Téma: dvě svíce na válec
23.1.2011 v 12:25
Zdarec, kdo pa mi řekne jak to funguje když jsou dvě svíce na válec??
Klasik NGK výměna po 10 000km a druhý NGK vnitřní tzv. long life po 20 000km.
Jak to v motoru funguje?? Dávaj všechny 4 nebo začnou v zátěži na plnej nebo dodatečný dopálení nebo jak jako??
Nikde sem to nenašel a jen tak ze studijních důvodů mi to zajíma.
Ví to někdo??
Klasik NGK výměna po 10 000km a druhý NGK vnitřní tzv. long life po 20 000km.
Jak to v motoru funguje?? Dávaj všechny 4 nebo začnou v zátěži na plnej nebo dodatečný dopálení nebo jak jako??
Nikde sem to nenašel a jen tak ze studijních důvodů mi to zajíma.
Ví to někdo??
Co je to NGK ?
Co to je jako nějaký motor, který má hlavní svíčku a pak druhou "někde za rohem" méně namáhanou?
A nebo když mám válec 2 svíčky, tak se tam dávají nějaké 2, jedna co vydrží standartně a druhá co vydrží 2x tolik ?
Jinak mám 2 svíčky na válec a měnil jsem tak jak doporučuje výrobce, tj. za 12 tis. km. Pak jsem to jednou zkusil až po 24 tis. a nic se nestalo, od té doby to tak dělám.
Co to je jako nějaký motor, který má hlavní svíčku a pak druhou "někde za rohem" méně namáhanou?
A nebo když mám válec 2 svíčky, tak se tam dávají nějaké 2, jedna co vydrží standartně a druhá co vydrží 2x tolik ?
Jinak mám 2 svíčky na válec a měnil jsem tak jak doporučuje výrobce, tj. za 12 tis. km. Pak jsem to jednou zkusil až po 24 tis. a nic se nestalo, od té doby to tak dělám.
1 reakcí na tento příspěvek dvě svíce na válec
jsou tam kvuli lepsimu zapaleni smesi resp. jde o sireni "ohne" aby nevznikalo detonacni spalovani... u novych motorek se to uz vetsinou resi upravou spalovaciho prostoru a posazenim ventilu apod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvě svíce na válec
Milosek.m> myslíš že má cenu dávat do motoru RSV víceelektrodovou svíčku nebo co tam dáváte za svíčky? Densa, Championy, NGK? Obyč? Nějaké Platiny nebo co já vím co ještě je?
Koukal jsi sem?
Docela slušný jak ve finále zjistil že má na 850 jen jednu
Vnější by se měly měnit po 10 tis. - 86kč/ks, vnitřní po 20 tis. - cca 800/ ks?
Já měnil vnější v 10kkm a jsou tam doteď, pod sedlem vozím nové kdybych to nenatočil Vnitřní originál, najeto 43kkm.
Myslím, že když běží motor, pálí obě pořád. Akorát nevím co to udělá až ty vnitřní flusnou.. Cívky by to snad měly přežít a asi bude méně koníků, ale jestli to nějak poznám.. (výkon/spotřeba) ?
Na 50tis. plánuju "větší servis" tak je do toho zahrnu..
A možná zkusím kouknout po alternativě od jiného výrobce, na NGK netrvám.
ED: myslím si že intervaly výmeny svíček jsou dost časté, když motor pracuje správně, má dobrou směs atd., tak vydrží svíčky o dost víc než 12kkm..
Naposledy editováno 23.01.2011 16:01:24
Docela slušný jak ve finále zjistil že má na 850 jen jednu
Vnější by se měly měnit po 10 tis. - 86kč/ks, vnitřní po 20 tis. - cca 800/ ks?
Já měnil vnější v 10kkm a jsou tam doteď, pod sedlem vozím nové kdybych to nenatočil Vnitřní originál, najeto 43kkm.
Myslím, že když běží motor, pálí obě pořád. Akorát nevím co to udělá až ty vnitřní flusnou.. Cívky by to snad měly přežít a asi bude méně koníků, ale jestli to nějak poznám.. (výkon/spotřeba) ?
Na 50tis. plánuju "větší servis" tak je do toho zahrnu..
A možná zkusím kouknout po alternativě od jiného výrobce, na NGK netrvám.
ED: myslím si že intervaly výmeny svíček jsou dost časté, když motor pracuje správně, má dobrou směs atd., tak vydrží svíčky o dost víc než 12kkm..
Naposledy editováno 23.01.2011 16:01:24
zdenofido> hele podle me kdyz dodrzis daný specifikace svicek tak na vyrobci moc nezalezi,ale urcite bych tam nedaval viceelektrodovy svicky neni na to system zapalovani uzpusobenej a nemusi to mit dostatecne silnou jiskru.kdysi si to vsichni cpali jako zhavou novinku do 120tek a pak jim nesli vytocit pres 4-4,5t/ot
Někde sem tu našel že NGK jsou náchylnější na ulití atd. Tak sbírám moudra. S těmi víceelektrodovými kdo to měl byl king a lidi se mohli přetrhnout a dnes se od toho co slyším pomalu upouští. Kámoš co dělal ve Štanglu argumentoval že kontakty se nebudou pravidelně opalovat mezi všemi elektrodami a spíš pak přestanou pálit. Origo tam jsou tuším Densa, ten můj borok má už deset ročků 14.6tis na hrbu a svíčky stále původní. Jako jede to řekl bych v režimu No Problem, ale říkám si jestli je to v pořádku takhle dlouho je tam mít.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Guzzi přes ECU zástrčku - Gu... Moto Guzzi Norge 1200 GT 8V | Redguy | 9 | 25.10.2023 v 14:39 Redguy |
Demontáž hlaního světlometu Moto Guzzi Norge 1200 GT 8V | Píny | 3 | 18.9.2023 v 13:35 bossko |
Ochrana Norge Moto Guzzi Norge 1200 GT 8V | alespilot | 3 | 18.9.2023 v 13:14 bossko |
Co je to za držáky Moto Guzzi Norge 1200 GT 8V | Redguy | 0 | 25.4.2023 v 09:17 Redguy |
Moto Guzzi Norge 1200 Sport 8v - bo... Moto Guzzi Norge 1200 GT 8V | Zdenal72 | 2 | 22.8.2020 v 18:49 JK175 |