bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

28.3.2015 v 18:15 | Nahoru | #48481
Verdom> Dobré video, samé motorky, motorky, motorky... Já jsem dnes od rána uklízel ve stodole, těch zbytečných dílů k motorkám a autům jsem tam měl až moc. Udělal jsem ale jeden krok - zahájil jsem soukromě veteránsezonu 2015. Projel jsem se na pionýru, na ČZ 175, ale i veteránem. Dcera naše auto fotila při setkání se současností.




Potřebuju diferenciál ? Ne. Potřebuju synchronisaci převodů? Ne. Potřebuju topení? Ne. Potřebuju airbagy, pásy, otáčkoměry, ukazatele stavu paliva atd. atd.? Ne. Tak co je lepší?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

28.3.2015 v 18:32 | Nahoru | #48482
mickaelb, láďa-prášil> tak se mi konečně zadařilo.
nechal jsem to pár dní našponované, a šlo to i bez nahřívání, stačilo jen malinko poklepat...
i když ten stahovák po tom jediném použití už má dost.... vyměním za závit s jemným stoupáním

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

28.3.2015 v 20:32 | Nahoru | #48483

milan1963 píše: Verdom> Dobré video, samé motorky, motorky, motorky... Já jsem dnes od rána uklízel ve stodole, těch zbytečných dílů k motorkám a autům jsem tam měl až moc. Udělal jsem ale jeden krok - zahájil jsem soukromě veteránsezonu 2015. Projel jsem se na pionýru, na ČZ 175, ale i veteránem. Dcera naše auto fotila při setkání se současností.




Potřebuju diferenciál ? Ne. Potřebuju synchronisaci převodů? Ne. Potřebuju topení? Ne. Potřebuju airbagy, pásy, otáčkoměry, ukazatele stavu paliva atd. atd.? Ne. Tak co je lepší?



Když máš tyhle dvě, tak si vystačíš, už proto, že Renault je bezpečný a spolehlivý vůz. Však znáš můj názor. 120 je pro zedníka do práce, ne pro přepravu dětí.

(reakce na) Jawablázni

28.3.2015 v 20:33 | Nahoru | #48484
maabo> nějaké stopy na kuželi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

28.3.2015 v 20:59 | Nahoru | #48485
laďa-prášil> Má to háček: ten Renault není můj , naštěstí. S tím jezdí dcera. Za 2 roky 3krát nepojízdné, odvoz na podvalu do servisu, výměna PC v palubce, dostala náhradní auto... a to je koupené nové !! Pořád tvrdím - zlatá stodvacítka. A taky pérák. Nikdy nikde mě za 33 let nenechaly.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

28.3.2015 v 21:10 | Nahoru | #48486
Přesně tak... zlatá Š120 a podobné klasiky (kamarád si nedávno splnil sen ve formě tráboše). Ty dnešní žabožroutské plechárny, přecpané tunou zbytečné elektroniky a dalších kurvítek, mně nesmějí přes práh. Auto s py*ou ve znaku - jízda plná zázraků.

(reakce na) Jawablázni

28.3.2015 v 21:57 | Nahoru | #48487
milan1963: do dnešních let přežily 120 s nadstandardní péčí... a že byly kusy, že stály každý měsíc. Přispěly k motorizaci ČSSR, to je vše. Někdo říkal, že 110 byla lepší. Ale je to asi jako když se hádají dvě květiny, která víc voní. A přiletí čmelák a řekne: Smrdíte obě. Určitě je spousta podobných levných jednoduchých aut, která někomu vydržela a jsou pro něho nejlepší. Pérák je asi tak stejně spolehlivý jako podobně jednoduché stroje.... V čem je ten zázrak?
Smutné je to, že dnes u nás nikdo nedokáže vyrábět a prodávat ani něco takové... Náš průmysl propásl nástup endura, superbiků, skůtrů, čtyřkolek... prostě všeho...
Jednou za tu 120ku budeš mít nabídku na krááááásnýho mercedesa. Někdo se najde - a ty samozřejmě řekneš ne, jezdím s vnoučaty na výletu do Práglu.
Já tvůj vztah k těm věcem chápu. Taky mám moto po dědovi, po otci, svoje... Vozil jsem děcka Trabantu. No a dneska se mám tak dobře, že jsem rád, že ho nemám.
PS Taky mi odešlo třeba čidlo, termostat... např., ale častěji se kazí vozy ženám. A taky jsou dražší opravy. Víme proč. Paninko, to je spínač tempomatu! Panička si představí asi něco jako miniaturní sporák mora, vyplázne dva litry a spokojená jede. To asi jako známá volala instalatéra na splachovač, výměna ventilu za litr. "Moc vám děkuji!" Říkám to snad ani nemusíš... V servisech je to stejné.

