globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: těsněni pod hlavu
4.2.2011 v 17:01
koupil jsem tesněni pod hlavu ale je tluste asi 1,5 mm mam ho tam nechat nebo jsem uvazoval ze si vystrihnu z vička na zavařovani pry to je dobr. jemom se ptam jestli to tesneni neni moc vysoke jestli treba nezmenši kompresni poměr

těsněni pod hlavu

4.2.2011 v 17:14 | Nahoru | #1

těsněni pod hlavu

4.2.2011 v 17:21 | Nahoru | #2
no já bych ho tam asi nechal.... slabší bych nedával

těsněni pod hlavu

4.2.2011 v 19:24 | Nahoru | #3
Mázni ho z obou stran vazelinou a postupně na kříž utáhni (rozumně !). Bude to OK.

těsněni pod hlavu

4.2.2011 v 21:33 | Nahoru | #4
víčko na zavařeniny bývá ocelové.bacha na to! ověř si to magnetem.to těsnění musí být hliníkové.snižování hlav samo o sobě udělá 00prd,akorát ti začne klepat motor.

nejlepší úprava tohoto motoru je udělat celkovou GO ať je vše jako nové a kochat se krásným zvukem,solidním výkonem a maximální spolehlivostí

těsněni pod hlavu

5.2.2011 v 03:37 | Nahoru | #5
Hlinikovr byvaji ty co se lisuji na zaverinu takovym tim natloukatkem s konusem, ty pouzivam na tesneni ja, staci vystrihnout nuzkama na nehty, natrit vazelinou a tesni perfektne.

těsněni pod hlavu

5.2.2011 v 06:57 | Nahoru | #6
Dělal jsem to taky z víček,originál tlustý klingerit je možná lepší,ale když není po ruce...O tom klepání pochybuju,když vím jaký je originální kompresní poměr a na kolik oktanů byl ten motor stavěn...

těsněni pod hlavu

5.2.2011 v 17:51 | Nahoru | #7
no necham tam to hlinikove tluste už to mam namontovane nevadi že sem to nemazl valezinou?

těsněni pod hlavu

3.12.2013 v 15:52 | Nahoru | #8
Ahoj, chtěl jsem se zeptat taky na těsnění pod hlavu. Jaké tam mám dát, jestli se tam vůbec nějaké dává. Pošlete mi prosím když tak odkaz na e-shop, nebo jestli vyrobit z něčeho?





Taky mám ještě dotaz na filtr sání, nemám tam ten čistič vzduchu, ten plechový, kde se to dá sehnat, vyrobit?






Poslední dotazy jsou na těsnění mezi kolenem a válcem a těsnění mezi kolenem a výfukem, tam patří taky určitě nějaké těsnění. Jak jsou ty matice... Jaké tedy použít?










Pustil jsem se do opravy Jawy 250/353. Dávám to do provozuschopného stavu, vyčistit a nechat originál.

1 reakcí na tento příspěvek těsněni pod hlavu

3.12.2013 v 20:17 | Nahoru | #9
friday
- hlava - na fotce těsnění ještě máš ne tak snad vidíš sám! Dej tam sériové které koupíš v obchodě s příslušnýma ND
- ad filtr sání - moc nerozumím tomu co tím myslíš tím plechovým. tato jistrnice ja na pozdější jawy a paří tam jen karbec, gumová přechodka na tento filtr a hotovo. Dovnitř buď drátěnka (tu na burze nebo inzerce, aukro,... a nebo sem viděl i papírovou vložku.
- mezi matku a válec patří takové kulaté hliníkové (koupíš v obchodě s ND) Na první pohled vypadá jako kolečko na žabku ze záclony... http://www.jawasouc...kov%C3%A9ho%20kolena

- dovnitř patří namotat taková tesnící tkanička.... http://www.jawadily...u--jawa,-cz,756.html

(reakce na) těsněni pod hlavu

5.12.2013 v 18:27 | Nahoru | #10
Dolin> Díky moc za pomoc, našel jsem obchod v Olomouci, kde prodávají tyto díly (Směrem na Šternberk na Chvalkovické) a nakoupil. Jsou to levné položky, takže nemusím draze přes internet. Ještě jednou díky.

1 reakcí na tento příspěvek těsněni pod hlavu

10.12.2013 v 08:08 | Nahoru | #11
Dolph-cz: By mne zajímalo, když ti nízké těsnění udělá 00 prd na kompresi, proč by ti měl začít klepat motor? Klepání souvisí s detonačním hořením při extrémní kompresi. O kolik zvedneš kompresi u kejvačky s origo kompresním poměrem 7, když se dneska jezdí na Natural 95, který zvládá u karburátorového motoru kompresi 10,5?

(reakce na) těsněni pod hlavu

10.12.2013 v 08:39 | Nahoru | #12

jawarmaniak píše: Dolph-cz: By mne zajímalo, když ti nízké těsnění udělá 00 prd na kompresi, proč by ti měl začít klepat motor? Klepání souvisí s detonačním hořením při extrémní kompresi. O kolik zvedneš kompresi u kejvačky s origo kompresním poměrem 7, když se dneska jezdí na Natural 95, který zvládá u karburátorového motoru kompresi 10,5?



psal jsem to obecně-přečti si to ještě jednou.

...a moto nezačne klepat jen vlivem detonačního hoření...,ale to je jeno...,navíc je to už téměř 3 roky staré...

těsněni pod hlavu

20.6.2019 v 11:02 | Nahoru | #13
To tady obnovím.. necha se sehnat buď hliníový kroužek nebo klingerit (ten byl na motorce teď), co je lepší a co tam bylo původně?

těsněni pod hlavu

20.6.2019 v 13:35 | Nahoru | #14
Klingerit je lepší. Je tlustší a lépe dokáže vyrovnat nerovnosti. Hliník mě už asi 3x fouknul, a to zrovna když sem to nejméně potřeboval... Klingerit s drátem uvnitř je cajk.
https://www.moto-ust...ozi.asp?klic_ma=5357

těsněni pod hlavu

20.6.2019 v 14:18 | Nahoru | #15
Aktuálně tam je těsnění který drží až za štefty, to co jsem tak koukal tak se správně dávalo na péráka? Zkusím sehnat ten co jsi poslal.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3868, 3869] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116048 Dnes v 06:53 FJRPEPA
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist