2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysvětlete mi něco ohledně pov.ručení
Jestli maji za kazdou novou smlouvu nejake boby a honi se v tom aby lidi neustale rusili a uzavirali nove. Pro me je tohle vyslovene kretenske jednani. Slevu bych nabidl predevsim stalemu dlouholetemu zakaznikovi bez nehod. Tohle se nedeje samozrejme jen u kooperativy, je to u vsech pojistoven.
Creck píše: Petr-RSV> Jj, prave tohle me na pojistovnach zarazi. Me stalemu zakaznikovi s nejvyssim bonusem kazdy rok navysuji cenu , prijde nekdo novy a sup, ma o litr mensi
Jestli maji za kazdou novou smlouvu nejake boby a honi se v tom aby lidi neustale rusili a uzavirali nove. Pro me je tohle vyslovene kretenske jednani. Slevu bych nabidl predevsim stalemu dlouholetemu zakaznikovi bez nehod. Tohle se nedeje samozrejme jen u kooperativy, je to u vsech pojistoven.
To určitě ne, takhle to nefunguje Pro pojišťováka i makléře je důležitý, aby klient byl pár let spokojený, takže se snaží dělat maximum, které můžou. Což se netýká lidí na přepážkách, kterým je jedno, kdo tam přijde, ani pojiš´tovny jako takové, protože ti zkrátka klientelu budou mít vždycky jistou. Slevu dostáváš formou bonusů a pak záleží, která pojišťovna má jak nastavené bonusové výhody. Ono tam kde ušetříš na pojistce, můžeš prodělat v případě havárie, nejlevnější neznamená vždy nejlepší a je třeba to uzavírat tak, abys z toho vyšel v co nejvýhodnějšim průměru (tedy o tom ideálně i něco vědět) - což spousta lidí neví a na tom pojiš´tova jako taková vydělává (ale co si budem podívat, tohle je trend nejedné společnosti)
Ségra měla třeba pojištěný u Kooperativy přední sklo, ale jaký překvapení, když ho pak práskla dvakrát v roce a kooperativa hradí jen jedno čelní sklo ročně... prostě v něčem výhody jsou, v něčem ne, některý pojistky jsou jednoznačně výhodnější než jinde, ale musíš se v tom pohybovat No a pak záleží nakolik se kdo spoléhá na pravděpodobnost, že se nic nestane
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysvětlete mi něco ohledně pov.ručení
Creck píše: Petr-RSV> Jj, prave tohle me na pojistovnach zarazi. Me stalemu zakaznikovi s nejvyssim bonusem kazdy rok navysuji cenu , prijde nekdo novy a sup, ma o litr mensi
Jestli maji za kazdou novou smlouvu nejake boby a honi se v tom aby lidi neustale rusili a uzavirali nove. Pro me je tohle vyslovene kretenske jednani. Slevu bych nabidl predevsim stalemu dlouholetemu zakaznikovi bez nehod. Tohle se nedeje samozrejme jen u kooperativy, je to u vsech pojistoven.
a děje se to proč? Protože lidi to neřeší
Stejně tak se tě můžu zeptat, proč už většina lidí nemá účty u FIO/mBank-kdžy jsou zadara?
Příkladem se můžu uvést klidně já:
1)UPC-platil jsem jim to, co chtěli, dokud jsem se zde nedočetl, jak z nich vyrazit slevu(nejsem zvyklý na tyhle praktiky, proto mě ani nenapadlo je zkoušet)
2)pojistka moto-začal jsem na částce X, kterou každý rok o něco zvedli, říkal jsem si, že to není o moc a zaplatil (jako typická ovečka), pak jsem se jednou podíval na to, kolik jsem platil ze začátku, zjistil, že to je 1/2 toho, co po mně chtějí nyní, tak jsem začal jednat
3)Účet u ČS as-měl jsem ho tam od 15ti, nenapadalo mě to měnit, příchod mBanky se mnou nic neudělal-nevěřil jsem jim. Teď mám mBank a jsem vysmátý, krom kontokorentu mám větší luxus v ovládání účtu, než u ČS.
4)ČEZ a jejich sazba standart/comfort - prý je comfort dobrý, protože nejsou zpoplatněné NĚKTERÉ služby, OK říkal jsem si, nechci platit za změnu zálohy apod. tak jsem paní na kontaktním místě, kde jsem si přihlašoval odběrné místo odsouhlasil Comfort. Pak jsem zjistil, že výhody comfortu nevyužiju, jelikož s mými požadavky(žádné) můžu mít klidně Basic
Všechno tohle vypadá na první pohled jako úspory směšných částek, ale když to posčítáš, tak jseš na stovkách až tisícikorunách za rok.
A ten důvod-už vyplynul z toho, co jsem napsal-lidi jsou líní a pohodlní, neochotní něco měnit. Já byl taky takový (doufám že byl). Do budoucna jsem si dal předsevzetí se mnohem víc zabývat tím, kam mi peníze plynou.
e-další věc do budoucna je naučit se psát všemi deseti, bo pak opravovat ty překlepy, to je na palici
Naposledy editováno 10.02.2011 12:25:31
Jeste cekam jestli se nerozhoupe Poda, od ktereho mam internet a ten nabizi tarif TV + internet za nejakych smesnych 400.
BagoBorec píše: Tak ona teoreticky se marže rovná pojistnému, že?
Neznám samozřejmě hodnotu nabízeného produktu, jen mě fascinuje, že makléř dovede nabídnout o 58% nižší cenu (!!!) než sama pojišťovna...
Pokud ty máš peníze na to, abys je takhle cpal do chřtánu pojišťovnám, přeju ti to
- marže se nerovná pojistnému
- hodnota nabízeného produktu je člověk od člověka, a třeba i situace, jiná
- makléři neudělají nic jiného, než že ti prodají produkt, ze kterého mají nejvíc (občas pro kámoše odečtou svou marži, nebo mu uzavřou pojistku u pojišťvny, ze které nemají tolik)
- radši stáhnu pojišťováka, než vyjednám stejné podmínky u makléře
- ačkoli papírově nabízejí, a měly by nabízet, pojišťovny to samé, praxe se liší
1 reakcí na tento příspěvek Vysvětlete mi něco ohledně pov.ručení
A vlastně mi tu může bejt fuck, pro mě je důležitý že mi propůjčili 50% bonus tzn.:
Na Vectru neplatim 9000 za rok ale 4500 s tim že když způsobim nehodu vyšší než za 20 k tak bonus budu muset dorovnat
Na Favorita platim 3500 a na dandynu asi 700 kčs
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysvětlete mi něco ohledně pov.ručení
pekony píše: Vojczech> Nevíš u koho to mám a jaké krytí mám, tak co tě vede k těmto nepodloženým závěrům??
Zaprvé - o Tobě jsem se vůbec nebavil, tak nevím co to tady meleš.
Zadruhé - zkušenosti klientů mých kolegů....buď vklidu-nedovolil bych si psát nějaké spekulace!!