrát většinou před delší jízdou,někam na vejlet atd.,ale spíše ze zvyku a pro klid v dušičce,stejně jako zbytek auta,že.

(reakce na) Jawablázni

7.5.2015 v 23:23 | Nahoru | #49693
Jirka_S>rád bych věřil tomu, že dnes už je to lepší.
bohužel vzhledem ke zkušenostem se služebními longlife tdi c-r (koncernovými i jinými) jsem stále přesvědčen, že spotřeba oleje při dlouhých intervalech je určitě výrazně vyšší než u aut s normálními intervaly. Tyhle auta si samy o dolévání říkají, a to často, takže se musí vozit balení oleje s sebou v kufru.
Ale přitom např. fordi tdci 2008 se nemusí dolévat vůbec, mění se po 20.000, nemaj longlife , a hlavně teda nemaj DPF

suma sumárum = příště už jedině benzín

e: tyhle zkušenosti platí pro r.v. 2005-2010, kupovali se nové, dnes maj najeto kolem 200.000.
U dnešních funglovek to už to může být lepší, nevím.

Naposledy editováno 07.05.2015 23:40:31

Jawablázni

7.5.2015 v 23:29 | Nahoru | #49694
JirkaSadská - ten starej PP7 do kvaltkisny je podle starýho manuálu co se dával k 477 a dávali ho pak i k novějším aniž by to nějak zkontrolovali či změnili, páč už se vyráběl PP80 i PP90. Do převodovek i u toho zetora 477 leju 8OW90 a v pohodě. V zimě to nezlobí a v létě to taky umažei uspojkuje. Prostě ten mazut PP7vypusť a dej tam ten 8OW90 co máš a bude to o dost lepší. Taky jsem PP7 vyzkoušel a po roce ho vyměnil za obvyklý převoďák. Možná by pomohlo aby se to lepidlo vyčistilo, dát tam tak na sto kiláků obyčejnej motorovej supermogul .

Jawablázni

7.5.2015 v 23:41 | Nahoru | #49695
Jirka-Bimbam to popsal napjosto přesně,defacto se ty příručky jen opisovaly a opravovalo se v nich jen to duležité,jako 12V,čerpadlo Mikuni a pod.,používání modernějších olejů jde tak nějak dobou a vyvojem a tak jsem bral 80W90 spíše jako standart a PP7 v příručce tak jako berem M2T,zkrátka jako překonaný

Naposledy editováno 07.05.2015 23:42:47

Jawablázni

7.5.2015 v 23:49 | Nahoru | #49696
Longlife a celoživotní náplň v převodovce jsou největší zhovadilosti.
Dost podstatné je i jak se k tomu člověk chová - jestli přijde ke studenému autu , nastartuje a plnej kouř, tak to tomu taky "pomůže" .
Než se např. ohřeje mot. olej v zimě v dieslu na 90st. tak je to tak min. 10-15km, když je ručička teploty chladící kap už na 90, tak olej má teprve cca 50-60st.

Jawablázni

7.5.2015 v 23:52 | Nahoru | #49697
for Bimbam a Vlasťák - ok
příští týden chci zajet na STK, tak už je zpátky maska, včera lehce seřízena přední brzda, ještě plasty pod nádrž a ještě jednou všechno radši zkontrolovat a snad projde

Jawablázni

8.5.2015 v 00:04 | Nahoru | #49698
Jirka-projde,mně to čeká za měsíc,ale posledně to postavil na stojánek zkouk čísla to je jejich a pak se mno 10 min kecal o pikačovinách a nalepil známku,takže v klidu,zvlášť když ta Tvoje vypadá jak o by vyjela z fabriky.

Jawablázni

8.5.2015 v 00:09 | Nahoru | #49699
Tak do toho vyjetí z fabriky bude ještě běh na dlouhou trať
Čeká mě taky výměna obou zrcátek - jsou volné v kulovém uložení a ta plastová přítužná matice je u obou prasklá, tak jsem je pod manžetou lehce olepil tesa páskou aby aspoň trošku držely.

Jawablázni

8.5.2015 v 01:27 | Nahoru | #49700
K baterce, v Matizu je baterka stará tuším 9 let a točí jak zamlada, furt drží.
K oleji, radši pravidelně měnit než kupovat drahé. Měním po 10 000km a motor krásně čistý a jede jak hodiny. A není to o ceně oleje Vždy se v každém oleji tvoří sračky, a jinak než výměnou je z motoru nikdo nedostane. Ať to je olej za 80kč litr nebo 800kč litr (často jsou z jedné rafinérky a rozdíl je jen ve značce a par aditivech). Jediné kde bych se striktně držel předepsaného oleje jsou automat převodovky.

Naposledy editováno 08.05.2015 01:36:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.5.2015 v 09:36 | Nahoru | #49701
falco43r> nepustí jo i když jsem smazal pro co si hlasoval jo,tak je to málo sofistikovaný Mohl bych to ještě anulovat a začít znova.

Naposledy editováno 08.05.2015 09:39:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.5.2015 v 09:41 | Nahoru | #49702

Čmoud píše: falco4 3r> nepustí jo i když jsem smazal pro co si hlasoval jo,tak je to málo sofistikovaný Mohl bych to ještě anulovat a začít znova.

Jdi do toho!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.5.2015 v 10:16 | Nahoru | #49703
T-1000> ok na tvou zodpovědnost

MASTNOU ANKETU JSEM ANULOVAL PRO NEDOSTATEK POUŽÍVANÝCH OLEJŮ A PRO NEPŘESNOST ANKETY.TAKŽE SI TO MŮŽETE ZOPAKOVAT

Naposledy editováno 08.05.2015 10:39:16

(reakce na) Jawablázni

8.5.2015 v 14:49 | Nahoru | #49704
Čmoud> Takže znovu Mogul TS. I když kouří, nekarbonuje.

Jawablázni

8.5.2015 v 19:13 | Nahoru | #49705
Dnes v Berouně:

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.5.2015 v 21:27 | Nahoru | #49706
Přátelé, dokázal by mi někdo říci, jak je to se seřízením karburátoru na J350/640?
V příručce píší, že je jehla pro záběh na 2. zářezu odshora a po záběhu na 1. zářezu odshora. Na internetu se v diskusích objevuje, že je tomu naopak.
No a teď proč mě to zajímá? Na té novotě, co jsem dovezl z Týnce, mám najeto asi 2 200 km a pozoruji, že už to nejede zrovna nic moc, usuzuji na to, že je záběh ukončen a chci přenastavit karburátor. No a teď zjištění - byl z fabriky nastaven na běžný provoz, nikoliv záběh! Jehla na 1. zářezu odshora, vzduch 1 otáčka od konce. Jestli je to tedy tak, že mi předali motorku se surovým motorem a karburátorem neseřízeným pro záběh, tak jim to omlátím o hlavu!

4 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.5.2015 v 21:34 | Nahoru | #49707
Tak jsme dneska osvobozovali Plzeňsko....
Nejdřív jsme to dali na jawách, pak jsme uskutečnili, tankový klín na T-34 a posléze ujely Wyllisem....
Dneska krásných 300km...




























1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.5.2015 v 21:43 | Nahoru | #49708
bimbo750> Moc hezké obrázky. Zajímavá barva vrchačky.

(reakce na) Jawablázni

8.5.2015 v 21:57 | Nahoru | #49709
bimbo750>
U mně byli dnes dva známí na Transalpech, vylepšoval jsem pionýra , ale v noci chodím do práce. I dnes a zítra jdu. Zítra dopoledne chci jet autem do Telče na veteránsraz. Fotky budou, ale až dám vyvolat film. Snad vyjde počasí.

(reakce na) Jawablázni

8.5.2015 v 22:04 | Nahoru | #49710
LukasKoudelik> já mám v příručce u ČZ pro záběh jehlu na iV zářezu odshora a potom III nebo II zářez odshora. Takže u Jawy to bude asi podobné jak píší v příručce.
Čím je jehla více vytažená nahoru - vyšší počet zářezů odshora, tím je to bohatší.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 Dnes v 21:06 rg250
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 5 Dnes v 07:51 cmiral
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist