globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ

Po debatě dohodnuty natvrdo termíny jarní (druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024)
a podzimní se nechá na prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo klidně zase Golf, pokud někdo nesežene nějaké lepší místo.
Plán na jaro, pokud počasí dovolí by bylo muzeum v Šestajovicích

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 07.03.2024 07:50:30

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

Jawablázni

31.5.2023 v 07:02 | Nahoru | #106291
Ja mam uplne tu stejnou sadu, co je ve videu. Akorat to moc nefungovalo - netesnilo vicko te plastove lahvicky. To jsem musel trochu vykunit. Nicmene furt to tu praci usnadni a urychli.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

31.5.2023 v 07:36 | Nahoru | #106292
Taky tu sadu mám, ono je to potřeba i při diagnostice na autech u senzorů a akčních členů, co souvisí s podtlakem/přetlakem. Kdo si sám řeší závady na přeplňovaných motorech, ten se bez toho neobejde. Stojí to jen pár stovek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

31.5.2023 v 07:51 | Nahoru | #106293
PetrL3> …pokud na tom neni napsano hazet

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

31.5.2023 v 07:52 | Nahoru | #106294
Zvláštní je, že teď na Fouru jsem naplnil a odvzdušnil brzdu jako u auta. Pumpování páčkou a odvzdušnění dole. (a to byly pístky venku..)

(reakce na) Jawablázni

31.5.2023 v 08:12 | Nahoru | #106295

assassin píše: PetrL3> …pokud na tom neni napsano hazet



Jasný. To je jako se vším.
Jinak mám ještě něco takového, to sem musel koupit kvůli plnění klimi. Myslím, že to stalo jen 70 eur z Holandska i s dopravou.
https://aukro.cz/ole...-70-l-min-7028460215

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

31.5.2023 v 08:14 | Nahoru | #106296

MartinED250 píše: Zvláštní je, že teď na Fouru jsem naplnil a odvzdušnil brzdu jako u auta. Pumpování páčkou a odvzdušnění dole. (a to byly pístky venku..)



To je snad normální, ne? Dokud nebyly plný eshopy pomůcek za pár korun, tak sme to jinak ani nedělali.

Naposledy editováno 31.05.2023 08:14:37

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

31.5.2023 v 08:19 | Nahoru | #106297

PetrL3 píše: To je snad normální, ne? Dokud nebyly plný eshopy pomůcek za pár korun, tak sme to jinak ani nedělali.


Normální to je.
Ale u třindy to z nějakýho důvodu moc nejde

To jsem mačkal hodinu a pak to naplníl spodem....ale třeba jsem tam měl jen já něco špatně.

Naposledy editováno 31.05.2023 08:20:43

(reakce na) Jawablázni

31.5.2023 v 08:46 | Nahoru | #106298
Koudy01> Jawa má vždycky něco extra.

(reakce na) Jawablázni

31.5.2023 v 08:46 | Nahoru | #106299
Koudy01> Problematický to je u spousty motorek. Řeší se různě, od povolení třemnu a vyndáním jednoho šroubu tak, aby se změnil úhel (za účelem změny polohy místa, kde se tvoří vzduchová kapsa) až po vícenásobné odvzdušnění s meziprojetím po výmolech, aby se s tím pořádně zatřepalo

(reakce na) Jawablázni

31.5.2023 v 08:48 | Nahoru | #106300

Koudy01 píše:

To jsem mačkal hodinu a pak to naplníl spodem....ale třeba jsem tam měl jen já něco špatně.



Nedělal si asi niíc špatně. U mojí suzuki s šestipístkama tokico se tomu taky musí trochu pomoct.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

31.5.2023 v 09:00 | Nahoru | #106301

PetrL3 píše: To je snad normální, ne? Dokud nebyly plný eshopy pomůcek za pár korun, tak sme to jinak ani nedělali.

U motokrosových BREMBO brzd se mi to nikdy nepovedlo. Musel jsem spodem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

31.5.2023 v 09:01 | Nahoru | #106302

MartinED250 píše: Zvláštní je, že teď na Fouru jsem naplnil a odvzdušnil brzdu jako u auta. Pumpování páčkou a odvzdušnění dole. (a to byly pístky venku..)



Hele mně se víc osvědčilo plnit to odspoda. Pumpička má malej objem, když je někde bublina, tak to jde nahovno a nebo vůbec. Takže napakuju trochu odvzdušňovací šroub, hadičku, veeelkou stříkačku pro veterináře a Peru to tam odspoda. Naplním. Jeden brzdič k rozdvojce, utáhnu, naplním druhej, utáhnu a pak to přes ten druhej doženu i do pumpičky a většinou už je pak klid. Je to spolehlivý a rychlý, jen ne úplně komfortní. Nicméně dvoukotouč naplnit a odvzdušnit samospádem, to se skoro nedá. Když je to prázdný, je tam prostě toho vzduchu moc a jednokotouč už je dneska skoro výjimka, pokud nejde o malorážky... Sadička umí i tlačit, nebo jen tahat? Pokud umí i tlačit, uvítal bych odkaz k objednávce.

(reakce na) Jawablázni

31.5.2023 v 09:02 | Nahoru | #106303

Koudy01 píše: Normální to je.
Ale u třindy to z nějakýho důvodu moc nejde

To jsem mačkal hodinu a pak to naplníl spodem....ale třeba jsem tam měl jen já něco špatně.



V pumpičce bejvá ventilek a ten brání tomu, aby se bubliny vracely nahoru bez povolení hadice na pumpičce...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

31.5.2023 v 09:04 | Nahoru | #106304
Aby ste neřikali že k jawam sem píše jenom Kafi ;)

Pár stránek zpátky sem dával dotaz na špatnej píst, mam update mýho problému. Na předělávání zámků sem se na doporučení nejen Pecha vybodnul. Napsal sem přímo do Almetu a obratem (hned jak přijela jejich spojka z dovolený) mi přišlo vyjádření, že se opravdu jedná o vadnou sérii a brusiči kterej mi výbrus dělal bezplatně pošlou píst náhradní. S brusičem sem domluvenej, že vybere píst o fous větší a na honovačce to přelízne, aby seděly rozměry.
Takže Almet palec hore

(reakce na) Jawablázni

31.5.2023 v 09:06 | Nahoru | #106305

MartinED250 píše: U motokrosových BREMBO brzd se mi to nikdy nepovedlo. Musel jsem spodem.



Chápu. Ale většiny motorek to horem jde, není to nic zvláštního.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

31.5.2023 v 09:14 | Nahoru | #106306

pech. píše: Hele mně se víc osvědčilo plnit to odspoda. Pumpička má malej objem, když je někde bublina, tak to jde nahovno a nebo vůbec. Takže napakuju trochu odvzdušňovací šroub, hadičku, veeelkou stříkačku pro veterináře a Peru to tam odspoda. Naplním. Jeden brzdič k rozdvojce, utáhnu, naplním druhej, utáhnu a pak to přes ten druhej doženu i do pumpičky a většinou už je pak klid. Je to spolehlivý a rychlý, jen ne úplně komfortní. Nicméně dvoukotouč naplnit a odvzdušnit samospádem, to se skoro nedá. Když je to prázdný, je tam prostě toho vzduchu moc a jednokotouč už je dneska skoro výjimka, pokud nejde o malorážky... Sadička umí i tlačit, nebo jen tahat? Pokud umí i tlačit, uvítal bych odkaz k objednávce.



Naplnit dvoutouč horem nebývá vůbec problém (napsledy sem to dělal u XT1200 a nemusel sem nic řešit), ale je pravda, že páčkou to není do 5 minut hotový. Ale zase když někdo nemá moc vybavení, tak je to nakonec nejjednodušší cesta, než něco řešit.

Sadička provedení jako mám já (typ jako v odkazu níže) umí podtlak i přetlak, v přední časti se přestavuje tím prstencem vpředu otvor dopředu a dozadu.
Třeba zde:
https://pemacz.cz/zb...hWyfrfMaAsXAEALw_wcB

Ale asi bys našel levnější nebo lepší. Mně funguje a těsní už cca 8?? let a nemám žadnou kvalitní značkovou.

Jen upozorním - není to pohodlné tam, kde pořebuješ natlakovat/odsát větší prostor. Když chceš zkusit, jestli těsní nějakej podtlakovej regulátor turba nebo egr na starém autě, tak je to fajn, ale odvzdušnit tím brzdy u auta, to se namačkáš docela dost a po desítkách zapumpování cítíš ruku.

Naposledy editováno 31.05.2023 16:28:00

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

31.5.2023 v 09:17 | Nahoru | #106307

Akamu píše: Aby ste neřikali že k jawam sem píše jenom Kafi ;)



Si tu asi dlouho nebyl... Kafi dospívá a momentálně prožívá motrokovou pubertu (Jawa mu už nestačí, chce HD, ale k normálním strojům má ještě daleko a musí si tím teprve projít).

Naposledy editováno 31.05.2023 09:21:29

(reakce na) Jawablázni

31.5.2023 v 10:38 | Nahoru | #106308

PetrL3 píše:
Jen upozorním - není to pohodlné tam, kde pořebuješ natlakovat/odsát větší prostor. Když chceš zkusit, jestli těsní nějakej podtlakovej regulátor turba nebo egr na starém autě, tak je to fajn, ale odvzdušnit tím brzdy u auta, to se namačkáš docela dost a po desítkách zapumpování cítíš ruku.



K tomu je dobrá ta věc s pohonem na stlačený vzduch. Nebolí z toho ruce a zvládne to ovzdušnit i auto.
Ale na kontrolu podtlaků, je ta ruční pumpička jediná možnost

Naposledy editováno 31.05.2023 10:39:38

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

31.5.2023 v 10:58 | Nahoru | #106309
PetrL3> Ale byl. Právě že se pár stránek zpátky dočteš žehrání na nejawa dotazy a že k tématu píše Milan nebo Kafi.
To že chce jawit s inchovejma klíčema beru jako dobrou recesi :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

31.5.2023 v 11:33 | Nahoru | #106310

Akamu píše: PetrL3> Ale byl. Právě že se pár stránek zpátky dočteš žehrání na nejawa dotazy a že k tématu píše Milan nebo Kafi.
To že chce jawit s inchovejma klíčema beru jako dobrou recesi :D



Po ouvaze HD jeste odsunu..ve vyberu je CFmoto 650MT Premium, Honda CL500 a CFMoto 300NK/Duke... To MT se mi libi kvuli 5letum zaruky a ochrany pred vetrem...Honda kvuli cene a renome i kdyz je to Thaiwan...nejradsi bych byl za XJ 600 diversion, ale to nove nedelaji a uz vubec me stejneho vzhledu

Naposledy editováno 31.05.2023 11:34:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

31.5.2023 v 11:55 | Nahoru | #106311
Kafi> Nemůžu ani ti nechci radit, ber to jako úvahu: Čínské motorky jsem považoval za něco, o čem nemá smysl se bavit. A to do doby před 3 týdny. To jsem na srazu MotoRoute vyzkoušel CF MOTO 800. Tak příjemnou motorku jsem nečekal. Na tu osmistovku jsem se už byl podívat i v prodejně. Prodavač ji chválil, i když sám prý jezdí na Suzuki. O té 650 se ale moc pochvalně nevajadřoval, prý je slabší, chová se divně. A to neví, že mám vlastně podobnou kubaturu - 660. Názor prodávajícího může být subjektivní, ale o něčem svědčí.
Rozhodně se na té 650 projed' a uvidíš sám.

(reakce na) Jawablázni

31.5.2023 v 12:18 | Nahoru | #106312
Kafi> Každá nová nebo zánovní motorka renomované značky bude lepší než Jawa 350/640, horší to být nemůže.

Jawablázni

31.5.2023 v 12:24 | Nahoru | #106313
Tvl vždyť před lety si brácha koupil olítanou Kentoyu 250, a já měl 638, a zatimco on furt jen lil benzín a jezdil, tak já furt jenom na dílně ruky od šmíru. Tenkrát to ve mě ruplo a šel z domu, sráč.

(reakce na) Jawablázni

31.5.2023 v 12:26 | Nahoru | #106314
Milan1963> je vysoka pravdepodobnost, ze cokoliv vyzkousis bude “prekvapive prijemna motorka” - vem si, ze ti tak prijde cinskej kram, co teprve kdyby ses svezl na necem poradnem

Jawablázni

31.5.2023 v 12:32 | Nahoru | #106315
Kdyby měl někdo o víkendu cestu na jih počasí vypadá luxusně

Srazek JAWA Lipno 4
Autokemp JENIŠOV-restaurace 382 26 Horní Planá, Česko

Hola,hola,Lipno 4 volá. Sejdeme se přímo v kempu Jenišov, v průběhu pátku odpoledne. Restaurace je přímo u huby, večer pečení buřtů, dřevo přivezu a Hujer místo švestek vezme taky nějaké poleno. V sobotu výjezd do Volar,aby byly fotky Jaw v srdíčku. Dobydeme rozhlednu a cestou máme nějaký bunkr a retro občerstvení. Aukce tentokrát nebude, poněvadž už nemám žádný ocas. Zato mám už nachystanou flašu rumu ?. Ubytování buď stan nebo chatka/mobilheim. Číslo do kempu je 777293473, pan Jenišov. A pozor,zatím mi i Jawa jezdí. Moc se na vás těším ?. Jawě zdar.

A na Facebooku

Jawa Lipno 4

(reakce na) Jawablázni

31.5.2023 v 12:39 | Nahoru | #106316

Koudy01 píše: A pak tu mame v dnesni dobe, kdy se da fakt pekne koupit, TAKOVYHLE nabidky. 2016, Puvod CR. Dospela poradna motorka. Okufrovana. O cca 40 levnejsi nez ostatni kousky v inzerci...neber to.



Yamahy ty můžu, to je má krevní skupina a tato vypadá dost dobře, pokud není něco zkrytého

Jawablázni

31.5.2023 v 15:58 | Nahoru | #106317
S kotoučem od jawky jsem nikdy neměl žádný problém. Ovzdušnění do 15 min, to samé yamaha dvoukotouč. Vše vrchem. Na autě jsem ale musel spodem a dělal jsem to asi 3x. Největší trápení spojka na yamaze, asi dvě hodiny a půl litra brzdovky.
Na jawce jezdím dodnes rád, hlavně po městě. Je to neskutečně obratná motorka (oproti yamaze) a ještě jak jsem dělal v brně, tak jsem s ní jezdil na týdenní nákupy (motoválec, batoh, síťovka na nádrži a další ještě na ten motoválec). Borci nevěřili, co to uveze. V horku po městě se necitím jako na sahaře (ta yamaha topí až je to fakt nepříjemné). Moje jawka hlavně vypadá, jako by se účastnila bojů na ukrajině, takže šrámy apod. mě vůbec netrápí, což je obří plus.
Je to prostě motka, na které v pantoflích, montérkách apod. jedu do sámošky pro rohlíky a cestu si užiju. Na tyhle moje drobnosti po městě a do sámošky prostě supr. Věčně mě ale trápí fajfky, stačí jet jednou v soli a je konec. Plánuji to zaizolovat jako to je na japonských mašinách, zatím bez úspěchu. A při přetěsňování motoru jsem si všimnul, že se jeden zámek pístního kroužku urval, tak pravý válec jezdí jen na dva. Písty almet

Jawablázni

31.5.2023 v 16:49 | Nahoru | #106318
Do horní nádobky dolívám kapalinu, na odvzduš. ventilek nasadím hadičku napumpuju podtlak a odvzd. klasickou metodou páčkou brzdy a dolíváním. Asi to jde i jak je na různých videjkách jen pumpováním podtlaku. Toto mě přijde ale nejrychlejší. Během odvz. pumpuju podtlak i brzdou.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

31.5.2023 v 18:45 | Nahoru | #106319
Máme takovou spoustu motorek a vůbec nechápu jak někdo může uvažovat o činské Jawě, a jiných z číny. Vždyť ta zem neschopnosti ostatních výrobců udržet výrobu ve vlastní zemi převzala jejich technologie a my kupujeme jen ten brak , mimo té značky kde má vývoj KTM. Díly bída a ceny u nás nasazené tak vysoko že i osvědčené značky mají obdobné ceny. To nevidíte ten přístup Jawy k zákazníkům. Přeci to jen tu značku připomíná pár detaily. Vždy jsem měl pocit že příznivci Javy jsou patrioti kteří mají blízko ke tradiční značce.

Naposledy editováno 31.05.2023 21:27:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

31.5.2023 v 20:07 | Nahoru | #106320
Vladimir> Každý kdo koupí v dobré víře Jawu se stává automaticky rukojmím lemplů z Týnce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... Jirk_K 3 4.3.2024 v 22:59 kokoška.
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar

TOPlist