(reakce na) Jawablázni

28.3.2015 v 22:03 | Nahoru | #48488
přátelé,
dávám dohromady další motorku a potřeboval bych, kdybyste někdo nenašel doma:
- spodní brýle ČZ 487, příp. 477, ale aby měly již průchozí šroub ke stažení tlumičů, nikoliv ty se závitem v brýlích
- držáky předního světla ČZ 477 - 487
- držák zadního světla ČZ 477
- podsedlové plechy ČZ 477
- podkůvky a půlměsíce k uchycení řidítek k horním brýlím ČZ 477, 487, ...... nevím kde všude to bylo, ale bylo to u hodně typů

Kdybyste měli někdo tušení, kde by se tyto díly daly sehnat, tak byste mi moc pomohli

díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

28.3.2015 v 22:04 | Nahoru | #48489
J.M.K.> Dovedu si představit nějaké auto plné elektroniky předělané na úplně jednoduchou elektriku... Pokud vím, nikdo to neudělal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

28.3.2015 v 23:49 | Nahoru | #48490
laďa-prášil> Za tím vším budou především požadavky všech těch ekodementních diletantů z brusele. Vděčné jsou na takovou "přestavbu" třeba motory Fiat s jednobodovkou - stříkačka je kompaktní jednotka nasazená na sacích parozích, takže jde lehko sundat a třeba při kiksu řídicí jednotky, která je třeba na Puntu vlastně jedinou elektronikou, stačí element stříkačky sundat, nahradit vhodným karbcem, udělat jednoduché TCI zapalování a pojede se dál. Zbytek elektriky na autě je klasika, žádné procesorové moduly a sběrnice. Zkrátka v jednoduchosti je síla a spolehlivost. Jednoduchá elektrika určitě bude třeba u armádních vozidel, alespoň ta "potřebná k životu" a ještě několikrát zálohovaná. Jinak většina elektroniky v dnešních vozech je víceméně "komfortní" záležitost, bez které by se klidně dalo obejít.
Škodovky žádný zázrak nebyly, ale byla to fortelná jednoduchost a hlavně kompatibilita spousty dílů mezi typy. Osobně je pro mě lepší starší verze s "univerzálními" světly, než ta novější s přepracovanou a "zahlazenou" maskou - už je tam světlo tvarově specifické a stranové odlišné, což nejen zvýší náklady na výrobu, ale může být i těžší dostupnost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.3.2015 v 11:18 | Nahoru | #48491
.

Naposledy editováno 11.05.2015 12:52:38

Jawablázni

29.3.2015 v 11:47 | Nahoru | #48492
Nejlepší auto měli Flinstounovi........tam se nemělo co rozbít........



Jawablázni

29.3.2015 v 12:12 | Nahoru | #48493
Pravdou ale je, že po čase opravdu jako první odcházejí na autech všelijaká čidla, lambdasondy, váhy vzduchu apod. A to při opravách stojí nemalé peníze... Zato mechanika v nich ještě obstojně drží. Holt ta doba už je pryč a opravdu za to převážně mohou dnešní emisní normy. Vemte si jen DPF u dnešních dieselů... A bude hůře.

3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

29.3.2015 v 13:22 | Nahoru | #48494
Nejlepší auto všech dob, který vyjelo z fabriky ....bylo toto.......

Pak už to byli jenom samý krámy......





Dnešní auta ,. přecpaný elektronikou a kurvítkama.... je tragédie......
A jak píše Martin bude ještě hůř.......

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.3.2015 v 13:30 | Nahoru | #48495
bimbo750> A motorky ? Taky tak, doma si motorku už asi nespravíš. I sem proniká elektronika. Snad Ural a Royal jsou zatím dělané postaru. Mě stačí moje 175. Mám tam karburátor 2924 a motorka jede, ale škube. Sháním 2926, snad se to zlepší. Svíčku N 17 C, pokud to bude stejné, už nevím...ale stále je naděje, že pojede jak má.

Naposledy editováno 29.03.2015 13:31:11

(reakce na) Jawablázni

29.3.2015 v 13:47 | Nahoru | #48496

milan1963 píše: bimbo750> A motorky ? Taky tak, doma si motorku už asi nespravíš. I sem proniká elektronika. Snad Ural a Royal jsou zatím dělané postaru. Mě stačí moje 175. Mám tam karburátor 2924 a motorka jede, ale škube. Sháním 2926, snad se to zlepší. Svíčku N 17 C, pokud to bude stejné, už nevím...ale stále je naděje, že pojede jak má.



Problém nebude v druhu karburátoru.Někdy jsou to blbosti - mně třeba potrápila volná cívka v objímce. Nebo kovová pilina na magnetu.
Řešíš problém, ale měl bys aspoň identifikovat, jestli je to v zapalování nebo palivu.

(reakce na) Jawablázni

29.3.2015 v 14:46 | Nahoru | #48497
bimbo750> No co co, vešlo se do bedny a bylo rychle sestavený, ty dnešní se do bedny vejdou taky, bo jsou z materiálu jak plechovka od piva, stačí zmáčknout o nos a zmuchlat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.3.2015 v 16:48 | Nahoru | #48498
ppll> Jednotka centrálu, ovládání oken a cyklování stěračů, jsou tam celkem jednoduché a snadno vyměnitelné moduly v paticích, mimochodem zrovna jednotka centrálu obsahuje krom jendoduché elektroniky jen tři relátka - dvě na připínání servomotorků ve dvou polaritách a třetí motorky na cca minutu odpojuje, když jednotka napočítá v krátké době několik po sobě jdoucích pulsů pro zamčení/odemčení, nebo déletrvajícím pulsu (bezpečnostní prvek, aby se serva nezničila při závadě mikrospínačů v zámcích, nebo kabeláže). Imobillizér je součástí ECU. A lomové náklaďáky, bagry a podobné mašiny znám, ovšem tam je eln. řešená úplně jinak, s dimenzováním na extremní podmínky.

bimbo750> Někde jsem před časem viděl klip, jak asi 4 maníci dokázali Willys MB během tří minut rozebrat na cimprcamr (haubnu, kola, kastli dolů, nápravy, motor... zbyl jen rám) a opět složit.

Jawablázni

29.3.2015 v 17:18 | Nahoru | #48499
J.K.M.>
Jo taky jsem to vyděl.....tuším ,že to sem kdysi dával Rancher....

Jinak, kdyby někdo doma měl držáky na výfuky na 634 a chtěl by se jich zbavit ,ať se ozve přes SZ.
Díky.....viz foto





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.3.2015 v 17:40 | Nahoru | #48500
bimbo750> S tím Jeepem ti Bimbo nějak nevím. Hezký je, ale poruchový byl také. Zlatej Brouk.

Jawablázni

29.3.2015 v 17:49 | Nahoru | #48501
Příští týden je MOTORTECHNA v Brně. Tak jetli to pro někoho není moc daleko ? Sám bych potřeboval nové ruce. Aretaci řazení jsem ještě složil ale pak mě při montáži startovací páky nějak opadly. Asi chřipka potvora 39.2 .

(reakce na) Jawablázni

29.3.2015 v 18:06 | Nahoru | #48502

T-1000 píše: bimbo750> S tím Jeepem ti Bimbo nějak nevím. Hezký je, ale poruchový byl také. Zlatej Brouk.



T-1000>

Jeep je auto vítězů.....
Ty co jezdili v Kýblwágenu dostali přes prdel...

Ale takovej plovací.....taky neni špatnej...

Jawablázni

29.3.2015 v 19:13 | Nahoru | #48503
Kýblwágn nebyl špatný, ale oproti Š973 se i Willys mohl zahrabat kilometry hluboko. Jen to holt bohužel sódruzi museli zadupat do země, stejně jako všechny ostatní projekty, které "smrděly" tím, že budou dokonalejší, než co taváryšči v Sajúze byli štonc vyrobit a to bylo přece kategoricky nepřípustné, aby jim některý z protektorátů začal přerůstat přes hlavu.

Jawablázni

29.3.2015 v 19:14 | Nahoru | #48504
Nejlepší auto je todle:




Když vidim jakou čočku to od dědy dostává, bez jakýkoliv údržby a jede to pořád, po roční odstávce v zimě na pár otočení chytí. ¨Pracant neuvěřitelnej. A už pár let nám jezdí na karbec z favorita

E: KAfi-> Co ten páteční bivak? máš už nějakou představu?

Naposledy editováno 29.03.2015 19:15:15

Jawablázni

29.3.2015 v 20:10 | Nahoru | #48505

(reakce na) Jawablázni

29.3.2015 v 21:08 | Nahoru | #48506

milan1963 píše: bimbo750> A motorky ? Taky tak, doma si motorku už asi nespravíš. I sem proniká elektronika. Snad Ural a Royal jsou zatím dělané postaru. Mě stačí moje 175. Mám tam karburátor 2924 a motorka jede, ale škube. Sháním 2926, snad se to zlepší. Svíčku N 17 C, pokud to bude stejné, už nevím...ale stále je naděje, že pojede jak má.



Motorky jsou zatím v pohodě. Tam se nehraje na tak vysoké euro. To vstřikování je zatím na jednoduché úrovni.

Jawablázni

29.3.2015 v 21:46 | Nahoru | #48507
bimbam, čmoud:
motokrámek má tryska-hlavni-c-68-pionyr

Jawablázni

29.3.2015 v 21:48 | Nahoru | #48508
Včerejší večer ve znamení Plzeňské dvanáctky,ve správném pulitru a na tom správném podtácku-místo historická krčma U Meluziny Domažlice,takhle jsem pil pivo naposled před 25lety v Praze Na Kovárně na Ruzyni a samozdřejmě U Fleku,já z toho byl normálně naměko





Jawablázni

29.3.2015 v 22:13 | Nahoru | #48509
Akamu> nemám, čekám co počasí....to bude rozhodující nejspíš...jinak bivak bude tak cca 200km od Prahy, jen nevím jakým směrem..jak říkám předpovědi se stále mění :(

Jawablázni

29.3.2015 v 22:37 | Nahoru | #48510
Akamu> zatím všude hlásí chcanec nebo sníh...nevím zda se mi bude chtít jet v tomto počasí celé 4dny a utrácet tak kačky....ale někam bych vyrazil no
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... Jirk_K 3 4.3.2024 v 22:59 kokoška.


TOPlist