1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stojan na moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stojan na moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stojan na moto
kromě toho většinou v tý "signálce" přepálíš nějaký kanál. Zkus fotit o expo níž a do RAW/NET.
Něco se dá dohnat editorem ale signální barvu na monitoru neuvidíš
Naposledy editováno 10.02.2011 22:05:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stojan na moto
1 reakcí na tento příspěvek Stojan na moto
1 reakcí na tento příspěvek Stojan na moto
babajezi píše: Zajímavý. Já pamatuju že se dělaly centrální stojany i na endurech a ničemu nevadily !!
Taky jsem jezdil pár motorek co centrál měly a kupodivu většinou začly napřed lítat jiskry od stupaček a někdy od výfuku. Centrál v tom byl nevině. Asi byli ty starý konstruktéří blbci.
to by se chtelo zeptat majitelu tusim hondy XX.tech co to klopi jestli brousi stupny nebo stojan
1 reakcí na tento příspěvek Stojan na moto
1 reakcí na tento příspěvek Stojan na moto
Kdyby to stálo trojku,prosím,ale 10?
Ta cena je hodně umělá. Co tam je tak složitého?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stojan na moto
prackarr píše: Jak už jsem psal,pro běžného motorkáře zbytečnost,pro servis dobrá věc.
Kdyby to stálo trojku,prosím,ale 10?
Ta cena je hodně umělá. Co tam je tak složitého?
Složitého nic minimum materialu čtyři kolečka třeba zde kolečka min. nosnost 80kg pár svárů a něco od soustružníka. A hodně času kort když je to kusovka.
babajezi píše: A to všechno jenom proto, že výrobci přestali po dohodě se servisy montovat na motorky tak samozřejmou věc jako byl centrální stojan. Pak totiž funkci tohoto monstra zastoupila "vanička na kolečkách" pod centrál, z motorky nic nevyčuhovalo a manipulovalo se s ní naprosto dokonale.
Zřejmě mi v mém věku uniklo jakou májí motorky výhodu když centrální stojan nemají a jsou vyrobeny tak, že prakticky nejdou kromě velkých speciálních stojanů nebo jeřábu servisovat.
ty 2kg váhy ???
Madi píše: Složitého nic minimum materialu čtyři kolečka třeba zde kolečka min. nosnost 80kg pár svárů a něco od soustružníka. A hodně času kort když je to kusovka.
Přesně tak. Práce na dvě hodiny, ani jsem to nelakoval
4 kolečka po 80 kč= 320,- (zátěžové min 50 kg na jedno)
2 jekly - 80,-
Spojovací materiál - 60,-
deska, co mi z něčeho zbyla, ale jinak by byla tak za 50,-
Na zimu na to postavím mostku (s centrálním stojanem !!!) a napříč šoupnu k zadní stěně.
A JE TO
[img]
[img]
[img]
Naposledy editováno 18.11.2011 12:18:53
Řešil jsem to již x krát. Zbytečně drahá konstrukce která poslouží pouze jako drahý věšák na motorku. Při jakékoli práci na motorce spíše zavazí. Už jen při sundávání kapotáže leze na nervy a protože se používá ke zvedaní díra osy kyvné vidlice, tak je vlastně k ničemu, protože vám nedovolí ani demontovat kyvku nebo podsedlovku.
Nevím kdo s i může napsat že má patent, když je stejně k ničemu. Chtěl jsem si patentovat svoje stojany a narazil jsem na to, že za zavedení značky origin jsem zaplatil 37,-. Pro patentovaní čr bych musel složit dalších 35 tisíc, pro EU patent téměř milion a celosvětové patentování produktu mezi 3,5 miliony až do třiceti podle toho, co všechno by e patentovalo, protože stačí něco udělat malinko odlišně a patent je k ničemu. Ana konec to nejlepší ..... čína patenty neřeší a vyrobí vám to s úsměvem před vašim ksichtem.
Od centrálního stojanu jsem již úplně upustil. Nepraktická zbytečná a nákadná záležitost která jen nakonec zavzí a je kničemu.
Tohle poslouží daleko lépe
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 588 | Dnes v 19:32 Ariete |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade | kain80 | 3 | 13.12.2023 v 20:11 kain80 |